Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. 

 

Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; 

  • Confused 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, katerina200 είπε

Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. 

 

Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; 

Αν συστηματικά "δεν λαμβάνεις αυτό που έχεις παραγγείλει" και το γυρνάς πίσω...μάντεψε!

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
Μόλις τώρα, agnostos13 είπε

Αν συστηματικά δεν λαμβάνεις αυτό που έχεις παραγγείλει και το γυρνάς πίσω...μάντεψε!

Μία φορά ήταν. Ξέρω πως ήταν μεγάλο λάθος, αλλά δεν είναι κάτι που έχει επαναληφθεί. 

Δημοσ.
22 minutes ago, katerina200 said:

είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να το κανουν αυτο, ετσι επειδη "τα πηρε ο κουριερ"

  • Like 1
Δημοσ.
32 λεπτά πριν, katerina200 είπε

όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε

Με άλλα λόγια έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τον κούριερ που του είπε πως δεν μπορεί να ανοίξει το δέμα πριν πληρώσει.

Και γω το ίδιο θα έκανα στη θέση του, θα έβαζα τον συγκεκριμένο παραλήπτη σε black list.

  • Like 2
Δημοσ.
13 minutes ago, Joshua21 said:

Με άλλα λόγια έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τον κούριερ που του είπε πως δεν μπορεί να ανοίξει το δέμα πριν πληρώσει.

Και γω το ίδιο θα έκανα στη θέση του, θα έβαζα τον συγκεκριμένο παραλήπτη σε black list.

Κανενας δεν το κανει ομως, ξερω ατομο που συστηματικα δεν παραλαμβανει δεματα και ουδεποτε αρνηθηκαν να του παραδωσουν

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Kostasspil είπε

Κανενας δεν το κανει ομως, ξερω ατομο που συστηματικα δεν παραλαμβανει δεματα και ουδεποτε αρνηθηκαν να του παραδωσουν

 

Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα... άλλο το να μην παραλάβει κάποιος δέμα (δικαίωμα του είναι, απλά το δέμα επιστρέφει άθικτο στον αποστολέα), και άλλο να μην παραλάβει αφού πρώτα καταστρέψει τη συσκευασία (αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην κούριερ).

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Είναι τεράστιο πρόβλημα πάντως να ανοίγει κάποιος πρώτα τη συσκευασία για να αποφασίζει αν θα παραλάβει. Γιατί?

  • Ποιος είναι υπεύθυνος να κρίνει αν το περιεχόμενο ανταποκρίνεται στην παραγγελία, αν είναι περίεργος ο παραλήπτης?
  • Αν ο παραλήπτης παραλαμβάνει κινητό / υπολογιστή / κονσόλα και θέλει να το δουλέψει κ ολας για να δει οτι ολα ειναι ΟΚ?
  • Αν δεν παραλάβει την ανοιγμένη συσκευασια, ποιος θα καθεται να πακετάρει και κλείνει τα κουτια?

Το πρόβλημα δημιουργείται από τους περίεργους παραλήπτες δηλαδή που δεν έχουν όρια. Μπορεί να ελέγχουν το κουτί μια ώρα ξέρω γω. Αν κάποιος έχει δουλέψει σε εξυπηρέτηση κοινού, ξέρει πως ειναι ΠΟΛΛΟΙ και αν τους δώσεις ελευθερίες, θα δημιουργήσουν χαμό όπου μπορουν.

Απο κει και πέρα, εφόσον δεν είναι υπηρεσία της ACS και ο άλλος καταχρηστικά ανοίγει το κουτί, προφανώς και πρέπει να έχει κάποια επίπτωση. Δεν γίνεται ο courier να τσακώνεται και να τρώει τον χρόνο του με τον κάθε περίεργο. Η δουλειά του είναι να παραδίδει δέματα με ασφάλεια και ακέραια. Μέχρι εκεί. 

Επεξ/σία από sphinxgr
  • Like 4
Δημοσ.

Κάποια περίοδο θυμάμαι υπήρχε δυνατότητα παραλαβής κατόπιν ελέγχου.

Αλλά νομίζω έχει καταργηθεί.

Ή τουλάχιστον από ότι κατάλαβα δεν μιλάμε για τέτοια περίπτωση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, katerina200 είπε

Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

δε νομίζω οτι έχει δικαίωμα  η μεταφορική να σταματήσει να φέρνει δέματα.

έπρεπε ο υπάλληλος να καλούσε αστυνομία για καταγραφή οτι ο πελάτης άνοιξε τη συσκευσία και αρνείται να υπογράψει την παραλαβή

1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε

Κάποια περίοδο θυμάμαι υπήρχε δυνατότητα παραλαβής κατόπιν ελέγχου.

Αλλά νομίζω έχει καταργηθεί.

ισχύει αλλά στο κατάστημα , το κάνει μόνο η ACS και μόνο κατόπιν εντολής του αποστολέα

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
7 λεπτά πριν, korakios είπε

δε νομίζω οτι έχει δικαίωμα  η μεταφορική να σταματήσει να φέρνει δέματα.

έπρεπε ο υπάλληλος να καλούσε αστυνομία για καταγραφή οτι ο πελάτης άνοιξε τη συσκευσία και αρνείται να υπογράψει την παραλαβή

ισχύει αλλά στο κατάστημα και το κάνει μόνο η ACS κατόπιν εντολής μόνο του αποστολέα

Βασικά ήταν λάθος του υπαλλήλου που παρέδωσε το δέμα χωρίς να έχει υπογράψει ο παραλήπτης και χωρίς να έχει πληρωθεί η αντικαταβολή.

Τώρα το χρεώνεται έμεσα ο υπάλληλος καθώς και ο αποστολέας μπορεί να πει οτι εγώ έστειλά το κανονικό προϊόν και ο πελάτης με τον υπάλληλο της courier τα έκαναν πλακάκια να πουν οτι του παρέδωσα πχ μια πέτρα.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, katerina200 είπε

Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. 

 

Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; 

Από Facebook αγοράζει ο θείος τα μαϊμού?

Δημοσ.
2 ώρες πριν, katerina200 είπε

 η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Καλά, γιατί πότε η ACS έφερνε κάτι στη διεύθυνση του παραλήπτη;

ΠΟΛΥ καλά σου έκαναν. Μην σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου. Σκέψου τον κούριερ: Φεύγει από την εταιρία με ένα πακέτο πχ 1000 ευρώ που περιέχει ένα laptop. Επιστρέφει, χωρίς λεφτά, με το πακέτο ανοιχτό, γεμάτο περιοδικά. Πώς θα ξεμπλέξει αυτός ο άνθρωπος;

  • Like 2
  • Confused 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, katerina200 είπε

Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. 

Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. 

 

Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; 

Παραγγέλνεις με άλλο όνομα και τηλέφωνο.

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...