Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σας,

Έχοντας δίπλωμα στην κατοχή μου, όντας άνετος οδηγικά στα αμάξια των φίλων μου αλλά και της σχολής όταν έκανα μάθημα και όντας σε ανάγκη, για πολλούς λόγους, ενός αμαξιού, ήρθε η στιγμή που θα πρέπει να σκάσω χρήματα για να κάνω την πρώτη αγορά αμαξιού. Έκανα τον κόπο να κάνω account εδώ, διότι έχω χαωθεί, έχω ακούσει τόσες αντικρουόμενες γνώμες, με αποτέλεσμα να έχω πελαγώσει και να μην ξέρω από πού να ξεκινήσω. Ειδικότερα, έχω ακούσει δεκάδες σχόλια για μοντέλα, μάρκες, χρονολογίες, τρόπους αγοράς κ.λπ. (του τύπου "μην πάρεις ιταλικό αμάξι", "μακριά από κάθε μάντρα", "με τίποτα πάνω απώ 150κ χλμ." κ.α. τέτοια, αλλά και αντίθετα από αυτά) που εν τέλει περισσότερο με μπέρδεψαν παρά με βοήθησαν. Πιστεύω κάποιες γνώμες παραπάνω θα μου διαλευκάνουν το πεδίο και θα ξεκινήσω από κάπου.
 

Λίγα info για μένα και την αγορά μου:

  • Μεταχειρισμένο
  • 1100-1300 κυβικά. (Στην πόλη θα κινούμαι, με κάποιες εκδρομές μια στο τόσο, οπότε νομίζω καλά είμαι).
  • Budget: Για το αμάξι και μόνο (δηλαδή χωρίς μεταβιβάσεις, μηχανικούς κ.α.) ~6000€. Μπορώ να ανέβω και λίγο ακόμα τύπου 7000€ αν όντως είναι κάτι που θα κάνει καλή διαφορά και θα το ευχαριστηθώ.
  • Οικονομικό στην κατανάλωση.
  • Η χρήση που θα γίνεται θα είναι μέσα στην Αθήνα για επαγγελματικούς και όχι μόνο σκοπούς. Ενίοτε θα γίνει κάποιο ταξίδι, αλλά θα είναι λίγα. Γενικά δε θα το λιώσω.
  • Θέλω να βγάλει ιδανικά μια τίμια 10ετία. Δεν πάω να πάρω κάποιο χρέπι για να "μάθω" και να το πουλήσω σε 1-2 χρόνια για άλλο.
  • Μάλλον δεν ψήνω μάντρα (δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για πολλές) και θα κάνω χρήση μηχανικού.
  • Θέλω να είναι 4-5πορτο. (Δεν έχω οικογένεια ή κάτι τέτοιο)
  • Μάλλον δεν το θέλω πάνω από 150000 χλμ (είναι πολλά, λίγα; πάλι διάφορα έχω ακούσει).
  • Αν και μου αρέσει η ταχύτητα, η αίσθηση της επιτάχυνσης κ.λπ., δεν είμαι ούτε 18χρονος, ούτε κάγκουρας, ούτε γενικά κάποιος που το δρόμο θα τον δει σαν πίστα.
  • Όχι πετρέλαιο.
  • Όχι αυτόματο.
  • Δε θέλω Yaris.

 

Γύρω από αυτές τις γραμμές θέλω να κατευθυνθώ, το πρόβλημα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος από πληροφορίες για αμάξια κ.λπ. Πολλοί γύρω μου (οι οποίοι δεν είναι και οι ίδιοι ιδιαίτερα γνώστες, δηλαδή δεν είναι μηχανικοί φέρ' ειπείν) λένε πληροφορίες που εγώ δεν τις γνωρίζω και δυστυχώς δε μπορώ να τις επαληθεύσω. Π.χ. να αποφεύγω γαλλικές και ιταλικές μάρκες, καλά τα ιαπωνικά αλλά ίσως έχουν δυσκολία στα ανταλλακτικά, καλός ο τάδε κινητήρας, υπερκοστολογημένο το τάδε μοντέλο κ.λπ. Καταλαβαίνει κανείς ότι με τόσα που ακούγονται, ένας άσχετος σαν εμένα δε θα ξέρει τι να πρωτοπιστέψει. Οπότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη, μήπως και βγει κάποια άκρη!

Ευχαριστώ!😀

Δημοσ.

Για μάντρα θα συμφωνήσω , μακρυά . Για τα υπόλοιπα όποιο βρεις σε καλή κατάσταση .

Αν σε βολεύει πρατήριο φυσικού αερίου στην περιοχή σου δες κανα punto/panda μεταχειρισμένο απο ιδιώτη και όχι εισαγωγής

και 10000χλμ / έτος να κάνεις ,αξίζει με 3-4 ευρώ/100χλμ κόστος καυσίμου

Σαν προβλήματα , κάποια βγάζουν θέμα με το τιμόνι με κόστος που φτάνει και ~350€ (κάτοχος Panda)

 

  • Thanks 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
16 ώρες πριν, RandomLad είπε

Δε θέλω Yaris.

Επιτέλους. 

Κατά τα άλλα όσο πιο πολλά ακούς τόσο πιο πολύ θα μπερδεύεσαι. 

Η αξιοπιστία ενός μεταχειρισμένου αρκετών ετών εξαρτάται κατά 95%  από την συντήρηση των προκατόχων, ιδανική περίπτωση να ειναι μόνο ένας. 

Οπότε συμβουλή μου, δες ποιο σου αρέσει εσενα εμφανισιακά,κακά τα ψέμματα, αυτό παίζει μεγαλο ρόλο,

σε αυτά τα κυβικα και χρήματα πας για μικρό ή μικρομεσαίο, 

κοίτα όσο γίνεται να ειναι ένας προκάτοχος, 

έλεγχο καλό από μηχανικό που να γνωρίζει εκτός από μηχανικά,τι άλλο να προσέξει, λαμαρίνες, σαλόνι, λεβιέδες,τιμόνι, αν εχει βαφτεί κλπ. 

Τώρα ιδιώτη ή μάντρα, παντού έχει απατεώνες,στη τελική το αμάξι κοιτάς, το σημαντικότερο είναι όπως είπα, να έχεις άτομο που να γνωρίζει τι να προσέξει σε μτχ, και δεν εννοώ μόνο τα μηχανικά μέρη. 

Δημοσ.

Ενα τιπ που δυστυχως το εμαθε η αδερφη μου μετα απο πολλα χρονια που πηρε το αμαξι. Ελεγξε την πινακιδα και σε αστυνομια για να δεις αμα ηταν δηλωμενο ως ενοικιαζομενο. Ετυχε να παρει κληση για παρκαρισμα, πηγε και κατα τυχη της το ειπε ο αστυνομικος

  • Thanks 1
Δημοσ.
16 ώρες πριν, korakios είπε

Για μάντρα θα συμφωνήσω , μακρυά . Για τα υπόλοιπα όποιο βρεις σε καλή κατάσταση .

Αν σε βολεύει πρατήριο φυσικού αερίου στην περιοχή σου δες κανα punto/panda μεταχειρισμένο απο ιδιώτη και όχι εισαγωγής

και 10000χλμ / έτος να κάνεις ,αξίζει με 3-4 ευρώ/100χλμ κόστος καυσίμου

Σαν προβλήματα , κάποια βγάζουν θέμα με το τιμόνι με κόστος που φτάνει και ~350€ (κάτοχος Panda)

 

Ευχαριστώ για την απάντηση αδερφέ. Βέβαια έχω ακούσει ότι καλό είναι να αποφεύγω μη εργοστασιακό φυσικό αέριο γιατί αν έχει γίνει μετά η μόντα, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει.

 

3 ώρες πριν, jmmys είπε

κοίτα όσο γίνεται να ειναι ένας προκάτοχος, 

Θα τα έχω κατά νου μου όλα αυτά, και σίγουρα για τον προκάτοχο!

 

1 ώρα πριν, SabotazNic είπε

Ενα τιπ που δυστυχως το εμαθε η αδερφη μου μετα απο πολλα χρονια που πηρε το αμαξι. Ελεγξε την πινακιδα και σε αστυνομια για να δεις αμα ηταν δηλωμενο ως ενοικιαζομενο. Ετυχε να παρει κληση για παρκαρισμα, πηγε και κατα τυχη της το ειπε ο αστυνομικος

Οκ αυτό πρώτη φορά το ακούω. Άρα να δω πινακίδα και να ρωτήσω σε αστυνομία αν ήταν ενοικιαζόμενο ε;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, RandomLad είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση αδερφέ. Βέβαια έχω ακούσει ότι καλό είναι να αποφεύγω μη εργοστασιακό φυσικό αέριο γιατί αν έχει γίνει μετά η μόντα, ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να σου βγάλει.

αυτά που σου είπα είναι εργοστασιακά :)

(Επίσης να αναφέρω γιατί πολλοί το μπερδεύουν , άλλο το υγραέριο άλλο το φυσικό αέριο)

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, RandomLad είπε

Οκ αυτό πρώτη φορά το ακούω. Άρα να δω πινακίδα και να ρωτήσω σε αστυνομία αν ήταν ενοικιαζόμενο ε;

Φαντάζομαι πως θα μπορείς. Τώρα αν πέφτει σε προσωπικά δεδομένα ή κάτι, δεν ξέρω 

Δημοσ.

Ότι πάρεις μεταχειρισμένο, υπάρχει πάντα το ρίσκο να ζητήσει 1000 με 2000 ευρώ, ακόμα και αν έχει γίνει "έλεγχος" σε μηχανικό. Από απλή συντήρηση, λάστιχα , φρένα και ότι άλλο χρειαστεί υπολογίζεις 400-500 ευρώ.

Προσοχή στα πολύ φθηνά και καλύτερα από ιδιώτη που θα δεις και τι άνθρωπος είναι στο περίπου. Δες σε μάντρες αφού πολλές φορές έχουν καλά αυτοκίνητα από ανταλλαγές όταν κάποιος κάνει αναβάθμιση.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 17/7/2021 στις 7:23 ΜΜ, RandomLad είπε

Καλησπέρα σας,

Έχοντας δίπλωμα στην κατοχή μου, όντας άνετος οδηγικά στα αμάξια των φίλων μου αλλά και της σχολής όταν έκανα μάθημα και όντας σε ανάγκη, για πολλούς λόγους, ενός αμαξιού, ήρθε η στιγμή που θα πρέπει να σκάσω χρήματα για να κάνω την πρώτη αγορά αμαξιού. Έκανα τον κόπο να κάνω account εδώ, διότι έχω χαωθεί, έχω ακούσει τόσες αντικρουόμενες γνώμες, με αποτέλεσμα να έχω πελαγώσει και να μην ξέρω από πού να ξεκινήσω. Ειδικότερα, έχω ακούσει δεκάδες σχόλια για μοντέλα, μάρκες, χρονολογίες, τρόπους αγοράς κ.λπ. (του τύπου "μην πάρεις ιταλικό αμάξι", "μακριά από κάθε μάντρα", "με τίποτα πάνω απώ 150κ χλμ." κ.α. τέτοια, αλλά και αντίθετα από αυτά) που εν τέλει περισσότερο με μπέρδεψαν παρά με βοήθησαν. Πιστεύω κάποιες γνώμες παραπάνω θα μου διαλευκάνουν το πεδίο και θα ξεκινήσω από κάπου.
 

Λίγα info για μένα και την αγορά μου:

  • Μεταχειρισμένο
  • 1100-1300 κυβικά. (Στην πόλη θα κινούμαι, με κάποιες εκδρομές μια στο τόσο, οπότε νομίζω καλά είμαι).
  • Budget: Για το αμάξι και μόνο (δηλαδή χωρίς μεταβιβάσεις, μηχανικούς κ.α.) ~6000€. Μπορώ να ανέβω και λίγο ακόμα τύπου 7000€ αν όντως είναι κάτι που θα κάνει καλή διαφορά και θα το ευχαριστηθώ.
  • Οικονομικό στην κατανάλωση.
  • Η χρήση που θα γίνεται θα είναι μέσα στην Αθήνα για επαγγελματικούς και όχι μόνο σκοπούς. Ενίοτε θα γίνει κάποιο ταξίδι, αλλά θα είναι λίγα. Γενικά δε θα το λιώσω.
  • Θέλω να βγάλει ιδανικά μια τίμια 10ετία. Δεν πάω να πάρω κάποιο χρέπι για να "μάθω" και να το πουλήσω σε 1-2 χρόνια για άλλο.
  • Μάλλον δεν ψήνω μάντρα (δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για πολλές) και θα κάνω χρήση μηχανικού.
  • Θέλω να είναι 4-5πορτο. (Δεν έχω οικογένεια ή κάτι τέτοιο)
  • Μάλλον δεν το θέλω πάνω από 150000 χλμ (είναι πολλά, λίγα; πάλι διάφορα έχω ακούσει).
  • Αν και μου αρέσει η ταχύτητα, η αίσθηση της επιτάχυνσης κ.λπ., δεν είμαι ούτε 18χρονος, ούτε κάγκουρας, ούτε γενικά κάποιος που το δρόμο θα τον δει σαν πίστα.
  • Όχι πετρέλαιο.
  • Όχι αυτόματο.
  • Δε θέλω Yaris.

 

Γύρω από αυτές τις γραμμές θέλω να κατευθυνθώ, το πρόβλημα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος από πληροφορίες για αμάξια κ.λπ. Πολλοί γύρω μου (οι οποίοι δεν είναι και οι ίδιοι ιδιαίτερα γνώστες, δηλαδή δεν είναι μηχανικοί φέρ' ειπείν) λένε πληροφορίες που εγώ δεν τις γνωρίζω και δυστυχώς δε μπορώ να τις επαληθεύσω. Π.χ. να αποφεύγω γαλλικές και ιταλικές μάρκες, καλά τα ιαπωνικά αλλά ίσως έχουν δυσκολία στα ανταλλακτικά, καλός ο τάδε κινητήρας, υπερκοστολογημένο το τάδε μοντέλο κ.λπ. Καταλαβαίνει κανείς ότι με τόσα που ακούγονται, ένας άσχετος σαν εμένα δε θα ξέρει τι να πρωτοπιστέψει. Οπότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη, μήπως και βγει κάποια άκρη!

Ευχαριστώ!😀

     Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα , με εντυπωσίασε το ορθολογιστικό της προσέγγισης που κάνατε στο ζήτημα , αυτό όμως που με εντυπωσίασε περισσότερο είναι πως δεν αναφέρετε σε κανένα σημείο κάτι συγκεκριμένο που τυχόν σας αρέσει .

    Δηλαδή όσο και να μην γνωρίζετε από αυτοκίνητα , κάτι λογικό , είναι αδύνατον να μην τράβηξε κάτι την προσοχή σας , κάτι που να το είδατε και να είπατε μου αρέσει βρε αδερφέ , τι να κάνουμε τώρα .

  Δεν θέλω να πιστέψω ότι το μόνο που σας ενδιαφέρει είναι ένα commuter , ένα μπες βγες , όχι ότι αποκλείεται να συμβαίνει .

  Για τα υπόλοιπα , ΟΚ κάποια στερεότυπα από το παρελθόν υπάρχουν ακόμη , του είδους " μην πάρεις Ιταλικό " γατί έτσι κι' έτσι , όμως ανήκουν στην κυριολεξία στο παρελθόν . Ο λόγος είναι πως ΗΤΑΝ Ιταλικά τότε , σήμερα όχι . Ένα τυχαίο παράδειγμα πως τα Hyundai Getz και i20 είναι Τούρκικης συναρμολόγησης , οπότε αυτό το περί χώρας προέλευσης έχει πλέον Ακαδημαϊκή αξία . Με τον όμοιο τρόπο η VW το μόνο αυτοκίνητο που συναρμολογεί στην Γερμανία είναι το Golf .

  Φυσικά σε καμία περίπτωση ο τόπος συναρμολόγησης δεν σημαίνει κάτι περισσότερο η λιγότερο ( κάποιες φορές σημαίνει κάτι περισσότερο αλλά το αφήνω στην άκρη για την ώρα ) αφού οι νόρμες συναρμολόγησης ακολουθούνται πιστά με βάση τις οδηγίες του κατασκευαστή . Ακόμη τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιούνται στην γραμμή παραγωγής προέρχονται από διάφορα σημεία στον πλανήτη , κάτι που κάνει την εθνικότητα περί κατασκευής φιλοσοφικό ζήτημα . ΟΚ , κάποια πολύ συγκεκριμένα μοντέλα εταιρειών , ακόμη κατασκευάζονται στην " πατρίδα " τους , αν και πολύ λίγα πλέον .

  Οπότε τα περί Γερμανικού , Ιταλικού κλπ τα ξεχνάτε μια και καλή . Αν είχατε την ευκαιρία να σηκώσετε ταυτόχρονα μέσα σε συνεργείο , σε ράμπες ένα Nissan Almera κι' ένα Renault Megane και τα βλέπατε από κάτω θα καταλαβαίνατε καλύτερα ......

  Στο δια ταύτα κι' αν θέλετε να το συνεχίσουμε , ένα σημαντικό στοιχείο για μιά τέτοιου είδους επιλογή , όπως την περιγράφετε , είναι η εμπορικότητα της εταιρείας και του μοντέλου , κάτι που θα σας εξασφαλίσει τουλάχιστον , εύκολη εύρεση ανταλλακτικών ( γνήσιων και after market ) , πληθώρα συνεργείων που έχουν γνώση του αυτοκινήτου αντίστοιχα αλλά και των τυχόν προβλημάτων που παρουσιάστηκαν , άρα ξέρουν τις λύσεις σε κάθε περίπτωση , όπως επίσης μεγαλύτερη γκάμα σε προσφερόμενα μεταχειρισμένα προς πώληση χάριν εμπορικότητας , ευκολίας μεταπώλησης στην συνέχεια κλπ κλπ .

   Τα φωτογράφισα πάνω κάτω ....... κι' αν πραγματικά ψάχνετε για commuter είναι εύκολο να βρείτε κάμποσα .

  Πράγματι , υπάρχουν μοντέλα εταιρειών με υπαρκτά και συγκεκριμένα " κουσούρια " βλέπε τρώει όχι καίει λάδια , όμως δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι συνολικά " κακό " μόνο και μόνο γι' αυτό το λόγο . Το αντίθετο μάλιστα , είναι πολύ καλό σε όλα τα υπόλοιπα , αλλά ....... το τρώει το λάδι , τι να κάνουμε . Κάποια αυτοκίνητα , τα αγοράζετε με την καρδιά και όχι με την λογική . Μία BMW 520 , είναι δύσκολο αμάξι στην συντήρηση και ακριβό σε πολλές λεπτομέρειες και θέλει και τα σκονάκια του κάθε τρείς και λίγο . Αλλά στον δρόμο ......... αυτός ήταν ο λόγος που ρώτησα αν σας άρεσε κάτι ......... κάτι που θα σας έκανε να πείτε " Ας καεί και το παλιάμπελο ........ 

  

Επεξ/σία από babisskg
  • Thanks 1
Δημοσ.
Στις 17/7/2021 στις 7:23 ΜΜ, RandomLad είπε

Καλησπέρα σας,

Έχοντας δίπλωμα στην κατοχή μου, όντας άνετος οδηγικά στα αμάξια των φίλων μου αλλά και της σχολής όταν έκανα μάθημα και όντας σε ανάγκη, για πολλούς λόγους, ενός αμαξιού, ήρθε η στιγμή που θα πρέπει να σκάσω χρήματα για να κάνω την πρώτη αγορά αμαξιού. Έκανα τον κόπο να κάνω account εδώ, διότι έχω χαωθεί, έχω ακούσει τόσες αντικρουόμενες γνώμες, με αποτέλεσμα να έχω πελαγώσει και να μην ξέρω από πού να ξεκινήσω. Ειδικότερα, έχω ακούσει δεκάδες σχόλια για μοντέλα, μάρκες, χρονολογίες, τρόπους αγοράς κ.λπ. (του τύπου "μην πάρεις ιταλικό αμάξι", "μακριά από κάθε μάντρα", "με τίποτα πάνω απώ 150κ χλμ." κ.α. τέτοια, αλλά και αντίθετα από αυτά) που εν τέλει περισσότερο με μπέρδεψαν παρά με βοήθησαν. Πιστεύω κάποιες γνώμες παραπάνω θα μου διαλευκάνουν το πεδίο και θα ξεκινήσω από κάπου.
 

Λίγα info για μένα και την αγορά μου:

  • Μεταχειρισμένο
  • 1100-1300 κυβικά. (Στην πόλη θα κινούμαι, με κάποιες εκδρομές μια στο τόσο, οπότε νομίζω καλά είμαι).
  • Budget: Για το αμάξι και μόνο (δηλαδή χωρίς μεταβιβάσεις, μηχανικούς κ.α.) ~6000€. Μπορώ να ανέβω και λίγο ακόμα τύπου 7000€ αν όντως είναι κάτι που θα κάνει καλή διαφορά και θα το ευχαριστηθώ.
  • Οικονομικό στην κατανάλωση.
  • Η χρήση που θα γίνεται θα είναι μέσα στην Αθήνα για επαγγελματικούς και όχι μόνο σκοπούς. Ενίοτε θα γίνει κάποιο ταξίδι, αλλά θα είναι λίγα. Γενικά δε θα το λιώσω.
  • Θέλω να βγάλει ιδανικά μια τίμια 10ετία. Δεν πάω να πάρω κάποιο χρέπι για να "μάθω" και να το πουλήσω σε 1-2 χρόνια για άλλο.
  • Μάλλον δεν ψήνω μάντρα (δεν έχω ακούσει τα καλύτερα για πολλές) και θα κάνω χρήση μηχανικού.
  • Θέλω να είναι 4-5πορτο. (Δεν έχω οικογένεια ή κάτι τέτοιο)
  • Μάλλον δεν το θέλω πάνω από 150000 χλμ (είναι πολλά, λίγα; πάλι διάφορα έχω ακούσει).
  • Αν και μου αρέσει η ταχύτητα, η αίσθηση της επιτάχυνσης κ.λπ., δεν είμαι ούτε 18χρονος, ούτε κάγκουρας, ούτε γενικά κάποιος που το δρόμο θα τον δει σαν πίστα.
  • Όχι πετρέλαιο.
  • Όχι αυτόματο.
  • Δε θέλω Yaris.

 

Γύρω από αυτές τις γραμμές θέλω να κατευθυνθώ, το πρόβλημα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος από πληροφορίες για αμάξια κ.λπ. Πολλοί γύρω μου (οι οποίοι δεν είναι και οι ίδιοι ιδιαίτερα γνώστες, δηλαδή δεν είναι μηχανικοί φέρ' ειπείν) λένε πληροφορίες που εγώ δεν τις γνωρίζω και δυστυχώς δε μπορώ να τις επαληθεύσω. Π.χ. να αποφεύγω γαλλικές και ιταλικές μάρκες, καλά τα ιαπωνικά αλλά ίσως έχουν δυσκολία στα ανταλλακτικά, καλός ο τάδε κινητήρας, υπερκοστολογημένο το τάδε μοντέλο κ.λπ. Καταλαβαίνει κανείς ότι με τόσα που ακούγονται, ένας άσχετος σαν εμένα δε θα ξέρει τι να πρωτοπιστέψει. Οπότε κάθε συμβουλή ευπρόσδεκτη, μήπως και βγει κάποια άκρη!

Ευχαριστώ!😀

Αν σου αρεσουν κοιτα σε i20 1.2, swift 1.2 94hp και απο γερμανικα μονο το fiesta

  • Thanks 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 18/7/2021 στις 3:53 ΜΜ, Klausx είπε

Ότι πάρεις μεταχειρισμένο, υπάρχει πάντα το ρίσκο να ζητήσει 1000 με 2000 ευρώ, ακόμα και αν έχει γίνει "έλεγχος" σε μηχανικό. Από απλή συντήρηση, λάστιχα , φρένα και ότι άλλο χρειαστεί υπολογίζεις 400-500 ευρώ.

Προσοχή στα πολύ φθηνά και καλύτερα από ιδιώτη που θα δεις και τι άνθρωπος είναι στο περίπου. Δες σε μάντρες αφού πολλές φορές έχουν καλά αυτοκίνητα από ανταλλαγές όταν κάποιος κάνει αναβάθμιση.

Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Σίγουρα θα κόβω και τον αγοραστή να δω τι είναι.

 

Στις 19/7/2021 στις 6:22 ΠΜ, babisskg είπε

Για τα υπόλοιπα , ΟΚ κάποια στερεότυπα από το παρελθόν υπάρχουν ακόμη , του είδους " μην πάρεις Ιταλικό " γατί έτσι κι' έτσι , όμως ανήκουν στην κυριολεξία στο παρελθόν . Ο λόγος είναι πως ΗΤΑΝ Ιταλικά τότε , σήμερα όχι . Ένα τυχαίο παράδειγμα πως τα Hyundai Getz και i20 είναι Τούρκικης συναρμολόγησης , οπότε αυτό το περί χώρας προέλευσης έχει πλέον Ακαδημαϊκή αξία . Με τον όμοιο τρόπο η VW το μόνο αυτοκίνητο που συναρμολογεί στην Γερμανία είναι το Golf .

Αυτό όμως από πότε μπορεί να ισχύει; Για παράδειγμα Nissan Micra βγαίνουν εδώ και χρόνια, εγώ όμως ως άσχετος πού ξέρω ποιο άρχισε να συναρμολογείται αλλού, να έχει άλλο κινητήρα και εν τέλει να αποβάλει τη ρετσινιά που είχε;

 

Στις 19/7/2021 στις 6:22 ΠΜ, babisskg είπε

Πράγματι , υπάρχουν μοντέλα εταιρειών με υπαρκτά και συγκεκριμένα " κουσούρια " βλέπε τρώει όχι καίει λάδια , όμως δεν σημαίνει ότι το αυτοκίνητο είναι συνολικά " κακό " μόνο και μόνο γι' αυτό το λόγο . Το αντίθετο μάλιστα , είναι πολύ καλό σε όλα τα υπόλοιπα , αλλά ....... το τρώει το λάδι , τι να κάνουμε . Κάποια αυτοκίνητα , τα αγοράζετε με την καρδιά και όχι με την λογική . Μία BMW 520 , είναι δύσκολο αμάξι στην συντήρηση και ακριβό σε πολλές λεπτομέρειες και θέλει και τα σκονάκια του κάθε τρείς και λίγο . Αλλά στον δρόμο ......... αυτός ήταν ο λόγος που ρώτησα αν σας άρεσε κάτι ......... κάτι που θα σας έκανε να πείτε " Ας καεί και το παλιάμπελο ........ 

Δε μπορώ να πω ότι κάτι με ξετρελαίνει οδηγικά, γιατί έχω οδηγήσει 4 διαφορετικά αμάξια μόνο (με τα 2 να είναι Yaris). Οπτικά μπορώ να πω ότι μου αρέσουν Ford Fiesta του 13, Hyundai i20 κ.λπ. Μετά από ανέσεις, όσες πιο πολλές για τα λεφτά του, τόσο καλύτερα. Το κλειδί είναι ότι ζητάω ένα αμάξι γιθα να κυκλοφορώ, όχι για να το μοστράρω ή να καίει αρκετά. Μισθωτός σκλάβος   εργαζόμενος είμαι που θα πάρει ένα αμάξι για να κάνει τη δουλειά του. Αν κάποτε στη ζωή μου έχω μπάτζετ κ.λπ, το ξαναβλέπω!

 

Στις 19/7/2021 στις 6:12 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Αν σου αρεσουν κοιτα σε i20 1.2, swift 1.2 94hp και απο γερμανικα μονο το fiesta

Το Fiesta δεν είναι αμερικάνικο; Μήπως είχες κάτι άλλο κατά νου φίλε;

Πάντως κάποιοι άλλοι γνωστοί που ρώτησα μου είπαν να διαλέξω Ιαπωνικό και δη κάποιο micra ή i20. Αν όχι αυτά κάποιο fiesta ή swift.

Οι περισσότεροι πάντως συνεχίζουν να μου λένε να αποφεύγω τα Ιταλικά και τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα (ηλεκτρολογικά μου λένε) και τα Γερμανικά (τα ανταλλακτικά τους είναι αισθητά πιο ακριβά).

Ευχαριστώ, επίσης, τον κάθε έναν που απάντησε μέχρι στιγμής!

Δημοσ.
4 ώρες πριν, RandomLad είπε

Ευχαριστώ για την απάντησή σου! Σίγουρα θα κόβω και τον αγοραστή να δω τι είναι.

 

Αυτό όμως από πότε μπορεί να ισχύει; Για παράδειγμα Nissan Micra βγαίνουν εδώ και χρόνια, εγώ όμως ως άσχετος πού ξέρω ποιο άρχισε να συναρμολογείται αλλού, να έχει άλλο κινητήρα και εν τέλει να αποβάλει τη ρετσινιά που είχε;

 

Δε μπορώ να πω ότι κάτι με ξετρελαίνει οδηγικά, γιατί έχω οδηγήσει 4 διαφορετικά αμάξια μόνο (με τα 2 να είναι Yaris). Οπτικά μπορώ να πω ότι μου αρέσουν Ford Fiesta του 13, Hyundai i20 κ.λπ. Μετά από ανέσεις, όσες πιο πολλές για τα λεφτά του, τόσο καλύτερα. Το κλειδί είναι ότι ζητάω ένα αμάξι γιθα να κυκλοφορώ, όχι για να το μοστράρω ή να καίει αρκετά. Μισθωτός σκλάβος   εργαζόμενος είμαι που θα πάρει ένα αμάξι για να κάνει τη δουλειά του. Αν κάποτε στη ζωή μου έχω μπάτζετ κ.λπ, το ξαναβλέπω!

 

Το Fiesta δεν είναι αμερικάνικο; Μήπως είχες κάτι άλλο κατά νου φίλε;

Πάντως κάποιοι άλλοι γνωστοί που ρώτησα μου είπαν να διαλέξω Ιαπωνικό και δη κάποιο micra ή i20. Αν όχι αυτά κάποιο fiesta ή swift.

Οι περισσότεροι πάντως συνεχίζουν να μου λένε να αποφεύγω τα Ιταλικά και τα Γαλλικά γιατί είναι ζημιάρικα (ηλεκτρολογικά μου λένε) και τα Γερμανικά (τα ανταλλακτικά τους είναι αισθητά πιο ακριβά).

Ευχαριστώ, επίσης, τον κάθε έναν που απάντησε μέχρι στιγμής!

    Δεν μας είπατε όμως αν τελικά υπάρχει κάτι που σας αρέσει και για όποιο λόγο !

  • Thanks 1
Δημοσ.
13 ώρες πριν, RandomLad είπε

 

Το Fiesta δεν είναι αμερικάνικο; Μήπως είχες κάτι άλλο κατά νου φίλε;

Πάντως κάποιοι άλλοι γνωστοί που ρώτησα μου είπαν να διαλέξω Ιαπωνικό και δη κάποιο micra ή i20. Αν όχι αυτά κάποιο fiesta ή swift.

 

Κοιτα να δεις οτι και να παρεις καπου κερδιζεις καπου χανεις..  Αν βαζεις πρωτεύων το οικονομικο κομματι τοτε κοιτας κορεατη i20,Rio. Ακομα πιο οικονομικα θα σου βγει και το micra k12 1.2 Και το λεω αυτο γιατι σε τιμη αποκτησης και σε ανταλλακτικα θα σου βγει πιο ακριβα το i20!

Το fiasta τσιμπαει σε ανταλλακτικα και δεν εχει την αξιοπιστια του i20. Επισης το fiesta εχει μεγαλυτερη καταναλωση

Στα swift περα απο το σασμαν και καποια ανταλλακτικα που τσιμπανε στην τιμη δεν υπαρχει καποιο αλλο μειονεκτημα..

Πιο χαμηλη καταναλωση θα βρεις στο swift 1.2 94hp 2012-2017( πλην τιμη αποκτησης) και στο micra k13 1.2 (k13 εχω ακουσει για ακριβα ανταλλακτικα..)

Επισης οσο και οικονομικο αυτοκινητο να παρεις αν δεν ακολουθησεις τη συνταγη δικα σου ανταλλακτικα-καλες τιμες στην εργασια παλι θα χανεις χρηματα!!!  Καποιοι που εχουν παλια αυθεντικα ιαπωνικα και ακολουθουν αυτη τη συνταγη ειναι ο ορισμος της οικονομιας!!!!

 

  • Thanks 1
  • 4 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 29/7/2021 στις 2:47 ΜΜ, PLACEBO_89 είπε

Κοιτα να δεις οτι και να παρεις καπου κερδιζεις καπου χανεις..  Αν βαζεις πρωτεύων το οικονομικο κομματι τοτε κοιτας κορεατη i20,Rio. Ακομα πιο οικονομικα θα σου βγει και το micra k12 1.2 Και το λεω αυτο γιατι σε τιμη αποκτησης και σε ανταλλακτικα θα σου βγει πιο ακριβα το i20!

Το fiasta τσιμπαει σε ανταλλακτικα και δεν εχει την αξιοπιστια του i20. Επισης το fiesta εχει μεγαλυτερη καταναλωση

Στα swift περα απο το σασμαν και καποια ανταλλακτικα που τσιμπανε στην τιμη δεν υπαρχει καποιο αλλο μειονεκτημα..

Πιο χαμηλη καταναλωση θα βρεις στο swift 1.2 94hp 2012-2017( πλην τιμη αποκτησης) και στο micra k13 1.2 (k13 εχω ακουσει για ακριβα ανταλλακτικα..)

Επισης οσο και οικονομικο αυτοκινητο να παρεις αν δεν ακολουθησεις τη συνταγη δικα σου ανταλλακτικα-καλες τιμες στην εργασια παλι θα χανεις χρηματα!!!  Καποιοι που εχουν παλια αυθεντικα ιαπωνικα και ακολουθουν αυτη τη συνταγη ειναι ο ορισμος της οικονομιας!!!!

 

Ευχαριστώ πολύ για την απάντησή σου!

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...