Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators
Δημοσ.
1 ώρα πριν, GeorgeKatz είπε

Συμφώνω και επιβεβαιώνω. Ένα μικρό σχόλιο που κάλεσες έκτακτη γενική συνέλευση :)

Θεωρητικά ο διαχειριστής φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργεία των υπηρεσίων του κτιρίου και το συγκεκριμένο έξοδο δεν είναι έκτακτο, αλλά περιοδικό ανα (περίπου) 5ετια, σαν το ΚΤΕΟ στα αμάξια. Άρα δεν θα έπρεπε να ισχύει το όριο των 150 ευρώ. Θεωρώ ότι αν δεν παρουσιαστεί κάποια πολυέξοδη βλάβη για να πάρει την πιστοποίηση, το εκτελείς και το βάζεις στα κοινόχρηστα κανονικά.

Καταλαβαίνω ότι κάθε πολυκατοικία έχει την ισορροπία της, την δυναμική της και τον "παράξενό" της και μπορεί να το έκανες για να είσαι 1000% καλυμένος.

Kαι ομως θελει συνελευση , σε πολλες περιπτωσεις σε παλιες οικοδομες που δεν εχει γινει σχεδον καμια αναβαθμιση απο οταν μπηκε ο ανεκλυστηρας οι επισκευες μιλαμε για 2000-3000 ευρω δεν ειναι κατι που μπορει να το αποφασισει μονος ο διαχειριστης και ακομα και να "μπορουσε" πρεπει να γινει συνελευση για να ενημερωθουν οι υπολοιποι ιδιοκτητες και να κανονιστει πως θα γινει η πληρωμη (ειδικα σε οικοδομες που δεν υπαρχει καθολου η υπαρχει ελαχιστο αποθεματικο

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Τα θέματα με τις πολυκατοικιες έχουν αναφερθεί άπειρες φορές σε πολλά thread. Αν καταφέρει να τους πείσει όλους ο διαχειριστής  να βγει θετική απόφαση και να πληρώσουν, προς όφελος τους είναι. 

Επεξ/σία από Basilhs23___
  • 1 χρόνο αργότερα...
Δημοσ.
23 ώρες πριν, loutrikan είπε

Καλημέρα,

το κόστος για την ανανέωση του πιστοποιητικού το επωμίζεται ο ιδιοκτήτης ή ο ενοικιαστής;

Ο ιδιοκτήτης, στη δική μας περίπτωση τουλάχιστον. Καθώς επίσης και όλα τα έξοδα της αναβάθμισης που κάναμε στον ανελκυστήρα.

Δημοσ.

Έτσι πιστεύω κι εγώ, γιατί δεν είναι η τακτική συντήρηση που πληρώνει ο ενοικιαστής. Ουσιαστικά είναι βελτίωση και πρέπει να την πληρώσει ο ιδιοκτήτης.

Όταν δεν θέλει να το κάνει τι γίνεται;

Δημοσ.

Τι πάει να πει δεν θέλει? Το πιστοποιητικό είναι υποχρεωτικό από το νόμο και ισχύει για 5 χρόνια. Αν δεν το έχει η πολυκατοικία τρώει πρόστιμο ο διαχειριστής και η εταιρεία συντήρησης, που επίσης μπορεί να αρνηθεί τη συνέχεια συντήρησης του ασανσέρ. Εγώ που είμαι διαχειριστής έδωσα στο γραφείο έκδοσης κοινοχρήστων τη δαπάνη στους ιδιοκτήτες με τα χιλιοστά. Την τακτική συντήρηση οκ στους ενοικιαστές επίσης με χιλιοστά.

Τώρα αν εννοείς ότι λέει ο ιδιοκτήτης στον ενοικιαστή δεν με ενδιαφέρει εγώ δεν το πληρώνω αυτό δεν αφορά τον διαχειριστή. Εγώ αν δεν πληρωθώ το σύνολο των κοινοχρήστων του μήνα δεν δίνω απόδειξη σε κανέναν. Ούτε έναντι ούτε πάρε τα δικά μου. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...