skritikos Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Το ότι αναφέρει πως το κύριο υλικό είναι το Concrete. Γιατί στο thread ακόμη έχουμε αυτή τη συζήτηση. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nvel Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 26 λεπτά πριν, becoming_I είπε Το θέμα είναι να ξέρεις τι βλέπεις. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει με φρεζαρισμένο ευκαμπτο οδόστρωμα για να μπει νεα στρώση από πάνω. Αν προσέξεις το τερμα αριστερά είναι νέο. Και για να καταλάβουμε ότι ένα έργο προσεγγίζεται ανάλογα με τη χρήση του. ακριβώς πρέπει να ξέρεις τι βλέπεις και να έχεις την εμπειρία να το αναγνωρίζεις. H μόνιμη διαμήκης αυλάκωση του οδοστρώματος είναι συνήθης στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους εδώ και δεκαετίες, όχι φυσικά για να πέσει νέα στρώση ασφάλτου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
becoming_I Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 3 λεπτά πριν, nvel είπε ακριβώς πρέπει να ξέρεις τι βλέπεις και να έχεις την εμπειρία να το αναγνωρίζεις συμφωνω σε αυτό που λες, καθότι διαμένω στην Ελλάδα και δεν έχω καμία σχέση με Αμερική. 7 λεπτά πριν, nvel είπε H μόνιμη διαμήκης αυλάκωση του οδοστρώματος είναι συνήθης στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους εδώ και δεκαετίες, όχι φυσικά για να πέσει νέα στρώση ασφάλτου. Να το δεχτώ αλλά για ποιο λόγο;. Οι αυλακώσεις πέρα από μειωμένη πρόσφυση δημιουργούν και μεγάλους θορύβους. Ειδικά όταν ένας δρόμος είναι υψηλών ταχυτήτων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nvel Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 δεν είναι το αντικείμενό μου, είμαι σίγουρος ότι η βιβλιογραφία σε highway engineering και οι κανονισμοί το εξηγούν, φυσικά υπάρχει και το google... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
AtiX Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 16 λεπτά πριν, nvel είπε H μόνιμη διαμήκης αυλάκωση του οδοστρώματος είναι συνήθης στους αμερικάνικους αυτοκινητόδρομους εδώ και δεκαετίες, όχι φυσικά για να πέσει νέα στρώση ασφάλτου. Μου κάνει εντύπωση γιατί εκτός από την ζημιά που προκαλεί στα λάστιχα, είναι επικίνδυνη και κατά την οδήγηση υπό βροχή μιας και κρατάει το νερό και δεν το διοχετεύει στα πλαϊνά του δρόμου… 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
becoming_I Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, nvel είπε φυσικά υπάρχει και το google... Of the more than 2.7 million miles (4.3 million kilometers) of paved roads in the U.S., 94 percent are surfaced with asphalt, according to NAPA. https://science.howstuffworks.com/asphalt.htm Ενδιαφέρον άρθρο αξίζει να διαβαστεί. Εικόνα φρεζαρισμένου οδοστρώματος από το ίδιο άρθρο Επεξ/σία 30 Ιουλίου 2021 από becoming_I 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
dieksodo Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 κατι μου θυμιζει αυτο τι μου θυμιζει τι μου θυμιζει α ναι τρενο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sv398 Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Share Δημοσ. 30 Ιουλίου 2021 Άμα έρθει αυτό Ελλάδα τη γ@μήσαμε! Θα έχουμε διόδια κάθε 2 χιλιόμετρα! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα