KirkGR Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του;
vamvakoolas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα: Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει: ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα. Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις. σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη
meletis_m Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 58 λεπτά πριν, KirkGR είπε Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του; Αντιψυκτικό έχεις παρατηρήσει πτώση ? Άστο το αμάξι στο ρελαντί , και παρακολούθησε πότε θα ανοίξει το βεντιλατέρ , εάν έχεις και διαγνωστικό σύνδεσε το και παρακολούθησε τη θερμοκρασία . Θ θερμοστάτης του είναι ηλεκτρικά ελεγχόμενος ; Τα λάδια κινητήρα είναι καθαρά ? , μήπως έχει ξεκινήσει και τα μπερδεύει και εκεί πάς για φλάντζα κεφαλής.
KirkGR Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα: Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει: ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα. Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις. σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη Αυτό πάντως γίνεται πάντα, και το χειμώνα κάποιες φορές. Δεν γίνεται να βρω κατευθείαν το πρόβλημα και να αλλάξω κατευθείαν το χαλασμένο; 2 ώρες πριν, vamvakoolas είπε γουελκαμ στο μαγικο κοσμο της αυτοκινησης: Τωρα που εχει υψηλες θερμοκρασιες τα αυτοκινητα καταπονουνται περισσοτερο και βγαζουν ολα τα μηχανικα θεματα: Δυστηχως για την επισκευη που αναφερεις αρχιζεις και αλλαζεις μεχρι να λυθει: ξεκινας με θερμοστατη/βαλβιδα, βεντιλαντερ, ψυγειο και αν οχι....πας για καπακι/φλατζα. Δες αν βραζουν τα νερα ψυγειου ή αν εχεις απωλειες στα νερα και επισης δες χρωμα (τα τελευταια 2 οταν το αμαξι ειναι κρυο σταματημενο για τουλαχιστον 1 ωρα). Επισης δες μονος σου αν υπαρχει καμια υγρασια στο ψυγειο αφου εχεις κανει μια διαδρομη που περιγραφεις. σε καθε περιπτωση γραψε μας για την εξελιξη Το μονο πρόβλημα που είχα ήταν ότι είχα ανάψει το a/c στους 20 ενώ έξω είχε 35 βαθμούς έσταζε νερά από κάτω αλλά δεν το ξαναέκανε και έψαξα και έμαθα ότι είναι φυσιολογικό
vamvakoolas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 για αρχη προσπαθησε αφου κανεις μια βολτα μεσα στη ζεστη (μεσημερι), σταματα και πατα γκαζι συνεχομενα σε χαμηλες/μεσαιες στροφες. Λογικα η θερμοκρασια του κινητηρα θα ανεβει και θα παρει μπροστα το βεντιλαντερ. Αν 1)παρει μπροστα σε υψηλες θερμοκρασιες ισως θελει ρυθμιση ο θερμοστατης (προτεινω αλλαγμα) 2)Αν δε παρει μπροστα καθολου -> α) εχει θεμα το ιδιο το βεντιλαντερ οποτε με πολυμετρο βλεπεις αν παιρνει ρευμα (διαφορετικα το αλλαζεις) β)εχει πεθανει ο θερμοστατης και τον αλλαζεις 3)Αν παρει μπροστα το βεντιλαντερ αλλα δε πεφτει αισθητα η θερμοκρασια τοτε ειτε (στη καλυτερη) εχεις θεμα με ψυγειο ειτε ...φλατζΑ αν και οπως εχω γραψει...τηλεδιαγνωση σε αυτοκινητο δε γινεται
KirkGR Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, vamvakoolas είπε για αρχη προσπαθησε αφου κανεις μια βολτα μεσα στη ζεστη (μεσημερι), σταματα και πατα γκαζι συνεχομενα σε χαμηλες/μεσαιες στροφες. Λογικα η θερμοκρασια του κινητηρα θα ανεβει και θα παρει μπροστα το βεντιλαντερ. Αν 1)παρει μπροστα σε υψηλες θερμοκρασιες ισως θελει ρυθμιση ο θερμοστατης (προτεινω αλλαγμα) 2)Αν δε παρει μπροστα καθολου -> α) εχει θεμα το ιδιο το βεντιλαντερ οποτε με πολυμετρο βλεπεις αν παιρνει ρευμα (διαφορετικα το αλλαζεις) β)εχει πεθανει ο θερμοστατης και τον αλλαζεις 3)Αν παρει μπροστα το βεντιλαντερ αλλα δε πεφτει αισθητα η θερμοκρασια τοτε ειτε (στη καλυτερη) εχεις θεμα με ψυγειο ειτε ...φλατζΑ αν και οπως εχω γραψει...τηλεδιαγνωση σε αυτοκινητο δε γινεται Βλέπω να αλλάζω θερμοστάτη η βαλβίδα βεντιλατερ γιατί πάντα ανάβει και πεφτει η θερμοκρασία μετά από δευτερόλεπτα
bill999r Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Αν η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα μετά την ενεργοποίηση του βεντιλατερ τότε πιθανότατα το μόνο πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο σου είναι ο δείκτης θερμοκρασίας. Απλά σου δείχνει παραπάνω θερμοκρασία από την πραγματική.
KirkGR Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, bill999r είπε Αν η θερμοκρασία πέφτει σε δευτερόλεπτα μετά την ενεργοποίηση του βεντιλατερ τότε πιθανότατα το μόνο πρόβλημα που έχει το αυτοκίνητο σου είναι ο δείκτης θερμοκρασίας. Απλά σου δείχνει παραπάνω θερμοκρασία από την πραγματική. Αλλά το βεντιλατερ νομίζω δεν ανάβει ποτέ, παρά μόνο όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό
bill999r Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Το βεντιλατερ έχει σκάλες... Οι πρώτες σκάλες δεν ακούγονται και δεν ξέρω αν τα τις καταλάβαινες οπότε πρέπει να το δεις σε ηλεκτρολόγο. Αν δεν ανάβει κάποια από τις πρώτες σκάλες τότε θα είναι κάποιο ρελέ.
korakios Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, KirkGR είπε Αλλά το βεντιλατερ νομίζω δεν ανάβει ποτέ, παρά μόνο όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία, δεν νομίζω ότι είναι σωστό αυτό Πρώτα ξεκινά η αντλία νερού να ψύχει και μετά αν δεν επαρκεί ξεκινά το βεντιλαντέρ σε πολύ υψηλές θερμοκρασίες 8 ώρες πριν, KirkGR είπε αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. επίσης αν ανέβηκε στο max και αρκετές φορές , είσαι για λάδια
_Biohazard_ Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μακάρι να είναι κάποιο ρελέ αλλά σε αυτά τα citroen πολλές φορές τα κλάνει το εγκεφαλακι που έχουν τα βεντιλατερ (λόγω θερμοκρασίας) και κάποια σκάλα δεν δουλεύει. Αν πας σε ένα σωστό συνεργείο, όχι απαραίτητα αντιπροσωπεία, αρκεί να έχει διαγνωστικό συμβατό με τα citroen και το κουμπώσει, είναι υπόθεση λίγων λεπτών να σου πει τι ακριβώς φταίει. Οπότε ξεκινάς με το βρεις ένα συνεργείο της προκοπής. Α, αν είναι το βεντιλατερ (μιας και δεν πάει σκέτο το εγκεφαλακι), προτίμησε να πάρεις αυθεντικό. Πιο ακριβό μεν, αλλά αξίζει καθώς το ποσοστό μειωμένης διάρκειας ζωης σε εγκεφαλακια aftermarket βεντιλατερ είναι πολύ μεγαλυτερο και θα κλαις τα λεφτά σου συντομότερα.
PLACEBO_89 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Στις 23/7/2021 στις 12:38 ΜΜ, KirkGR είπε Citroen c3 2002, ανεβάζει θερμοκρασία από το 3(φυσιολογικό) στο 5(max) απευθείας αλλά αυτό γίνεται κυρίως όταν πηγαίνεις με 10χλμ η όταν σταματάς. Όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία ακούγεται το βεντιλατερ να δουλεύει, αλλά νομίζω δεν δουλεύει ποτέ, μόνο όταν ανέβει η θερμοκρασία στο 5. Πήγα σε ηλεκτρολόγο να δω αν είναι κάτι ηλεκτρικό και λέει πως λογικά είναι το βεντιλατερ (δεν το είδε πολύ απλά σύμφωνα με τα λεγόμενα υπέθεσε). Υπάρχει περίπτωση να είναι θερμοστάτης; και αν είναι το βεντιλατερ πρέπει να το αλλάξω όλο η μήπως φταίει η βαλβίδα του; Αν το αμαξι το τρεχεις.. γενικα σηκωνεις στροφες.. και η θερμοκρασια δεν ανεβαινει τοτε ειναι αντλια! Απο κει και περα ομως πρεπει να το δουν και στον εγκεφαλο.. Αθηνα εισαι?
pasxaliskar Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Δημοσ. 10 Αυγούστου 2021 Εάν όταν σταματάς η πας αργά σηκώνει θερμοκρασία πολύ πιθανόν περνάει πίεση στο σύστημα ψύξης , το ΧΑ πάθει, δες τα νερά από το παγούρι εάν φουσκώνουν η έχουν αέρα
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα