Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να επιστρέψω κινητό στον Κωτσόβολο, 3 ημερών;

Δεν παρουσιάζει πρόβλημα αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος. 

Το έχει κάνει κανείς;

Ευχαριστώ. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όχι.

Μόνο για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά αντικατάσταση προϊόντος με τεχνικό πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival το οποίο σημαίνει ότι εξαρχής δεν είναι δυνατή η θέση του σε λειτουργία).

Επεξ/σία από GATE123
  • Like 1
Επισκέπτης
Δημοσ.

σε ελληνικό κατάστημα να επιστρέψεις κάτι το οποίο δεν είναι D.O.A. επειδή δεν σου αρέσει ή δεν είσαι ευχαριστημένος και να πρέπει το κατάστημα να σου κόψει πιστωτικό ή να αγοράσεις κάτι άλλο το βλέπω δύσκολο να συμβεί...αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, ikorolis είπε

σε ελληνικό κατάστημα να επιστρέψεις κάτι το οποίο δεν είναι D.O.A. επειδή δεν σου αρέσει ή δεν είσαι ευχαριστημένος και να πρέπει το κατάστημα να σου κόψει πιστωτικό ή να αγοράσεις κάτι άλλο το βλέπω δύσκολο να συμβεί...αλλά δεν χάνεις να δοκιμάσεις.

Και εγώ αυτό κατάλαβα από τη σύμβαση αλλά είπα μήπως έχω καμία τύχη. 

Θα πάω αύριο να ρωτήσω αν και δεν το βλέπω. 

Ευχαριστώ πάντως. 

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, chios είπε

Ποιο τηλέφωνο είναι; Τι σε χαλάει και δεν το θες;

TCL 20L+ 6/256. 

Μια χαρά είναι, δεν αφήνει όμως (όπως και τα xiaomi) να έχεις 3rd party launcher με gestures. 

Δεν μπορώ χωρίς nova launcher. 

Το έχω βάλει ήδη αγγελία εδώ μέσα. 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, chios είπε

Σε A11  ούτε σε Xiaomi σε αφήνει είναι θέμα Google. 

Είναι θέμα google που οι εταιρείες όμως κυκλοφόρησαν patch.

 Σε samsung και pixel(!) δουλεύουν μια χαρά. 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, stivaks72 είπε

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να επιστρέψω κινητό στον Κωτσόβολο, 3 ημερών;

Δεν παρουσιάζει πρόβλημα αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος. 

Το έχει κάνει κανείς;

Ευχαριστώ. 

Αν έχεις κάνει την αγορά on-line, μπορείς να το επιστρέψεις. Εγώ είχα επιστρέψει μια gpu από το eshop.gr μετά από 3 μέρες αγοράς, για να πάρω μια καλύτερη. Και την δέχθηκαν χωρίς καμία αντίρρηση. Εννοείται πήγε πρώτα στα κεντρικά τους για έλεγχο, αλλά μου έδωσαν πιστωτικό μόλις είδαν ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα. 

Δες και εδώ:
https://www.kotsovolos.gr/politiki-epistrofon

Στο "Δικαίωμα υπαναχώρησης"

  • Like 2
Δημοσ.
Μόλις τώρα, filip123go είπε

Αν έχεις κάνει την αγορά on-line, μπορείς να το επιστρέψεις. Εγώ είχα επιστρέψει μια gpu από το eshop.gr μετά από 3 μέρες αγοράς, για να πάρω μια καλύτερη. Και την δέχθηκαν χωρίς καμία αντίρρηση. Εννοείται πήγε πρώτα στα κεντρικά τους για έλεγχο, αλλά μου έδωσαν πιστωτικό μόλις είδαν ότι δεν έχει κάποιο πρόβλημα. 

Δες και εδώ:
https://www.kotsovolos.gr/politiki-epistrofon

Στο "Δικαίωμα υπαναχώρησης"

Το παρήγγειλα on-line αλλά το παρέλαβα από το κατάστημα. 

Θα δοκιμάσω αύριο. 

Ευχαριστώ!

Το e-shop πάντως, έχει πιο φιλική αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις. 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, stivaks72 είπε

Το παρήγγειλα on-line αλλά το παρέλαβα από το κατάστημα. 

Θα δοκιμάσω αύριο. 

Ευχαριστώ!

Το e-shop πάντως, έχει πιο φιλική αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις. 

Γενικώς αν το κινητό έχει τις ζελατίνες του, δεν νομίζω να σου δημιουργήσουν πρόβλημα. 

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, filip123go είπε

Γενικώς αν το κινητό έχει τις ζελατίνες του, δεν νομίζω να σου δημιουργήσουν πρόβλημα. 

Μόνο τη συσκευή έβγαλα από μέσα. 

Δε λείπει ούτε αυτοκόλλητο. 

Να δούμε και θα ενημερώσω. 

Δημοσ.
57 λεπτά πριν, stivaks72 είπε

Το παρήγγειλα on-line αλλά το παρέλαβα από το κατάστημα. 

Θα δοκιμάσω αύριο. 

Ευχαριστώ!

Το e-shop πάντως, έχει πιο φιλική αντιμετώπιση σε τέτοιες περιπτώσεις. 

Aυτό ισχύει ως εξ αποστάσεως αγορά. Θα πρέπει να το δεχθούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και χωρίς αντιρρήσεις. Αλλιώς συνήγορο καταναλωτή ΑΜΕΣΑ.

  • Like 1
  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/7/2021 στις 6:24 ΜΜ, stivaks72 είπε

Υπάρχει περίπτωση να μπορέσω να επιστρέψω κινητό στον Κωτσόβολο, 3 ημερών;

Δεν παρουσιάζει πρόβλημα αλλά δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος. 

Το έχει κάνει κανείς;

Ευχαριστώ. 

Είχα επιστρέψει laptop γιατί δεν ήταν 100% σαφή τα τεχνικά χαρακτηριστικά, καθώς επίσης δεν με κάλυπτε η ποιότητα της οθόνης.
Το πήγα στο σέρβις, έλεγξαν ότι δεν το έχω μεταχειριστεί, και το δέχτηκαν πίσω.
Προφανώς το πήγαν στα εκθεσιακά

Δημοσ.
Στις 18/7/2021 στις 8:23 ΜΜ, kalmik είπε

Aυτό ισχύει ως εξ αποστάσεως αγορά. Θα πρέπει να το δεχθούν ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ και χωρίς αντιρρήσεις. Αλλιώς συνήγορο καταναλωτή ΑΜΕΣΑ.

Δε θεωρειται ως εξ αποστασεως αγορα εφοσον το παρελαβε απο καταστημα δυστυχως.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...