Προς το περιεχόμενο

Erotisi apo arxario gia epeksergasia video

s_patrik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

kalispera exo mia karta tv pinnacle pctv pro. Egrapsa mia tainia me poiotita dvd kai hxo 256 k/bit tin opoia mou vgike 8gb kai i diarkeia einai 3.5 ores (mazi me diafimiseis).

Pao na xreisimopoiiso to Premiere 6.5 alla moy blepei mextri 3 wres kai to ypoloipo (misi wra) tin xanei. Den ypostirizei parapano apo 3 wres? Thelei kapoia eidiki rithmisi?

Pao na to kopso me to programma avi/mpeg spliter to kobei kai to enonw me to avi/mpeg joiner to enonei alla otan to anoikso me to MediaPlayer 9.0 mou grafei connecting kai menei ekei. To idio provlima mou kanei kai me to Tmpeg 2.5

Ti ftaiei? I ypsili poiotita pou exo dosei sto video kai sto hxo etsi oste na dimiourgountai ayta ta provlimata!!!

Exete na mou proteinetai kapoia rythmisi se auta ta programmata h' kapoio allo programma?

Kai ena telaiteuo...

Yparxei programma pou na vgazei to fisima apo mia tainia?

Elpizo na min egina poly kourastikos.......

Sas eyxaristo poly...

Δημοσ.

Den nomizw na yparxei kapoio provlhma me tis 3 wres h 3.5. An yphrxe provlima, tha htan to provlhma twn 4Gb(ektos an exeis ntfs). Giati den xrhsimopoieis virtual dub?einai pio aplo&eyxrhsto. epeidh kanw&egw capture, xrhsimopoiw to virtuad dub, me kapoio mjpeg codec&sth synexeia pataw &mia divx sympiesh.elpizw na voithisa.oti allo thes rwta :)

Δημοσ.

An kai to exoume anaferei arketes fores edw den peirazei allh mia. File s_patrik, otan grafeis apo TV analog den exei kai poly noima na kaneis capture se dvd high quality (720x576 me 8000 bitrate). Kai ta arxeia sou ginontai "koumoutses" opote prepei na kaneis meta xana transcoding gia na ta xwreseis se dvd-r kai den petyxaineis kalyterh poiothta (emfanh) kai thes teras ypologisth gia na ta kaneis epexergasia. Se tetoies periptwseiss, afou exeis PCTV, rythmise to programma na kanei capture se Custom me tis exeis epiloges:

Compression: MPEG2

Size: 480x578 (einai sta dvd standards)

Bitrate: 3.50 h 4.

Meta ton grafeis se dvd xwris transcoding se full screen (keep aspect ratio) kai an meta to kaneis playback sthn TV na deis oti tha fenetai tzami.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

• Δημιουργία νέου...