snik Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Καλησπέρα παιδία έχω μια φωτογραφική μηχανή με πρόβλημα την οποία την έχω στείλη ήδη 2 φορές στην Ελληνική αντιπροσωπεία, το προϊόν δυστυχώς δεν φτιάχτηκε και το πρόβλημα παραμένει. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε απο τον Μάρτιο (η εγγύηση έληξε τον Απρίλιο) και ακόμα είμαι σε εναμονή ανταλλακτικού. Αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει κάπου σε ένα topic ότι μετά απο κάποιες αποτυχημένες επισκευές το προϊόν πρέπει να αντικατασταθεί, ισχύει κάτι τέτοιο; Αν ναι που μπορώ να βρω αυτήν την οδηγία;
Xejolontas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ θα έστελνα στη μαμά εταιρεία ένα ωραίο μειλ Να ταρακουνήσει τους τεμπέληδες στην ελληνική αντιπροσωπεία Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από Xejolontas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα