JakeKaufman Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 12 hours ago, cthulhucarbide said: Είτε κάτι δεν καταλαβαίνω σωστά είτε συνάντησα μεγάλο μαργαριτάρι σήμερα σε κεντρικότατο σημείο της Αθήνας. Σε διασταύρωση όπου εμφανέστατα τα οχήματα μπορούν να στρίψουν αριστερά σε γνωστότατο δρόμο, ο οποίος προχωράει προς τα αριστερά, βλέπουμε αυτό το τουρλουμπούκι στην κολώνα. -Υπάρχει πινακίδα που λέει ότι απαγορεύεται η αριστερή στροφή, εκτός αν είσαι τρόλει. -Υπάρχει πινακίδα για υποχρεωτική πορεία ευθεία ΑΛΛΆ -Υπάρχει φανάρι για αριστερά (στην φωτογραφία ακόμα κόκκινο) -Όλα τα οχήματα που περίμεναν στην αριστερή λωρίδα του δρόμου, πήγαν αριστερά κανονικά, όπως και εγώ, και αφού την πορεία μας δεν διέκοψε κανένα άλλο ρεύμα, ήμασταν όλοι ευχαριστημένοι. Τα φώτα σας 1) Η στροφή αριστερά επιτρέπεται μόνο για τρόλει 2) Το φανάρι υπάρχει για να εξυπηρετήσει τα τρόλει 3) Όσα ΙΧ στηθήκατε αριστερά και στρίψατε, το κάνατε παρανόμως. Δεν βλέπω γιατί σου φαίνεται "μαργαριτάρι". Υπάρχουν πολλά σημεία στην Αθήνα που η στροφή αριστερά επιτρέπεται μόνο για συγκεκριμένα οχήματα (ένα κλασσικό παράδειγμα είναι η στροφή αριστερά (για να μπεις στην Παλαιολογου) σε αυτη τη διασταύρωση, όπου επιτρέπεται μόνο για λεωφορεία. Και εκεί βέβαια σε κάθε φανάρι υπάρχουν ΙΧ που παρανομουν.
cthulhucarbide Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Για ποιο λόγο να επιτρέπεται μόνο για τα τρόλεϊ? Αν η κυκλοφορία των άλλων ρευμάτων σταματάει με κόκκινο ώστε να περάσει το τρόλει με ασφάλεια για ποιο λόγο να μην περνάνε και τα λοιπά οχήματα μαζί? Αν το τρόλεϊ επιτρέπεται "κατ'εξαίρεση" για ποιο λόγο απαγορεύτηκε η στροφή για τα άλλα οχήματα αρχικά? Μιλάμε για κανονικό δρόμο με άσφαλτο και όχι για δρομάκι του τραμ. Από τους γύρω δρόμους μπαίνουν κανονικά στον επίμαχο δρόμο. Όσοι είναι ήδη Καλλιρόης, μόλις ανάψει το φανάρι τους απλά συνεχίζουν ευθεία... αλλά εγώ δεν μπορώ να πάω εκεί for reasons. Προσπαθώ να βρω μια λογική σε αυτή την κατάσταση που να βγάζει νόημα αλλά μέχρι τώρα όχι μόνο δεν βρίσκω αλλά ούτε οι υπόλοιπες εξηγήσεις τα καταφέρνουν. Επίσης για όσους το παίζουν κλασσικά υπερτυπικοί, από την στιγμή που υπάρχει πινακίδα για υποχρεωτική πορεία ευθεία χωρίς εξαίρεση τότε ούτε το τρόλεϊ θα έπρεπε να στρίψει.
JakeKaufman Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2023 3 hours ago, cthulhucarbide said: Για ποιο λόγο να επιτρέπεται μόνο για τα τρόλεϊ? Αν η κυκλοφορία των άλλων ρευμάτων σταματάει με κόκκινο ώστε να περάσει το τρόλει με ασφάλεια για ποιο λόγο να μην περνάνε και τα λοιπά οχήματα μαζί? Αν το τρόλεϊ επιτρέπεται "κατ'εξαίρεση" για ποιο λόγο απαγορεύτηκε η στροφή για τα άλλα οχήματα αρχικά? Μιλάμε για κανονικό δρόμο με άσφαλτο και όχι για δρομάκι του τραμ. Από τους γύρω δρόμους μπαίνουν κανονικά στον επίμαχο δρόμο. Όσοι είναι ήδη Καλλιρόης, μόλις ανάψει το φανάρι τους απλά συνεχίζουν ευθεία... αλλά εγώ δεν μπορώ να πάω εκεί for reasons. Προσπαθώ να βρω μια λογική σε αυτή την κατάσταση που να βγάζει νόημα αλλά μέχρι τώρα όχι μόνο δεν βρίσκω αλλά ούτε οι υπόλοιπες εξηγήσεις τα καταφέρνουν. Επίσης για όσους το παίζουν κλασσικά υπερτυπικοί, από την στιγμή που υπάρχει πινακίδα για υποχρεωτική πορεία ευθεία χωρίς εξαίρεση τότε ούτε το τρόλεϊ θα έπρεπε να στρίψει. Ένας καλός λόγος θα ήταν να διαρκεί ελάχιστα το πράσινο φανάρι αριστερά για συγκοινωνιακούς λόγους.
cthulhucarbide Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2023 Ε ας περνάνε όσοι προλαβαίνουν τότε. Δεν κερδίζεις κάτι με το να το απαγορεύεις. Πρακτικά πάντως επειδή πέρασα εχθές, το φανάρι κράτησε σχετικά λίγο αλλά προλάβαιναν άνετα 5 αμάξια.
dbrillis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2023 40 minutes ago, cthulhucarbide said: Ε ας περνάνε όσοι προλαβαίνουν τότε. Δεν κερδίζεις κάτι με το να το απαγορεύεις. Πρακτικά πάντως επειδή πέρασα εχθές, το φανάρι κράτησε σχετικά λίγο αλλά προλάβαιναν άνετα 5 αμάξια. αποφάσισε τι θες, νόμους μαχαιρι ή οτι σε βολεύει ανα περίσταση; 😘😘😉😉 1
cthulhucarbide Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Στις 11/11/2023 στις 12:59 ΠΜ, dbrillis είπε αποφάσισε τι θες, νόμους μαχαιρι ή οτι σε βολεύει ανα περίσταση; 😘😘😉😉 Θέλω οι νόμοι να είναι ορθολογικοί και μετά να εφαρμόζονται. Το θρεντ που λίνκαρες και οι εδώ απαντήσεις μου δεν έχουν κάτι αντιφατικό, αν το πόσταρες για να μου την πεις μάλλον πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά
dbrillis Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 5 hours ago, cthulhucarbide said: Θέλω οι νόμοι να είναι ορθολογικοί και μετά να εφαρμόζονται. Το θρεντ που λίνκαρες και οι εδώ απαντήσεις μου δεν έχουν κάτι αντιφατικό, αν το πόσταρες για να μου την πεις μάλλον πρέπει να διαβάζεις πιο προσεκτικά Εσυ θες να εισαι παράνομος μέχρι να αλλαξει ο νόμος, επειδή κατα την γνωμη σου, οτι δεν ειναι "ορθολογικο" δεν το ακολουθούμε. Ενω η σωστή προσέγγιση είναι να εισαι νόμιμος και να προσπαθείς να αλλαξεις το νομο που δεν ειναι "ορθολογικος". Εσυ λοιπόν γουστάρεις να κάνεις ότι θέλεις επειδή δεν συμφωνείς. Αυτο κάνουν μαζι σου και παρα πολλοί άλλοι, δεν τα βρίσκετε ομως μεταξύ σας οι επαναστάτες του φραπέ ως προς τι ειναι "ορθολογικο" και το χαος μεγαλώνει.
cthulhucarbide Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Όπως το είχα φανταστεί. Τρικυμία. Από το ποστ εσύ κατάλαβες ότι θέλω και θα συνεχίσω να "παρανομώ" παρότι είναι ξεκάθαρο πως αφορά στην αποκρυστάλλωση μιας περίεργης περίπτωσης σηματοδότησης και τίποτα παραπάνω. Δεν με εκπλήσσει πάντως, είναι αρκετοί οι φωτεινοί παντογνώστες εδώ μέσα που έχουν βρει το νόημα της ζωής στο να κρίνουν τους άλλους και η επίκληση στην απόλυτη νομιμότητα είναι ένα πρόσφορο έδαφος
panostza Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2023 Το ότι επιτρέπεται μόνο για τα τρόλει (ή για λεωφορεία και γενικά ΜΜΜ) και όχι για ΙΧ , ισχύει ότι γίνεται για να διαρκεί το φανάρι λιγόρερο για λόγους συγκοινωνιακούς. Εάν αφήσεις και ΙΧ, τότε τα τρόλει/λεωφορεία/ΜΜΜ καθυστερούν και δημιουργείται ουρά στο ρεύμα στροφής και χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος στροφής αριστερά για το φανάρι και άρα έκανες μια τρύπα στο νερό. Οπότε επιτρέπεις μόνο τα ΜΜΜ και τα ΙΧ προφανώς συνεχίζουν ευθεία και τους δίνει κάπου πιο κάτω να στρίψουν. Επειδή όμως εδώ στο Ελλάντα είμαστε ούγκανοι, στρίβουμε όλοι στο φανάρι , γράφουμε στα #@$%# μας τις πινακίδες και δεν εφαρμόζουμε έναν νόμο / κανόνα αν δεν είναι "ορθολογικός" σύμφωνα πάντα βέβαια με τις δικές μας περιορισμένες γνώσεις. Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο καρδιοχειρούργος κόβει σε ένα σημείο και όχι στο άλλο για να μου κάνει εγχείριση, ούτε πρέπει να το συζητήσουμε, ούτε να μου δώσει εξηγήσεις για τα πάντα πριν "του επιτρέψω" να κάνει τη δουλειά του.
jimmy213 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 On 10/11/2023 at 17:04, cthulhucarbide said: Επίσης για όσους το παίζουν κλασσικά υπερτυπικοί, από την στιγμή που υπάρχει πινακίδα για υποχρεωτική πορεία ευθεία χωρίς εξαίρεση τότε ούτε το τρόλεϊ θα έπρεπε να στρίψει. Γράφει ξεκάθαρα ότι εξαιρούνται τα τρόλεϊ.
cthulhucarbide Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 Στις 12/11/2023 στις 1:15 ΜΜ, panostza είπε Το ότι επιτρέπεται μόνο για τα τρόλει (ή για λεωφορεία και γενικά ΜΜΜ) και όχι για ΙΧ , ισχύει ότι γίνεται για να διαρκεί το φανάρι λιγόρερο για λόγους συγκοινωνιακούς. Εάν αφήσεις και ΙΧ, τότε τα τρόλει/λεωφορεία/ΜΜΜ καθυστερούν και δημιουργείται ουρά στο ρεύμα στροφής και χρειάζεται μεγαλύτερος χρόνος στροφής αριστερά για το φανάρι και άρα έκανες μια τρύπα στο νερό. Οπότε επιτρέπεις μόνο τα ΜΜΜ και τα ΙΧ προφανώς συνεχίζουν ευθεία και τους δίνει κάπου πιο κάτω να στρίψουν. Επειδή όμως εδώ στο Ελλάντα είμαστε ούγκανοι, στρίβουμε όλοι στο φανάρι , γράφουμε στα #@$%# μας τις πινακίδες και δεν εφαρμόζουμε έναν νόμο / κανόνα αν δεν είναι "ορθολογικός" σύμφωνα πάντα βέβαια με τις δικές μας περιορισμένες γνώσεις. Επειδή εγώ δεν καταλαβαίνω γιατί ο καρδιοχειρούργος κόβει σε ένα σημείο και όχι στο άλλο για να μου κάνει εγχείριση, ούτε πρέπει να το συζητήσουμε, ούτε να μου δώσει εξηγήσεις για τα πάντα πριν "του επιτρέψω" να κάνει τη δουλειά του. Καταλαβαίνω τι θες να πεις και θεωρητικά ισχύει, όμως η συγκεκριμένη σύγκριση είναι λίγο άστοχη. Ο καρδιοχειρούργος έχει δεκαετίες που εκπαιδεύεται σε κάτι πολύ εξειδικευμένο που οι υπόλοιποι δεν έχουν τις γνώσεις να αντιληφθούν ούτε στο ελάχιστο. Η κυκλοφορία στους δρόμους από την άλλη είναι κάτι που επειδή ζεις στην Ελλάδα γίνεται συχνά με πολύ διαφορετικά κριτήρια. Κυκλικοί κόμβοι που φτιάχτηκαν με ρουσφέτι, ασφαλτοστρώσεις μόνο κοντά στο σπίτι του βουλευτή. Δήμαρχοι που βάζουν φανάρια σε ευθείες χωρίς διασταυρώσεις για να καυχηθούν ότι θα περιορίσουν τα ατυχήματα, μονοδρομήσεις και απαγορεύσεις που αποφάσισε ο κάθε καρεκλοκένταυρος δημόσιος υπάλληλος στην τροχαία, ελλιπής συντήρηση των δρόμων και των σημάτων και 100 άλλες περιπτώσεις που θα μπορούσα να γράφω για πολλή ώρα. Η διαρρύθμιση των δρόμων και της κυκλοφορίας σε μεγάλο βαθμό γίνεται από τις αβλεψίες και την ηλιθιότητα των αρμόδιων και στους δρόμους που κυκλοφορώ συχνά έχω άπειρα παραδείγματα που αψηφούν την λογική και δυσχεραίνουν την κυκλοφορία δημιουργώντας κίνηση και δυσφορία. Η περίπτωση με το φανάρι που πόσταρα δεν θα ήταν καθόλου περίεργο να είναι λανθασμένη σήμανση όπως συμβαίνει συχνότατα. Όσον αφορά την κυκλοφορία και μέχρι να σταματήσει η Ελλάδα να είναι χώρα των Βαλκανίων με πολίτες της υποσαχάριας Αφρικής είναι αστείο να κάνει κανείς επίκληση στην αυθεντία 9 ώρες πριν, jimmy213 είπε Γράφει ξεκάθαρα ότι εξαιρούνται τα τρόλεϊ. Αυτό είναι κοτσαρισμένο στην πινακίδα που απαγορεύει αριστερή στροφή. Εκτός αν θεωρήσουμε ότι πιάνει τα σήματα όλης της κολόνας (μαζί με το φανάρι?), δεν ξέρω τι ισχύει
panostza Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2023 Και ο συγκοινωνιολόγος σπουδάζει 5 χρόνια στο Πολυτεχνείο και σίγουρα 1-2 ακόμα σε μεταπτυχιακό. Οπότε και αυτός έχει υψηλή εξειδίκευση και γνώσεις και επίσης ο μέσος άνθρωπος (εγώ , εσύ, οι περισσότεροι) δεν τις έχει. Επίσης πολλές φορές εμείς (ο μέσος άνθρωπος) δεν έχουμε την πληροφόρηση για το τι θέλει να πετύχει μια συγκεκριμένη επέμβαση στο πλαίσιο της συνολικής κυκλοφορίας. Δηλαδή σκεφτόμαστε, γιατί δεν στρίβει εδώ ή παραπέρα ή γιατί εδώ απαγορεύεται επειδή σκεφτόμαστε το μικρόκοσμό μας και επειδή κάτι απλά βολεύει εμάς. Οι συγκοινωνιακές παρεμβάσεις όμως (θεωρητικά) γίνονται με ευρύτερο σχεδιασμό υπόψη και μπορεί μια μικρή ή μεγάλη ταλαιπωρία εδώ , μπορεί να εξυπηρετεί έναν μεγαλύτερο σκοπό παρά πέρα. Στο παράδειγμά σου και χωρίς να ξέρω συγκεκριμένα, μπορεί να μη θέλουνε να κόβουν το δρόμο στη μέση λόγω υψηλής κίνησης, αλλά κάνουν μια εξαίρεση για τα ΜΜΜ που εξυπηρετούν πολύ κόσμο (για μικρό χρονικό διάστημα). Όταν σαν ζώα πάμε και στρίβουμε κι εμείς, ταλαιπωρούμε όλους τους άλλους επειδή "έτσι" ή επειδή δεν καταλαβαίνουμε "τη λογική". Το σχεδιασμό των συγκοινωνιακών ρυθμίσεων πάντως (φανάρια, σήματα, μονοδρομήσεις κτλ) τον κάνουν τα συγκοινωνιακά τμήματα δήμων, περιφερειών ή υπουργείων (ανάλογα που ανήκει ένας δρόμος) που έχουν πολιτικούς μηχανικούς συγκοινωνιολόγους. Άρα θεωρητικά κάτι ξέρουν παραπάνω από εμάς, όπως κι ένας χειρούργος ξέρει θεωρητικά κάτι παραπάνω από εμένα όταν πάει να με εγχειρήσει.
giokol Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2023 Για όσους θυμούνται, είχαν αρχίσει να καταργούν τις αριστερές στροφές απο την Κηφισιας έως και την Συγγρού (μέχρι Φραντζή) για την περίφημη "ολυμπιακή λωρίδα". Νομίζω έχουν παραμείνει από τότε αυτές οι ρυθμίσεις στην κυκλοφορία.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα