visualizer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Aν είχατε διαβάσει το θέμα από την αρχή θα είχατε καταλάβει ότι δεν υποστηρίζω ότι ο ΤS είχε δίκαιο. Ακριβώς για αυτό που γράφεις " Εδώ το αντίστοιχο όχημα 1 δεν μπορεί να στρίψει αριστερά " του είπα από την αρχή ότι θα έβρισκε τον μπελά του γιατι θα φαίνεται ώς σφήνα από δεξιά η στην καλύτερη θα είναι 50/50 . 1
4saken Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Επαναλαμβανω μια χαρα χωραγε.απο που βγαλατε το συμπερασμα οτι δεν μπορουσε και επρεπε να κανει δεξια?Η μανουβρα ηταν περιττη.
Nabuko Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Στις 20/7/2021 στις 3:19 ΜΜ, 4saken είπε Μην λαβετε υποψη σας οτι ειχε διπλη διαχωριστικη, ετσι κι αλλιως σβησμενη θα ηταν... 5 λεπτά πριν, 4saken είπε Μια χαρα μπορουσε να στριψει 1 λεπτό πριν, 4saken είπε απο που βγαλατε το συμπερασμα οτι δεν μπορουσε και επρεπε να κανει δεξια? Έλα ντε
4saken Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Εγραψα να μην λαβετε υποψη σας την διπλη διαχωριστικη ωστε να μην επικεντρωθουμε στην δικια της παρανομια αλλα στην πιθανη δικια μου. Κατσε επειδη ισως να μην καταλαβα καλα, οταν λεω οτι μπορουσε εννοω οτι χωραγε οχι οτι μπορουσε συμφωνα με τον ΚΟΚ.
definitio Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 18 λεπτά πριν, 4saken είπε Επαναλαμβανω μια χαρα χωραγε.απο που βγαλατε το συμπερασμα οτι δεν μπορουσε και επρεπε να κανει δεξια?Η μανουβρα ηταν περιττη. Προτού κινηθεί προς τη πλευρά της δηλωθείσης κατεύθυνσης εσύ πήγες να περάσεις από δεξιά...μπορεί να είδε λακούβα, εμπόδιο ή να θεώρησε πως χρειαζόταν να προσαρμόσει τη γωνία εισόδου στη στροφή. ...ο κώδικας κυκλοφορίας έχει συνταχθεί ΄ώστε να προλαμβάνονται ατυχήματα βάσει στατιστικών συμπεριφοράς και πραγματικων περιπτώσεων οδήγησης.Εφόσον προληπτικά κι εν αναμονή της κίνησης εσύ μπήκες δεξιά, και νομικά είσαι λάθος και έδρασες αφρόνως για τη δική σου ασφάλεια. ...ειδικά όταν οδηγεί κανείς μηχανάκι, που είναι δυσκολότερο να αντιληφθεί το προπορευόμενο όχημα απότομες αλλαγές κατεύθυνσης των οχημάτων που το ακολουθούν... ...ακόμη κι έτσι, εφόσον κινδύνεψε πρακτικά να σε χτυπήσει, αυτό σημαίνει πως είτε η λωρίδα δεν ήταν αρκετά πλατιά ή/και πως εσύ δεν προσπάθησες να τηρήσεις επαρκή απόσταση από το όχημα που πήγες να προσπεράσεις και μια μικρή μετατόπιση (0.5/1μ) ήταν αρκετή για να πλοκληθεί δυνητικά ατύχημα. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2021 από definitio 1 1
visualizer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, definitio είπε Προτού κινηθεί προς τη πλευρά της δηλωθείσης κατεύθυνσης εσύ πήγες να περάσεις από δεξιά(...μπορεί να είδε λακούβα, εμπόδιο ή να θεώρησε πως χρειαζόταν να προσαρμόσει τη γωνία εισόδου στη στροφή. ...ο κώδικας κυκλοφορίας έχει συνταχθεί ΄ώστε να προλαμβάνονται ατυχήματα βάσει στατιστικών συμπεριφοράς και πραγματικων περιπτώσεων οδήγησης.Εφόσον προληπτικά κι εν αναμονή της κίνησης εσύ μπήκες δεξιά, και νομικά είσαι λάθος και έδρασες αφρόνως για τη δική σου ασφάλεια. ...ειδικά όταν οδηγεί κανείς μηχανάκι, που είναι δυσκολότερο να αντιληφθεί το προπορευόμενο όχημα απότομες αλλαγές κατεύθυνσης των οχημάτων που το ακολουθούν... ...ακόμη κι έτσι, εφόσον κινδύνεψε πρακτικά να σε χτυπήσει, αυτό σημαίνει πως είτε η λωρίδα δεν ήταν αρκετά πλατιά ή/και πως εσύ δεν προσπάθησες να τηρήσεις επαρκή απόσταση από το όχημα που πήγες να προσπεράσεις και μια μικρή μετατόπιση (0.5/1μ) ήταν αρκετή για προκαλέσει δυνητικά ατύχημα. Μισό με ένα μέτρο δεν είναι μικρή μετατόπιση , αλλά μεγάλη. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2021 από visualizer
definitio Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 3 λεπτά πριν, visualizer είπε Μισό με ένα μέτρο δεν είναι μικρή μετατόπιση , αλλά μεγάλη. Αν προσπερνάς παράνομα από δεξιά και δε τηρείς αποστάσεις ασφαλείας, ναι....η μετατόπιση δεν είναι παράνομη (λακούβα, εμπόδιο κοκ) Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2021 από definitio
visualizer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, definitio είπε Αν προσπερνάς παράνομα από δεξιά και δε τηρείς αποστάσεις ασφαλείας, ναι....η μετατόπιση δεν είναι παράνομη (λακούβα, εμπόδιο κοκ) Με μετατόπιση 1μέτρου έχεις μπεί στο αντίθετο ρεύμα η στην παράλληλη λωρίδα στους περισσότερους δρόμους .
definitio Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Αν ισχύει αυτό, τότε δεν θα χωρούσε κανένα αμάξι να περάσει από δεξιά σε καμία από τις δύο φωτογραφίες που παρέθεσες για σύγκριση... ...οπότε πριν διάλεξες φωτογραφίες που θεωρούσες προνομιακές για το δικό σου επιχείρημα.... ...ενώ τώρα λαμβάνεις ως αναφορά τους πιο στενούς δρόμους μονής λωρίδας, με περιθώρια 20-40εκ (μαξ) από καθε πλευρά του αυτοκινήτου που κινείται στη μέση της λωρίδας. Γι αυτό απαγορεύεται η δεξιά προσπέραση, εξάλλου...αν προσπαθήσεις να κρίνεις τη περίπτωση και το γενικό κανόνα είναι σαφές...αν ρητορικά ψάχνεις να πιαστείς από κάπου, συνέχισε τις προσπάθειες. Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2021 από definitio 1
visualizer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, definitio είπε Αν ισχύει αυτό, τότε δεν θα χωρούσε κανένα αμάξι να περάσει από δεξιά σε καμία από τις δύο φωτογραφίες που παρέθεσες για σύγκριση... ...οπότε πριν διάλεξες φωτογραφίες που θεωρούσες προνομιακές για το δικό σου επιχείρημα.... ...ενώ τώρα λαμβάνεις ως αναφορά τους πιο στενούς δρόμους μονής λωρίδας, με περιθώρια 20-40εκ (μαξ) από καθε πλευρά του αυτοκινήτου που κινείται στη μέση της λωρίδας. Γι αυτό απαγορεύεται η δεξιά προσπέραση, εξάλλου...αν προσπαθήσεις να κρίνεις τη περίπτωση και το γενικό κανόνα είναι σαφές...αν ρητορικά ψάχνεις να πιαστείς από κάπου, συνέχισε τις προσπάθειες. Δεν διάλεξα φωτογραφία , η πρώτη που βρήκα ήταν με μια αναζήτηση που έκανα για τον ΚΟΚ.Το ότι δεν θα χωρούσε αμάξι δεν αναιρεί το ότι η μετατόπιση τους ενός μέτρου είναι μεγάλη... άλλωστε ο ΚΟΚ δίνει ένα μέτρο απόσταση για να περάσεις από πεζό οπότε προφανώς θεωρείται ασφαλή απόσταση . Τώρα αν εσύ θεωρείς το ένα μέτρο λιγο μάλλον το αμάξι θα κάνει οχταράκια 🤣 Επεξ/σία 22 Ιουλίου 2021 από visualizer
definitio Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Μάλλον κάποιος ένιωσε πως πληγώθηκε ο εγωισμός της ιντερνετικής του περσόνας και προσπαθεί να το αντισταθμίσει. Εμφανές χάσιμο χρόνου, αλλά αν ήταν να σε πάρω σοβαρά, γιατί διαβάζουν κι άλλοι, θα έλεγα ότι: 1) Στο προκείμενο παράδειγμα μιλάμε για οδό μονής λωρίδας κ διπλής κατεύθυνσης όπου τα οχήματα κινούνται κατά σειρά, όχι κατά παράταξη. 2) Ο TS ανέφερε πως χωρούσε να περάσει πλαγίως του οχήματος 3) Αν η απόσταση του προπορευόμενου οχήματος από την άκρη του δρόμου ήταν μόλις 1 μέτρο, δεν θα χώραγε να περάσει μηχανάκι ασφαλώς σε καμία περίπτωση και κάθε τέτοια απόφαση θα συνιστούσε "death wish"... 4) Ο TS πήγε να προσπεράσει - παρανόμως - από δεξιά, προκαταλαμβάνοντας τη κίνηση του προπορευόμενου οχήματος και μάλλον χωρίς να τηρήσει έστω αποστάσεις ασφαλείας και με τη μικρή μετατόπιση του προπορευόμενη οχήματος, παραλίγο να προκληθεί ατύχημα 5) Οι λωρίδες στους δρόμους διπλης κατεύθυνσης κ μονής λωρίδας είναι συνήθως φαρδύτεροι από τις παράλληλες λωρίδες εντός της ίδιας κατεύθυνσης. ...και σίγουρα στις φωτογραφίες που παρέθεσες ήταν πολύ φαρδύτερες. 6) Στη περίπτωση που έθιξες, όπου μετατόπιση 1μ σε βγάζει στο αντίθετο ρεύμα, δεν νοείται να θίξουμε τη περίπτωση προσπέρασης από αμάξι εντός της ίδιας λωρίδας...άτοπο λοιπόν. ...κι άλλο η απόσταση παράλληλα κινουμενων οχημα΄των κι άλλο η απόσταση από το άκρο του δρόμου....ως προς αυτό ταλαντεύεσαι κατά το δοκούν. 7) Αν σε μονή λωρίδα το προπορευόμενο όχημα αναγκάζεται να μετατοπισθεί οριζοντίως (λακούβα, εμπόδιο), μένοντας εντός των ορίων της λωρίδας/κατεύθυνσης, αυτό δεν είναι παράπτωμα Κ.Ο.Κ. ...ούτε τέθηκε καν πως η μετατόπιση του οχήματος στην υπό συζήτηση περίπτωση κινδύνευε να βγάλει το όχημα εκτός ορίων. ...αν δε μιλάμε ειδικά για περιπτώσεις όπου τυπικά απογορεύεται ή δε προβλέπεται η παράταξη οχημάτων (μονή λωρίδα), αυτό έχει ακόμη λιγότερες πιθανότητες να προκαλέσει κάποια επικίνδυνη αντίδραση άλλου οδηγού (πχ αν κινούνται σε οδό 2 οχήματα παράλληλα, η ξαφνική μετατόπιση, κι ας μην είναι παράνομη, μπορεί να προκαλέσει ατύχημα.... ...όπως στο παράδειγμα του νήματος, δεν αρκεί να ελέγχουμε τις δικές μας κινήσεις, αλλά να αναλογιζόμαστε πώς τυχόν θα επηρεάσουν τη κίνηση άλλων οχημάτων κι αν η κίνησή μας έχει χρονικό περιθώριο να γίνει αντιληπτή) 8 ) Επειδή σε πραγματικές συνθήκες συμβαίνουν πολλά, πχ - ξαφνικά εμπόδια - ανωμαλία δρόμου που μπορεί να σπρώξει τη ρόδα δεξιά/αριστερά, - δυνατή ριπή ανέμου, - κλαδιά που προεξέχουν εντός του οδοστρώματος κοκ, ακόμη και σε παράλληλη κίνηση σε μονή κατεύθυνση πολλαπλών λωρίδων, υπάρχουν ορθες πρακτικές, πχ στήριξη του τιμονιού και με τα δύο χέρια, κίνηση στο μέσο της λωρίδας κι όχι στο άκρο κοκ, ακριβώς για να υπάρχουν περιθώρια για έκτακτες μικρές μετατοπίσεις ή για τη πρόληψή τους, ώστε να μη προκαλείται ατύχημα. 9) Μάλλον κάποιος αρέσκεται να παίζει "φιδάκι" στους δρόμους και τη μια παρέχει φωτογραφίες οδών που παρέχουν δυνατότητα άνετης παράταξης δύο Ε.Ι.Χ. αυτοκινήτων και την άλλη λαμβάνει ως αναφορά περιπτώσεις όπου η μικρή οριζόντια μετατόπιση για όχημα κινουμενο στο μέσο της οδού, το οδηγεί αναγκαστικά εκτός δρόμου ή στην αντίθετη κατεύθυνση κυκλοφορίας. ...σοφιστείες με άλλα λόγια... 2
visualizer Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 22 Ιουλίου 2021 Το ότι μπήκες στον κόπο να γράψεις όλο αυτό το σεντόνι με ξεπερνά , ίσως το διαβάσω καμία κρύα νύχτα του Σεπτέμβρη 🤪 1
Super Moderators Thresh Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Το ηθικό δίδαγμα πάντως είναι ότι αν δεν είσαι σίγουρος ποιος φταίει και χρειάζεται τόση συζήτηση, μην το κάνεις, περίμενε... 😛 3 2
mech35 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δεν διάβασα το thread αλλά αν ήταν σε δικιά της λωριδα και ξαναμπήκε στη δεξιά φταίει. Αν ήταν μόνο μία λωρίδα φταις.
StamTheMan Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Πηγη ΚΟΚ Γκλαβοπουλος "Το προσπέρασμα επιτρέπεται, κατά κανόνα, από τα αριστερά. Κατ' εξαίρεση, το προσπέρασμα επιτρέπεται από τα δεξιά αν ο προπορευόμενος οδηγός έχει δώσει σήμα ότι προτίθεται να στρίψει αριστερά και έχει μετακινήσει το όχημα ή τα ζώα του προς την πλευρά αυτήν." Αυτο ισχυει σε δρομο με μια λωριδα,αρα με τα γραφομενα του @4saken καλα εκανε και πηγε να περασει. Ας σοβαρευτουμε,ολα αυτα καπως πρεπει να περασουν απο τη θεωρια στο δρομο,αλλιως θα ειμασταν μονιμα κολλημενοι καπου,να περιμενουμε καποιον να στριψει για να συνεχισουμε την πορεια μας. Παμε στο επομενο,που αφορα 2 λωριδες.Το παραθετω για να ξεκαθαρισουμε οτι το παραπανω αφορα δρομο με μια λωριδα,αλλιως δε θα μπαιναν στον κοπο να επισημανουν τις 2 λωριδες,ουτε να προβλεψουν το παρακατω. Παραγραφος 8α και 8γ, το 8β δε μας απασχολει καθως αφορα αλλαγη λωριδας. "α) Σε μoνόδρoμoυς και oδoύς διπλής κατεύθυνσης, πoυ υπάρχoυν δύo τoυλάχιστoν λωρίδες κυκλoφoρίας, κατά κατεύθυνση, μέσα σε κατoικημένες περιoχές και τρεις εκτός αυτών, διαχωριζόμενες με κατά μήκoς διαγραμμί- σεις, επιτρέπεται η κυκλoφoρία σε παράλληλες σειρές (στoίχoυς). γ) Στην περίπτωση που προβλέπεται στο εδάφιο α΄ της παρούσας παρα- γράφου, ο προβλεπόμενος τρόπος οδήγησης δε θεωρείται ότι αποτελεί προ- σπέρασμα κατά την έννοια του παρόντος άρθρου. Η διάταξη της περίπτωσης στ΄ της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού παραμένει εφαρμόσιμη." Εδω λοιπον μπορουμε να περασουμε απο δεξια,εφοσον δεν ειμαστε τιποτα επαγγελματιες μ***ες-συγγνωμη οδηγοι που αλλαζουν τρεις λωριδες ενω προσπερνουν 12 αμαξια, περνανε κατω απο νταλικα και μετα επανερχονται στη λωριδα τους καθως προσπαθουν να αποδειξουν οτι τα stunts που εγιναν στο πρωτο fast n furious μπορουν να γινουν και στην Αττικη οδο. Κοινως εαν εγω κινουμαι με 70 στη δεξια και καποιος κινειται με 50στη μεσαια και τον περασω,αυτο δεν αποτελει προσπερασμα,αλλα απλη κινηση σε στοιχο,οπως ειναι και ο προβλεπομενος τροπος οδηγησης. Επεξ/σία 24 Ιουλίου 2021 από StamTheMan 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα