pascalia2 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Έρχεται η γενική συνέλευση και ένα από τα θέματα είναι η ανανέωση πιστοποιητικού περιοδικού ελέγχου ανελκυστήρα. Το προηγούμενο κράτησε 5 έτη και νομίζω μας κόστισε κάπου 500€ γιατι ζήτησε ο τεχνικός κάποιες απαραίτητες επισκευές. Το χρειαζόμαστε αυτό το χαρτί ή είναι περιτό έξοδο? Έχετε οι υπόλοιποι?
Basilhs23___ Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Το πιστοποιητικό είναι αναγκαίο για την ασφάλεια του ανελκυστήρα. Περνάνε από έλεγχο, σε περίπτωση ατυχήματος σας τρέχουν. 2
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 10 λεπτά πριν, pascalia2 είπε Έρχεται η γενική συνέλευση και ένα από τα θέματα είναι η ανανέωση πιστοποιητικού περιοδικού ελέγχου ανελκυστήρα. Το προηγούμενο κράτησε 5 έτη και νομίζω μας κόστισε κάπου 500€ γιατι ζήτησε ο τεχνικός κάποιες απαραίτητες επισκευές. Το χρειαζόμαστε αυτό το χαρτί ή είναι περιτό έξοδο? Έχετε οι υπόλοιποι? Εφόσον έχετε βγάλει ήδη το νέο το κόστος θα είναι ελάχιστο έως και μηδενικό για έξτρα προσθήκες Υπολογίζεις γύρω στα 120-150 που ζητάνε οι εταιρίες που κάνουν τους ελέγχους 1
pascalia2 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 5 ώρες πριν, Inuyasha είπε Εφόσον έχετε βγάλει ήδη το νέο το κόστος θα είναι ελάχιστο έως και μηδενικό για έξτρα προσθήκες Υπολογίζεις γύρω στα 120-150 που ζητάνε οι εταιρίες που κάνουν τους ελέγχους Και ζητάνε και extra? Γιατί αυτός που μας κάνει το ασανσέρ νομίζω ότι μας χρεώνει κερατιάτικα. Μπορούμε να πάρουμε και από αλλού?
Moderators Inuyasha Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 16 λεπτά πριν, pascalia2 είπε Και ζητάνε και extra? Γιατί αυτός που μας κάνει το ασανσέρ νομίζω ότι μας χρεώνει κερατιάτικα. Μπορούμε να πάρουμε και από αλλού? Αναλογα τι παρατηρησεις θα γραψει ο φορεας ελεγχου , καθε λιγο προσθετουν νεα μετρα ασφαλειας σαν απαρετητα για την ασφαλεια οποτε χρειαζεται ψιλο αλλαγες πανω στην εκθεση ελεγχου που θα σας δωσει ο φορεας ελεγχου (βγαινουν 3ις 1 η εταιρια που κανει τον ελεγχο, 1 ο συντηρητης , και ενα για την οικοδομη ) μπορειτε αν χρειαζεται αλλαγες να παρετε προσφορες και απο αλλους συντηρητες , αλλα να ξες παιζουν πολλες κλικες στο συναφη οποτε υπαρχει μεγαλη περιπτωση ολες οι προσφορες που θα παρεις να ειναι ως "δια μαγειας" μεγαλυτερες απο αυτη του συντηρητη σας 1
xp-user Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Ο τεχνικος γραφει τι χρειαζετε το ασανσερ για να βαλει υπογραφη Αν δεν συμφωνησουν οι ιδιοκτητες κλειδωνει το ασανσερ και το γραφει στο βιβλιο Αν το ενεργοποιησουν οι ιδιοκτητες και συμβει ατυχημα ας βρουν καραβι να φυγουν 1
pascalia2 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Eυχαριστω όλους. Έχω εικόνα πλεον και δε μπορώ να κάνω και πολλα
Fotis_Greece Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Εγω ειμαι διαχειριστής σε πολυκατοικία περιπου 7 χρονια. Την εταιρεια για το ασανσερ παντα πληρωνω στην ωρα, πριν το τελος του μηνα (60€, 5οροφοι). Οτι αλλαγες μου εχουν ζητησει λεω ΟΚ και προχωράμε. Συνήθως ειναι κατι ψιλα, διακόπτες, μοχλοι στο ανω μερος της πορτας για αυτοματο κλείσιμο, κτλ. Μικρα ποσα γενικα Λεφτά για πιστοποιητικό δεν μου εχουν ζητήσει ποτέ. Μου διαφεύγει κατι?
Zerg13 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 8 λεπτά πριν, Fotis_Greece είπε Εγω ειμαι διαχειριστής σε πολυκατοικία περιπου 7 χρονια. Την εταιρεια για το ασανσερ παντα πληρωνω στην ωρα, πριν το τελος του μηνα (60€, 5οροφοι). Οτι αλλαγες μου εχουν ζητησει λεω ΟΚ και προχωράμε. Συνήθως ειναι κατι ψιλα, διακόπτες, μοχλοι στο ανω μερος της πορτας για αυτοματο κλείσιμο, κτλ. Μικρα ποσα γενικα Λεφτά για πιστοποιητικό δεν μου εχουν ζητήσει ποτέ. Μου διαφεύγει κατι? Υπαρχει ενα χαρτι που ονομαζεται οπως το θεμα του topic, η αλλιως «φορεας ελενχου». Κραταει 5 χρονια. Μαλλον δεν το εχετε βγαλει ποτε. Μιλα με τον συντηρητη σου. Ο @Inuyashaφαινεται να τα ξερει καλυτερα να σε βοηθησει Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2021 από Zerg13
Moderators Inuyasha Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, Fotis_Greece είπε Εγω ειμαι διαχειριστής σε πολυκατοικία περιπου 7 χρονια. Την εταιρεια για το ασανσερ παντα πληρωνω στην ωρα, πριν το τελος του μηνα (60€, 5οροφοι). Οτι αλλαγες μου εχουν ζητησει λεω ΟΚ και προχωράμε. Συνήθως ειναι κατι ψιλα, διακόπτες, μοχλοι στο ανω μερος της πορτας για αυτοματο κλείσιμο, κτλ. Μικρα ποσα γενικα Λεφτά για πιστοποιητικό δεν μου εχουν ζητήσει ποτέ. Μου διαφεύγει κατι? Μίλα με το συντηρητή σας και ζητά του να φέρει τον φορέα για να σας βγάλει έκθεση ελέγχου, πόσο ετών είναι οι πολυκατοικία? Αν μιλάμε για παλιά οικοδομή είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί ένα αρκετά μεγάλο ποσό για της παρατηρήσεις που θα βγάλει ο φορέας, ο συντηρητής πρέπει να είναι σε θέση να σου δώσει μια γενική εικόνα πριν κάνετε τον έλεγχο ώστε είτε να μαζέψετε λεφτά πριν τον έλεγχο (η έκθεση ελέγχου έχει περιθώριο 1 χρόνο για να γίνουν οι εργασίες, αλλιώς μετά θέλει εκ νέου έλεγχο) 1
kage Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Παρατάθηκε μέχρι 31.12.2021 η προθεσμία αρχικής επιθεώρησης και καταχώρησης των υφισταμένων ανελκυστήρων! 1
Georgie2 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Ο περιοδικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός. ΚΥΑ 28425 (ΦΕΚ 2604/Β/08) https://www.e-nomothesia.gr/kat-periballon/oikodomes/koine-upourgike-apophase-oik-pha-9-2-oik-28425-2008.html, άρθρο 10. Είναι ευθύνη του διαχειριστή να μεριμνήσει για τον έλεγχο, δεν είναι απαραίτητο να το θυμάται ο συντηρητής και να το υπενθυμίσει. Η παρουσία του συντηρητή στον έλεγχο είναι απαραίτητη. Στη δική μου περίπτωση που έπρεπε να περάσουμε έλεγχο το Μάρτιο του 2020, όταν το ανέφερα στο συντηρητή, μου πρότεινε αυτός να φέρει πιστοποιημένο φορέα, και γλύτωσα πολύ τρέξιμο. Το κόστος για τον έλεγχο και μόνο, ήταν 223 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Σύμφωνα με το καταστατικό της δικής μου πολυκατοικίας, ο διαχειριστής πρέπει να πάρει έγκριση για κάθε έκτακτο έξοδο άνω των 150 ευρώ, γι' αυτό και χρειάστηκε να καλέσω έκτακτη γενική συνέλευση. Τυπικά βέβαια, γιατί ευτυχώς δεν έχουμε μα-μου για θέματα που είναι υποχρεωτικά από το νόμο (όπως π.χ. αυτό, ή η ασφάλιση του ασανσέρ και των κοινόχρηστων χώρων). 1
Moderators Inuyasha Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 27 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, Georgie2 είπε Ο περιοδικός έλεγχος είναι υποχρεωτικός. ΚΥΑ 28425 (ΦΕΚ 2604/Β/08) https://www.e-nomothesia.gr/kat-periballon/oikodomes/koine-upourgike-apophase-oik-pha-9-2-oik-28425-2008.html, άρθρο 10. Είναι ευθύνη του διαχειριστή να μεριμνήσει για τον έλεγχο, δεν είναι απαραίτητο να το θυμάται ο συντηρητής και να το υπενθυμίσει. Η παρουσία του συντηρητή στον έλεγχο είναι απαραίτητη. Στη δική μου περίπτωση που έπρεπε να περάσουμε έλεγχο το Μάρτιο του 2020, όταν το ανέφερα στο συντηρητή, μου πρότεινε αυτός να φέρει πιστοποιημένο φορέα, και γλύτωσα πολύ τρέξιμο. Το κόστος για τον έλεγχο και μόνο, ήταν 223 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Σύμφωνα με το καταστατικό της δικής μου πολυκατοικίας, ο διαχειριστής πρέπει να πάρει έγκριση για κάθε έκτακτο έξοδο άνω των 150 ευρώ, γι' αυτό και χρειάστηκε να καλέσω έκτακτη γενική συνέλευση. Τυπικά βέβαια, γιατί ευτυχώς δεν έχουμε μα-μου για θέματα που είναι υποχρεωτικά από το νόμο (όπως π.χ. αυτό, ή η ασφάλιση του ασανσέρ και των κοινόχρηστων χώρων). Ο συντηρητης οφειλε ομως μεχρι τωρα μιας και αυτη η κατασταση με τους ελεγχους και της αναβολες τραβαει απο το 2003-2004 να εχει κολλησει καποιο χαρτι για να ενημερωθει η πολυκατικια οτι πρεπει να γινουν ενεργιες
GeorgeKatz Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Στις 27/7/2021 στις 8:16 ΠΜ, Georgie2 είπε Το κόστος για τον έλεγχο και μόνο, ήταν 223 ευρώ μαζί με το ΦΠΑ. Σύμφωνα με το καταστατικό της δικής μου πολυκατοικίας, ο διαχειριστής πρέπει να πάρει έγκριση για κάθε έκτακτο έξοδο άνω των 150 ευρώ, γι' αυτό και χρειάστηκε να καλέσω έκτακτη γενική συνέλευση. Τυπικά βέβαια, γιατί ευτυχώς δεν έχουμε μα-μου για θέματα που είναι υποχρεωτικά από το νόμο (όπως π.χ. αυτό, ή η ασφάλιση του ασανσέρ και των κοινόχρηστων χώρων). Συμφώνω και επιβεβαιώνω. Ένα μικρό σχόλιο που κάλεσες έκτακτη γενική συνέλευση Θεωρητικά ο διαχειριστής φροντίζει για την απρόσκοπτη λειτουργεία των υπηρεσίων του κτιρίου και το συγκεκριμένο έξοδο δεν είναι έκτακτο, αλλά περιοδικό ανα (περίπου) 5ετια, σαν το ΚΤΕΟ στα αμάξια. Άρα δεν θα έπρεπε να ισχύει το όριο των 150 ευρώ. Θεωρώ ότι αν δεν παρουσιαστεί κάποια πολυέξοδη βλάβη για να πάρει την πιστοποίηση, το εκτελείς και το βάζεις στα κοινόχρηστα κανονικά. Καταλαβαίνω ότι κάθε πολυκατοικία έχει την ισορροπία της, την δυναμική της και τον "παράξενό" της και μπορεί να το έκανες για να είσαι 1000% καλυμένος. 1
pontez2 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Καλά έκανε και κάλεσε γενική συνέλευση. Στη δική μου πολυκατοικία πχ για το ίδιο θέμα, ελεγαν ωχ αδελφέ και ηθελαν να δωθουν χρηματα απο το αποθεματικό για άλλα ζητήματα που δεν ειχαν καμία επειγουσα σημασία (πχ να μπει βάση για ποδήλατα στη πυλωτή, ή να μπει τραπεζι πινκ πονκ...) Πραγματικά ο,τι ναναι ο καθένας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα