Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Παιδιά καλησπέρα.

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας ,και διατηρώ ένα λογαριασμό "επιχείρησης"στην εθνική.
Όσοι είσαστε στη ιδια κατηγορια / ιδια τραπεζα,θα γνωρίζετε για μια μικρή  συσκευουλα που έχει παραχώρησει η τραπεζα εν προκειμενου να  παράγει τους 

κωδικούς για την τελευταία φάση της συναλλαγής -για την ασφάλεια-

Όπως θα γνωρίζετε λοιπόν ,της τραπεζας της ήρθε  ,να την καταργήσει αυτή τη συσκευουλα και να σε αναγκάζει να δηλώσεις ένα κινητό ώστε να σου ερχοντε εκεί οι κωδικοί.

Εγώ δεν έκανα τη μετάβαση ,σε αυτό το "σύστημα"αμέσως καθότι είχα βολευτεί τη συσκευουλα ως που σήμερα προσπαθώντας να κάνω μια συναλλαγή διαπίστωσα ότι το κατήργησε-φασιστηκα- εντελώς ,μη έχοντας πλέον την επιλογή να το χρησιμοποιείς.

 

Μπαίνω λοιπόν στο διαχειριστικό του i-bank στο ανάλογο σημείο,ωστε να κάνω τη διαδικασία -η οποια είναι απλή.

Εκεί έχοντας 2 επιλογές 1)"Ενεργοποίηση ΟΤP σε κινητό τηλέφωνο" 2)Απενεργοποίηση συσκευής (της μικρής συσκευουλας εννοεί)

Πατάω την πρωτη ,οριζω τον αριθμό του κινητού που θέλω να ερχοντε οι κωδικοί,

λαμβάνω κωδικό επιβεβαίωσης στο κινητό,τον βάζω,και στο τελευταίο σταδιο οπου θέλει να βάλεις ένα κωδικό από τη μικρή συσκευουλα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία,βαζοντας τον μου πετάει "Δεν είστε εγγεγραμενος στο SMS OTP ή μη έγκυρος αριθμός τηλεφωνου"

 

Δεν καταλαβαίνω γιατί γίνετε αυτό ,ενω κάνω όλα τα σταδια σωστά.

Στο μεταξύ προσπαθώντας να επικοινωνήσω με τη τραπεζα ,ουτε καν...αποδειχτηκε μάταιο...(να μην αρχίσω κάνα καντήλι..)

Για αυτό και γραφω εδώ μήπως κάποιος γνώριζει κάτι,το χει κάνει ,και εχει "εμπειρία" να μου πει.

 

Δεν καταλαβαίνω τι λάθος γίνετε,μετρημενα κουκιά είναι η διαδικασία(μήπως έπρεπε να πατήσω πρώτα "κατάργηση συσκευουλας")

 

 

 

 

 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, monotis είπε

Στο μεταξύ προσπαθώντας να επικοινωνήσω με τη τραπεζα ,ουτε καν...αποδειχτηκε μάταιο...(να μην αρχίσω κάνα καντήλι..)

Καλησπερα. Τι εννοείς? Δε σε εξυπηρετησαν ή δεν μπόρεσες να συνδεθείς μαζί τους?

Γιατί για το πρωτο μου φαινεται περιεργο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καταρχάς χαλάρωσε. Σε κάθε αλλαγή στη ζωή σου, ειδικά μια τόσο μικρή όσο αυτή, δεν πρέπει να τρελενεσε. Πρεπει να μάθεις να συμβιβάζεσε και να πηγαίνεις μπροστά.

Μου θυμίζεις τους γέρους που τους κατάργησαν το βιβλιάριο, και μόνο καρδιά δεν πάθανε.

Το είχανε πει εδώ και χρόνια ότι αυτά τα τοκενς θα καταργηθούν. Θα τους πάρεις τηλέφωνο αύριο και θα σου πουν τι να κάνεις.

Επεξ/σία από Xejolontas
Δημοσ.

το Μαρτιο προσπαθουσα να κανω ebanking στην εθνική μέσω της εφαρμογης, είχα ηδη σε αλλη τραπεζα εδω και πολλά χρονια. τα καταφερα μετα απο 14 μέρες, και δε μπορουσα να επικοινωνησω με την τραπεζα, ωρες αναμονης. ετσι ξαφνικά μια μερα  αφου εκανα για χιλιοστη φορά τη διαδικασία πετυχε. εχουν και τα συστηματα τα προβλήματα τους. ξαναπροσπάθησε να επικοινωνησεις με την τραπεζα κι αν δεν μπορέσεις κλεισε ραντεβού σε ενα καταστημα, να τους πεις και το λόγο μη σου κλεισουν με κανεαν ασχετο. 

1 ώρα πριν, zaccki είπε

Καλησπερα. Τι εννοείς? Δε σε εξυπηρετησαν ή δεν μπόρεσες να συνδεθείς μαζί τους?

Γιατί για το πρωτο μου φαινεται περιεργο.

μαλλον δε θα μπορεσε να βγαλει γραμμη ειδικά αν ηταν ωρα αιχμής

Δημοσ.

@zacckiΔεν μπόρεσα να βγάλω κλήση,και να μιλήσω με έναν εκπρόσωπο ώστε να λυθεί το θέμα.
(το εκνευριστικό είναι σε βάζει σε αναμονή,και δεν το σηκώνει κανεις,ή μετά από πολύ ώρα.
Πες ρε άνθρωπε ότι έχουμε κλείσει για σήμερα ,παρτε από Δευτερα,τι λες 24ωρες το 24ωρο 7 μέρες εξυπηρέτηση,και δεν το σηκώνει κανεις ποτε....κακο είναι.Φυσικα εννοείτε πάνω από 5λεπτο δεν περιμένω τίποτα και κανέναν για κανένα λόγο ποτε μου....)

xejolontas Mια επιχείρηση έχει να κάνει πληρωμές,καποιες μέρες του μηνα,σε πελάτες,συνεργατες ,προμηθευτες ,αλλα και δημοσιου οπου αν δεν γινουν κάποιες εμπρόθεσμα περνούν  προσαύξηση.
Αυτη τι στιγμή δεν μπορώ να κάνω συναλαγη και μπορεί να μη γινει η πληρωμή εμπρόθεσμα με ότι αυτό συνεπαγιετε...  ,επειδη αυτοί έχουν τις ψολης τους το χαβά ,τα αλλάζουν κάθε τόσο,το σύστημα τους είναι προβληματικό και μες τις τρυπες,και το πιο απαράδεκτο  όταν προσπαθείς να επικοινωνήσεις μαζι τους αυτό γίνετε με δυσκολία....

Τέλος που το ακριβώς το είδες το μπροστά?που έγινε η μετάβαση από τη ειδική συσκευουλα,στο smartphone?

Πίστεψε με έχω  λογους να πιστεύω  ότι αυτό είναι πολύ χειρότερο και λιγότερο ασφαλές  και μονο μπροστά δεν είναι κατά τη γνώμη μου...αλλα τελοσπάντων.

 

 

 

 

 

 

 

Δημοσ.
Στις 23/7/2021 στις 11:26 ΜΜ, monotis είπε

 

Είμαι ελεύθερος επαγγελματίας ,και διατηρώ ένα λογαριασμό "επιχείρησης"στην εθνική.
Όσοι είσαστε στη ιδια κατηγορια / ιδια τραπεζα,θα γνωρίζετε για μια μικρή  συσκευουλα που έχει παραχώρησει η τραπεζα εν προκειμενου να  παράγει τους 

κωδικούς για την τελευταία φάση της συναλλαγής -για την ασφάλεια-

Όπως θα γνωρίζετε λοιπόν ,της τραπεζας της ήρθε  ,να την καταργήσει αυτή τη συσκευουλα και να σε αναγκάζει να δηλώσεις ένα κινητό ώστε να σου ερχοντε εκεί οι κωδικοί.

Εγώ δεν έκανα τη μετάβαση ,σε αυτό το "σύστημα"αμέσως καθότι είχα βολευτεί τη συσκευουλα ως που σήμερα προσπαθώντας να κάνω μια συναλλαγή διαπίστωσα ότι το κατήργησε-φασιστηκα- εντελώς ,μη έχοντας πλέον την επιλογή να το χρησιμοποιείς.

Σε μας τους ιδιωτες η συσκευη  εχει καταργηθει εδω και καιρο.

  • Like 1
Δημοσ.
5 hours ago, monotis said:

@zacckiΔεν 

Τέλος που το ακριβώς το είδες το μπροστά?που έγινε η μετάβαση από τη ειδική συσκευουλα,στο smartphone?

Πίστεψε με έχω  λογους να πιστεύω  ότι αυτό είναι πολύ χειρότερο και λιγότερο ασφαλές  και μονο μπροστά δεν είναι κατά τη γνώμη μου...αλλα τελοσπάντων.

ειναι δεν ειναι αλλαξε.εσυ εισαι επιχειρηση και περιμενες τελευταια στιγμη αντι να προνοησεις για να κανεις πιο ευκολα την μεταβαση.next time μην το αφηνεις τελευταια στιγμη και δεν το γραφω για να στην πω.

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, poulinos είπε

ειναι δεν ειναι αλλαξε.εσυ εισαι επιχειρηση και περιμενες τελευταια στιγμη αντι να προνοησεις για να κανεις πιο ευκολα την μεταβαση.next time μην το αφηνεις τελευταια στιγμη και δεν το γραφω για να στην πω.

Καταλαβαίνω πως το λες...και έχεις δικαιο.

Δεν το άφησα όμως για τελευταία στιγμή...διότι (καθότι είχα τις ειδοποιήσεις σε κάθε log in)σε μια επισκεψη μου στο κατάστημα κάποια στιγμή ,ειχα ρωτήσει έναν υπάλληλο,και με ενημέρωσε ότι μπορώ να χρησιμοποιώ και τη συσκευουλα αν θέλω(με τους κωδικούς της γίνετε συναλλαγή κανονικά)απλώς πλέον από εδώ και πέρα  δεν θα υπάρχει υποστήριξη,δηλαδη εάν κάποτε τελειώσει η μπαταρια δεν δίνουν άλλο κτλ.

Με βάση αυτό ,συνεχισα ακάθεκτος και απροβλημάτιστα τις συναλλαγές,(αγνοώντας  πλέον εντελώς και τις νέες ειδοποιήσεις)

 

Επεξ/σία από monotis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 24/7/2021 στις 1:18 ΠΜ, Xejolontas είπε

 

Μου θυμίζεις τους γέρους που τους κατάργησαν το βιβλιάριο, και μόνο καρδιά δεν πάθανε.

Το είχανε πει εδώ και χρόνια ότι αυτά τα τοκενς θα καταργηθούν. Θα τους πάρεις τηλέφωνο αύριο και θα σου πουν τι να κάνεις.

Άσε μεγάλη πίκρα και είπα αμάν να συντονιστώ στο λογαριασμό με το i-banking στο υπολογιστή. Πήγε το σκατό  στην κάλτσα μέχρι να εντοπίσω τα λεφτά.🤣😇🤑 Ρε φίλε ξέρεις τι είναι να σου κόβουν συνήθεια 40-50 χρόνων οι ξευτίλες.Χεχε!Χεχε!

Πέραν της πλάκας ναι μου τη χάλασαν με το βιβλιάριο αλλά μου έκλεισαν ραντεβού για Τρίτη γιατί μου είπαν ότι εκδίδουν κάποιο νέο βιβλιάριο στην Εθνική δεν γνωρίζω τί είναι. Θα πάω Τρίτη Εθνική και θα σας πω τι παίζει.

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ.

Βιβλιάριο που θα ενημερώνετε σε αυτόματο μηχάνημα και όχι στους εκτυπωτές των υπαλλήλων.

Πάντως για τον TS έχει καιρό που βγαίνανε οι ειδοποιήσεις, κακώς τις αγνόησες και κακώς αν σου είπε κάποιος υπάλληλος να τις αγνοήσεις. Υπήρχε (δεν ξέρω ποια) μια ημερομηνία που θα κοβόταν παντελώς οι συσκευές και οι υπάλληλοι τη γνώριζαν. Όπως είπε κι άλλος σαν επαγγελματίας δεν έπρεπε να βασιστείς. Το λάθος που σου βγάζει λύνεται σε κατάστημα, πήγαινε εκεί με το κινητό να στο λύσουν (btw έχε μαζί σου και κανένα εκκαθαριστικό, έναρξη, εννοείται ταυτότητα και ένα λογαριασμό να φαίνεται η διεύθυνση κατοικίας).

Δημοσ.

Επανερχομε με feedback ώστε να βοηθηθεί κάποιος που θα βρεθεί στη ιδια κατάσταση.

Μιλάμε ότι οι ανθρωποι δεν παιζοντε...

Υποτιθετε πως μέσω της σελίδας στο ibank σου δίνετε η δυνατότητα να ολοκληρώσεις τη διαδικασία.

Εχουν δηλαδή δημιουργήσει το ανάλογο "interface"στο site ,ωστε να γινει η "μετάβαση".

ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.

Και αυτό γιατί πριν της διαδικασίας απαιτητέ να προηγηθεί μια άλλη διαδικασία η οποια αφορα την καταχώρηση του αριθμού κινητόυ στο "προφίλ" του ibank σου πρώτα,

και δεν το αναφέρουνε καθόλου και πουθενά στο site.

Έτσι όσο και να προσπαθείς ,εαν δεν πας σε ένα κατάστημα να κανεις την καταχώρηση του αριθμού ή να στείλεις μέσω  mail κάποια έγγραφα(ταυτότητα&βεβαίωση παροχή παροχου),η διαδικασία βγάζει σφάλμα.

Απίστευτοι?

 

 

 

Δημοσ.

ισχυει αυτο δυστηχως. Ειχα το ιδιο θεμα αλλα οταν πηγα σε υποκαταστημα ο υπαλληλος ηταν σουπερ εξυπηρετικος και καναμε και δοκιμαστικες συναλλαγες για να το κατανοησω.

Προφανως η τραπεζα επρεπε να πληροφορισει σαφως τους πελατες της

Δημοσ.
5 ώρες πριν, monotis είπε

Μιλάμε ότι οι ανθρωποι δεν παιζοντε...

Υποτιθετε πως μέσω της σελίδας στο ibank σου δίνετε η δυνατότητα να ολοκληρώσεις τη διαδικασία.

Εχουν δηλαδή δημιουργήσει το ανάλογο "interface"στο site ,ωστε να γινει η "μετάβαση".

ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟ.

Και αυτό γιατί πριν της διαδικασίας απαιτητέ να προηγηθεί μια άλλη διαδικασία η οποια αφορα την καταχώρηση του αριθμού κινητόυ στο "προφίλ" του ibank σου πρώτα,

και δεν το αναφέρουνε καθόλου και πουθενά στο site.

Έτσι όσο και να προσπαθείς ,εαν δεν πας σε ένα κατάστημα να κανεις την καταχώρηση του αριθμού ή να στείλεις μέσω  mail κάποια έγγραφα(ταυτότητα&βεβαίωση παροχή παροχου),η διαδικασία βγάζει σφάλμα.

Απίστευτοι?

Kαλα, δεν ειχε ετσι κι αλλιως η τραπεζα το τηλεφωνο σου? Σε μενα δε συνεβη καμια διαδιακασια οταν καταργηθηκε η συσκευη. Ο κλειδαριθμος πλεον πηγαινε στο κινητο που ειχα δηλωμενο.

Διαδικασια και ζορια υπαρχουν αν θελησεις να αλλαξεις τον αριθμο, τουλαχιστον στη Πειραιως που δοκιμασα.

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
On 25/07/2021 at 17:34, monotis said:

Καταλαβαίνω πως το λες...και έχεις δικαιο.

Δεν το άφησα όμως για τελευταία στιγμή...διότι (καθότι είχα τις ειδοποιήσεις σε κάθε log in)σε μια επισκεψη μου στο κατάστημα κάποια στιγμή ,ειχα ρωτήσει έναν υπάλληλο,και με ενημέρωσε ότι μπορώ να χρησιμοποιώ και τη συσκευουλα αν θέλω(με τους κωδικούς της γίνετε συναλλαγή κανονικά)απλώς πλέον από εδώ και πέρα  δεν θα υπάρχει υποστήριξη,δηλαδη εάν κάποτε τελειώσει η μπαταρια δεν δίνουν άλλο κτλ.

Με βάση αυτό ,συνεχισα ακάθεκτος και απροβλημάτιστα τις συναλλαγές,(αγνοώντας  πλέον εντελώς και τις νέες ειδοποιήσεις)

 

δυστυχως αυτα ειναι πραγματα που μπορει να αλλαξουν απο την μια μερα στην αλλη.στους περισσοτερους αυτο ελεγαν οτι την κρατατε μεχρι να τελειωσει η μπαταρια. αλλα στην πραξη αυτο δεν σημαινει οτι δεν μπορει ανα πασα στιγμη να καταργηθει.παντα δινουν βεβαια χρονικα περιθωρια πριν γινει.

το κακο ειναι οτι απλα μερικες φορες δεν λυνουν το προβλημα τηλεφωνικος παροτι μπορει να γινει πιστοποιηση στοιχειων και απλα σου λενε το κλασσικο ελα απο το καταστημα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...