Προς το περιεχόμενο

Λήξη συμβολαίου και νέος πάροχος


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα.

Το συμβόλαιο με την Vodafone για την γραμμή μου (VDSL 50) λήγει στις 2/9, ενώ μετά από επικοινωνία μαζί τους δεν φαίνεται να είναι διατεθειμένοι να μου κάνουν καλύτερη προσφορά από τα 31,5 ευρώ που πληρώνω τώρα.

Επικοινώνησα με Wind και μου προσφέρουν την ίδια ταχύτητα με 26 ευρώ όσο δηλαδή και η τιμή που αναφέρουν στο site τους για τους νέους πελάτες. Μου είπαν να επικοινωνήσουμε ξανά στις 10/8 για τα περαιτέρω και πως θα χρειαστούν 14 μέρες για την αλλαγή παρόχου (φορητότητα).

  • Δεδομένου πως ο λογαριασμός την vodafone εκδίδεται αρχές του μήνα και θα έχω ήδη εξοφλήσει τον Αύγουστο, θα υπάρχει κάποια περίπτωση να δεχθώ πέναλτι για πρόωρη αποχώρηση?
  • Δεδομένου πως το δίκτυο είναι της Vodafone κι αυτήν την στιγμή πιάνω 50 mbps, υπάρχει περίπτωση με αλλαγή παρόχoυ να έχω για κάποιο περίεργο λόγο μειωμένη ταχύτητα?
  • Η Wind τι λέει σαν εταιρεία?

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α) 100% σίγουρο το πέναλτι.
β) Υπάρχει περίπτωση.
γ) Από θέμα bandwidth είναι πολύ καλύτερη από vodafone αλλά αναξιόπιστη (όπως και η vodafone) σε αρκετούς τομείς.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

α. Γενικά ισχύει το 14ήμερο που σου είπαν για την φορητότητα, αλλά καλού-κακού ξεκίνα μετά τις 15/8. Για 14 μέρες κρατάνε στο συρτάρι το αίτημα ώστε να έχεις δικαίωμα υπαναχώρησης και το καταθέτουν την 15η μέρα. Βάλε και τουλάχιστον 3 μέρες για την φορητότητα, οπότε δεν θα έχεις θέμα.

β. Θα παίρνεις σύνδεση από το ίδιο DSLAM, της ίδιας καμπίνας και με το ίδιο χάλκινο ζεύγος. Οπότε ο συγχρονισμός θα είναι ακριβώς ο ίδιος. Αυτό που διαφέρει είναι η πραγματική ταχύτητα στο διαδίκτυο, όπου εξαρτάται από τα κυκλώματα κάθε παρόχου. Πάνω-κάτω είναι στα ίδια και οι 2 εταιρείες.

Η ουσιαστική διαφορά θα είναι στην τηλεφωνία. Και στις 2 είναι VoIP,  αλλά στη Vodafone και υπό προϋποθέσεις μπορείς να έχεις τον δικό σου εξοπλισμό, ενώ στην Wind όχι.

Από το (β) και κάτω, ισχύουν αν παίρνεις σύνδεση από νέα υπαίθρια καμπίνα. Διαφορετικά αν παίρνεις από αστικό κέντρο, θα γίνει αλλαγή του DSLAM και πιθανόν από τον ΟΤΕ το ζεύγος, οπότε παίζουν ρόλο και άλλα δεδομένα. Γενικά ωστόσο δεν υπάρχουν και σε αυτή την περίπτωση θέματα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 2 εβδομάδες αργότερα...

@jkoukos και αν στον άλλο πάροχο η καμπίνα που βρίσκεται πλησιέστερα στο σπίτι του είναι full και τον πάνε σε παραδίπλα καμπίνα δεν το ξέρει. Όμως αν συμβεί αυτό θα χάσει ταχύτητα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
2 ώρες πριν, getty είπε

@jkoukos και αν στον άλλο πάροχο η καμπίνα που βρίσκεται πλησιέστερα στο σπίτι του είναι full και τον πάνε σε παραδίπλα καμπίνα δεν το ξέρει. Όμως αν συμβεί αυτό θα χάσει ταχύτητα.

Η καμπινα δεν αλλαζει για κανενα λογο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάθε οικοδομή, κατά την φάση ανέγερσης, συνδέεται με μία και μοναδική καμπίνα η οποία καλύπτει την περιοχή.

Η σύνδεση με την συγκεκριμένη καμπίνα δεν αλλάζει ποτέ και παραμένει η ίδια για πάντα, εκτός αν υπάρξει τροποποίηση της όδευσης του δικτύου στην περιοχή, κάτι που θα ισχύσει για όλους ταυτόχρονα και άπαξ και όχι μεμονωμένα ανά πελάτη ή διότι άλλαξε ο πάροχος.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μια χαρα ειναι η wind, αν εξαιρεσεις τα γνωστα θεματα των εναλλακτικων (μεγαλυτεροι χρονοι αποκαταστασης βλαβης, κυριως).

Ειμαι σε αυτους καμποσα χρονια, 50αρα πιο παλια, κ 100αρα τωρα (προσφατα ανανεωσα για δευτερη διετια). Εχουν παιξει 2-3 δυνατες καλωδιακες βλαβες ολα αυτα τα χρονια (η τελευταια κ μεγαλυτερη, κρατησε εναμιση μηνα), αλλα παντα δινουν απεριοριστα data σε μια sim τους (συν κανα παγιο, αν η αποκατασταση τραβαει σε διαρκεια κ τους πιεσεις).

Αν θελεις την αποψη μου, κοιτα μονο τους 3 που εχουν κ δικτυο κινητης (οχι nova δλδ, προς το παρον), καθως σε περιπτωση βλαβης θα χρειαστεις data. Επισης, για να παιξει η voip της wind, θελει απαραιτητα κ το δικο της ρουτερ πανω στην γραμμη. Απο την αλλη, η voda εχει αρκετα λιγοτερο μισθωμενο bandwidth αν θυμαμαι καλα, φανταζομαι ομως με αντιστοιχα λιγοτερους συνδρομητες.

Τελος, minor cheat code, πισω απο την φορμα επικοινωνιας στο site τους βρισκεται κατι σαν level 3 support, με πιο εταιρικη κουλτουρα απο το βασικο helpdesk, κ μεγαλυτερη ευχερεια σε περιπτωση διαπραγματευσης επισης :)

Edit: ξεχασα τα bullets.
- Οχι, εχεις προπληρωσει, τον τελευταιο μηνα (30 ημερες δηλαδη) φευγεις ατελως.

- Οχι, το ζευγος λογικα παραμενει το ιδιο, το routing απο το ΑΚ κ μετα νομιζω αλλαζει.
- Δες παραπανω

Επεξ/σία από ocelotgr
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...