Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα παιδία έχω μια φωτογραφική μηχανή με πρόβλημα την οποία την έχω στείλη ήδη 2 φορές στην Ελληνική αντιπροσωπεία, το προϊόν δυστυχώς δεν φτιάχτηκε και το πρόβλημα παραμένει. Η ιστορία αυτή ξεκίνησε απο τον Μάρτιο (η εγγύηση έληξε τον Απρίλιο) και ακόμα είμαι σε εναμονή ανταλλακτικού. Αν θυμάμαι καλά είχα διαβάσει κάπου σε ένα topic ότι μετά απο κάποιες αποτυχημένες επισκευές το προϊόν πρέπει να αντικατασταθεί, ισχύει κάτι τέτοιο; Αν ναι που μπορώ να βρω αυτήν την οδηγία; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ θα έστελνα στη μαμά εταιρεία ένα ωραίο μειλ 

Να ταρακουνήσει τους τεμπέληδες στην ελληνική αντιπροσωπεία

Επεξ/σία από Xejolontas

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...