Προς το περιεχόμενο

Σχεδόν όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz από το 2030 θα είναι ηλεκτρικά


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ρε μπας και το λόμπι των γερμανικών βιομηχανιών, περάσει κανένα νόμο στην Ευρώπη για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα και μας χρεώσουν μερικά περιβαλλοντικά τέλη για να επιδοτηθούν τα ΑΠΕ ? 
 

Λες να γίνει κάτι τέτοιο? Μπα. Το καλό του περιβάλλοντος θέλουν τα γερόντια στις Βρυξέλλες. Και να έχει χιόνια στο Γκστααντ 

 Ψιτ ΨΙτ.

Επεξ/σία από Dakonblackblade
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

1 ώρα πριν, nepomuk είπε

Συνολικα αποτιμωντας τα πραματα , οι μπαταριες οσο κι αν βελτιωθουν δεν ειναι η λυση για το περιβαλλον,

ισως το υδρογονο . Ιδωμεν.

Μιας και λες "συνολικά αποτιμώντας". Με τις υπάρχουσες τεχνολογίες, το αντίθετο συμβαίνει. Οι μπαταρίες είναι η λύση. Και έρχονται εξελίξεις στην τεχνολογία μπαταριών. Μπορώ να σου πω ότι κάποια από τα μεγαλύτερα προβλήματα του υδρογόνου είναι η αποθήκευσή του και, κυρίως, ο τρόπος που παράγεται (ναι, η κύρια πηγή παραγωγής του είναι το φυσικό αέριο-λίγο αντίθετο με αυτό που θέλουμε να κάνουμε). Να μην αναφέρουμε την πτώση απόδοσης όταν η παραγωγή και κατανάλωση γίνεται με ηλεκτρόλυση από τη διαδικασία ηλεκτρισμός->υδρογόνο-> ηλεκτρισμός...

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Μιας και λες "συνολικά αποτιμώντας". Με τις υπάρχουσες τεχνολογίες, το αντίθετο συμβαίνει. Οι μπαταρίες είναι η λύση. Και έρχονται εξελίξεις στην τεχνολογία μπαταριών. Μπορώ να σου πω ότι κάποια από τα μεγαλύτερα προβλήματα του υδρογόνου είναι η αποθήκευσή του και, κυρίως, ο τρόπος που παράγεται (ναι, η κύρια πηγή παραγωγής του είναι το φυσικό αέριο-λίγο αντίθετο με αυτό που θέλουμε να κάνουμε). Να μην αναφέρουμε την πτώση απόδοσης όταν η παραγωγή και κατανάλωση γίνεται με ηλεκτρόλυση από τη διαδικασία ηλεκτρισμός->υδρογόνο-> ηλεκτρισμός...

Με τις μπαταρίες λιθίου να αντέχουν λιγότερο από έναν σωστό βενζινοκινητήρα (πχ SR, KA, GA - κινητήρες για 500,000χλμ άνετα...), και με την τεχνολογία να προσπαθεί να γυρίσει την παραγωγή σε μπαταρίες νατρίου - οι οποίες θα έχουν λιγότερους κύκλους φόρτισης και "μικρότερη χωρητικότητα",  το μόνο σίγουρο είναι ότι η μπαταρία μακροπρόθεσμα δεν είναι η λύση... Εκτός και αν ξαφνικά αποφασίσουμε ότι το κόστος τους πρέπει να κατέβει - πράγμα που δεν πρόκειται να γίνει εκτός ουτοπίας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, Raylan είπε

,

 

3 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Τα μηχανάκια ήδη βγαίνουν ηλεκτροκίνητα και έχουν περισσότερη ευκολία χρήσης από τα ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Τα φορτηγά θα βγουν και αυτά ηλεκτροκίνητα.

Τώρα για τα τρακτέρ δεν ξέρω, αλλά πόσα πια είναι; Σε σχέση με τα υπόλοιπα οχήματα είναι αμελητέα.

μεχρι τώρα το σοβαρό θέμα στα ηλεκτρικά (τα υπόλοιπα που που υπάρχουν λύνονται) ειναι το τερατώδες κόστος τους πχ ένα μηχανάκι κλάσης scooter 125 που κάνει 1800 2000 καινούριου σε ηλεκτρικό κάνει 7,000
και δυστυχώς αυτές η τιμές αυτομάτως τα κανουν ολα αυτα για λιγους

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, PeterMay είπε

Με τις μπαταρίες λιθίου να αντέχουν λιγότερο από έναν σωστό βενζινοκινητήρα

1. Συγκρίνεις μέσο αποθήκευσης ενέργειας με μέσο μετατροπής ενέργειας. Δύο εντελώς διαφορετικά πράγματα.

2. Οι εκτιμήσεις ρύπων του κύκλου ζωής ενός οχήματος, δίνουν διαφορετικά συμπεράσματα από τα δικά σου.

https://www.carbonbrief.org/factcheck-how-electric-vehicles-help-to-tackle-climate-change

https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/TE - draft report v04.pdf

1 ώρα πριν, PeterMay είπε

με την τεχνολογία να προσπαθεί να γυρίσει την παραγωγή σε μπαταρίες νατρίου - οι οποίες θα έχουν λιγότερους κύκλους φόρτισης και "μικρότερη χωρητικότητα",

3. Πού το άκουσες αυτό; Δεν είναι "νέα" τεχνολογία οι μπαταρίες ιόντων νατρίου, ακριβώς την ίδια εποχή με τις ιόντων λιθίου άρχισαν να αναπτύσσονται. Με τον ίδιο τρόπο με τις μπαταρίες λιθίου δουλεύουν, με περισσότερα μειονεκτήματα όμως και μόνα πλεονεκτήματα την αυξημένη ασφάλεια και το γεγονός ότι το νάτριο είναι υπερβολικά περισσότερο (και κυρίως ευκολότερα προσλήψιμο) στον πλανήτη, επομένως μπορούν να σου δώσουν φθηνότερες μπαταριες. Φθηνό, δε σημαίνει μέλλον σώνει και καλά. Υπάρχουν χίλιες δυο τεχνολογίες για μελλοντική εφαρμογή. Θειικού λιθιου, λιθίου-θειου, μπαταρίες γυαλιού (!) με την προσθήκη λιθίου, solid state batteries και πολλές άλλες.

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, Raylan είπε

Εγώ αγόρασα ένα καινούργιο SUV, βενζινάτο να καίει το λίτρο του με 1,70€ να γουστάρουμε.. Το 2030 η βενζίνη θα έχει ξεπεράσει τα 2€ μπορεί να έχει πάει και 2,20€ με 2,30€ εδώ είμαστε να το δούμε και αυτό..

Έκανα κέφι ένα ηλεκτρικό δεν το κρύβω αλλά ήθελε τα διπλά λεφτά.. είναι ακόμα απλησίαστα..

εγώ πάλι βλέπω να βάζουν φόρο στην κιλοβατώρα και να πέφτει η βενζίνη κάτω από ευρω 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δεν βάλουν ίδια στάνταρ και σε Κίνα-Ινδία που αρχίζουν να αγοράζουν αμάξια σαν τους δυτικούς σιγά σιγά και είναι 8 φορές η ΕΕ σε πληθυσμό τότε οι πολιτικές της ΕΕ είναι απλά μια τρύπα στο νερό. 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

58 λεπτά πριν, pao13 είπε

εγώ πάλι βλέπω να βάζουν φόρο στην κιλοβατώρα και να πέφτει η βενζίνη κάτω από ευρω 

Ότι σου λέω, ήδη σε μερικές χώρες της Ευρώπης έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ, πολύ σύντομα και στην Ελλάδα.

Ο φόρος είναι σίγουρος, θες στην κιλοβατώρα, θες πάγιο στον λογαριασμό, θες αναπροσαρμογή στα τέλη κυκλοφορίας, θα βρουν τρόπο να μας τα πάρουν..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

11 λεπτά πριν, Raylan είπε

Ότι σου λέω, ήδη σε μερικές χώρες της Ευρώπης έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ, πολύ σύντομα και στην Ελλάδα.

...

Για πες μερικές από τις μερικές.

fhuded.png.27b7dcceb48500d00920f22db7ba67c0.png

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, pao13 είπε

εγώ πάλι βλέπω να βάζουν φόρο στην κιλοβατώρα και να πέφτει η βενζίνη κάτω από ευρω 

Και πως ακριβώς θα ξέρουν πόσα kw χρησιμοποίησες για να φορτίσεις το αμάξι και πόσες για οικιακή κατανάλωση; Ή θα τα φορολογήσουν όλα και θα γίνει επανάσταση;

1 ώρα πριν, Raylan είπε

Ότι σου λέω, ήδη σε μερικές χώρες της Ευρώπης έχει ξεπεράσει τα 2 ευρώ, πολύ σύντομα και στην Ελλάδα.

Ο φόρος είναι σίγουρος, θες στην κιλοβατώρα, θες πάγιο στον λογαριασμό, θες αναπροσαρμογή στα τέλη κυκλοφορίας, θα βρουν τρόπο να μας τα πάρουν..

Σαφή επιχειρήματα κατά της ηλεκτροκίνησης. Ας σταματήσουμε όλοι και ας παραδώσουμε τον πλανήτη στην μοίρα του γιατί "θα βρουν τρόπο για να μας τα πάρουν".

Επεξ/σία από Retromaniac
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nepomuk είπε

Αντε και γινανε ολα τα καινουργια  ΕΙΧ ηλεκτρικα , σωθηκε η κατασταση ; Τοση μυωπια στο αυτοκινητακι μας ;

Ολα τα υπολοιπα οχηματα , παπακια , σκουτερακια , 1000αρες μοτοσυκλετες , σκαφη  , αεροσκαφη , τανκερς , κρουαζιεροπλοια ,

αγροτικα μηχανηματα , τι θα καινε ; Αερα κοπανιστο ; Εχετε δει στα μελλοντικα σχεδια ηλεκτρικο αγροτικο τρακτερ ; Θεριζοαλωνιστικη μηχανη ;

Τα υφισταμενα οχηματα με θερμικους κινητηρες  τι θα τα κανουμε ; Οκ στην Νορβηγια και στη Σουηδια  να τα βαλουνε στη πρεσα και στο χυτηριο ,

στην Ινδια μπορει να γινει κατι τετοιο ; Στο Πακισταν ; Στην Ινδονησια ; Στην Ουγκαντα ;

Χεστηκε η φατμε στο γενί τζαμί οταν και εαν τα καινουργια ΕΙΧ στις πλουσιες χωρες βγαινουν Ολα μονο ηλεκτρικα .

Κατι τρεχει στα γυφτικα , εκανε και η ψυρα κωλο και εχεσε τον κοσμο ολο . Σταγονα στον ωκεανο .

Ετσι δηλ με  προμετωπιδα και περικεφαλαια τα ΕΙΧ , το προβλημα υπερθερμανσης του πλανητη σαφως και δεν λυνεται .

Οταν δε σφιξουν τα λουρια , ο σωζων εαυτον σωθητω , ο καθενας για τη παρτη του και τη καμπουρα του θα κοιταξει .

Οσο για την ψωροκωσταινα ο στολος των  ΕΙΧ , ΕΔΧ και τα Φορτηγα πασης κατηγοριας  ειναι ηδη γερασμενος , για λογους  ασφαλειας και μετα περιβαλλοντικους πρεπει να αυξηθει ο ρυθμος ανανεωσης , ειτε με ηλεκτρικα , ειτε με  κατα πολυ ολιγοτερο ρυπογονα.

Τα αποσυρομενα μπορει να πανε στον τριτο και τεταρτο κοσμο η στη πρεσα.

Συμφωνώ σε όλα όσα λες δυστυχώς στο τέλος όλα ο λαός τα πληρώνει αλλά θα σου προσθέσω και κάτι ακόμα φίλε μου όλα αυτά συμβαίνουν γιατί είμαστε πολύ στον πλανήτη αν αρχίζουμε να μειωνόμαστε ή στο επιβάλλουν με το έτσι θέλω όπως κι άλλα πράγματα τότε τι πιστεύεις ότι θα έχουμε επιλογές

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

13 ώρες πριν, NotAliki177 είπε

Προς τα κει πάει το πραμα. Άλλο είναι το πρόβλημα μας... τα δάση... που τα κόβουν και ... το 2030 παίζει να έχουμε καλοκαίρια με 44-45 βαθμούς.

είπες τον πόνο σου ε;

δεν πειράζει φίλε μου θα ανοίξουμε το ερκοντίσιον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλά όλα αυτά, όμως τι γίνεται σε επίπεδο υποδομών; Υπάρχει πλάνο; Τι θα γίνει στα μεγάλα πνιγμένα αστικά κέντρα; Και δεν μιλάω για τις όμορφες Ευρωπαϊκές πρωτεύουσες. Στην Αθήνα και την Θεσσαλονίκη όπου μένει η μισή Ελλάδα και η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων δεν διαθέτουν ιδιωτικό πάρκινγκ και καλά καλά δεν χωράμε να παρκάρουμε στους δρόμους, που θα φορτίζουν τα οχήματα τους; Θα δημιουργηθούν θέσεις φόρτισης στον δρόμο για να εξυπηρετήσουν τουλάχιστον 2 εκατομμύρια αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στις δυο πόλεις; Στην Ελλάδα δεν μπορούμε να παρκάρουμε σωστά και στις γραμμές μας στο παρκινγκ-αλάνα του Κωτσόβολου, θα σεβόμαστε τις θέσης φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων; Τι θα γίνει με το δίκτυο; Θα αντέξει όταν πέσει πάνω όλο αυτό το φορτίο; Γίνονται επενδύσεις; Θα είναι έτοιμες στην ώρα τους;

Ονειρευόμαστε και φτιάχνουμε αεροπλάνο, χωρίς να ετοιμάζουμε το αεροδρόμιο.
Μην παρεξηγηθώ, αν μπορούσα θα αγόρασα αύριο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Όμως έρχονται προβλήματα που χρειάζονται άμεση λύση αν θέλουμε να είναι αυτό το μέλλον και δυστυχώς η παράδοση δείχνει ότι η Ελλάδα είναι σταθερά 20 χρόνια πίσω στις εξελίξεις από την υπόλοιπη ΕΕ.

Επεξ/σία από red7genius
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...