Προς το περιεχόμενο

Σχεδόν όλα τα οχήματα της Mercedes-Benz από το 2030 θα είναι ηλεκτρικά


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

11 ώρες πριν, Black Demis είπε

 

μεχρι τώρα το σοβαρό θέμα στα ηλεκτρικά (τα υπόλοιπα που που υπάρχουν λύνονται) ειναι το τερατώδες κόστος τους πχ ένα μηχανάκι κλάσης scooter 125 που κάνει 1800 2000 καινούριου σε ηλεκτρικό κάνει 7,000
και δυστυχώς αυτές η τιμές αυτομάτως τα κανουν ολα αυτα για λιγους

για να ειμαστε ακριβεις και να μην παραπλανουμε , ενα σκουτερ 125 της προκοπης πχ sym αεροψυκτο κοστιζει πλεον 2100 , τα υδροψυκτα 2600 και αν παμε σε γιαπωνεζικο  στα 3200 . Τεσπα παμε καπου στη μεση στα 2500 και φυσικα το νοημα δεν αλλαζει , αντιστοιχο ηλεκτρικο ειναι απλησιαστο αυτη τη στιγμη .Στο τελος της δεκαετιας ομως και  εαν ευοδοθουν οι πρσπαθειες με τις κολοσιαιες επενδυσεις στην ερευνα και αναπτυξη  στις μπαταριες , τοτε και οι ηλεκτρικες μοτοσυκλετες

θα ειναι η μονη λυση στις αγορες των πλουσιων και σχετικα πλουσιων χωρων .

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 79
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Super Moderators
10 hours ago, Retromaniac said:

Και πως ακριβώς θα ξέρουν πόσα kw χρησιμοποίησες για να φορτίσεις το αμάξι και πόσες για οικιακή κατανάλωση; Ή θα τα φορολογήσουν όλα και θα γίνει επανάσταση;

Ξεχωριστό "ρολόι" στο φορτιστή αυτοκινήτου ο οποίος μέσω sim θα στέλνει  τη μέτρηση στο ΔΕΔΔΗΕ. 😛

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλύτερο πρόβλημα όπως αναφέρθηκε δεν είναι η τιμή απόκτησης - που αυτή λογικά θα αρχίσει να πέφτει με τον καιρό - αλλά το θέμα αυτονομίας, δυνατότητας φόρτισης και απαιτούμενου χρόνου.

Υπάρχει τεράστια διαφορά στο "γεμίζω" σε 3 λεπτά, και άλλο στη "μερική φόρτιση" σε 45' σε ταχυφορτιστή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
11 ώρες πριν, Retromaniac είπε

Και πως ακριβώς θα ξέρουν πόσα kw χρησιμοποίησες για να φορτίσεις το αμάξι και πόσες για οικιακή κατανάλωση; Ή θα τα φορολογήσουν όλα και θα γίνει επανάσταση;

 

Καλα για το θεμα επανασταση κρατα μικρο καλαθι.

Γινανε τερατα στην Ελλαδα τα τελευταια 10 χρονια και δεν ανοιξε ρουθουνι.

Εδω κοψανε δωρα απο το δημοσιο. Κανονικα αν για την κιλοβατωρα θα γινει επανασταση για το κοψιμο δωρου στο δημοσιο επρεπε να ειχε γινει 3ος παγκοσμιος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

32 λεπτά πριν, Sorath είπε

Το μεγαλύτερο πρόβλημα όπως αναφέρθηκε δεν είναι η τιμή απόκτησης

πως δεν είναι , αφού απο εκεί ξεκινά κάποιος :)

33 λεπτά πριν, Sorath είπε

που αυτή λογικά θα αρχίσει να πέφτει με τον καιρό

μέχρι στιγμής πάντως τίποτα δεν έχει γίνει

33 λεπτά πριν, Sorath είπε

αλλά το θέμα αυτονομίας, δυνατότητας φόρτισης και απαιτούμενου χρόνου.

τα θεωρώ τελευταία στην λίστα (υποκειμενικά πάντα)

1. κόστος απόκτησης

2. μέρος για να το φορτίσεις ,δίκτυο (και υποδομή ισχύος δικτύου και κίνδυνος αύξησης χοντρικής του ρεύματος γενικότερα)

3. κόστος μπαταρίας

4. κόστος φόρτισης (σε ταχυφορτιστές)

4. αυτονομία

5. χρόνος φόρτισης

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

24 λεπτά πριν, intensobank είπε

Καλα για το θεμα επανασταση κρατα μικρο καλαθι.

Γινανε τερατα στην Ελλαδα τα τελευταια 10 χρονια και δεν ανοιξε ρουθουνι.

Εδω κοψανε δωρα απο το δημοσιο. Κανονικα αν για την κιλοβατωρα θα γινει επανασταση για το κοψιμο δωρου στο δημοσιο επρεπε να ειχε γινει 3ος παγκοσμιος.

Καμια επανασταση δεν θα γίνει. Ο υπολογισμος θα γίνετε με την μεση καταναλωση για οικια 100τμ με τετραμελη οικογενεια. Οτιδηποτε παραπανω θα φορολογείτε. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Thresh είπε

Ξεχωριστό "ρολόι" στο φορτιστή αυτοκινήτου ο οποίος μέσω sim θα στέλνει  τη μέτρηση στο ΔΕΔΔΗΕ. 😛

Και αν χρησιμοποιήσω άλλο φορτιστή;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
36 λεπτά πριν, tasos_orf είπε

έλεος έχουν φαγωθεί με τα ηλεκτρικά, εδώ βγήκε μέχρι και το smart που δεν φτάνει ούτε μέχρι την άλλη γωνία

To Smart είναι αυτοκίνητο πόλης. Η αυτονομία του είναι 120km περίπου. Θεωρώ πως στην καθημερινότητα καλύπτει την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που κινούνται μέσα στην πόλη για τις δουλείες τους. Προσωπικά κάνω 25km καθημερινά. Με μια πλήρη φόρτιση θα με έβγαζε μια εβδομάδα. Τώρα αν εσύ θες να πας Θεσσαλονίκη με το Smart, ναι δεν γίνεται αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Ναι είναι ακριβό για αυτό που προσφέρει, αλλά έθιξες τον παράγοντα αυτονομία μόνο.

Ο χρόνος φόρτισης θεωρώ επίσης πως είναι ένα πλασματικό πρόβλημα πλέον. Στην καθημερινότητα, το αμάξι θα σε καλύπτει πλήρως για μέσα στην μέρα και θα φορτίζει το βράδυ στο σπίτι (στο ιδανικό σενάριο που έχει χώρο να το φορτίζεις). 

Στα ταξίδια τώρα, ένα Peugeot 208e, μικρομεσαίο αυτοκίνητο έχει αυτονομία 340km (αντε 300 πραγματικά). Πιστεύω η μέση απόσταση που κάνουμε σε ταξίδια δεν ειναι πάνω από 200 - 300 km. Άρα σε καλύπτει. Ακόμα και αν θες να συμπληρώσεις, σε ταχυφορτιστή δεν είναι ανάγκη να περιμένεις 45 λεπτα να γεμίσει πλήρως. Στον μισό χρόνο που μπορεί να έχει πάρει την μισή του αυτονομία ξανά, σταματάς και φτάνεις στον προορισμό σου. Ο ΚΟΚ λέει για κάθε ώρα οδήγησης, χρειάζεται 10 λεπτά διάλειμμα :P. Νομίζω οι περισσότεροι στις 3 ωρες θα κανουν μια στάση για ενα τεταρτάκι, που το αξιοποιείς για να πάρεις km.

Επεξ/σία από red7genius
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το πετρέλαιο γιατί μοσχοπουλάει ακόμα και στα μικρά σε κυβισμό αυτοκίνητα (καλά για κάτι άνω των 2000 κυβικών δεν σχολιάζω κάνω);

Όταν θα έρθει το 2030 στις εκθέσεις θα βλέπουμε ακόμα Diesel, ακόμα βενζίνες, τα hybrid θα είναι με το κυάλι και τα ηλεκτρικά σε μικρών κυβικών αυτοκίνητα, σίγουρα με καλύερη αυτονομία άλλα ως εκεί.

Έρχονται στο παιχνίδι τα συνθετικά καύσιμα, ναι αυτά για τα οποία ανησυχεί η Porsche επειδή σε αναλύσεις φαίνεται να βγάζουν λιγότερους ρύπους τα ηλεκτρικά. Φυσικά θα είναι πιο ακριβά και η βενζίνη τότε στο 1.70€ θα μας φαίνεται κόστος. Ήδη στο πετρέλαιο της κίνησης από 1/1/2021 έχει μπει πράσινο τέλος 3 λεπτά ανά λίτρο.

Θα πέσει πολύ κλάμα, αγοράστε μεταχειρισμένα η αγορά έχει καταντήσει μπάχαλο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
56 λεπτά πριν, d4mage είπε

σε αναλύσεις φαίνεται να βγάζουν λιγότερους ρύπους τα ηλεκτρικά

Παρακαλώ, μας διαθέτετε τις αναλύσεις; Γιατί το μόνο που υπάρχει είναι κάτι ανακοινώσεις της Porsche ότι θα κυνηγήσει τα συνθετικά καύσιμα χωρίς νούμερα ρύπων, χωρίς τίποτα. Καθαρό marketing. Στον αντίποδα, όπως φαίνεται, ΔΕΝ είναι λιγότερο ρυπογόνα από τα ηλεκτρικά...

https://www.transportenvironment.org/sites/te/files/publications/2021_Efuels_in_cars_briefing.pdf

https://www.forbes.com/sites/jamesmorris/2021/03/27/synthetic-fuels-wont-save-the-planet-so-dont-say-they-could/amp/

Υ.Γ. Η βενζίνη δε θα είναι στο 1.70€ τότε. Γύρω στα 4€ εκτιμάται.

Επεξ/σία από MikeKata
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, red7genius είπε

To Smart είναι αυτοκίνητο πόλης. Η αυτονομία του είναι 120km περίπου. Θεωρώ πως στην καθημερινότητα καλύπτει την συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που κινούνται μέσα στην πόλη για τις δουλείες τους. Προσωπικά κάνω 25km καθημερινά. Με μια πλήρη φόρτιση θα με έβγαζε μια εβδομάδα. Τώρα αν εσύ θες να πας Θεσσαλονίκη με το Smart, ναι δεν γίνεται αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Ναι είναι ακριβό για αυτό που προσφέρει, αλλά έθιξες τον παράγοντα αυτονομία μόνο.

Ο χρόνος φόρτισης θεωρώ επίσης πως είναι ένα πλασματικό πρόβλημα πλέον. Στην καθημερινότητα, το αμάξι θα σε καλύπτει πλήρως για μέσα στην μέρα και θα φορτίζει το βράδυ στο σπίτι (στο ιδανικό σενάριο που έχει χώρο να το φορτίζεις). 

Στα ταξίδια τώρα, ένα Peugeot 208e, μικρομεσαίο αυτοκίνητο έχει αυτονομία 340km (αντε 300 πραγματικά). Πιστεύω η μέση απόσταση που κάνουμε σε ταξίδια δεν ειναι πάνω από 200 - 300 km. Άρα σε καλύπτει. Ακόμα και αν θες να συμπληρώσεις, σε ταχυφορτιστή δεν είναι ανάγκη να περιμένεις 45 λεπτα να γεμίσει πλήρως. Στον μισό χρόνο που μπορεί να έχει πάρει την μισή του αυτονομία ξανά, σταματάς και φτάνεις στον προορισμό σου. Ο ΚΟΚ λέει για κάθε ώρα οδήγησης, χρειάζεται 10 λεπτά διάλειμμα :P. Νομίζω οι περισσότεροι στις 3 ωρες θα κανουν μια στάση για ενα τεταρτάκι, που το αξιοποιείς για να πάρεις km.

Καλά τα λές αλλά με αυτή την λογική (που εν μέρη συμφωνώ) θα πρέπει να έχεις δυνατότητα φόρτισης και εκεί που θα πας.

οκ Θα πας Λαμία για διακοπές , δεν σε ενδιαφέρει απλά να φτάσεις αλλά να σου βγάλει τα χιλιόμετρα που θα κάνεις εκεί και να γυρίσεις .

Προσωπικά πιστεύω τα 800 - 1000 χλμ θα είναι μία καλή αυτονομία γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι σε μερικά χρόνια θα έχουμε φορτιστές σε όλη την Ελλάδα και στα νησιά που να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 λεπτά πριν, tsofras είπε

Καλά τα λές αλλά με αυτή την λογική (που εν μέρη συμφωνώ) θα πρέπει να έχεις δυνατότητα φόρτισης και εκεί που θα πας.

οκ Θα πας Λαμία για διακοπές , δεν σε ενδιαφέρει απλά να φτάσεις αλλά να σου βγάλει τα χιλιόμετρα που θα κάνεις εκεί και να γυρίσεις .

Προσωπικά πιστεύω τα 800 - 1000 χλμ θα είναι μία καλή αυτονομία γιατί δεν μπορώ να φανταστώ ότι σε μερικά χρόνια θα έχουμε φορτιστές σε όλη την Ελλάδα και στα νησιά που να μπορούν να εξυπηρετήσουν τον αριθμό των αυτοκινήτων που κυκλοφορούν και ειδικά τους καλοκαιρινούς μήνες

Είναι άλλο το θέμα υποδομών και άλλο το θέμα της αυτονομίας. Όπως τώρα υπάρχουν βενζινάδικα στον προορισμό σου, έτσι θα πρέπει (στο εγγύς μέλλον ιδανικά) να υπάρχει και σταθμός φόρτισης. Προφανώς δεν είμαστε σε αυτό το σημείο ακόμα και απέχουμε πιθανώς αρκετά. Αυτό που θέλω να πω είναι ότι το να λες 400km δεν με φτάνουν σαν επιχείρημα κατά των ηλεκτρικών δεν στέκει. Το να πεις δεν το παίρνω γιατί δεν υπάρχουν υποδομές και σταθμοί, ναι συμφωνώ.

Δεν πιστεύω να φτάσουμε στα επιβατικά σε 800km-1000km καθώς αν βελτιωθεί το δίκτυο και η ταχύτητα λίγο ακόμα, θα είναι αχρείαστα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...