Προς το περιεχόμενο

τηλεφωνητής Cosmote?


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλημέρα. Ξέρει κάποιος πως ηχογραφώ ένα μήνυμα για τηλεφωνητή στο τηλέφωνο της δουλειάς; Καλώ κάπου στην κοσμοτε και ηχογραφώ ένα μήνυμα.

Θέλω πχ λόγω Αυγούστου να ανοίγει 3 ώρες αργότερα η επιχείρηση ώστε όταν καλεί κάποιος πελάτης άμα χτυπήσει 4-5 φορές να βγαίνει ο τηλεφωνητής και να τον ειδοποιεί.

Είχα καλέσει από το κινητό μου παλιότερα στην κοσμοτε (τεχνική υποστήριξη) για το ρούτερ ήμουν για 30 λεπτά αναμονή ποτέ δεν μίλησα και ήρθε +30€ ο λογαριασμός μου λόγω πενταψηφιου αριθμού. Δεν θέλω να το ξαναπεράσω αυτό.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρέπει πρώτα να βεβαιωθείς αν εχεις την υπηρεσία του τηλεφωνητή στην γραμμή σου.

Ενεργοποιησε τον για να δεις αν υπάρχει η υπηρεσία, αν θυμάμαι καλα είναι δωρεάν, αν δεν υπάρχει πρεπει να μιλήσεις μαζι τους για να στο ενεργοποιήσουν

https://docplayer.gr/23909382-Ote-statheri-tilefonia-prosthetes-ypiresies.html?&ampcf=1

 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, NikosKallithea είπε

Πρέπει πρώτα να βεβαιωθείς αν εχεις την υπηρεσία του τηλεφωνητή στην γραμμή σου.

Ενεργοποιησε τον για να δεις αν υπάρχει η υπηρεσία, αν θυμάμαι καλα είναι δωρεάν, αν δεν υπάρχει πρεπει να μιλήσεις μαζι τους για να στο ενεργοποιήσουν

https://docplayer.gr/23909382-Ote-statheri-tilefonia-prosthetes-ypiresies.html?&ampcf=1

 

Ευχαριστώ για την βοήθεια αλλά έτσι όπως το έχουν γράψει δεν καταλαβαίνω και πολλά

.26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς (?) Που; Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή

 26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή26 Προσωπικός τηλεφωνητής Οργάνωσε τον προσωπικό σου τηλεφωνητή Οργάνωση κεντρικής θυρίδας 1. Πληκτρολογείς Σου ζητείται να ορίσεις τον προσωπικό σου κωδικό (ΡΙΝ), ο οποίος μπορεί να αποτελείται από 4-10 ψηφία (και τον οποίον θα πρέπει να θυμάσαι ώστε να κάνεις χρήση της υπηρεσίας αργότερα). 3. Μόνο στην περίπτωση Εμπλουτισμένου ή Επαγγελματικού Πακέτου: σου ζητείται να ηχογραφήσεις με τη φωνή σου το όνομα κατόχου της θυρίδας ώστε να σε αναγνωρίζουν εκείνοι που σε καλούν (το ηχογραφημένο μήνυμα αντικαθιστά την ανακοίνωση του τηλεφωνικού σου αριθμού από το σύστημα). 4. Σου ζητείται να ηχογραφήσεις ένα χαιρετισμό υποδοχής. Στο Βασικό Πακέτο μπορείς να αφήσεις τον προκαθορισμένο χαιρετισμό του τηλεφωνητή 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δεν μπορώ να σε βοηθησω σε αυτο, και απο οτι βλεπω η cosmote εχει εξαφάνιση τα πάντα που αφορούν στο σταθερό και τον τηλεφωνητή

Δεν ξερω τι παίζει

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 χρόνια αργότερα...

Απαντάω τώρα στο θέμα, προφανώς ετεροχρονισμενα, ελπίζοντας να βοηθήσω κάποιον στο μέλλον.

Σύντομη απάντηση: 1299 για ηχογράφηση και κωδικό. Μετά καλείτε σε εναν απο τους παρακάτω κωδικες (εικόνα) για να μετατρέψετε το μήνυμα σε ειδοποίηση (κατ επιλογη ή καθολική εκτροπή) 

Αναλυτικά Οι οδηγίες για να έχετε θυρίδα τηλεφωνητή σε σταθερό cosmote είναι οι εξής:

(Ας πουμε πχ οτι θα κλείσετε το κατάστημα σας ή θα λείπετε απο το σπίτι και θέλετε να ενημερώνονται όσοι καλούν)

Αρχικά καλείτε την υποστήριξη 13888 και τους ζητάτε να σας ενεργοποιησουν την υπηρεσία τηλεφωνητή. Μπορεί να χρειαστεί εως ενα 24ωρο. Θέλετε αφμ και αρ ταυτότητας.

Μετά καλείτε στο 1299 και φτιάχνετε σύμφωνα με τις οδηγίες εναν κωδικό απο 6 ψηφία. Ο κωδικός ωστοσο δε θα χρειαστεί όσο είστε στο ίδιο το σταθερό.

Επίσης στο 1299 καλείτε για να ηχογραφήσετε ενα μήνυμα. Αρχικά αυτο το μήνυμα θα λειτουργεί ως καλωσόρισμα οταν σηκώσετε το τηλέφωνο. 

Έπειτα για να μετατρέψετε το "καλωσόρισμα" σε μήνυμα ενημέρωσης (που είναι και ο σκοπός μας) θα καλέσετε στο *27# και έτσι όλοι όσοι καλούν θα ακούν απλά αυτο το μήνυμα και στο τέλος θα λέει "ευχαριστούμε που καλέσατε" αυτόματα και θα τους το κλείνει. Απλα καλείτε στον κωδικό αυτο και σε 2 δευτερόλεπτα ενεργοποιείται και σας το λέει. Δε θα χτυπάει πλέον το τηλέφωνο σας.

Μπορείτε ας πουμε στο μήνυμα σας να λέτε "απουσιαζω αυτή τη στιγμή" ή "το κατάστημα είναι κλειστό". Για να απενεργοποιήσετε πάλι αυτη την εκτροπή καλείτε απλά το #27# (δίεση και οχι αστερίσκο αυτη τη φορά).

Προσοχη!!! :

Τώρα το πρόβλημα είναι οτι πρέπει να αλλάξετε το μήνυμα "καλωσορισματος" πάλι στο 1299 ή να τους πείτε να απενεργοποιησουν την υπηρεσία. Αλλιώς οταν σηκώνεται το τηλέφωνο θα ακούνε όλοι πρώτα οτι λείπετε και μετά θα ακούνε εσάς!

Προσωπικά κράτησα την υπηρεσία και κατεγραψα άλλο μήνυμα που να λέει "είμαστε κατειλημμενοι, καλέστε σε λίγο" και πήρα αυτη τη φορά στο *68# Με τον τρόπο αυτό προωθείτε μόνο τις κλήσεις οταν μιλάτε και τους λέτε να καλέσουν αργότερα. Χρήσιμο και αυτό.

Μπορείτε επίσης σαν τρίτη επιλογή να προωθείτε τις κλήσεις μετά απο 5 μπιπ αυτη τη φορα καλώντας στο *62# θυμηθείτε κάθε φορά να αλλάζετε το μήνυμα σας καλώντας στο 1299.

Screenshot_20240717_071602_Firefox.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...