meletis_m Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Καθώς μέχρι στιγμής είχαμε βενζινοκίνητα και βενζίνη με υγραέριο ήρθε η ώρα για αλαγή. Από κυβικά ήταν 1600 εώς 2000 κ. εκ. Ετησίως διανύει 40,000 χιλιόμετρα , και το 70% αυτών εκτός πόλης . To αμάξι θα οδηγείται κυρίως από άτομο μέσης ηλικίας ~ 66 ετών Επειδή έχω ξεκινήσει ήδη έρευνα , κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό εισαγωγής . Δέ ξερω τι ισχύει όσο αφορά το φίλτρο μικροσωματιδίων - dpf . Έχω διαβάσει περιστατικά με κατηργημένο dpf και egr . Το αμάξι σαφώς και θέλω να κυκλοφορεί εντός πόλης , άρα κοιτάζω απο Euro 5 . Με διαγνωστικό σε επίσημη αντιπροσωπεία μπορείς να μάθεις τίς αναγεννήσεις του φίλτρου ; Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό Ενδεικτικά ως κόστος χρημάτων υπολογίζω εώς 12,000€ -14,000€ . Συγκεκριμένα έχω δεί : α) Renault Clio απο 2014 με τον 1500 αρί κινητήρα και 90 ίππους . Κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό ,και πολλά πρέπει να είναι και εταιρικά . β) Hyundai i30
korakios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Με συγχωρείς για το άσχετο ,αλλά γιατί όχι υγραέριο ?
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 43 λεπτά πριν, korakios είπε Με συγχωρείς για το άσχετο ,αλλά γιατί όχι υγραέριο ? Πλέον θέλει να περνάει και τα έξοδα . Είχε 2 οχημάτα με υγραέριο που το καθένα έκανε απο 200,000 με υγραέριο σε διάστημα περίπου 3,5 χρόνων χωρίς ζημιές από το υγραέριο . Και τα 2 ήταν Ιαπωνικά . Πλέον λόγω φυσιολογικής φθοράς έχει αρχίσει και ζητάει διάφορα . Εκτός εάν εννοείς εργοστασιακό υγραέριο .
imr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Καθώς μέχρι στιγμής είχαμε βενζινοκίνητα και βενζίνη με υγραέριο ήρθε η ώρα για αλαγή. Από κυβικά ήταν 1600 εώς 2000 κ. εκ. Ετησίως διανύει 40,000 χιλιόμετρα , και το 70% αυτών εκτός πόλης . To αμάξι θα οδηγείται κυρίως από άτομο μέσης ηλικίας ~ 66 ετών Επειδή έχω ξεκινήσει ήδη έρευνα , κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό εισαγωγής . Δέ ξερω τι ισχύει όσο αφορά το φίλτρο μικροσωματιδίων - dpf . Έχω διαβάσει περιστατικά με κατηργημένο dpf και egr . Το αμάξι σαφώς και θέλω να κυκλοφορεί εντός πόλης , άρα κοιτάζω απο Euro 5 . Με διαγνωστικό σε επίσημη αντιπροσωπεία μπορείς να μάθεις τίς αναγεννήσεις του φίλτρου ; Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό Ενδεικτικά ως κόστος χρημάτων υπολογίζω εώς 12,000€ -14,000€ . Συγκεκριμένα έχω δεί : α) Renault Clio απο 2014 με τον 1500 αρί κινητήρα και 90 ίππους . Κυκλοφορεί μεγάλο ποσοστό ,και πολλά πρέπει να είναι και εταιρικά . β) Hyundai i30 Στην αντιπροσωπεια μπορεις να δεις ευκολα την κατασταση του dpf, εαν δεν ειναι τερμα κατεστραμενο και κινεισαι 70% σε ανοιχτους δρομους δεν θα εχεις κανενα θεμα. Επισης κατηργημενο dpf θα ειναι ευκολο να το δει ο μηχανικος απο το κοψιμο στην εξατμιση ακομα και χωρις να μπει διαγνωστικο Γενικα για αυτα τα χιλιομετρα το diesel ειναι μονοδρομος. Ο 1.5 της renault ειναι απο τους καλυτερους diesel κινητηρες, τερμα αξιοπιστος και ιδανικο για ταξιδια. Εγω θα κοιτουσα και το fiesta, αντιστοιχη κατηγορια με αξιοπιστο κινητηρα Αλλη μια εναλακτικη να δεις σε a class παλι με τον 1.5 της ρενω Προσωπικα θα εμενα μακρυα απο Ιαπωνικα και Κοερατικα σε diesel 1
terry308 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 5 ώρες πριν, meletis_m είπε Εάν είχα κοντά μου δίκτυο φυσικού αερίου θα πήγαινα κατευθείαν σε εργοστασιακό Πόσο μακριά είναι το κοντινότερο πρατήριο; Κρίμα, πολλά χιλιόμετρα / έτος και το φ. α. είναι το ιδανικότερο... 1
korakios Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, meletis_m είπε Εκτός εάν εννοείς εργοστασιακό υγραέριο . όχι μτχ βενζίνης και μετατροπή εννοούσα για να μη μπλέξεις με νοθευμένο πετρέλαιο και να μην έχεις το νου σου σε αναγεννήσεις και κατάσταση dpf Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2021 από korakios
olsi20 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 εχω ακουσει οτι το dpf το καθαριζουν, με καυτο νερο/φουρνο. το egr το βγαζεις το καθαριζεις και το ξανα βαζεις, πρεπει να ειναι και αρκετα φτινη διαδικασια. εγω εχω auris 1.6 132 2009 Lpg ... λιγο αργο αλλα οκ παλευεται. το πετρελαιο πιο ευκολο για προσπερασματα κτλ ...
lefkrc Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μιλάμε για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη? Για παραδειγμα: https://sinis.car.gr/cars/view/37254070 https://spmotors.car.gr/cars/view/313194062 https://stock-center.car.gr/cars/view/36665437/ Η γνωμη μου ειναι να ψαξεις στα μεταχειρισμένα των διαφορών αντιπροσωπειών απευθειας που εχουν πολλα αυτοκινητα απο επιστροφες πελατων και κυρίως επιστροφές leasing. (Όχι πως τα leasing ειναι απαραίτητα καλύτερα συντηρημένα απο ενα εισαγωγής, κι εκει κανουν πολλες μαμουνιες στα service κλπ) Εδω ειναι και το site με τα μτχ της leaseplan...δεν εχει κατι εντος budget σου αυτη τη στιγμη αλλα μπορεις να ρίχνεις μια ματια αραιά και που: https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 4 ώρες πριν, imr είπε Στην αντιπροσωπεια μπορεις να δεις ευκολα την κατασταση του dpf, εαν δεν ειναι τερμα κατεστραμενο και κινεισαι 70% σε ανοιχτους δρομους δεν θα εχεις κανενα θεμα. Επισης κατηργημενο dpf θα ειναι ευκολο να το δει ο μηχανικος απο το κοψιμο στην εξατμιση ακομα και χωρις να μπει διαγνωστικο Γενικα για αυτα τα χιλιομετρα το diesel ειναι μονοδρομος. Ο 1.5 της renault ειναι απο τους καλυτερους diesel κινητηρες, τερμα αξιοπιστος και ιδανικο για ταξιδια. Εγω θα κοιτουσα και το fiesta, αντιστοιχη κατηγορια με αξιοπιστο κινητηρα Αλλη μια εναλακτικη να δεις σε a class παλι με τον 1.5 της ρενω Προσωπικα θα εμενα μακρυα απο Ιαπωνικα και Κοερατικα σε diesel Άρα το καλύτερο από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να πάει σε αντιπροσωπεία , να γίνει όλος έλεγχος και έλεγα και σε ΚΤΕΟ . Μακριά από κορεατικά για ποιο λόγο ; Κοιτάζαμε το i30 . 3 ώρες πριν, korakios είπε όχι μτχ βενζίνης και μετατροπή εννοούσα για να μη μπλέξεις με νοθευμένο πετρέλαιο και να μην έχεις το νου σου σε αναγεννήσεις και κατάσταση dpf Είχα ήδη 2 με μετατροπή με υγραέριο . Θέματα δεν είχα αλλά και πάλι ρίσκο , όλα είναι θέμα ρύθμισης . Έλεγα να μην ξανά ασχοληθώ . Γιατί και στο υγραέριο πέφτει νοθεία με λάδι κ.λ.π αφού δεν υπάρχει έλεγχος ουσιαστικός.
imr Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, meletis_m είπε Άρα το καλύτερο από ότι κατάλαβα το καλύτερο είναι να πάει σε αντιπροσωπεία , να γίνει όλος έλεγχος και έλεγα και σε ΚΤΕΟ . Μακριά από κορεατικά για ποιο λόγο ; Κοιτάζαμε το i30 . Είχα ήδη 2 με μετατροπή με υγραέριο . Θέματα δεν είχα αλλά και πάλι ρίσκο , όλα είναι θέμα ρύθμισης . Έλεγα να μην ξανά ασχοληθώ . Γιατί και στο υγραέριο πέφτει νοθεία με λάδι κ.λ.π αφού δεν υπάρχει έλεγχος ουσιαστικός. Γιατί δεν έχουν κυκλοφορήσει σαν diesel. Υπάρχει μικρότερη ποικιλία στα μεταχειρισμενα και γενικά δεν έχουν μεγάλη ιστορία στα diesel Σαν αυτοκίνητο το i30 είναι μια χαρά
meletis_m Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 4 ώρες πριν, lefkrc είπε Μιλάμε για Αθήνα ή Θεσσαλονίκη? Για παραδειγμα: https://sinis.car.gr/cars/view/37254070 https://spmotors.car.gr/cars/view/313194062 https://stock-center.car.gr/cars/view/36665437/ Η γνωμη μου ειναι να ψαξεις στα μεταχειρισμένα των διαφορών αντιπροσωπειών απευθειας που εχουν πολλα αυτοκινητα απο επιστροφες πελατων και κυρίως επιστροφές leasing. (Όχι πως τα leasing ειναι απαραίτητα καλύτερα συντηρημένα απο ενα εισαγωγής, κι εκει κανουν πολλες μαμουνιες στα service κλπ) Εδω ειναι και το site με τα μτχ της leaseplan...δεν εχει κατι εντος budget σου αυτη τη στιγμη αλλα μπορεις να ρίχνεις μια ματια αραιά και που: https://www.carnext.com/el-gr/autokinita/ Μιλάμε για Αθήνα και κυρίως θα κινείται πρός Δυτ. Αττική αλλά και Αθήνα κέντρο όποτε χρειάζεται. 5 ώρες πριν, olsi20 είπε εχω ακουσει οτι το dpf το καθαριζουν, με καυτο νερο/φουρνο. το egr το βγαζεις το καθαριζεις και το ξανα βαζεις, πρεπει να ειναι και αρκετα φτινη διαδικασια. εγω εχω auris 1.6 132 2009 Lpg ... λιγο αργο αλλα οκ παλευεται. το πετρελαιο πιο ευκολο για προσπερασματα κτλ ... Egr και στην βενζίνη τη καθαρίζουμε . Θέλει να βγεί στο πάγκο και με το κατάλληλο χημικό . 6 ώρες πριν, terry308 είπε Πόσο μακριά είναι το κοντινότερο πρατήριο; Κρίμα, πολλά χιλιόμετρα / έτος και το φ. α. είναι το ιδανικότερο... Το αμάξι κινείται κυρίως Δυτ. Αττική . Το κοντινότερο πρατήριο Φ.Α. απέχει 50 χιλιόμετρα και είναι στόν Ασπρόπυργο . 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα