Προς το περιεχόμενο

Dead Space Remake [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

dead-space-remake-original-creator.jpg

Αν και υπήρχαν πολύ ελπιδοφόρες για να είναι αληθινές φήμες αναβίωσης του Dead Space franchise λίγες ημέρες πριν από την φετινή Ε3 κανείς ίσως δεν περίμενε ότι όντως η σειρά θα επέστρεφε από τον παγωμένο "τάφο" της, πόσο μάλλον φαινόταν σίγουρο μετά το κλείσιμο του αρχικού στούντιο δημιουργίας της, Visceral το 2017 από την EA.

Οι φήμες όλο και περισσότερες ανέβαζαν συνεχώς τον πήχη ψηλά ειδικότερα για τους φίλους της σειράς που αγάπησαν ιδιαίτερα τη μοναδική της horror genre ταυτότητα και τον κόσμο της. 

Κατά τη διάρκεια και προς το τέλος του φετινού e-event ' EA PLAY ' τον Ιούλιο του 2021 η ΕΑ άφησε το καλύτερο για το τέλος, κλείνοντας το ψηφιακό event με ένα ολιγόλεπτο teaser.

________

Η επιστροφή του πρώτου και αγαπημένου Dead Space επιτέλους είναι γεγονός όμως όχι ως απευθείας συνέχεια του αμφιλεγόμενου 3ου μέρους, το οποίο λόγω μειωμένων πωλήσεων έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην μετέπειτα πορεία του franchise αλλά και της ίδιας της Visceral ως δημιουργού, επιστέφει με τη μορφή ενός remake (ή reimagined remake αν θέλετε όπως τα πρόσφατα Resident Evil 2 & 3 της Capcom). 

 

Διάφορες πηγές εντός της βιομηχανίας υποστηρίζουν ότι καταλυτικό ρόλο έπαιξε η εξαιρετική εμπορική επιτυχία ενός άλλου τίτλου της ΕΑ, του Star Wars: Jedi Fallen Order καθώς ' άλλαξε τον τρόπο σκέψης της εταιρείας ως έναν βαθμό ' μετά την κυκλοφορία του. Επίσης οι ίδιες πηγές θεωρούν ότι η ΕΑ επηρεάστηκε και από άλλες εταιρείες του χώρου και αντίστοιχα remakes, όπως τα τελευταία Resident Evil 2,3 της Capcom που αναφέραμε προηγουμένως.

 

Ο τίτλος αναπτύσσεται από την Motive Studios, γνωστή από τα Star Wars: Squadrons & Star Wars Battlefront II, θα χρησιμοποιεί τη γνωστή μηχανή γραφικών Frostbite και κυκλοφορήσει μόνο για τις κονσόλες νέας γενιάς PS5 και Xbox Series X/S, καθώς και για τα PC.

 

Παράθυρο κυκλοφορίας δεν υπάρχει ούτε κάποια αναφορά σε χρονολογική περίοδο αυτή τη στιγμή.

 

80

Spoiler

dead-space-new.jpg

Spoiler

DS_TEASER_Still_3840x2160_RGB_logo.jpg

Spoiler

Dead-Space-Remake-confirmed-by-Electroni

 

 

 

  • Like 2
  • Απαντ. 241
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Ρε είναι πολύ καλοο!

46 λεπτά πριν, Dantε είπε

Πρεπει να ειναι παιχνιδαρες τα dead space,αλλα χεζομαι με κατι τετοια και δε τα εχω αγγιξει 🤣

Ρε είναι πολύ καλοο!

Δημοσ.
3 ώρες πριν, Dantε είπε

Πρεπει να ειναι παιχνιδαρες τα dead space,αλλα χεζομαι με κατι τετοια και δε τα εχω αγγιξει 🤣

Τα πρώτο ναι, το δυο είναι καλο, το τρία όχι και τόσο. Κοίτα ούτε εγώ πολύ παίζω horror, αλλα αυτό είναι survival horror. ’μα μπορείς να παίξεις τα Resident Evil τότε είναι το ίδιο πράγμα in space. Για αυτό έγινε και τόσο γνωστό. ;) Τουλάχιστον το πρώτο.

  • Like 5
Δημοσ.

Καλό νέο. Το πρώτο θυμάμαι που το έπαιζα νύχτα με κλειστά τα φώτα και ακουστικά. Φοβερό συναίσθημα, πραγματικά σηκωνόταν η τρίχα και το μόνο που μπορώ να συγκρίνω σαν ατμόσφαιρα horror είναι το αξεπέραστο Clive Barker's Undying.

Το Dead Space 2 το δοκίμασα λίγο αλλά δεν μου έκανε κλικ, ίσως γιατί μου φάνηκε μια από τα ίδια ενώ το πρώτο της σειράς ήταν αρκετά πρωτότυπο.

  • Like 1
Δημοσ.
9 ώρες πριν, Dantε είπε

Πρεπει να ειναι παιχνιδαρες τα dead space,αλλα χεζομαι με κατι τετοια και δε τα εχω αγγιξει 🤣

το πρώτο είναι ΠΟΛΥ καλό!

  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, kostiger είπε

Παιχνιδι-σταθμος ειναι ακομα και τωρα. Υπενθυμιζω ειναι και 13 χρονων πλεον..

Και το Cold Fear ακόμα πιο παλιό. :P Γενικά το survival horror έχει πέσει και έχει αντικατασταθεί από πιο action.

  • Like 3
Δημοσ.
Στις 29/7/2021 στις 10:13 ΠΜ, Dantε είπε

Πρεπει να ειναι παιχνιδαρες τα dead space,αλλα χεζομαι με κατι τετοια και δε τα εχω αγγιξει 🤣

Τρόμο έχει το amnesia και το outlast γιατί δεν έχεις όπλα. Το dead space παλεύεται. Απλά αν παίζεις με ακουστικά οι κραυγές των necromorphs είναι χαρακτηριστικά αγχωτικές. Είναι τέλεια η δουλειά στον ήχο.

Πέρα από τα στοιχεία τρόμου και gameplay mechanics στα οποία αναφέρονται οι περισσότεροι θυμάμαι ακόμα την υπνωτική ambient μουσική που σε συντρόφευε στην επίλυση γρίφων σε δωμάτια μηδενικής βαρύτητας. Triple A τίτλος με όλη τη σημασία. 

Στις 29/7/2021 στις 9:46 ΜΜ, {TDi}Dj2k..infc είπε

Και το Cold Fear ακόμα πιο παλιό. :P Γενικά το survival horror έχει πέσει και έχει αντικατασταθεί από πιο action.

Το cold fear είναι από τα ατμοσφαιρικότερα παιχνίδια του είδους. Δεν έχω δει μεγαλύτερη πρωτοτυπία από το να παίζεις(το πρώτο σκέλος) πάνω σε ακυβέρνητο πλοίο με zombies και με την τρικυμία να επηρεάζει το σημάδι σου.  Αλλά και αργότερα έχει καθηλωτικά σκηνικά με πολύ προχωρημένα για την εποχή του γραφικά. Δεν το έχω δει να μνημονεύεται συχνά.

Στις 29/7/2021 στις 1:28 ΜΜ, nzeppos είπε

Το Dead Space 2 το δοκίμασα λίγο αλλά δεν μου έκανε κλικ, ίσως γιατί μου φάνηκε μια από τα ίδια ενώ το πρώτο της σειράς ήταν αρκετά πρωτότυπο.

Στο ένα τελείωσε το μυστήριο. Η περιέργεια να δεις πώς ερμηνεύονται όλα αυτά. Το 2 πάντως είχε την καλύτερη δράση που έχω δει ποτέ στο είδος. Σίγουρα ανώτερο από το πρώτο στο θέμα αυτό.

Δημοσ.
55 λεπτά πριν, zaratustra είπε

Πέρα από την καταπληκτική ατμόσφαιρα, μιλάμε ίσως για τα καλύτερα shooting mechanics ever ανεξαρτήτως genre.

Ούτε με σφαίρες! ;) Είπαμε πολύ καλο game αλλα μην τρελαίνεσαι. Aμα κάτι ξεχωριστό είχε το game ήταν το πάντρεμα του survival horror με το sci-fi.

  • Like 1
Δημοσ.

https://www.videogameschronicle.com/news/assassins-creed-valhallas-director-confirms-hes-helming-the-dead-space-remake/

THE DEAD SPACE REMAKE DEV TEAM (SO FAR)

Roman Campos-Oriola, creative director (For Honor)

Eric Baptizat, game director (Assassin’s Creed Valhalla)

Mike Yazijian, art director (Arkham Origins, Dead Space 2)

Philippe Ducharme, senior producer (Assassin’s Creed: Unity)

Gary Stewart, lead level designer (Mass Effect series)

Jessica Maher, UX designer (Assassin’s Creed: Valhalla)

Daphney Alarie, senior technical designer (Assassin’s Creed Valhalla)

Shadi Mallak, senior technical designer (Assassin’s Creed: Black Flag)

Alexis Dumas, senior 3D environment artist (Mass Effect Andromeda)

Maximilien Faubert, senior VFX artist (Shadow of the Tomb Raider)

Alma Talbot, development manager (Star Wars Squadrons)

Pierre-Vincent Bélisle, gameplay tech lead (Mass Effect Andromeda)

Stephen Yu, senior gameplay animator (Batman Arkham Knight, Sleeping Dogs)

Jo Berry, writer (Mass Effect Andromeda)

Xavier Perreault, senior environment artist (Star Wars Battlefront II)

Mathieu Tétrault, senior lighting artist (Star Wars Squadrons)

Robin Bonhoure, senior technical artist

  • 4 εβδομάδες αργότερα...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...