katerina200 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; 1
agnostos13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, katerina200 είπε Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; Αν συστηματικά "δεν λαμβάνεις αυτό που έχεις παραγγείλει" και το γυρνάς πίσω...μάντεψε! Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από agnostos13
katerina200 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, agnostos13 είπε Αν συστηματικά δεν λαμβάνεις αυτό που έχεις παραγγείλει και το γυρνάς πίσω...μάντεψε! Μία φορά ήταν. Ξέρω πως ήταν μεγάλο λάθος, αλλά δεν είναι κάτι που έχει επαναληφθεί.
Kostasspil Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 22 minutes ago, katerina200 said: είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Δεν ξερω κατα ποσο μπορουν να το κανουν αυτο, ετσι επειδη "τα πηρε ο κουριερ" 1
Joshua21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 32 λεπτά πριν, katerina200 είπε όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε Με άλλα λόγια έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τον κούριερ που του είπε πως δεν μπορεί να ανοίξει το δέμα πριν πληρώσει. Και γω το ίδιο θα έκανα στη θέση του, θα έβαζα τον συγκεκριμένο παραλήπτη σε black list. 2
onelonelystar Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Συγνώμη αλλά ο κούριερ τι φταίει? Κοινώς...don't shoot the messenger.
Kostasspil Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 13 minutes ago, Joshua21 said: Με άλλα λόγια έγραψε στα παλαιότερα των υποδημάτων του τον κούριερ που του είπε πως δεν μπορεί να ανοίξει το δέμα πριν πληρώσει. Και γω το ίδιο θα έκανα στη θέση του, θα έβαζα τον συγκεκριμένο παραλήπτη σε black list. Κανενας δεν το κανει ομως, ξερω ατομο που συστηματικα δεν παραλαμβανει δεματα και ουδεποτε αρνηθηκαν να του παραδωσουν
Joshua21 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, Kostasspil είπε Κανενας δεν το κανει ομως, ξερω ατομο που συστηματικα δεν παραλαμβανει δεματα και ουδεποτε αρνηθηκαν να του παραδωσουν Συγκρίνεις ανόμοια πράγματα... άλλο το να μην παραλάβει κάποιος δέμα (δικαίωμα του είναι, απλά το δέμα επιστρέφει άθικτο στον αποστολέα), και άλλο να μην παραλάβει αφού πρώτα καταστρέψει τη συσκευασία (αυτό δημιουργεί πρόβλημα στην κούριερ). 2
sphinxgr Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Είναι τεράστιο πρόβλημα πάντως να ανοίγει κάποιος πρώτα τη συσκευασία για να αποφασίζει αν θα παραλάβει. Γιατί? Ποιος είναι υπεύθυνος να κρίνει αν το περιεχόμενο ανταποκρίνεται στην παραγγελία, αν είναι περίεργος ο παραλήπτης? Αν ο παραλήπτης παραλαμβάνει κινητό / υπολογιστή / κονσόλα και θέλει να το δουλέψει κ ολας για να δει οτι ολα ειναι ΟΚ? Αν δεν παραλάβει την ανοιγμένη συσκευασια, ποιος θα καθεται να πακετάρει και κλείνει τα κουτια? Το πρόβλημα δημιουργείται από τους περίεργους παραλήπτες δηλαδή που δεν έχουν όρια. Μπορεί να ελέγχουν το κουτί μια ώρα ξέρω γω. Αν κάποιος έχει δουλέψει σε εξυπηρέτηση κοινού, ξέρει πως ειναι ΠΟΛΛΟΙ και αν τους δώσεις ελευθερίες, θα δημιουργήσουν χαμό όπου μπορουν. Απο κει και πέρα, εφόσον δεν είναι υπηρεσία της ACS και ο άλλος καταχρηστικά ανοίγει το κουτί, προφανώς και πρέπει να έχει κάποια επίπτωση. Δεν γίνεται ο courier να τσακώνεται και να τρώει τον χρόνο του με τον κάθε περίεργο. Η δουλειά του είναι να παραδίδει δέματα με ασφάλεια και ακέραια. Μέχρι εκεί. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από sphinxgr 4
agnostos13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Κάποια περίοδο θυμάμαι υπήρχε δυνατότητα παραλαβής κατόπιν ελέγχου. Αλλά νομίζω έχει καταργηθεί. Ή τουλάχιστον από ότι κατάλαβα δεν μιλάμε για τέτοια περίπτωση.
korakios Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, katerina200 είπε Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. δε νομίζω οτι έχει δικαίωμα η μεταφορική να σταματήσει να φέρνει δέματα. έπρεπε ο υπάλληλος να καλούσε αστυνομία για καταγραφή οτι ο πελάτης άνοιξε τη συσκευσία και αρνείται να υπογράψει την παραλαβή 1 λεπτό πριν, agnostos13 είπε Κάποια περίοδο θυμάμαι υπήρχε δυνατότητα παραλαβής κατόπιν ελέγχου. Αλλά νομίζω έχει καταργηθεί. ισχύει αλλά στο κατάστημα , το κάνει μόνο η ACS και μόνο κατόπιν εντολής του αποστολέα Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από korakios
agnostos13 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, korakios είπε δε νομίζω οτι έχει δικαίωμα η μεταφορική να σταματήσει να φέρνει δέματα. έπρεπε ο υπάλληλος να καλούσε αστυνομία για καταγραφή οτι ο πελάτης άνοιξε τη συσκευσία και αρνείται να υπογράψει την παραλαβή ισχύει αλλά στο κατάστημα και το κάνει μόνο η ACS κατόπιν εντολής μόνο του αποστολέα Βασικά ήταν λάθος του υπαλλήλου που παρέδωσε το δέμα χωρίς να έχει υπογράψει ο παραλήπτης και χωρίς να έχει πληρωθεί η αντικαταβολή. Τώρα το χρεώνεται έμεσα ο υπάλληλος καθώς και ο αποστολέας μπορεί να πει οτι εγώ έστειλά το κανονικό προϊόν και ο πελάτης με τον υπάλληλο της courier τα έκαναν πλακάκια να πουν οτι του παρέδωσα πχ μια πέτρα. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από agnostos13 1
Xejolontas Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, katerina200 είπε Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; Από Facebook αγοράζει ο θείος τα μαϊμού?
unforgiven Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, katerina200 είπε η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Καλά, γιατί πότε η ACS έφερνε κάτι στη διεύθυνση του παραλήπτη; ΠΟΛΥ καλά σου έκαναν. Μην σκέφτεσαι μόνο τον εαυτό σου. Σκέψου τον κούριερ: Φεύγει από την εταιρία με ένα πακέτο πχ 1000 ευρώ που περιέχει ένα laptop. Επιστρέφει, χωρίς λεφτά, με το πακέτο ανοιχτό, γεμάτο περιοδικά. Πώς θα ξεμπλέξει αυτός ο άνθρωπος; 2 2
SilentVoice Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, katerina200 είπε Ένας συγγενής είχε παραγγείλει κάτι, το οποίο το έψαξα και βρήκα -αργά πλέον- πως είναι απατεώνες και δεν στέλνουν ποτέ αυτό που έχεις δει στο ίντερνετ, και όταν ήρθε ο κούριερ, πήρε το πακέτο πριν το πληρώσει, το άνοιξε και είδε πως (φυσικά) δεν ήταν αυτό που είχε παραγγείλει. Τα πήρε ο κούριερ, και λογικά βέβαια από τη μεριά του, έκανε κάπου ένα τηλέφωνο και είπε πως η ACS δεν θα ξαναφέρει τίποτα στην διεύθυνσή μας. Το θέμα είναι πως η ACS είναι από τις κύριες μεταφορικές στην Ελλάδα, βασικά τις περισσότερες φορές που έχει γίνει παραγγελία για κάτι, σχεδόν πάντα ήταν η ACS η μεταφορική. Τώρα πώς θα γίνεται αν παραγγείλω κάτι από ένα κατάστημα το οποίο συνεργάζεται με αυτήν την μεταφορική, αφού θα αρνηθεί να ξαναφέρει κάτι; Παραγγέλνεις με άλλο όνομα και τηλέφωνο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις