Προς το περιεχόμενο

Ερευνητές δοκιμάζουν σκυρόδεμα που θα μπορούσε να φορτίζει τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα εν κινήσει


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Οι πληροφορίες μου, λένε, οτι στην Ελλάδα θα εφαρμοστεί πιλοτικά πρώτα στην Καλαμάτα... Εχει εμπειρία η πόλη... :) :) :)

Αλλά έχω απορίες... Θα φορτίζονται και τα κινητά όσων κινούνται στον δρόμο ? Οσοι έχουν βηματοδότη είναι ΟΚ  ή θα μπαίνουν σε turbo mode ? Τα μεταλλικά αντικείμενα στις τσέπες μας θα κουδουνίζουν ή θα ζεσταίνονται ? - Και η πλάκα είναι οτι πριν τις τηλεφωνικές, ενοχλούσαν οι κεραίες τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών... LOL

Επεξ/σία από Eloy
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στην Ελλαδα ηδη σκεφτονται πώς θα κλεβουν ρευμα απ το δρομο...

 

Στην Ελλαδα ηδη σκεφτονται πώς θα κλεβουν ρευμα απ το δρομο...

 

Στην Ελλαδα ηδη σκεφτονται πώς θα κλεβουν ρευμα απ το δρομο...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν το σύστημα θα λειτουργεί χωρίς να τροφοδοτείται ο δρόμος με ρεύμα αλλά απλά με την κίνηση των μαγνητών πάνω κάτω όπως ένα δυναμό τότε θα είναι επανάσταση (τζάμπα ρεύμα). Αν είναι έτσι πιστεύω το κόστος κατασκευής ενός δρόμου θα είναι τεράστιο.

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

υποθέτω ότι οι σένσορες/transducers θα πρέπει να κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά, πχ 5-10cm από την άσφαλτο και τα οχήματα να κινούται με από κάποια ταχύτητα και πάνω, πχ 20mi/h για να είναι αποδοτική η φόρτιση.
Το πως και σε τι θα αποθηκεύεται η ενέργεια είναι άλλο θέμα.

Για την ώρα καλή ιδέα αλλά ισχύουν όλα τα drawbacks των ηλεκτρικών, τα θέματα με τα κοβάλτια και περίεργες χώρες και λοιπά μέταλλα.

Νομίζω ότι για τις εταιρείες μεταφορών θα ήταν απλούστερο αν έκαναν τις μπαταρίες αποσπώμενες και κάθε 100-200 mi, ή και λιγότερο αν έχει ανηφόρα, να άλλαζαν τις άδειες μπαταρίες με φορτισμένες. Τις άδειες θα τις φόρτιζααν και θα τις έβαζαν στο επόμενο φορτηγό.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

54 λεπτά πριν, eyw είπε

υποθέτω ότι οι σένσορες/transducers θα πρέπει να κατεβαίνουν αρκετά χαμηλά, πχ 5-10cm από την άσφαλτο και τα οχήματα να κινούται με από κάποια ταχύτητα και πάνω, πχ 20mi/h για να είναι αποδοτική η φόρτιση.
Το πως και σε τι θα αποθηκεύεται η ενέργεια είναι άλλο θέμα.

Για την ώρα καλή ιδέα αλλά ισχύουν όλα τα drawbacks των ηλεκτρικών, τα θέματα με τα κοβάλτια και περίεργες χώρες και λοιπά μέταλλα.

Νομίζω ότι για τις εταιρείες μεταφορών θα ήταν απλούστερο αν έκαναν τις μπαταρίες αποσπώμενες και κάθε 100-200 mi, ή και λιγότερο αν έχει ανηφόρα, να άλλαζαν τις άδειες μπαταρίες με φορτισμένες. Τις άδειες θα τις φόρτιζααν και θα τις έβαζαν στο επόμενο φορτηγό.

Όντως το battery sharing/leasing θα ήταν μια καλή λύση. Το είχα δει σε ολοκληρωμένο δίκτυο για ηλεκτρικά ποδήλατα στην Ελβετία πριν χρόνια (~2014). 

Αν υπάρχει μια καλή τυποποίηση στις μπαταρίες (ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, διαστάσεις, κα) ίσως να είναι μια καλή λύση για όλους τους τύπους των ηλεκτρικών οχημάτων.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 minutes ago, skritikos said:

... Αν υπάρχει μια καλή τυποποίηση στις μπαταρίες (ηλεκτρικά χαρακτηριστικά, διαστάσεις, κα) ...

haulage και cargo στο αμέρικα είναι μπιγκ μπίζνες, billions $$$, αν δεν υπάρχει κάποιο standard (που μάλλον αποκλείεται, μιλάμε για US) ή δεν τους κάνει κανένα τότε μπορούν να φτιάξουν και να επιβάλλουν ένα μόνοι τους.
.
Απορώ πως ο τρElon Musk δεν έχει προτείνει στους φορτηγατζήδες την αντικατάσταση άδειων μπαταριών με γεμάτες αλλά αυτός κάτι άλλο θα μαγειρεύει...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

14 λεπτά πριν, eyw είπε

haulage και cargo στο αμέρικα είναι μπιγκ μπίζνες, billions $$$, αν δεν υπάρχει κάποιο standard (που μάλλον αποκλείεται, μιλάμε για US) ή δεν τους κάνει κανένα τότε μπορούν να φτιάξουν και να επιβάλλουν ένα μόνοι τους.
.
Απορώ πως ο τρElon Musk δεν έχει προτείνει στους φορτηγατζήδες την αντικατάσταση άδειων μπαταριών με γεμάτες αλλά αυτός κάτι άλλο θα μαγειρεύει...

Αναφερόμουν γενικότερα στον Πλανήτη και σε όλα τα ηλεκτρικά οχήματα. Ασχολούμαι πολύ με ebikes και εκεί πλην λίγων μεγάλων κατασκευαστών επικρατεί ακόμη ο κακός χαμός.

Όντως η USA είναι ένας άλλος πλανήτης από μόνη της και οι ανάγκες τους για truck & cargo μεγαλύτερες από την Ευρώπη. Σίγουρα κάτι θα σχεδιάζουν οι συνήθεις ύποπτοι του χώρου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Θα μαγνητίσουν τα "μπαλάκια" τους ...😬

3 ώρες πριν, Xviper13 είπε

Αν το σύστημα θα λειτουργεί χωρίς να τροφοδοτείται ο δρόμος με ρεύμα αλλά απλά με την κίνηση των μαγνητών πάνω κάτω όπως ένα δυναμό τότε θα είναι επανάσταση (τζάμπα ρεύμα). Αν είναι έτσι πιστεύω το κόστος κατασκευής ενός δρόμου θα είναι τεράστιο.

Ναι αν είναι και μόνο κατηφόρα ο δρόμος με 20% κλίση  θα έχουμε 100% απόδοση ! Μπορούν να περνούν φορά από τα βουνά του Καναδά και να ξεχύνονται τα φορτηγά στο USA . Βασικά το αεικίνητο μπροστά του θα είναι χάσιμο χρόνου. Μετά από αυτο καταλαβαίνεις γιατί θέλουν την μείωση του πληθυσμού παγκοσμιος.  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το "πρόβλημα" στην ηλεκτροκίνηση είναι η αυτονομία. Εκτός πόλης και όχι εντός. Κυρίως στην ταχύτητα φορτισης. Οπότε αν εφαρμοστεί κάτι τέτοιο θα είναι πραγματικά η απόλυτη λύση. Θα πιάνεις εθνική για μεγάλη διαδρομή και δεν θα ξεμενεις ποτέ από ρεύμα. Απλά πολύ έξυπνο και μακάρι να εφαρμοστεί σύντομα. Όσο ποιο σύντομα τόσο ποιο σύντομα θα ξεφορτωθούμε τα βρουμ βρουμ και το αναθεματισμενο καυσαέριο τους. 

Και αυτοί που κατηγορούν την Ελλάδα μας απλά δεν ξέρουν... 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

15 ώρες πριν, grdimis67 είπε

Σκυρόδεμα λέγετε και οχι σκυρόδερμα ,δεν ειναι δέρμα αλλα κονίαμα (δηλαδή μείγμα ορυκτών αδρανών, νερού, συνδετικών, τυχόν πρόσθετων) όπου για συνδετικό χρησιμοποιείται τσιμέντο.

δεν είναι καν σκυρόδεμα (και το λέγεται με αι)  η πηγή μιλάει για τσιμέντο με μαγνήτες 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, nvel είπε

όμως ο κατασκευαστής του προϊόντος το εφαρμόζει ως σκυρόδεμα στο δρόμο

Αν μέσα στο κονίαμα εκτός των υλικών συμπεριλάβουν και τα υλικά που θα προσφέρουν αυτές τις ιδιότητες τότε ναι μπορείς να το πεις σκυρόδεμα, αν αφού ή κατα την διάρκεια επίστρωσης του τοποθετούν τα υλικά τότε δεν είναι…

Γενικά στην οδοποιία δεν χρησιμοποιείται σκυρόδεμα, αλλά η κλασική άσφαλτος που έχει μεγαλύτερη αντοχή σε φθορά και θερμοκρασίες…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενας συνάδελφος μηχανικός δε βρέθηκε να πει οτι δε μπαίνει σκυρόδεμα στο οδόστρωμα των αυτοκινητοδρόμων παρά μόνο όταν έχεις χώρους στάθμευσης ή μικρές ταχύτητες (διόδια); Τα λεγόμενα δύσκαμπτα οδοστρώματα. Αυτά που έχουμε στους αυτοκινητοδρόμους είναι τα εύκαμπτα οδοστρώματα. 

Προφανώς θα μπαίνει στη διαχωριστικά διαζώματα ή κάπου αλλού. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...