Προς το περιεχόμενο

Η Nvidia φέρνει το ray tracing και το DLSS στους υπολογιστές με ARM


polemikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σε μία προσπάθεια να φέρει τα οφέλη των καρτών γραφικών GeForce RTX στο ευρύτερο κοινό, η Nvidia ανακοίνωσε ότι τα ray tracing και DLSS υποστηρίζονται για πρώτη φορά πια από τα ARM-based SoCs (System-on-Chips) ενώ το Wolfenstein: Youngblood είναι το πρώτο παιχνίδι που θα επιδεικνύει τη συγκεκριμένη δυνατότητα.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης της στο GDC (Game Developers Conference), η Nvidia πραγματοποίησε επίδειξη τόσο ενός demo του Wolfenstein: Youngblood το οποίο αξιοποιούσε τις τεχνολογίες ray tracing και DLSS όσο και ενός demo του The Bistro που επίσης αξιοποιούσε την τεχνική ray tracing και έτρεχε σε ένα σύστημα με τον αρχιτεκτονικής ARM επεξεργαστή MediaTek Kompanio 1200 σε συνδυασμό με μία κάρτα γραφικών GeForce RTX 3060. Το νέο αυτό chip της MediaTek αναμένεται να βρεθεί στο εσωτερικό ορισμένων νέων Chromebooks μεγάλων κατασκευαστών μελλοντικά.

Το παραπάνω σύστημα αποτελεί μέρος μίας ευρύτερης συνεργασίας της Nvidia με την MediaTek που θέλει τα chips της τελευταίας να φέρνουν τις τεχνολογίες της πρώτης όπως το ray tracing στα ARM-based PCs του μέλλοντος.

Για την ώρα, δεν γνωρίζουμε για τις επιδόσεις αυτών των συστημάτων, ωστόσο ένας ARM-based φορητός υπολογιστής σε συνδυασμό με μία GeForce GPU θα είχε αρκετή ισχύ για να τρέξει οποιοδήποτε παιχνίδι από τη συλλογή σας στο Steam μέσω emulation. Ο Γενικός Διευθυντής του τμήματος Intelligent Multimedia Business της MediaTek, PC Tseng δήλωσε ενθουσιασμένος για τη συνεργασία της Ταϊβανέζικης εταιρείας με την Nvidia: «Οι MediaTek και Nvidia βάζουν τα θεμέλια για μία νέα κατηγορία υψηλής απόδοσης PCs που βασίζονται σε ARM».

RT on ARM.jpg

Η Nvidia έκανε γνωστό ότι για να επιτευχθεί το παραπάνω, έπρεπε να αναπτύξει μία σειρά από RTX SDKs ώστε να λειτουργούν οι τεχνολογίες (ray tracing, DLSS) με το ARM-based hardware. Στα RTX SDKs συμπεριλαμβάνονται τα RTX Direct Illumination (RTXDI), Nvidia Optix AI-Acceleration Denoiser (NRD), RTX Memory Utility (RTXMU) και RTX Global Illumination (RTXGI) plus DLSS με την Αμερικάνικη εταιρεία να διευκρινίζει ότι εκτός όλα τα παραπάνω SDKs εκτός από τα δύο τελευταία είναι ήδη διαθέσιμα για ARM σε Linux και Chromium ενώ τα DLSS και RTXGI SDKs θα είναι έτοιμα σύντομα.

Φυσικά, εξακολουθεί να υπάρχει μία άλλη επιλογή για να τρέξετε ray-traced παιχνίδια σε χαμηλής κατανάλωσης/ οικονομικό hardware και αυτή δεν είναι άλλη από το GeForce Now μέσω streaming βεβαίως, αρκεί να έχετε καλή σύνδεση στο Internet.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, AtiX είπε

 

Μπορει να το φερει και σε οαλιες καρτες; μιας και νεες δεν θα βρούμε ποτε; η αν γινεται να το παρι και στην amd να μην αλλαζω καρτα;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 λεπτά πριν, kinitos είπε

Μπορει να το φερει και σε οαλιες καρτες; μιας και νεες δεν θα βρούμε ποτε; η αν γινεται να το παρι και στην amd να μην αλλαζω καρτα;

Φίλε μου δεν μιλάμε για κάρτες γραφικών στα PC αλλά για μεταφορά τεχνολογιών της nVidia στα κινητά… 😉

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, kinitos είπε

Δεν ειπα κατι αντιθετω απλα ειπα μπας και τα παρι και σε αλλο επιπεδο κακο ηταν;

Όχι δεν είπες κάτι κακό, απλά δεν κατάλαβα τι ήθελες να γράψεις…

ΥΓ: για την ιστορία η amd έχει παρουσιάσει ήδη παρόμοιες τεχνολογίες…

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, AtiX είπε

Φίλε μου δεν μιλάμε για κάρτες γραφικών στα PC αλλά για μεταφορά τεχνολογιών της nVidia στα κινητά… 😉

Αν διάβασα καλά, μιλάει για ARM SoCs σε συνδυασμό με RTX GPUs. Το Ray Tracing (τουλάχιστον εξ'όσων ξέρουμε ως τώρα) δεν τρέχει ικανοποιητικά χωρίς RT cores. Εκτός κι αν η Nvidia αποφάσισε να μας πει "σας δούλευα στη μάπα, έχω τρόπο να τρέξω Ray Tracing και σε μη RTX GPUs".

Επεξ/σία από MikeKata
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, AtiX είπε

Φίλε μου δεν μιλάμε για κάρτες γραφικών στα PC αλλά για μεταφορά τεχνολογιών της nVidia στα κινητά… 😉

Μιλάει για PC και Laptop με επεξεργαστές ARM και κάρτες γραφικών Nvidia , όπως την 3060. 
Δεν ξέρω τι νοημα εχει αυτη η κίνηση , υποτίθεται ότι βάζεις ARM για εξοικονόμηση ενέργειας και βάζεις μετά και και μια 3060…

Επεξ/σία από Vasilisxd
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
57 λεπτά πριν, MikeKata είπε

Αν διάβασα καλά, μιλάει για ARM SoCs σε συνδυασμό με RTX GPUs. Το Ray Tracing (τουλάχιστον εξ'όσων ξέρουμε ως τώρα) δεν τρέχει ικανοποιητικά χωρίς RT cores. Εκτός κι αν η Nvidia αποφάσισε να μας πει "σας δούλευα στη μάπα, έχω τρόπο να τρέξω Ray Tracing και σε μη RTX GPUs".

Το άρθρο είναι μπερδεμένο μιας και αν ισχύει αυτό που γράφεις, γιατί να συνεργαστεί με την Mediatek και όχι η ίδια η ARM, που της ανήκει, να ενσωματώσει ένα πρότυπο επικοινωνίας με τις κλασικές κάρτες γραφικών?

7 λεπτά πριν, Vasilisxd είπε

Μιλάει για PC και Laptop με επεξεργαστές ARM και κάρτες γραφικών Nvidia , όπως την 3060. 
Δεν ξέρω τι νοημα εχει αυτη η κίνηση , υποτίθεται ότι βάζεις ARM για εξοικονόμηση ενέργειας και βάζεις μετά και και μια 3060…

Συμφωνώ… το καλό βέβαια θα είναι ότι θα δούνε και τι ψάρια θα πιάνουν οι κάρτες γραφικών των socs όπως πχ της συνεργασίας Samsung- AMD…

Επεξ/σία από AtiX
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...