Alchemist` Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλησπέρα, το στόρυ έχει ως εξής: 1. Δέχομαι ένα mail απο το taxisnet τον Οκτώβριο 2020 που λέει ότι σε προηγούμενο έτος δεν δήλωσα κάποια εισοδήματα και έχω 15 μέρες να κάνω τροποποίηση στην φορολογική μου δήλωση. Δεν είδα ποτέ αυτό το μήνυμα καθώς αυτό το e-mail μου είναι προσωπικό και όχι επαγγελματικό. Δεν δέχθηκα ποτέ τηλέφωνο ή κάποια έγγραφη ειδοποίηση. 2. Δέχομαι δεύτερο mail απο το taxisnet μετά τις 15 μέρες και κάπου στις αρχές Δεκεμβρίου που λέει ότι δεν έκανα κάποια ενέργεια εγκαίρως και ο νέος μου φόρος για εκείνο το έτος είναι +100 ευρώ. Ευτυχώς βλέπω το δεύτερο αυτό e-mail. Να σημειώσω ότι σε κανένα απο τα mail δεν αναφέρεται τι εισοδήματα είναι αυτά που δεν δηλώθηκαν, πως διαπιστώθηκε το φερόμενο λάθος και καμία λεπτομέρεια για την πηγή της διαφοράς. 3. Μιλάω με τον λογιστή μου ο οποίος μου λέει ότι έλεγξε τον φάκελό μου και δεν έχει γίνει κάποιο λάθος από πλευράς του αλλά δεν μπορεί να δει και αυτός τι έγινε χωρίς να πάει αυτοπροσώπως στην εφορία, στο τηλέφωνο απλά του επανέλαβαν ότι γράφει το e-mail. Επειδή κλείνει το έτος (δεκέμβριος) και θα πάρει προσαυξήσεις το ποσό, με παρότρυνε να το πληρώσω και θα το ελέγξει καλύτερα, πράγμα στο οποίο συμφώνησα γιατί, δυστυχώς τέτοιος μαλάκας είμαι και θέλω να είμαι εντάξει. 4. Πληρώνω την υποτιθέμενη οφειλή μου και ο λογιστής έμαθε από την τοπική ΔΟΥ (χάρην γνωριμίας δεν ήθελαν να του δώσουν περαιτέρω στοιχεία) ότι κάποια επιχείρηση έχει δηλώσει ότι μου κατέβαλε μισθό εκείνο το έτος, πέραν των εισοδημάτων που εγώ έχω αναφέρει στην δήλωσή μου. Με αυτή την επιχείρηση δεν είχα ποτέ κάποια σχέση, ούτε έχω εργαστεί ποτέ και εδρεύει σε άλλη πόλη. 5. Έχω καταβάλει λοιπόν 100 ευρώ επιπλέον φόρο για αυτό το λάθος, αλλά για να διορθωθεί και να τα πάρω πίσω, θα πρέπει να κάνω εκπρόθεσμη τροποποίηση στη δήλωση, η οποία έχει πρόστιμο 100 ευρώ.... Εν ολίγης θα πρέπει να δώσω 100 ευρώ για να πάρω 100 ευρώ πίσω... 6. Για να μη τα πολυλογώ βρίσκω με τα χίλια ζόρια ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, τον παίρνω τηλέφωνο και με παραπέμπει στον λογιστή του, ο οποίος παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος και αντί να βάλει το αφμ κάποιου υπαλλήλου στον οποίο κατέβαλε τον μισθό, έβαλε το δικό μου. Μου είπε ότι θα το διορθώσει, πράγμα το οποίο μήνες μετά δεν έχει κάνει. Ακόμη όμως και αν κάνει την διόρθωση δεν αλλάζει κάτι για εμένα, ούτε εκκινούνται οι διαδικασίες για να μου επιστραφεί κάτι (θα πρέπει να κάνω τροποποίηση στη δήλωση μου όπως προείπα) Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω? Πραγματικά με εκνευρίζει υπερβολικά ότι πληρώνω για κάτι που έκαναν τρίτοι, χωρίς καμία δική μου ενέργεια ή καταχώρηση, με το μόνο μου λάθος να είναι πως δεν είδα εγκαίρως το προσωπικό μου e-mail. Μου φαίνεται παράλογο το να χρεώνομαι εγώ το πρόβλημα και όχι αυτός που το προκάλεσε.... Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Επεξ/σία 20 Ιουλίου 2021 από Alchemist` 2
Basilhs23___ Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 20 Ιουλίου 2021 Ρώτησε λογιστή η δικηγόρο, αν μπορείς να αποτανθεις προς τον προϊστάμενο της ΔΟΥ με υπεύθυνη δήλωση αναφέροντας πως δεν υπήρξε ποτέ οποιαδήποτε σχέση εξαρτημένης η μη εργασίας με την εν λόγω εταιρεία και ζητάς την διόρθωση του προβλήματος και την επιστροφή, ζητάς αντίγραφο από εργανη η ΕΦΚΑ με τα ένσημα που φαίνονται όλα. Χ Πριν από όλα στείλε γραπτη επιστολή προς την εταιρεία για την διόρθωση του σφάλματος και κράτησε ένα αντίγραφο. Δεύτερη λύση, ρώτα τον λογιστή σου αν υπάρχει δυνατότητα προσφυγής σε μια υπηρεσία του ΥΠΟΙΚ για την επίλυση φορολογικών ζητημάτων και διαφορων, προσκομιζεις αποδείκτικα από εργανη και ένσημα, μπορούν να έχουν και οι ίδιοι πρόσβαση στις βάσεις αυτές. Τρίτη λύση αν δεν βρεις άκρη με τα παραπάνω και ο λογιστής της επιχείρησης δεν προχώρα στην διόρθωση του σφάλματος. Απευθύνεσαι σε δικηγόρο για την πιθανότητα νομικων μέτρων εναντίον οποιου υπεύθυνου, για παράδειγμα προσφυγή κατά της απόφασης της εφορίας για να διαγραφεί ο φόρος. και μετά δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να κανεις αγωγή και να ζητήσεις αποζημίωση από τον λογιστή την εταιρεία η και τους δύο μαζί τόσο για την ταλαιπωρία που πέρασες και τα έξοδα που είχες ως τώρα για να βρεις το δίκιο σου. Αλλά αυτά μόνο μετά από συζήτηση και συμβουλη δικηγόρου. 5 2
GREGORYMO Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, Alchemist` είπε Καλησπέρα, το στόρυ έχει ως εξής: 1. Δέχομαι ένα mail απο το taxisnet τον Οκτώβριο 2020 που λέει ότι σε προηγούμενο έτος δεν δήλωσα κάποια εισοδήματα και έχω 15 μέρες να κάνω τροποποίηση στην φορολογική μου δήλωση. Δεν είδα ποτέ αυτό το μήνυμα καθώς αυτό το e-mail μου είναι προσωπικό και όχι επαγγελματικό. Δεν δέχθηκα ποτέ τηλέφωνο ή κάποια έγγραφη ειδοποίηση. 2. Δέχομαι δεύτερο mail απο το taxisnet μετά τις 15 μέρες και κάπου στις αρχές Δεκεμβρίου που λέει ότι δεν έκανα κάποια ενέργεια εγκαίρως και ο νέος μου φόρος για εκείνο το έτος είναι +100 ευρώ. Ευτυχώς βλέπω το δεύτερο αυτό e-mail. Να σημειώσω ότι σε κανένα απο τα mail δεν αναφέρεται τι εισοδήματα είναι αυτά που δεν δηλώθηκαν, πως διαπιστώθηκε το φερόμενο λάθος και καμία λεπτομέρεια για την πηγή της διαφοράς. 3. Μιλάω με τον λογιστή μου ο οποίος μου λέει ότι έλεγξε τον φάκελό μου και δεν έχει γίνει κάποιο λάθος από πλευράς του αλλά δεν μπορεί να δει και αυτός τι έγινε χωρίς να πάει αυτοπροσώπως στην εφορία, στο τηλέφωνο απλά του επανέλαβαν ότι γράφει το e-mail. Επειδή κλείνει το έτος (δεκέμβριος) και θα πάρει προσαυξήσεις το ποσό, με παρότρυνε να το πληρώσω και θα το ελέγξει καλύτερα, πράγμα στο οποίο συμφώνησα γιατί, δυστυχώς τέτοιος μαλάκας είμαι και θέλω να είμαι εντάξει. 4. Πληρώνω την υποτιθέμενη οφειλή μου και ο λογιστής έμαθε από την τοπική ΔΟΥ (χάρην γνωριμίας δεν ήθελαν να του δώσουν περαιτέρω στοιχεία) ότι κάποια επιχείρηση έχει δηλώσει ότι μου κατέβαλε μισθό εκείνο το έτος, πέραν των εισοδημάτων που εγώ έχω αναφέρει στην δήλωσή μου. Με αυτή την επιχείρηση δεν είχα ποτέ κάποια σχέση, ούτε έχω εργαστεί ποτέ και εδρεύει σε άλλη πόλη. 5. Έχω καταβάλει λοιπόν 100 ευρώ επιπλέον φόρο για αυτό το λάθος, αλλά για να διορθωθεί και να τα πάρω πίσω, θα πρέπει να κάνω εκπρόθεσμη τροποποίηση στη δήλωση, η οποία έχει πρόστιμο 100 ευρώ.... Εν ολίγης θα πρέπει να δώσω 100 ευρώ για να πάρω 100 ευρώ πίσω... 6. Για να μη τα πολυλογώ βρίσκω με τα χίλια ζόρια ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, τον παίρνω τηλέφωνο και με παραπέμπει στον λογιστή του, ο οποίος παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος και αντί να βάλει το αφμ κάποιου υπαλλήλου στον οποίο κατέβαλε τον μισθό, έβαλε το δικό μου. Μου είπε ότι θα το διορθώσει, πράγμα το οποίο μήνες μετά δεν έχει κάνει. Ακόμη όμως και αν κάνει την διόρθωση δεν αλλάζει κάτι για εμένα, ούτε εκκινούνται οι διαδικασίες για να μου επιστραφεί κάτι (θα πρέπει να κάνω τροποποίηση στη δήλωση μου όπως προείπα) Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω? Πραγματικά με εκνευρίζει υπερβολικά ότι πληρώνω για κάτι που έκαναν τρίτοι, χωρίς καμία δική μου ενέργεια ή καταχώρηση, με το μόνο μου λάθος να είναι πως δεν είδα εγκαίρως το προσωπικό μου e-mail. Μου φαίνεται παράλογο το να χρεώνομαι εγώ το πρόβλημα και όχι αυτός που το προκάλεσε.... Ευχαριστώ εκ των προτέρων. Ποια η διαφορά στα 2 αφμ ?
DownUNDERground Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 43 λεπτά πριν, GREGORYMO είπε Ποια η διαφορά στα 2 αφμ ? Πάντα καίριος!
StamTheMan Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 10 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Πάντα καίριος! Ειναι πολυ πιθανο να εχουν 1 ψηφιο διαφορα τα ΑΦΜ .Αυτο το υποθετω,δεν ξερω αν παει ετσι. Στα ΙΒΑΝ πχ ,που πολυ λυσανε για να μη γινει λαθος και πανε αλλου τα χρηματα,πρεπει να κανεις πολλα ψηφια λαθος,δεν ειναι σα να πληκτρολογησεις λαθος ενα ψηφιο σε κινητο και να καλεσεις αλλον. Το αστειο ειναι οτι ενω ειναι ξεκαθαρο οτι ο TS ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΟΥΛΕΨΕΙ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ,ψαχνουμε σαν πειστηριο στο δικαστηριο το ΑΦΜ.
Επισκέπτης Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, Basilhs23___ είπε Ρώτησε λογιστή η δικηγόρο, αν μπορείς να αποτανθεις προς τον προϊστάμενο της ΔΟΥ με υπεύθυνη δήλωση αναφέροντας πως δεν υπήρξε ποτέ οποιαδήποτε σχέση εξαρτημένης η μη εργασίας με την εν λόγω εταιρεία και ζητάς την διόρθωση του προβλήματος και την επιστροφή, ζητάς αντίγραφο από εργανη η ΕΦΚΑ με τα ένσημα που φαίνονται όλα. Χ Πριν από όλα στείλε γραπτη επιστολή προς την εταιρεία για την διόρθωση του σφάλματος και κράτησε ένα αντίγραφο. Δεύτερη λύση, ρώτα τον λογιστή σου αν υπάρχει δυνατότητα προσφυγής σε μια υπηρεσία του ΥΠΟΙΚ για την επίλυση φορολογικών ζητημάτων και διαφορων, προσκομιζεις αποδείκτικα από εργανη και ένσημα, μπορούν να έχουν και οι ίδιοι πρόσβαση στις βάσεις αυτές. Τρίτη λύση αν δεν βρεις άκρη με τα παραπάνω και ο λογιστής της επιχείρησης δεν προχώρα στην διόρθωση του σφάλματος. Απευθύνεσαι σε δικηγόρο για την πιθανότητα νομικων μέτρων εναντίον οποιου υπεύθυνου, για παράδειγμα προσφυγή κατά της απόφασης της εφορίας για να διαγραφεί ο φόρος. και μετά δεν θα ήταν άσχημη ιδέα να κανεις αγωγή και να ζητήσεις αποζημίωση από τον λογιστή την εταιρεία η και τους δύο μαζί τόσο για την ταλαιπωρία που πέρασες και τα έξοδα που είχες ως τώρα για να βρεις το δίκιο σου. Αλλά αυτά μόνο μετά από συζήτηση και συμβουλη δικηγόρου. Θα συμφωνήσω 100% με τον φίλο Βασίλη και θα πρότεινα να το κάνεις όσο το δυνατόν γρηγορότερα έτσι θα μάθουν όλοι να κάνουν την δουλειά τους σωστά
koulkos Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Βήμα 1ο : μπαίνεις στη δήλωση του έτους στο οποίο εμφανίζεται η λάθος μισθοδοσία και εκτυπώνεις την Ενημέρωση Βεβ. Αποδοχών (αριστερά, εκεί που λέει άλλες λειτουργίες). Βήμα 2ο : ενημερώνεις τον λογιστή της εταιρίας (της λάθος) να διορθώσει το αρχείο βεβαιώσεων. Καλύτερα να το κάνεις με mail ώστε να έχεις το αποδεικτικό και να γράψεις "όπως σας είχα ενημερώσει τηλεφωνικώς από χχ/χχ/χχχχ". Αν δεις ότι σε μια εβδομάδα δεν ασχολήθηκε, ξανά mail και του λες ότι θα κινηθείς νομικώς. Ακόμη καλύτερο θα ήταν να του ζητήσεις μια υ/δ ή έστω δήλωση μέσω mail που να εξηγεί το λάθος που έκανε. Βήμα 3ο : μόλις ενημερωθεί το αρχείο, ξανακάνεις το 1ο βήμα (εκτύπωση του σωστού αρχείου). Βήμα 4ο : κάνεις τροποποιητική δήλωση και βγαίνει ο κανονικός φόρος (δηλαδή χωρίς τα έξτρα 100 ευρώ). Αυτομάτως θα βγει πρόστιμο 102,40 το οποίο και δεν πληρώνεις. Βήμα 5ο: Εντός ενός μηνός από την εκκαθάριση της δήλωσης, παίρνεις όλα τα δικαιολογητικά που έχεις (εκτυπώσεις, mails, δήλωση λογιστή) και κάνεις ενδικοφανή προσφυγή για τη διαγραφή του προστίμου. Πλέον γίνεται και ηλεκτρονικά. Οι πιθανότητες να δικαιωθείς είναι πάρα πολλές. Μετά από 1-2 μήνες που θα απαντηθεί η προσφυγή σου και θα πάρεις την απόφαση στα χέρια σου, αν έχεις δικαιωθεί, θα έχεις ένα ποσό 100,00 προς επιστροφή να εμφανίζεται στα στοιχεία επιστροφών στο taxis. Το πιο πιθανό είναι να σου συμψηφιστεί με άλλη οφειλή (πχ ΕΝΦΙΑ), διαφορετικά θα κάνεις αίτηση προς επιστροφή (για γρηγορότερη επιστροφή). Βήμα bonus : ψάχνεις αντίστοιχη απόφαση της ΔΕΔ (αυτή που κρίνει τις προσφυγές) και την αναφέρεις στη προσφυγή σου. Αν υπάρχει δεδικασμένο (που νομίζω ότι υπάρχει) τότε δικαιώνεσαι σίγουρα. 4 2
Moderators Malthador Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 20 hours ago, Alchemist` said: Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω? Πραγματικά με εκνευρίζει υπερβολικά ότι πληρώνω για κάτι που έκαναν τρίτοι, χωρίς καμία δική μου ενέργεια ή καταχώρηση, με το μόνο μου λάθος να είναι πως δεν είδα εγκαίρως το προσωπικό μου e-mail. Μου φαίνεται παράλογο το να χρεώνομαι εγώ το πρόβλημα και όχι αυτός που το προκάλεσε.... Καλό είναι να μιλήσεις με δικηγόρο και με λογιστή. Από εκεί και πέρα, όπως το βλέπω εγώ, το πιο γρήγορο και ανέξοδο είναι να πουλήσεις τρελίτσα, αφού σε κοροϊδεύει τόσους μήνες. Παίρνεις τηλέφωνο το λογιστή, του δίνεις τραπεζικό λογαριασμό και του λες ότι μέσα σε δύο μέρες να σου έχει καταθέσει τα 100 ευρώ. Σε διαφορετική περίπτωση τον ενημερώνεις ότι θα πας μια βόλτα στο ΙΚΑ και στο ΣΕΠΕ να καταγγείλεις ότι σου έβαλαν μισθό χωρίς να σου έχουν κάνει πρόσληψη.
DrLo Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 21 ώρες πριν, Alchemist` είπε Καλησπέρα, το στόρυ έχει ως εξής: 1. Δέχομαι ένα mail απο το taxisnet τον Οκτώβριο 2020 που λέει ότι σε προηγούμενο έτος δεν δήλωσα κάποια εισοδήματα και έχω 15 μέρες να κάνω τροποποίηση στην φορολογική μου δήλωση. Δεν είδα ποτέ αυτό το μήνυμα καθώς αυτό το e-mail μου είναι προσωπικό και όχι επαγγελματικό. Δεν δέχθηκα ποτέ τηλέφωνο ή κάποια έγγραφη ειδοποίηση. 2. Δέχομαι δεύτερο mail απο το taxisnet μετά τις 15 μέρες και κάπου στις αρχές Δεκεμβρίου που λέει ότι δεν έκανα κάποια ενέργεια εγκαίρως και ο νέος μου φόρος για εκείνο το έτος είναι +100 ευρώ. Ευτυχώς βλέπω το δεύτερο αυτό e-mail. Να σημειώσω ότι σε κανένα απο τα mail δεν αναφέρεται τι εισοδήματα είναι αυτά που δεν δηλώθηκαν, πως διαπιστώθηκε το φερόμενο λάθος και καμία λεπτομέρεια για την πηγή της διαφοράς. 3. Μιλάω με τον λογιστή μου ο οποίος μου λέει ότι έλεγξε τον φάκελό μου και δεν έχει γίνει κάποιο λάθος από πλευράς του αλλά δεν μπορεί να δει και αυτός τι έγινε χωρίς να πάει αυτοπροσώπως στην εφορία, στο τηλέφωνο απλά του επανέλαβαν ότι γράφει το e-mail. Επειδή κλείνει το έτος (δεκέμβριος) και θα πάρει προσαυξήσεις το ποσό, με παρότρυνε να το πληρώσω και θα το ελέγξει καλύτερα, πράγμα στο οποίο συμφώνησα γιατί, δυστυχώς τέτοιος μαλάκας είμαι και θέλω να είμαι εντάξει. 4. Πληρώνω την υποτιθέμενη οφειλή μου και ο λογιστής έμαθε από την τοπική ΔΟΥ (χάρην γνωριμίας δεν ήθελαν να του δώσουν περαιτέρω στοιχεία) ότι κάποια επιχείρηση έχει δηλώσει ότι μου κατέβαλε μισθό εκείνο το έτος, πέραν των εισοδημάτων που εγώ έχω αναφέρει στην δήλωσή μου. Με αυτή την επιχείρηση δεν είχα ποτέ κάποια σχέση, ούτε έχω εργαστεί ποτέ και εδρεύει σε άλλη πόλη. 5. Έχω καταβάλει λοιπόν 100 ευρώ επιπλέον φόρο για αυτό το λάθος, αλλά για να διορθωθεί και να τα πάρω πίσω, θα πρέπει να κάνω εκπρόθεσμη τροποποίηση στη δήλωση, η οποία έχει πρόστιμο 100 ευρώ.... Εν ολίγης θα πρέπει να δώσω 100 ευρώ για να πάρω 100 ευρώ πίσω... 6. Για να μη τα πολυλογώ βρίσκω με τα χίλια ζόρια ποιός είναι ο ιδιοκτήτης της εταιρείας, τον παίρνω τηλέφωνο και με παραπέμπει στον λογιστή του, ο οποίος παραδέχτηκε ότι έκανε λάθος και αντί να βάλει το αφμ κάποιου υπαλλήλου στον οποίο κατέβαλε τον μισθό, έβαλε το δικό μου. Μου είπε ότι θα το διορθώσει, πράγμα το οποίο μήνες μετά δεν έχει κάνει. Ακόμη όμως και αν κάνει την διόρθωση δεν αλλάζει κάτι για εμένα, ούτε εκκινούνται οι διαδικασίες για να μου επιστραφεί κάτι (θα πρέπει να κάνω τροποποίηση στη δήλωση μου όπως προείπα) Τι μπορώ να κάνω για να πάρω τα χρήματά μου πίσω? Πραγματικά με εκνευρίζει υπερβολικά ότι πληρώνω για κάτι που έκαναν τρίτοι, χωρίς καμία δική μου ενέργεια ή καταχώρηση, με το μόνο μου λάθος να είναι πως δεν είδα εγκαίρως το προσωπικό μου e-mail. Μου φαίνεται παράλογο το να χρεώνομαι εγώ το πρόβλημα και όχι αυτός που το προκάλεσε.... Ευχαριστώ εκ των προτέρων. 1. Τα email ΕΙΝΑΙ γραπτή ειδοποίηση 2. Στη προκειμένη περίπτωση δεν είναι "άσχετη" η επιχείρηση. typos γίνονται και κάποια στιγμή μπορεί να κάνεις και εσύ. Άν υπάρχει κάποιος άσχετος είναι αυτός που δεν έχει προβέψει λειτουργικό τρόπο σχετικά απλής αντιμετώπισης τέτοιων μοιραίων λαθών στο συτημα. Σε άλλα συστήματα της εφορίας υπάρχει κάτι αντίστοιχο, πχ στην εφαρμογή των κταστάσεων πελατών-προμηθευτών. Αν υπάρχει διαφωνία μεταξύ αυτών που δηλώνουν τα 2 μέρη εμφανίζει μήνυμα για τη διαφωνία αυτή ώστε όποιος έχει κάνει κάποιο λάθος (πχ λάθος ποσό) να το διορθώει έγκαιρα.
filipprin Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Τα λαθη στα typos πληρωνωνται όμως .Βουρ στον λογιστη που εκανε το λάθος να σου δωσει τα φραγκα και ας παει να τα παρει πισω αυτός απο την εφορια Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2021 από filipprin
Basilhs23___ Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, filipprin είπε Τα λαθη στα typos πληρωνωνται όμως .Βουρ στον λογιστη που εκανε το λάθος να σου δωσει τα φραγκα και ας παει να τα παρει πισω αυτός απο την εφορια Λίγο σοβαρότητα δεν βλάπτει. Τίποτα απολύτως δεν θα πληρώσει ο λογιστής που έκανε το λάθος ούτε θα πάει να τα πάρει από την εφορία όπως λες. Θα σου πει στην καλύτερη συγνώμη για το λάθος, πήγαινε στην εφορία να κάνεις αίτηση διόρθωσης ή όλα τα βήματα που αναφέρθηκαν εδώ για την διόρθωση του προβλήματος.
Alchemist` Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις. Θα μιλήσω με τον λογιστή μου για να κλείσουμε κάποιο ραντεβού και να το δούμε καλύτερο μόλις λήξει η περίοδος των φορολογικών δηλώσεων. Θα προσπαθήσω να βρώ επίσης κάποιο mail της εταιρείας για να έχω έγγραφες απαντήσεις, δυστυχώς πρόκειται για μια ατομική επιχείρησης (φροντιστήριο) και δεν ξέρω κατά πόσο θα υπάρχει εταιρικό e-mail κλπ και με τον λογιστή τους μόνο τηλεφωνικά έχω μιλήσει, δεν ξέρω καν πως λέγεται... Θα ενημερώσω για την εξέλιξη, μήπως και την ξελασπώσει πιο άμεσα κάποιος άλλος... 5 ώρες πριν, koulkos είπε Βήμα 5ο: Εντός ενός μηνός από την εκκαθάριση της δήλωσης, παίρνεις όλα τα δικαιολογητικά που έχεις (εκτυπώσεις, mails, δήλωση λογιστή) και κάνεις ενδικοφανή προσφυγή για τη διαγραφή του προστίμου. Πλέον γίνεται και ηλεκτρονικά. Οι πιθανότητες να δικαιωθείς είναι πάρα πολλές. Μετά από 1-2 μήνες που θα απαντηθεί η προσφυγή σου και θα πάρεις την απόφαση στα χέρια σου, αν έχεις δικαιωθεί, θα έχεις ένα ποσό 100,00 προς επιστροφή να εμφανίζεται στα στοιχεία επιστροφών στο taxis. Το πιο πιθανό είναι να σου συμψηφιστεί με άλλη οφειλή (πχ ΕΝΦΙΑ), διαφορετικά θα κάνεις αίτηση προς επιστροφή (για γρηγορότερη επιστροφή). Βήμα bonus : ψάχνεις αντίστοιχη απόφαση της ΔΕΔ (αυτή που κρίνει τις προσφυγές) και την αναφέρεις στη προσφυγή σου. Αν υπάρχει δεδικασμένο (που νομίζω ότι υπάρχει) τότε δικαιώνεσαι σίγουρα. Εφόσον υπάρχει η δυνατότητα ενδικοφανούς προσφυγής, φαντάζομαι κάτι μπορεί να γίνει... Λογικά η προθεσμία της προσφυγής θα αρχίζει από την έκδοση του προστίμου για την εκπρόθεσμη υποβολή τροποποιητικής δήλωσης. Που θα μπορούσα να ψάξω αντίστοιχες αποφάσεις? Υπάρχει κάποια σελίδα του δημοσίου όπου δημοσιεύονται? 1 ώρα πριν, DrLo είπε 1. Τα email ΕΙΝΑΙ γραπτή ειδοποίηση 2. Στη προκειμένη περίπτωση δεν είναι "άσχετη" η επιχείρηση. typos γίνονται και κάποια στιγμή μπορεί να κάνεις και εσύ. Άν υπάρχει κάποιος άσχετος είναι αυτός που δεν έχει προβέψει λειτουργικό τρόπο σχετικά απλής αντιμετώπισης τέτοιων μοιραίων λαθών στο συτημα. Σε άλλα συστήματα της εφορίας υπάρχει κάτι αντίστοιχο, πχ στην εφαρμογή των κταστάσεων πελατών-προμηθευτών. Αν υπάρχει διαφωνία μεταξύ αυτών που δηλώνουν τα 2 μέρη εμφανίζει μήνυμα για τη διαφωνία αυτή ώστε όποιος έχει κάνει κάποιο λάθος (πχ λάθος ποσό) να το διορθώει έγκαιρα. Έχω μπλέξει μια φορά με δικαστήριο και έχω την εντύπωση ότι γραπτές ειδοποιήσεις πρέπει να επιδωθούν στον ενδιαφερόμενο για να έχουν ισχύ. Το να στείλω π.χ. ένα φαξ σε κάποιον, ή να στην προκειμένη e-mail δεν εξασφαλίζει ότι υπήρξε ενημέρωση. Τέλος το "άσχετη" το έγραψα εννοώντας ότι δεν έχει καμία σχέση με εμένα, όχι ότι είναι άσχετη στη δουλειά τους...
DrLo Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, Alchemist` είπε Έχω μπλέξει μια φορά με δικαστήριο και έχω την εντύπωση ότι γραπτές ειδοποιήσεις πρέπει να επιδωθούν στον ενδιαφερόμενο για να έχουν ισχύ. Το να στείλω π.χ. ένα φαξ σε κάποιον, ή να στην προκειμένη e-mail δεν εξασφαλίζει ότι υπήρξε ενημέρωση. Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Αυτό που αναφέρεσαι εσύ είναι πχ το να στείλεις ένα εξωδικο ή έστω συστημμένο. Ναι δεν "το εξασφαλίζει" αλλά ΕΙΝΑΙ παρόλα αυτά γραπτή ειδοποίηση. Και το εκκαθαριστικό της εφορίας που σου ερχότνα παλιά, απλά στο πετούσαν κάτω από τη πόρτα, δε στο έφερνε διακστικός επιμελητής. Αυτό δε σημαίνει ότι "α δε μου είχαν στειλει ποτέ εκκαθαριστικό". Όπως όταν δήλωνες παλιά την δνση σου στη εφορία αν σου έστελνε ένα ειδοποιητήριο θεωρούταν ότι σε έχει ειδοποιήσει "αρμοδίως" , έτσι είναι και το mail. Έχω κάνει και εγώ διακαστήριο και το τι ισχύ έχει κάθε χαρτί ή ένα email έχει να κάνει με πολλά πράμγατα. και ο λογαριασμός της ΔΕΗ πχ έτσι σου έρχεται, δε πάει να πει "δε μου έστειλε ποτέ γραπτώς λογαριασμό η ΔΕΗ" αν στο στέλνει με email. Την ευθύνη να διαβάσεις τα mail σου την έχεις εσύ.
Alchemist` Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, DrLo είπε Δεν είναι ακριβώς έτσι όπως τα λες. Αυτό που αναφέρεσαι εσύ είναι πχ το να στείλεις ένα εξωδικο ή έστω συστημμένο. Ναι δεν "το εξασφαλίζει" αλλά ΕΙΝΑΙ παρόλα αυτά γραπτή ειδοποίηση. Και το εκκαθαριστικό της εφορίας που σου ερχότνα παλιά, απλά στο πετούσαν κάτω από τη πόρτα, δε στο έφερνε διακστικός επιμελητής. Αυτό δε σημαίνει ότι "α δε μου είχαν στειλει ποτέ εκκαθαριστικό". Όπως όταν δήλωνες παλιά την δνση σου στη εφορία αν σου έστελνε ένα ειδοποιητήριο θεωρούταν ότι σε έχει ειδοποιήσει "αρμοδίως" , έτσι είναι και το mail. Έχω κάνει και εγώ διακαστήριο και το τι ισχύ έχει κάθε χαρτί ή ένα email έχει να κάνει με πολλά πράμγατα. και ο λογαριασμός της ΔΕΗ πχ έτσι σου έρχεται, δε πάει να πει "δε μου έστειλε ποτέ γραπτώς λογαριασμό η ΔΕΗ" αν στο στέλνει με email. Την ευθύνη να διαβάσεις τα mail σου την έχεις εσύ. Δεν διαφωνώ απαραίτητα μαζί σου, αλλά ούτε και συμφωνώ. Έχει να κάνει όπως λες για το τι είδους εγγράφου μιλάμε και σε ποιόν απευθύνεται... Εδώ μιλάμε για ενημέρωση ενός φυσικού προσώπου από το δημόσιο, για μια υποτιθέμενη ας το χαρακτηρίσω "παράβαση" που έκανε, η οποία έχει οικονομικές επιπτώσεις και ολιγοήμερη προθεσμία για ενέργειες. Δεν είμαι π.χ. μια εταιρεία στην οποία π.χ. ένα 8ωρο καθημερινά κάποιος χειρίζεται το εταιρικό e-mail και φυσικά αν μου το πετούσαν στην πόρτα μου θα το είχα δει. Επίσης δεν είναι μια σχέση στην οποία περιμένω να μου στείλουν κάτι, όπως στο παράδειγμα πελάτη-παρόχου της ΔΕΗ. Αν αυτός είναι ο τρόπος ενημέρωσης των πολιτών για τέτοια θέματα, θεωρώ ότι δεν είναι σωστός... Σπάνια, αλλά μου έχουν έρθει από το taxisnet παλιότερα e-mail για διάφορα ζητήματα τα οποία όμως ήταν καθαρά ενημερωτικά, όπου χρήση του e-mail είναι λογικότερη imho. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2021 από Alchemist`
DrLo Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 21 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Alchemist` είπε Δεν διαφωνώ απαραίτητα μαζί σου, αλλά ούτε και συμφωνώ. Έχει να κάνει όπως λες για το τι είδους εγγράφου μιλάμε και σε ποιόν απευθύνεται... Εδώ μιλάμε για ενημέρωση ενός φυσικού προσώπου από το δημόσιο, για μια υποτιθέμενη ας το χαρακτηρίσω "παράβαση" που έκανε, οι οποία έχει οικονομικές επιπτώσεις και προθεσμία για ενέργειες. Δεν είμαι π.χ. μια εταιρεία στην οποία π.χ. ένα 8ωρο καθημερινά κάποιος χειρίζεται το εταιρικό e-mail και φυσικά αν μου το πετούσαν στην πόρτα μου θα το είχα δει. Επίσης δεν είναι μια σχέση στην οποία περιμένω να μου στείλουν κάτι, όπως στο παράδειγμα πελάτη-παρόχου της ΔΕΗ. Αν αυτός είναι ο τρόπος ενημέρωσης των πολιτών για τέτοια θέματα, θεωρώ ότι δεν είναι σωστός... Σπάνια, αλλά μου έχουν έρθει από το taxisnet παλιότερα e-mail για διάφορα ζητήματα τα οποία όμως ήταν καθαρά ενημερωτικά, όπου χρήση του e-mail είναι λογικότερη imho. Το ότι είναι μεταξύ δημοσίου και ιδιώτη είναι ακόμα χειρότερο για τή περίπτωσή που λες. Το δημόσιο αποφασίζει το τι σημαίνει "ενημέρωσα γραπτώς κατάλληλα" και το δημόσιο "ειδοποιεί" σε αυτή τη περίπτωση Γιάννης κερνάει, γιάννης πίνει που λέμε. Ακριβώς επειδή είναι από δημόσιο σου λέει "αποφασίζω ότι ακόμα και αυτό θεωρείται "εγγυημένη" ενηέρωση". Αλλο τέτοιο, ακόμα χειρότερο παράδειγμα ... η κλήση στο τζάμι του αμαξιού. Δεν έχει καμία σημασία αν την πήρε κάποιος, την πήρε ο αέρας, δε τη πρόσεξε. Από τη στιγμή που στη βάζει στο τζάμι θεωρείται ότι την έχεις πάρει. είναι γραπρό και δε χωρά "μα δε μου είπατε ότι μου την παραδώατε με δικαστικό επιμελητή". Απλά έτσι είναι, αρέσει δεν αρέσει. Επεξ/σία 21 Ιουλίου 2021 από DrLo
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα