Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Γνωρίζει κάνεις εάν μπαίνει σε starlet ep90 υδραυλικό τιμόνι γτ τώρα έχει χειροκίνητο και δεν βολεύει από yaris ας πούμε γτ υδραυλικό είναι δύσκολο να βρεθεί γι'αυτό το αμαξι

Δημοσ.

Υπήρχε εργοστασιακά; Άν ναι μπαίνει εύκολα και σχετικά οικονομικά.

Αν όχι, όλα μπαίνουν αλλά η ερώτηση που καίει είναι πόσο θα κοστίσει η μετατροπή. Γιατί αν είναι να κοστίσει ένα ίδιο σε αγορά, το πούλας και παίρνεις ένα yaris.

Δημοσ.

Αμα βρείς ολόκληρη την κρεμαργιέρα σαν ανταλλακτικο, κάτι σχετικά δυσκολο γιατι δεν πουλήθηκαν πολλα με Υ.Τ. Καλύτερα πρώτα ξεκίνα απο τον μάστορα, βρές καποιον που να ασχολείται με τέτοια και ρώτα τιμή εγκατάστασης, σίγουρα δεν θα ειναι φθηνο και πιθανόν να μην αξίζει.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, lefterispod7 είπε

Γνωρίζει κάνεις εάν μπαίνει σε starlet ep90 υδραυλικό τιμόνι γτ τώρα έχει χειροκίνητο και δεν βολεύει από yaris ας πούμε γτ υδραυλικό είναι δύσκολο να βρεθεί γι'αυτό το αμαξι

Τα περισσότερα EP90 είχαν υδραυλικό τιμόνι (μόνο η βασική έκδοση δεν είχε), και αν βρεις όλα τα εξαρτήματα που απαιτούνται (τα οποία είναι πάρα πολλά) μπαίνει χωρίς καμία απολύτως μετατροπή.

Να το κάνεις με εξαρτήματα από yaris μην το σκεφτείς καν.

Πάντως γενικά δεν ξέρω αν αξίζει τον κόπο να ασχοληθείς, ίσως να σου κοστίσει περισσότερο από όσο αξίζει όλο το αυτοκίνητο.

Επεξ/σία από Joshua21
Δημοσ.

Χωρις πατέντες:

Υδραυλικη κρεμαγιερα απο ep90

Τιμονοκολωνα ep90(πιθανο να μην χρειάζεται χωρις να ειμαι 100% σιγουρος)

Αντλια την δικια του αντε απο corolla στην καλύτερη

Με πατεντες:

Τιμονοκολωνα και κρεμαγιερα απο corolla e10 ή απο yaris πρωτης γενιας

Αντλια υδραυλικου απο yaris,colt,swift με μετατροπη στη βαση

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έχω βρει και ep91 υδραυλικό τιμόνι κανα 180 όλα μεταχειρισμένα εννοείτε

Αυτά μπαίνουν χωρίς πατέντες από το υδραυλικό μοντέλο ?

ep 91 έχω λάθος 

Επεξ/σία από lefterispod7
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

 

Spoiler

"πήγα σε μάντρα με αυτοκίνητα για απόσυρση και βρήκα ένα astra με ίδιο κινητήρα αλλά με υδραυλικό τιμόνι. Χρειάζεται να πάρεις τις σωληνώσεις μαζί με το δοχείο για τα υγρά, την αντλία του υδραυλικού μαζί με τη βάση της, την κρεμαγιέρα καθώς και τις τροχαλίες που πατάει ο ιμάντας του υδραυλικού. Εμένα αυτά όλα μου κόστισαν 150 ευρώ και 200 τα περαστικά. "+Κολώνα τιμονιού κ ισως μεγ.δυναμο

http://www.episkevikremagieras.gr/metatropi-timoniou/ ρωτά κ εδώ...προσωπικά πιστεύω ότι όλοι θα σ πουν 500/1000€ ανάλογα την "εγγύηση"...εν ολίγης δεν ακουμπάμε τέτοια πράγματα σε 20ετιας αμαξι 

Επεξ/σία από kage
Δημοσ.
5 ώρες πριν, lefterispod7 είπε

Έχω βρει και ep91 υδραυλικό τιμόνι κανα 180 όλα μεταχειρισμένα εννοείτε

Αυτά μπαίνουν χωρίς πατέντες από το υδραυλικό μοντέλο ?

ep 91 έχω λάθος 

Στο έγραψα και παραπάνω, αν όλα τα πράγματα έχουν ξηλωθεί από το ίδιο μοντέλο με τον ίδιο κινητήρα τότε μπαίνουν χωρίς καμία απολύτως πατέντα.

Δημοσ.

Και κάτι ακόμα για να μην ανοίγω άλλο θέμα πάλι.Ξερει κανείς γιατί μου ανάβει συνέχεια βερντιλατερ και και η θερμοκρασία είναι ένα τσακ πάνω από το επιτρεπόμενο?Το ψυγείο έχει πάντα νερό απλά έχει πιάσει σκουριά αλλά τα νερά τα πετάω κάθε λίγο καιρό και τα καθαρίζω ξέρει κανείς τι παίζει να φτάιει?

Δημοσ.

Γιατί, σου είπε κανείς ότι το βεντιλατέρ δουλεύει μόνο αφού ανεβάσει για κάποιο λόγο θερμοκρασία άνω του επιτρεπόμενου το μοτέρ;

Στο κάνει και το χειμώνα ή όταν είναι ζεστός ο καιρός;

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, lefterispod7 είπε

Και κάτι ακόμα για να μην ανοίγω άλλο θέμα πάλι.Ξερει κανείς γιατί μου ανάβει συνέχεια βερντιλατερ και και η θερμοκρασία είναι ένα τσακ πάνω από το επιτρεπόμενο?Το ψυγείο έχει πάντα νερό απλά έχει πιάσει σκουριά αλλά τα νερά τα πετάω κάθε λίγο καιρό και τα καθαρίζω ξέρει κανείς τι παίζει να φτάιει?

Πρωτα απο ολα.. ΟΧΙ νερο... αντιψυκτικο παντα! Αφου το κανεις μονος σου απο οσο καταλαβαινω, παρε το λαστιχο του ποτισματος, λυσε τα κολαρα του ψυγειου καλοριφερ και καθαρισε το! Μην το λυπηθεις..με πιεση και απο τις 2 πλευρες! Ακριβως τα ιδια εκανε και σε starlet φιλου που το εχει για τη δουλεια μεχρι που ηταν μια μερα στην Αττικη οδο βαρεσε κοκκινα και λεει δε βαριεσαι? ΘΑ ΤΟΥ ΓΑ****...(γουσταρει καψιμο ο φιλος :P )  εφτασε σπιτι, εσβησε μονο του γιατι κολλησε τελειως αφου βαραγε ολο και πεταξε ενα κολαρο απο τη θερμοκρασια που πρεπει να εφτασε κατι κοντα στον πυρηνα της γης 😂.. Φλατζα σκεφτηκε και αυτος και ο μαστορας.. Βρισκει μοτερ την ιδια μερα, αλλαζουν το μοτερ 200€ ολα και φευγει.. παλι ανεβηκε η θερμοκρασια αλλα το προλαβε.. Μιλαει με το μαστορα και του ειπε για το ψυγειο καλοριφερ! Λεει περναει ολα τα νερα μεσα απο το ψυγειο του καλοριφερ, δεν εχει "2πλο" σωληνα να περναει παραλληλα το κυκλωμα οπως σε αλλα αυτοκινητα οποτε οταν φραζει συμβαινει αυτο...  Κανε και ενα ελεγχο στο θερμοστατη σου μετα απο αυτο! Οταν ειναι ζεστο το αμαξι πιασε τα 2 κολαρα του κυριου ψυγειου. Πρεπει να εχουν μικρη διαφορα θερμοκρασιας. Οχι χλυαρο και καυτο.. καυτα και τα 2 αλλα το 1 λιγο λιγοτερο του τυπου να μπορεις να το πιασεις.. 

Δημοσ.

Ερωτηση κρισεως,το χειμωνα εχεις το καλοριφερ δουλευει καλα? Δηλαδη οταν το αυτοκινητο εχει πιασει θερμοκρασια λειτουργιας εχεις ζεστο/καυτο αερα ή χλιαρο?

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...