Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.

Προσωπικά το έκανα μέσω ΚΕΠ σε λιγότερο από 2 λεπτά, αρκεί βέβαια να έχεις αριθμό κινητης στο όνομα που χρειάζεται.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Georgie2 είπε

Αν όντως σε φτάνει στη σελίδα ταυτοποίησης παρόχου τηλεφωνίας και δεν γίνεται η ταυτοποίηση, τότε τσέκαρε στο link την ερώτηση 31 (γιατί αποτυγχάνει η ταυτοποίηση παρόχου κινητής). Έτσι όπως το έχω καταλάβει (από την αποτυχία επικαιροποίησης στοιχείων της συζύγου στο e-banking, που διαβάζει στοιχεία ακόμα και από Ε9 και εκτυπωμένο λογαριασμό τηλεφώνου σε ανεβασμένο pdf σε δευτερόλεπτα), συγκρίνουν αυτόματα τα "πεδία" στο λογαριασμό με τα αντίστοιχα στο TAXIS.
Αν κάποιο έχει ακόμα και ελάχιστη διαφορά, σε πετάει έξω. Τσέκαρε καλά τα στοιχεία στο λογαριασμό τηλεφώνου.

Αν ισχύει κάτι τέτοιο, δες το με το ΚΕΠ, αλλά μάλλον δεν γλυτώνεις την  επίσκεψη στον πάροχο κινητής.

Κάνε μου μια χάρη και πες μου σε ποιο link μπαίνεις και αναφέρεσαι για το σημείο με την σελίδα παρόχου κινητής. 

Εννοεις εδώ; 

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/ethniko-metroo-epikoinonias-emep

Αυτό που κάνω, είναι στην αρχή μόλις μπω με taxisnet, μετά να γράψω το κινητό, να έρθει OTP, να γίνει επαλήθευση του αριθμού μόλις γράψω τον κωδικό OTP, μετά δεν μπορώ να συνεχίσω γιατί από κάτω υπάρχει το βήμα με το ebanking και αν δεν πατήσεις εκεί μετά δεν μπορώ να πάω στην συνεχεια της διαδικασίας. Στο ebanking αναγκαστικά επιλέγεις ότι δεν έχεις και μόλις πατήσεις συνέχεια σου λέει αποτυχία δήλωσης κινητού να πάτε σε ΚΕΠ. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λογικά για να πάει στο ebanking  αποτυγχάνει η ταυτοποίηση μέσω παροχου....  αυτό τουλάχιστον έκανε όταν πήγα να δηλώσω το τηλέφωνο της γυναίκας μου που δεν ήταν στο όνομα της, μου έβγαλε αποτυχία ταυτοποίησης και μου έδωσε σαν επιλογή το   ebanking  που από εκεί πέρασε κανονικά.

Και μια παρατήρηση... μου φαίνεται παράλογο ότι πρέπει υποχρεωτικά ο καθένας να έχει έναν αριθμό κινητού τηλεφώνου  στην κατοχή του ( και να θεωρείτε και δεδομένο οτι έχει)   γιατι αλλιώς δεν έχει πρόσβαση σε πάρα πολλές υπηρεσίες.

Επεξ/σία από teot
  • Like 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε

Κάνε μου μια χάρη και πες μου σε ποιο link μπαίνεις και αναφέρεσαι για το σημείο με την σελίδα παρόχου κινητής. 

Εννοεις εδώ; 

https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/stoikheia-polite-kai-tautopoietika-eggrapha/ethniko-metroo-epikoinonias-emep

 

Ναι, και μετά δεξιά, (Χρήσιμοι σύνδεσμοι) "Εγχειρίδιο χρήσης"

Το άλλο link που έδωσα εγώ και γράφω για την ερώτηση 31, είναι το ακριβώς από κάτω, "Συχνές ερωτήσεις"

EDIT : Επειδή το έλεγξα κι εγώ σήμερα, ούτε εμένα μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω πιστοποίηση από πάροχο κινητής, όντως περνάει κατ' ευθείαν στο -e-banking, και από 2 browsers κιόλας. Θεωρούσα ότι είναι περασμένο το κινητό στο ΕΜΕΠ χωρίς να με έχει περάσει από πιστοποίηση μέσω e-banking, γιατί έχω κάνει ηλεκτρονικές εξουσιοδοτήσεις (τελευταία 19/8) καταχωρώντας το κινητό, μπαίνοντας στο

  https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-exousiodoteses

με κωδικούς TAXIS, και καταχώρηση του κινητού εκεί.

Τελικά, ακόμα και να κάνεις εξουσιοδότηση από εκεί, δεν σου καταχωρεί το κινητό στο ΕΜΕΠ.

Αν και απ' ότι βλέπω και στις εξουσιοδοτήσεις πλέον πιστοποιείται το τηλέφωνο την πρώτη φορά, και ΔΕΝ γίνεται μέσω TAXIS.

Οπότε, έλεγχος των στοιχείων στον πάροχο κινητής, και μετά ΚΕΠ.

Screenshot from 2021-07-29 07-26-51.png

Επεξ/σία από Georgie2
  • Thanks 1
Δημοσ.
15 ώρες πριν, GREGORYMO είπε

Τότε, θα κάνει μια εξουσιοδότηση, όπως γινόταν παλιά, για όποιον λόγο χρειάζεται και θα ορίζει το περιεχόμενο και την διάρκεια.

Όχι, ηλεκτρονικά, αφού, καλώς κακώς, δεν γίνεται.

Για να κάνεις εξουσιοδότηση πρέπει να έρθεις Ελλάδα και να πας στα ΚΕΠ.

Αλλιώς μέσω πρεσβίας και τρέχα γυρευε.

Γιατι απλά δε του κάνουν ταυτοποίηση μέσω μιας πρεβίας να τελειώνει ο άνθρωπος? Η απάντηση ειναι μια...δεν έχουμε φθάσει ακομα σε τέτοιο σημείο.

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Georgie2 είπε

Ναι, και μετά δεξιά, (Χρήσιμοι σύνδεσμοι) "Εγχειρίδιο χρήσης"

Το άλλο link που έδωσα εγώ και γράφω για την ερώτηση 31, είναι το ακριβώς από κάτω, "Συχνές ερωτήσεις"

EDIT : Επειδή το έλεγξα κι εγώ σήμερα, ούτε εμένα μου δίνει τη δυνατότητα να κάνω πιστοποίηση από πάροχο κινητής, όντως περνάει κατ' ευθείαν στο -e-banking, και από 2 browsers κιόλας. Θεωρούσα ότι είναι περασμένο το κινητό στο ΕΜΕΠ χωρίς να με έχει περάσει από πιστοποίηση μέσω e-banking, γιατί έχω κάνει ηλεκτρονικές εξουσιοδοτήσεις (τελευταία 19/8) καταχωρώντας το κινητό, μπαίνοντας στο

  https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/upeuthune-delose-kai-exousiodotese/ekdose-exousiodoteses

με κωδικούς TAXIS, και καταχώρηση του κινητού εκεί.

Τελικά, ακόμα και να κάνεις εξουσιοδότηση από εκεί, δεν σου καταχωρεί το κινητό στο ΕΜΕΠ.

Αν και απ' ότι βλέπω και στις εξουσιοδοτήσεις πλέον πιστοποιείται το τηλέφωνο την πρώτη φορά, και ΔΕΝ γίνεται μέσω TAXIS.

Οπότε, έλεγχος των στοιχείων στον πάροχο κινητής, και μετά ΚΕΠ.

Screenshot from 2021-07-29 07-26-51.png

Την εξουσιοδότηση που έκανες, την έκανες με πιστοποίηση μέσω ebanking σωστά; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, Basilhs23___ είπε

Την εξουσιοδότηση που έκανες, την έκανες με πιστοποίηση μέσω ebanking σωστά

Αυτό είναι που δεν θυμάμαι, γιατί έχει περάσει πάρα πολύς καιρός. Σίγουρα την πρώτη φορά προσπάθησα να μπω από ΤΑΧΙS. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν δεν πήρε τον αριθμό και μου ζήτησε να μπω από e-banking. Τώρα που έχει καταχωρηθεί ο αριθμός, στην πλατφόρμα εξουσιοδοτήσεων/υπεύθυνων δηλώσεων/πιστοποιητικών, από TAXIS μπαίνω.

Επεξ/σία από Georgie2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, Georgie2 είπε

Αυτό είναι που δεν θυμάμαι, γιατί έχει περάσει πάρα πολύς καιρός. Σίγουρα την πρώτη φορά προσπάθησα να μπω από ΤΑΧΙS. Δεν μπορώ να θυμηθώ αν δεν πήρε τον αριθμό και μου ζήτησε να μπω από e-banking. 

Πάντως τώρα δεν γίνεται. 

Σε λίγες ώρες θα πάω με την μάνα μου σε κατάστημα του παρόχου για την βεβαίωση συνδρομητή και μετά στην τράπεζα αν προλάβουμε σήμερα. Θα τους πάρω ένα τηλέφωνο στο κατάστημα να είμαι σίγουρος ότι δίνουν από εκεί μην τρέχουμε τζάμπα. 

Δημοσ.

Είχες γράψει τράπεζα Αττικής. Ρώτα τους, αλλά δεν φαίνεται να διασταυρώνει.

Μήπως αφού θα βγάλεις τη βεβαίωση, και που θα βγεις που θα βγεις, να κοίταζες μήπως πας σε κανένα ΚΕΠ να τελειώνεις;

Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Georgie2 είπε

Είχες γράψει τράπεζα Αττικής. Ρώτα τους, αλλά δεν φαίνεται να διασταυρώνει.

Μήπως αφού θα βγάλεις τη βεβαίωση, και που θα βγεις που θα βγεις, να κοίταζες μήπως πας σε κανένα ΚΕΠ να τελειώνεις;

Την βεβαίωση την θέλουμε για μια χρεωστική καρτα η οποία μπλόκαρε. Ebanking δεν έχει καθόλου αλλά και να είχε επειδή είναι από Αττικής που είναι εκτός δεν έχει νόημα.... . Σε ΚΕΠ το έψαξα αλλά είναι κλεισμένα τα ραντεβού μέχρι την άλλη εβδομάδα και βιαζόμαστε, θα πάμε τράπεζα να τελειώνω γιατί έχω κουραστεί με το όλο θέμα και σε ΚΕΠ εν καιρώ. 

  • 6 μήνες μετά...
Δημοσ.

Καλημερα σας

Μηπως τελικα βγαλατε ακρη με αυτο το θεμα, εχω ακριβως το ιδιο προβλημα. 

Χρειαζομαι να κανω μια εξουσιοδοτηση επειγοντως, και μπαινοντας στο ΕΜΕπ, δεν μου βγαζει καν την δυνατοτητα να πιστοποιηθω μεσω τηλεφωνικου παροχου. Με πεταει κατευθειαν στο e-banking. Το προβλημα ειναι πως ζω στο εξωτερικο, αρα δεν εχω ουτε λογαριασμους σε τραπεζες ουτε e-banking. Στο ΚΕΠ οπως καταλαβαινετε, ειναι δυσκολο να παω. 

Οποιαδηποτε συμβουλη θα με βοηθουσε πολυ. 

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Keftedaki123 είπε

Καλημερα σας

Μηπως τελικα βγαλατε ακρη με αυτο το θεμα, εχω ακριβως το ιδιο προβλημα. 

Χρειαζομαι να κανω μια εξουσιοδοτηση επειγοντως, και μπαινοντας στο ΕΜΕπ, δεν μου βγαζει καν την δυνατοτητα να πιστοποιηθω μεσω τηλεφωνικου παροχου. Με πεταει κατευθειαν στο e-banking. Το προβλημα ειναι πως ζω στο εξωτερικο, αρα δεν εχω ουτε λογαριασμους σε τραπεζες ουτε e-banking. Στο ΚΕΠ οπως καταλαβαινετε, ειναι δυσκολο να παω. 

Οποιαδηποτε συμβουλη θα με βοηθουσε πολυ. 

Δεν γινεται χωρις να πας σε ΚΕΠ...

Μπορεις να στειλεις ομως αντιπροσωπο στο ΚΕΠ και να κανει αυτος την διαδικασια (η διαδικασια ειναι η ταυτοποιηση του κινητου τηλεφωνου) αρκει να ειστε online ολη την ωρα με τον αντιπροσωπο σου στο ΚΕΠ.. (αυτο απαιτει πρωτα τηλεφωνικη επικοινωνια με το ΚΕΠ που θα σε εξυπηρετησει ατυπα οπου θα εξηγησης την κατασταση ακριβως οπως την λες και εδω).

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...