Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καθώς μέχρι στιγμής είχαμε βενζινοκίνητα και βενζίνη με υγραέριο  ήρθε η ώρα για αλαγή.  Από κυβικά ήταν 1600 εώς 2000 κ. εκ. 

Ετησίως διανύει 40,000 χιλιόμετρα , και το 70% αυτών εκτός πόλης . To αμάξι θα οδηγείται κυρίως από άτομο μέσης ηλικίας ~ 66 ετών 

Επειδή έχω ξεκινήσει ήδη έρευνα , κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό εισαγωγής . Δέ ξερω τι ισχύει όσο αφορά το φίλτρο μικροσωματιδίων - dpf . Έχω διαβάσει περιστατικά με κατηργημένο dpf και egr .  Το αμάξι σαφώς και θέλω να κυκλοφορεί εντός πόλης , άρα κοιτάζω απο Euro 5 . Με διαγνωστικό σε επίσημη αντιπροσωπεία μπορείς να μάθεις τίς αναγεννήσεις του φίλτρου ;

Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό 

Ενδεικτικά ως κόστος χρημάτων υπολογίζω εώς 12,000€ -14,000€ .

Συγκεκριμένα έχω δεί :

α) Renault Clio απο 2014 με τον 1500 αρί κινητήρα και 90 ίππους . Κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό ,και πολλά πρέπει να είναι και εταιρικά .

β) Hyundai i30 

Δημοσ.
43 λεπτά πριν, korakios είπε

Με συγχωρείς για το άσχετο ,αλλά γιατί όχι υγραέριο ?

Πλέον θέλει να περνάει και τα έξοδα . Είχε 2 οχημάτα με υγραέριο που το καθένα έκανε απο 200,000 με υγραέριο σε διάστημα περίπου 3,5 χρόνων χωρίς ζημιές από το υγραέριο . Και τα 2 ήταν Ιαπωνικά . Πλέον λόγω φυσιολογικής φθοράς έχει αρχίσει και ζητάει διάφορα . Εκτός εάν εννοείς εργοστασιακό υγραέριο .

Δημοσ.
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Καθώς μέχρι στιγμής είχαμε βενζινοκίνητα και βενζίνη με υγραέριο  ήρθε η ώρα για αλαγή.  Από κυβικά ήταν 1600 εώς 2000 κ. εκ. 

Ετησίως διανύει 40,000 χιλιόμετρα , και το 70% αυτών εκτός πόλης . To αμάξι θα οδηγείται κυρίως από άτομο μέσης ηλικίας ~ 66 ετών 

Επειδή έχω ξεκινήσει ήδη έρευνα , κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό εισαγωγής . Δέ ξερω τι ισχύει όσο αφορά το φίλτρο μικροσωματιδίων - dpf . Έχω διαβάσει περιστατικά με κατηργημένο dpf και egr .  Το αμάξι σαφώς και θέλω να κυκλοφορεί εντός πόλης , άρα κοιτάζω απο Euro 5 . Με διαγνωστικό σε επίσημη αντιπροσωπεία μπορείς να μάθεις τίς αναγεννήσεις του φίλτρου ;

Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό 

Ενδεικτικά ως κόστος χρημάτων υπολογίζω εώς 12,000€ -14,000€ .

Συγκεκριμένα έχω δεί :

α) Renault Clio απο 2014 με τον 1500 αρί κινητήρα και 90 ίππους . Κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό ,και πολλά πρέπει να είναι και εταιρικά .

β) Hyundai i30 

 

 

Στην αντιπροσωπεια μπορεις να δεις ευκολα την κατασταση του dpf, εαν δεν ειναι τερμα κατεστραμενο και κινεισαι 70% σε ανοιχτους δρομους δεν θα εχεις κανενα θεμα.

Επισης κατηργημενο dpf θα ειναι ευκολο να το δει ο μηχανικος απο το κοψιμο στην εξατμιση ακομα και χωρις να μπει διαγνωστικο

Γενικα για αυτα τα χιλιομετρα το diesel ειναι μονοδρομος.

Ο 1.5 της renault ειναι απο τους καλυτερους diesel κινητηρες, τερμα αξιοπιστος και ιδανικο για ταξιδια.

Εγω θα κοιτουσα και το fiesta, αντιστοιχη κατηγορια με αξιοπιστο κινητηρα

Αλλη μια εναλακτικη να δεις σε a class παλι με τον 1.5 της ρενω

 

Προσωπικα θα εμενα μακρυα απο Ιαπωνικα και Κοερατικα σε diesel

 

 

  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό 

Πόσο μακριά είναι το κοντινότερο πρατήριο; 

Κρίμα, πολλά χιλιόμετρα / έτος και το φ. α. είναι το ιδανικότερο... 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, meletis_m είπε

Εκτός εάν εννοείς εργοστασιακό υγραέριο .

όχι μτχ βενζίνης και μετατροπή εννοούσα για να μη μπλέξεις με νοθευμένο πετρέλαιο και να μην έχεις το νου σου σε αναγεννήσεις και κατάσταση dpf

Επεξ/σία από korakios
Δημοσ.

εχω ακουσει οτι το dpf το καθαριζουν, με καυτο νερο/φουρνο. το egr το βγαζεις το καθαριζεις και το ξανα βαζεις, πρεπει να ειναι και αρκετα φτινη διαδικασια. 

εγω εχω auris 1.6 132 2009 Lpg ... λιγο αργο αλλα οκ παλευεται. το πετρελαιο πιο ευκολο για προσπερασματα κτλ ... 

Δημοσ.

Μιλάμε για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη?

Για παραδειγμα:

https://sinis.car.gr/cars/view/37254070

https://spmotors.car.gr/cars/view/313194062

https://stock-center.car.gr/cars/view/36665437/

Η γνωμη μου ειναι να ψαξεις στα μεταχειρισμένα των διαφορών αντιπροσωπειών απευθειας που εχουν πολλα αυτοκινητα απο επιστροφες πελατων και κυρίως επιστροφές leasing.

(Όχι πως τα leasing ειναι απαραίτητα καλύτερα συντηρημένα απο ενα εισαγωγής, κι εκει κανουν πολλες μαμουνιες στα service κλπ)

Εδω ειναι και το site με τα μτχ της leaseplan...δεν εχει κατι εντος budget σου αυτη τη στιγμη αλλα μπορεις να ρίχνεις μια ματια αραιά και που:

https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/

Δημοσ.
4 ώρες πριν, imr είπε

 

 

Στην αντιπροσωπεια μπορεις να δεις ευκολα την κατασταση του dpf, εαν δεν ειναι τερμα κατεστραμενο και κινεισαι 70% σε ανοιχτους δρομους δεν θα εχεις κανενα θεμα.

Επισης κατηργημενο dpf θα ειναι ευκολο να το δει ο μηχανικος απο το κοψιμο στην εξατμιση ακομα και χωρις να μπει διαγνωστικο

Γενικα για αυτα τα χιλιομετρα το diesel ειναι μονοδρομος.

Ο 1.5 της renault ειναι απο τους καλυτερους diesel κινητηρες, τερμα αξιοπιστος και ιδανικο για ταξιδια.

Εγω θα κοιτουσα και το fiesta, αντιστοιχη κατηγορια με αξιοπιστο κινητηρα

Αλλη μια εναλακτικη να δεις σε a class παλι με τον 1.5 της ρενω

 

Προσωπικα θα εμενα μακρυα απο Ιαπωνικα και Κοερατικα σε diesel

 

 

Άρα το καλύτερο από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να πάει σε αντιπροσωπεία , να γίνει όλος έλεγχος και έλεγα και σε ΚΤΕΟ .

Μακριά από κορεατικά για ποιο λόγο ; Κοιτάζαμε το i30 .

3 ώρες πριν, korakios είπε

όχι μτχ βενζίνης και μετατροπή εννοούσα για να μη μπλέξεις με νοθευμένο πετρέλαιο και να μην έχεις το νου σου σε αναγεννήσεις και κατάσταση dpf

Είχα ήδη 2 με μετατροπή με υγραέριο . Θέματα δεν είχα αλλά και πάλι ρίσκο , όλα είναι θέμα ρύθμισης . Έλεγα να μην ξανά ασχοληθώ . Γιατί και στο υγραέριο πέφτει νοθεία με λάδι κ.λ.π αφού δεν υπάρχει έλεγχος ουσιαστικός.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, meletis_m είπε

Άρα το καλύτερο από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να πάει σε αντιπροσωπεία , να γίνει όλος έλεγχος και έλεγα και σε ΚΤΕΟ .

Μακριά από κορεατικά για ποιο λόγο ; Κοιτάζαμε το i30 .

Είχα ήδη 2 με μετατροπή με υγραέριο . Θέματα δεν είχα αλλά και πάλι ρίσκο , όλα είναι θέμα ρύθμισης . Έλεγα να μην ξανά ασχοληθώ . Γιατί και στο υγραέριο πέφτει νοθεία με λάδι κ.λ.π αφού δεν υπάρχει έλεγχος ουσιαστικός.

Γιατί δεν έχουν κυκλοφορήσει σαν diesel. Υπάρχει μικρότερη ποικιλία στα μεταχειρισμενα και γενικά δεν έχουν μεγάλη ιστορία στα diesel

Σαν αυτοκίνητο το i30 είναι μια χαρά 

Δημοσ.
4 ώρες πριν, lefkrc είπε

Μιλάμε για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη?

Για παραδειγμα:

https://sinis.car.gr/cars/view/37254070

https://spmotors.car.gr/cars/view/313194062

https://stock-center.car.gr/cars/view/36665437/

Η γνωμη μου ειναι να ψαξεις στα μεταχειρισμένα των διαφορών αντιπροσωπειών απευθειας που εχουν πολλα αυτοκινητα απο επιστροφες πελατων και κυρίως επιστροφές leasing.

(Όχι πως τα leasing ειναι απαραίτητα καλύτερα συντηρημένα απο ενα εισαγωγής, κι εκει κανουν πολλες μαμουνιες στα service κλπ)

Εδω ειναι και το site με τα μτχ της leaseplan...δεν εχει κατι εντος budget σου αυτη τη στιγμη αλλα μπορεις να ρίχνεις μια ματια αραιά και που:

https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/

Μιλάμε για Αθήνα και κυρίως θα κινείται πρός Δυτ. Αττική αλλά και Αθήνα κέντρο όποτε χρειάζεται.

5 ώρες πριν, olsi20 είπε

εχω ακουσει οτι το dpf το καθαριζουν, με καυτο νερο/φουρνο. το egr το βγαζεις το καθαριζεις και το ξανα βαζεις, πρεπει να ειναι και αρκετα φτινη διαδικασια. 

εγω εχω auris 1.6 132 2009 Lpg ... λιγο αργο αλλα οκ παλευεται. το πετρελαιο πιο ευκολο για προσπερασματα κτλ ... 

Egr και στην βενζίνη τη καθαρίζουμε . Θέλει να βγεί στο πάγκο και με το κατάλληλο χημικό .

 

6 ώρες πριν, terry308 είπε

Πόσο μακριά είναι το κοντινότερο πρατήριο; 

Κρίμα, πολλά χιλιόμετρα / έτος και το φ. α. είναι το ιδανικότερο... 

Το αμάξι κινείται κυρίως Δυτ. Αττική . Το κοντινότερο πρατήριο Φ.Α. απέχει  50 χιλιόμετρα και είναι στόν Ασπρόπυργο . 

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...