Προς το περιεχόμενο

Ερευνητές δοκιμάζουν σκυρόδεμα που θα μπορούσε να φορτίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εν κινήσει


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 52
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

1 ώρα πριν, AtiX είπε

Αν μέσα στο κονίαμα εκτός των υλικών συμπεριλάβουν και τα υλικά που θα προσφέρουν αυτές τις ιδιότητες τότε ναι μπορείς να το πεις σκυρόδεμα, αν αφού ή κατα την διάρκεια επίστρωσης του τοποθετούν τα υλικά τότε δεν είναι…

Γενικά στην οδοποιία δεν χρησιμοποιείται σκυρόδεμα, αλλά η κλασική άσφαλτος που έχει μεγαλύτερη αντοχή σε φθορά και θερμοκρασίες…

ο κατασκευαστής του αυτά γράφει, πάντως έχω δει και οδόστρωμα από σκυρόδεμα στην αμερική σε αυτή την μορφή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

48 λεπτά πριν, nvel είπε

ο κατασκευαστής του αυτά γράφει, πάντως έχω δει και οδόστρωμα από σκυρόδεμα στην αμερική σε αυτή την μορφή

Βασικά το σκυρόδεμα το χρησιμοποιούν σε μικρούς βοηθητικούς δρόμους ή με μεγάλη κλήση, σε κανονικούς δρόμους είναι ασύμφορο μιας και μόνο από την συστολή και διαστολή θα χρειαστεί κάθε τρεις και λίγο συντήρηση…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν γνωρίζω τα τεχνικά περί σκυροδέματος αλλά έχοντας οδηγήσει για πολλές μέρες USA, έχουν πολλούς δρόμους που έχουν αυτό το ανοικτό γκρι χρώμα που σε τίποτα δεν θυμίζει άσφαλτο. Και είναι και γεμάτοι με αυτά τα μπαλώματα/γραμμές σαν από πίσσα που κλείνουν ρωγμές.

Και η αίσθηση σε κάποιες ανωμαλίες ήταν αρκετά διαφορετική, πιο ξερή και απότομη. Υποθέτω θέλει ψάξιμο online για το τι τελικά χρησιμοποιούν.

 

Επεξ/σία από skritikos
typo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
42 λεπτά πριν, AtiX είπε

Βασικά το σκυρόδεμα το χρησιμοποιούν σε μικρούς βοηθητικούς δρόμους ή με μεγάλη κλήση, σε κανονικούς δρόμους είναι ασύμφορο μιας και μόνο από την συστολή και διαστολή θα χρειαστεί κάθε τρεις και λίγο συντήρηση…

δεν αναφέρομαι σε σοκάκια αλλά freeways με αριθμό λωρίδων (8-12) που δεν θα δούμε ποτέ στην ελλάδα

Επεξ/σία από nvel
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, nvel είπε

δεν αναφέρομαι σε σοκάκια αλλά freeways με αριθμό λωρίδων (8-12) που δεν θα δούμε ποτέ στην ελλάδα

Δεν επιμένω, απλά σε μάθημα πριν κάποιες δεκαετίες είχε αναφερθεί ότι η κατασκευή δρόμου με τσιμέντο εκτός του ότι δημιουργεί αρκετά τεχνικά προβλήματα, έχει και υψηλό κόστος κατασκευής και συντήρησης…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nvel είπε

δεν αναφέρομαι σε σοκάκια αλλά freeways με αριθμό λωρίδων (8-12) που δεν θα δούμε ποτέ στην ελλάδα

Εσύ εννοείς αυτό και ενημερωτικά  η τεχνολογία των οδοστρωμάτων που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα μας έχει έρθει από τις ΗΠΑ. Σε κάθε περίσταση πράττουμε αναλόγως. Ο τίτλος του σκυροδέματος ως υλικό για δρόμους εμένα ως μηχανικό με παραπέμπει στο δυσκαμπτο οδόστρωμα κάτι που δεν είναι πρακτικό για αυτοκινητοδρόμους. Θέλεις πυκνούς αρμούς συστολοδιαστολής, θες βλήτρα, κλπ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, becoming_I είπε

Εσύ εννοείς αυτό και ενημερωτικά  η τεχνολογία των οδοστρωμάτων που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα μας έχει έρθει από τις ΗΠΑ. Σε κάθε περίσταση πράττουμε αναλόγως. Ο τίτλος του σκυροδέματος ως υλικό για δρόμους εμένα ως μηχανικό με παραπέμπει στο δυσκαμπτο οδόστρωμα κάτι που δεν είναι πρακτικό για αυτοκινητοδρόμους. Θέλεις πυκνούς αρμούς συστολοδιαστολής, θες βλήτρα, κλπ.

 Ρίξε μια ματιά στο λινκ που έβαλα πιο πάνω. Μιλάνε για concrete.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 λεπτά πριν, becoming_I είπε

Εσύ εννοείς αυτό και ενημερωτικά  η τεχνολογία των οδοστρωμάτων που χρησιμοποιείται στην Ελλάδα μας έχει έρθει από τις ΗΠΑ. Σε κάθε περίσταση πράττουμε αναλόγως. Ο τίτλος του σκυροδέματος ως υλικό για δρόμους εμένα ως μηχανικό με παραπέμπει στο δυσκαμπτο οδόστρωμα κάτι που δεν είναι πρακτικό για αυτοκινητοδρόμους. Θέλεις πυκνούς αρμούς συστολοδιαστολής, θες βλήτρα, κλπ.

εννοώ αυτό που έβαλα σε link και το ξαναβάζω, το είδα με τα μάτια μου πριν 30 χρόνια στους δρόμους

image.png.e866e15afe8d2b2f66cc28fc76fe14e8.png

αυτό είναι άσφαλτος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 λεπτά πριν, nvel είπε

αυτό είναι άσφαλτος;

Αυτό είναι μια μορφή δύσκαμπτου οδοστρώματος. Ο συγκεκριμένος δρόμος φαίνεται επαρχιακός αρα χαμηλων ταχυτήτων άρα υψηλότερων στατικών φορτίσεων, επομένως ορθή η επιλογή.

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Εδώ δεν κάνουμε αντιδικία. Υπάρχουν κάποια στανταρ που ορίζονται από κάποιες τεχνικές προδιαγραφές. Αν βγει ενα υλικό καλύτερο/φτηνότερο/πιο ευκολα συντηρήσιμο τότε καλώς να βγει να αλλάξουν οι προδιαγραφες να κατασκευάζουμε με αυτό.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

τι αντιδικία να έχουμε; αυτά που γράφω τα έχω δει στην πράξη, δεν τα διάβασα σε βιβλία και δεν με ενδιαφέρει ο τρόπος κατασκευής των οδοστρωμάτων. Και αυτός ο δρόμος τι ταχυτήτων είναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι να ξέρεις τι βλέπεις. Εκ πρώτης όψεως μοιάζει με φρεζαρισμένο ευκαμπτο οδόστρωμα για να μπει νεα στρώση από πάνω. Αν προσέξεις το τερμα αριστερά είναι νέο.

Και για να καταλάβουμε ότι ένα έργο προσεγγίζεται ανάλογα με τη χρήση του. 

 

Επεξ/σία από becoming_I
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

27 λεπτά πριν, becoming_I είπε

Αυτό είναι μια μορφή δύσκαμπτου οδοστρώματος. Ο συγκεκριμένος δρόμος φαίνεται επαρχιακός αρα χαμηλων ταχυτήτων άρα υψηλότερων στατικών φορτίσεων, επομένως ορθή η επιλογή.

Να ξεκαθαρίσω κάτι. Εδώ δεν κάνουμε αντιδικία. Υπάρχουν κάποια στανταρ που ορίζονται από κάποιες τεχνικές προδιαγραφές. Αν βγει ενα υλικό καλύτερο/φτηνότερο/πιο ευκολα συντηρήσιμο τότε καλώς να βγει να αλλάξουν οι προδιαγραφες να κατασκευάζουμε με αυτό.

 

To ξαναβάζω γιατί είναι σαν να μην το είδε κανείς

Concrete Pavement Technology Keeps America Moving

https://www.polygongroup.com/en-US/blog/concrete-pavement-technology-keeps-america-moving/

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 λεπτά πριν, skritikos είπε

To ξαναβάζω γιατί είναι σαν να μην το είδε κανείς

Είναι μια σελίδα εταιρείας που κάνει μια ιστορική αναδρομή στη χρήση του σκυροδέματος στις οδούς. Επίσης στο portfolio της δεν εχει κανενα εργο οδοποιάς. Τι να σχολιάσω επι αυτου;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...