Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Spect~ είπε

Τo αμεσα διαθεσιμο σε ενα e-shop σημαινει οτι το εχω στην κατοχή μου ειτε στα ποδια μου ειτε στην αποθήκη ΜΟΥ και δεν χρειαζεται να περιμενω να μου το φερει καποιος καθως και οτι η αποστολη του θα γινει άμμεσα δηλαδη την ιδια ή την επομενη μερα αναλογα την ωρα της παραγγελιας

https://www.djshop.gr/amesi-diathesimotita
http://www.interpet.gr/content.asp?catid=14
https://www.vida.gr/diathesimotita/

3 Διαφορετικά καταστήματα, 3 διαφορετικές εξηγήσεις του "αμεσα διαθέσιμο", με απλό search 5"

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

  • Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, papp0us είπε

https://www.djshop.gr/amesi-diathesimotita
http://www.interpet.gr/content.asp?catid=14
https://www.vida.gr/diathesimotita/

3 Διαφορετικά καταστήματα, 3 διαφορετικές εξηγήσεις του "αμεσα διαθέσιμο", με απλό search 5"

Οχι δεν ειναι 3 διαφορετικές εξηγήσεις. Και στις 3 περιπτωσεις το προιον ειναι στην κατοχή του μαγαζιου. Το οτι ο ενας μπορει να θελει 2 μερες να το στειλει ενω ο αλλος το στέλνει την ιδια μερα δεν αλλαζει τη διαθεσιμότητα του. Ο αλλος μπορει να εχει μαγαζι διπλα σε μεταφορικη και να πετάει τα πακέτα απο τα παραθυρα ενω ο αλλος μπορει να ειναι 20 χιλιομετρα μακρια οποτε μαζευει παραγγελίες και παει καθε δυο μέρες. Ξαναλεω αυτο δεν αλλαζα την διαθεσιμοτητα του προιοντος αλλα την ταχύτητα αποστολης.

  • Like 4
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, papp0us είπε

καθως και οτι η αποστολη του θα γινει άμμεσα δηλαδη την ιδια ή την επομενη μερα αναλογα την ωρα της παραγγελιας

Εσύ το είπες αυτό. Για αυτό σου εστειλα τα λινκ.

3 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Το οτι ο ενας μπορει να θελει 2 μερες να το στειλει ενω ο αλλος το στέλνει την ιδια μερα δεν αλλαζει τη διαθεσιμότητα του. Ο αλλος μπορει να εχει μαγαζι διπλα σε μεταφορικη και να πετάει τα πακέτα απο τα παραθυρα ενω ο αλλος μπορει να ειναι 20 χιλιομετρα μακρια οποτε μαζευει παραγγελίες και παει καθε δυο μέρες. Ξαναλεω αυτο δεν αλλαζα την διαθεσιμοτητα του προιοντος αλλα την ταχύτητα αποστολης.

Αυτό ακριβώς λέω σε όλη τη συζήτηση. Το ίδιο είπα και για κάποιον που μπορεί να μην έχει αποθήκη, αλλα είναι 5 λεπτά απο τον προμηθευτή του. Για μένα άμεσα διαθέσιμο το έχει, δε με νοιάζει αν το χαιδέυει στα μπουτια του, αλλα οτι μπορεί να το βρεί άμεσα.

Επίσης άμεσα διαθέσιμο δε σημαίνει φεύγει την ιδια μέρα, ούτε καν την επόμενη.

Επίσης επίσης, έχουμε φύγει τελείως απο το θέμα.

  • Moderators
Δημοσ.
Μόλις τώρα, papp0us είπε

Εσύ το είπες αυτό. Για αυτό σου εστειλα τα λινκ.

Αυτό ακριβώς λέω σε όλη τη συζήτηση. Το ίδιο είπα και για κάποιον που μπορεί να μην έχει αποθήκη, αλλα είναι 5 λεπτά απο τον προμηθευτή του. Για μένα άμεσα διαθέσιμο το έχει, δε με νοιάζει αν το χαιδέυει στα μπουτια του, αλλα οτι μπορεί να το βρεί άμεσα.

Επίσης άμεσα διαθέσιμο δε σημαίνει φεύγει την ιδια μέρα, ούτε καν την επόμενη.

Επίσης επίσης, έχουμε φύγει τελείως απο το θέμα.

Απο οτι εχω καταλαβει, χωρις να εχω δωσει την απαραιτητη προσοχη, εσυ θεωρεις οτι αμεσα διαθεσιμο ειναι ακόμη και αν πρεπει να το περιμένει απο τον προμηθευτή. Δηλαδη εγω δεν έχω στοκ, ο προμηθευτης ειναι στη δίπλα πόρτα και εχει στοκ αρα για σενα ειναι διαθέσιμο ενω στην πραγματικότητα ακομη και αυτο δεν ειναι. 

Αμεσα διαθεσιμο ειναι οταν υπαρχει στην κατοχη του έμπορου.

  • Like 1
  • Moderators
Δημοσ.
23 minutes ago, papp0us said:

Θέλετε τιμές πάτωμα με μηδενικά περιθώρια, ψωνίζετε απο μαγαζιά που ξεφυτρώνουν από το πουθενά (ο πληθυντικός δε αφορά εσένα, γενικά μιλάω) που πουλάνε 20% κάτω απο τον ανταγωνισμό, αλλα παρόλα αυτά θέλετε αυτό το μαγαζί να έχει αποθήκες, διαχείριση αυτών των αποθηκών, και άτομα να την διαχειρίζονται.

Το Dropshipping και το να εκμεταλλεύονται τις αποθήκες του προμηθευτή είναι κανονικότατες εμπορικές πρακτικές. Αν δε σας αρέσουν μπορείτε να μην ξαναδώσετε ευρώ τσακιστό σε αυτά τα καταστήματα και να κλείσουν. Τι ρυθμιστικό πλαίσιο περιμένεις να καθορίσει το κράτος; Να απαγορεύσει τα καταστήματα χωρίς αποθήκη; Να αναγκάσει τους πάντες να πουλάνε ΜΟΝΟ οτι έχουν διαθέσιμο στην αποθήκη; 

Καλά σενάρια και τα δύο, αλλα πέρα για πέρα φανταστικά, και οι αλλαγές στις τιμές δε θα μας αρέσουν καθόλου.

Αν με ρωτάς προσωπικά, ψωνίζω μόνο από καταστήματα με φυσική παρουσία πλέον για αυτό ακριβώς το λόγο. Γιατί δεν θέλω να μπαίνω στην διαδικασία να ψάχνω ποιο κάνει dropshipping και ποιο όχι. Δεν είπα ότι δεν είναι κανονική εμπορική πρακτική, εμένα δεν με εξυπηρετεί και δυστυχώς οι διάφορες μηχανές αναζήτησης έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανεπαρκής σε αυτό το κομμάτι, δεν διαχωρίζουν τα καταστήματα ανάλογα με την εμπορική τους δραστηριότητα.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και αυτά τα καταστήματα είναι κολοβά απέναντι στον τελικό καταναλωτή. Απλό παράδειγμα: βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να προσφέρουν after-sales support, διετή εγγύηση κλπ. Είσαι σίγουρος ότι αυτά τα καταστήματα μπορούν να ανταπεξέλθουν; Προσωπικά είμαι σίγουρος πως όχι, μιας και την έχω πατήσει παλιότερα με κάρτα γραφικών εντός εγγύησης που μου την καθυστέρησαν 1μιση μήνα, χωρίς να μου δώσουν αντικατάστασης μετά τις δύο εβδομάδες (όπως ορίζει ο νόμος).

Άσχετο με το θέμα μας μεν, αλλά σχετικό στο κομμάτι που ζητάς τον νόμο δε, υπό την έννοια ότι ήδη είναι τουλάχιστον ελλιπής ο τρόπος λειτουργίας των καταστημάτων αυτών.

8 minutes ago, papp0us said:

Εσύ το είπες αυτό. Για αυτό σου εστειλα τα λινκ.

Αυτό ακριβώς λέω σε όλη τη συζήτηση. Το ίδιο είπα και για κάποιον που μπορεί να μην έχει αποθήκη, αλλα είναι 5 λεπτά απο τον προμηθευτή του. Για μένα άμεσα διαθέσιμο το έχει, δε με νοιάζει αν το χαιδέυει στα μπουτια του, αλλα οτι μπορεί να το βρεί άμεσα.

Επίσης άμεσα διαθέσιμο δε σημαίνει φεύγει την ιδια μέρα, ούτε καν την επόμενη.

Επίσης επίσης, έχουμε φύγει τελείως απο το θέμα.

Ε καλά τώρα, μην κοροϊδευόμαστε.

Όταν έχεις φυσικό κατάστημα, «άμεσα διαθέσιμο» σημαίνει ότι το έχεις στο κατάστημα ή έστω στην αποθήκη, λες στον πελάτη που έχει έρθει «περίμενε 15 λεπτά, πετάγομαι και στο φέρνω». Αν μιλάμε για eshop, προφανώς «άμεσα διαθέσιμο» σημαίνει το έχω στην αποθήκη, στο στέλνω μόλις έχω κούριερ και θα το παραλάβεις όταν στο φέρει η κούριερ.

Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει «ΕΑΝ το έχει ο προμηθευτής μου και μου το στείλει σε 3-4 μέρες θα στο στείλω για να το έχεις μέσα στο μήνα».

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Spect~ είπε

Απο οτι εχω καταλαβει, χωρις να εχω δωσει την απαραιτητη προσοχη, εσυ θεωρεις οτι αμεσα διαθεσιμο ειναι ακόμη και αν πρεπει να το περιμένει απο τον προμηθευτή. Δηλαδη εγω δεν έχω στοκ, ο προμηθευτης ειναι στη δίπλα πόρτα και εχει στοκ αρα για σενα ειναι διαθέσιμο ενω στην πραγματικότητα ακομη και αυτο δεν ειναι. 

Αμεσα διαθεσιμο ειναι οταν υπαρχει στην κατοχη του έμπορου.

Οχι βέβαια, το να περιμένει να τον πάρει απο τον προμηθευτή δεν ειναι άμεσα διαθέσιμο. Εγώ λέω οτι ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ, δε σημαίνει το έστειλα 3 ώρες μετά την παραγγελία. Μπορεί να είναι άμεσα διαθέσιμο και να φύγει μετά απο 4. Αυτό δεν αλλάζει το γεγονός οτι είναι Άμεσα διαθέσιμο, επειδή το Skroutz λέει οτι δεν είναι.

Το παράδειγμα με τον προμηθευτή στο πεντάλεπτο είναι απλά παρατραβηγμένο για να εξηγήσω την σκέψη μου, τίποτα άλλο.

10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Αν με ρωτάς προσωπικά, ψωνίζω μόνο από καταστήματα με φυσική παρουσία πλέον για αυτό ακριβώς το λόγο. Γιατί δεν θέλω να μπαίνω στην διαδικασία να ψάχνω ποιο κάνει dropshipping και ποιο όχι. Δεν είπα ότι δεν είναι κανονική εμπορική πρακτική, εμένα δεν με εξυπηρετεί και δυστυχώς οι διάφορες μηχανές αναζήτησης έχουν αποδειχθεί εξαιρετικά ανεπαρκής σε αυτό το κομμάτι, δεν διαχωρίζουν τα καταστήματα ανάλογα με την εμπορική τους δραστηριότητα.

Από εκεί και πέρα, ακόμα και αυτά τα καταστήματα είναι κολοβά απέναντι στον τελικό καταναλωτή. Απλό παράδειγμα: βάσει νόμου είναι υποχρεωμένα να προσφέρουν after-sales support, διετή εγγύηση κλπ. Είσαι σίγουρος ότι αυτά τα καταστήματα μπορούν να ανταπεξέλθουν; Προσωπικά είμαι σίγουρος πως όχι, μιας και την έχω πατήσει παλιότερα με κάρτα γραφικών εντός εγγύησης που μου την καθυστέρησαν 1μιση μήνα, χωρίς να μου δώσουν αντικατάστασης μετά τις δύο εβδομάδες (όπως ορίζει ο νόμος).

Άσχετο με το θέμα μας μεν, αλλά σχετικό στο κομμάτι που ζητάς τον νόμο υπό την έννοια ότι ήδη είναι τουλάχιστον ελλιπής ο τρόπος λειτουργίας των καταστημάτων αυτών.

Ε καλά τώρα, μην κοροϊδευόμαστε.

Μα δε δικαιολογώ εγώ καταστήματα της πλάκας, μακάρι να κλείσουν ολα να καθαρίσει ο τόπος. Ολα αυτά τα καταστήματα δεν είναι προβληματικά μόνο στις αποστολές, αλλα σε όλες τις φάσεις, και ΕΙΔΙΚΑ στο after sale. Οταν όμως συνεχίζουν να τα επιλέγουν, τι θες να κάνει το κράτος; Πήρα Pixel απο "κατάστημα"¨και έμεινα 7.5 μήνες χωρίς το κινητό, αμα ξαναψώνιζα απο το ίδιο η παρόμοιο κατάστημα ο νόμος θα μου έφταιγε; 

10 λεπτά πριν, Malthador είπε

Όταν έχεις φυσικό κατάστημα, «άμεσα διαθέσιμο» σημαίνει ότι το έχεις στο κατάστημα ή έστω στην αποθήκη, λες στον πελάτη που έχει έρθει «περίμενε 15 λεπτά, πετάγομαι και στο φέρνω». Αν μιλάμε για eshop, προφανώς «άμεσα διαθέσιμο» σημαίνει το έχω στην αποθήκη, στο στέλνω μόλις έχω κούριερ και θα το παραλάβεις όταν στο φέρει η κούριερ.

Σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει «ΕΑΝ το έχει ο προμηθευτής μου και μου το στείλει σε 3-4 μέρες θα στο στείλω για να το έχεις μέσα στο μήνα».

100% σύμφωνοι. Είπα εγώ οτι είναι οκ να γράφουν άμεσα διαθέσιμο και να περιμένουν να δεί φως ο προμηθευτής μπας και στείλει, για να το στείλουν και αυτοί με τη σειρά τους;

Η μόνη μου διαφωνία εδώ είναι ξαναλέω οτι το "Αμεσα διαθέσιμο" μπορεί να είναι και 4-5 μέρες μετά σε ακραίες περιπτώσεις.

Πολλά μαγαζιά λειτουργούν χωρίς αποθήκες. Εκεί ξεκίνησα την κουβέντα εκεί την τελειώνω.

Αν θέλετε να αποφύγετε τις ταλαιπωρίες που έρχονται ψωνίζοντας σε μαγαζί χωρίς αποθήκες, απλά ψωνίζεις απο καταστήματα που ξέρεις οτι αυτό που λένε αυτό ισχύει. Υπάρχουν καταστήματα και ΕΙΔΙΚΑ στο BestPrice που κάνουν ΕΞΟΦΘΑΛΜΗ απατεωνιά, και λένε "τιμή Eshop 300€, τιμή τιμολογίου 290€"  αλλα όλοι εκεί πάνε γιατι "τι με νοιάζει εμένα, εγώ τα παίρνω φτηνά". Μετά μη γκρινιάζετε με τις ακυρώσεις.

Επεξ/σία από papp0us
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγω πάντως να ξαναπω οτι το προβλημα του TS δεν ειναι το τι σημαίνει "αμεσα διαθεσιμο " και κακώς ασχολούμαστε με αυτο χάνοντας την ουσια του θεματος.Απο ενα σημειο και μετα θα ελεγα μαλιστα εσκεμμένα απο κάποιους εδω μεσα που το συνεχιζουν.

Δεν υπαρχει λόγος να βαλουμε μυαλο σε αυτούς που δεν το καταλαβαίνουν  η δεν θέλουν η στο τέλος δεν μπορουν .

Ο λόγος που ανοιχτηγκε το θεμα ειναι αυτος

Στις 18/7/2021 στις 12:51 ΜΜ, gregdel είπε

Για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή το κουράσαμε.

Ο λόγος της καταγγελίας δεν είναι άλλος από την κοροϊδία.

Ψωνίζω on-line καμιά 10-15 χρόνια και πρέπει να είναι η 2η φορά που κάνω καταγγελία... η 1η είναι τόσο παλιά που ούτε τη θυμάμαι. Αφού δεν ήξερα που να απευθυνθώ

Αν ο πωλητής μου έλεγε ότι έκανε λάθος στην τιμή απλά και όμορφα τελείωνε εκεί η κουβέντα. Όλοι κάνουν λάθη.

Όμως:

- Μέσα στη βδομάδα λαμβάνω ειδοποίηση (από skroutz) ότι το προϊόν έπεσε κατά 14% από 718-618€ (γιατί ορισμένοι κάνετε λες και βρήκα λαπτοπ σε τιμή 50€ και το παρήγγειλα και απαιτώ να το παρω)... σημ. το ίδιο ακριβώς λαπτοπάκι το πήρα πέρσι 600€ σε προσφορά.

- Βάζω την παραγγελία άμεσα (αγορά μέσω skroutz)

- Μου ακυρώνεται η παραγγελία από skroutz όχι για λάθος στην τιμή αλλά για έλλειψη από προμηθευτή

- Μπαίνω στο αντίστοιχο site και το βλέπω διαθέσιμο σε άλλη τιμή. Την ίδια στιγμή το site δεν το δείχνει διαθέσιμο στο skroutz (εδώ αρχίζει να μου την δίνει)

- Mail στο skroutz γιατί ακυρώθηκε αφού υπάρχει διαθέσιμο;

- Απάντηση: Ακυρώθηκε γιατί υπάρχει έλλειψη από προμηθευτή

- Εγω: Μα το βλέπω διαθέσιμο. Στείλτε το.

- Απάντηση: Δυστυχώς το προϊόν δεν βρέθηκε στην τιμή που είχατε αρχικά επιλέξει λόγω κάποιου μηχανογραφικού λάθους

Εδώ μου την έδωσε για τα καλά... πες μου "έκανα λάθος και σου είπα έλλειψη..." και μη μου αρχίζεις τα νομικίστικα του στυλ "η σύμβαση λέει αυτό ή το άλλο" καθώς ένα σωρό "συμβάσεις" έχουν "εκπέσει"  ως καταχρηστικές.

Τέλος, ευχαριστώ όσους ανέφεραν το "Συνήγορο του Καταναλωτή". Αυτή την ανεξάρτητα αρχή θα χρησιμοποιήσω και ας δικαιολογηθούν εκεί.

 

Επεξ/σία από agiannesg59
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παιδιά τώρα που είμαστε όλοι μαζί 

Πλέον να τσεκαρετε τις τιμές στο bestprice 

Σε όλα τα ταμπλέτ και κινητά είναι ακόμα και 50 ευρώ κάτω. Δε ξέρω πως διάολο το κάνουν αλλά για μένα έχει πεθάνει το Σκρουτζ.

https://www.skroutz.gr/s/24338568/Samsung-Galaxy-Tab-S7-11-με-WiFi-και-Μνήμη-128GB-Mystic-Bronze.html

https://www.bestprice.gr/item/2156222123/samsung-galaxy-tab-s7-11-128gb.html??qid=9TehqpRaLUc_ee996&seq=1&qo=tab+s7&from=cat

 

 

Επεξ/σία από Xejolontas
Δημοσ.
8 ώρες πριν, agiannesg59 είπε

Εγω πάντως να ξαναπω οτι το προβλημα του TS δεν ειναι το τι σημαίνει "αμεσα διαθεσιμο " και κακώς ασχολούμαστε με αυτο χάνοντας την ουσια του θεματος.Απο ενα σημειο και μετα θα ελεγα μαλιστα εσκεμμένα απο κάποιους εδω μεσα που το συνεχιζουν.

Δεν υπαρχει λόγος να βαλουμε μυαλο σε αυτούς που δεν το καταλαβαίνουν  η δεν θέλουν η στο τέλος δεν μπορουν .

Ο λόγος που ανοιχτηγκε το θεμα ειναι αυτος

 

Η ερώτηση ήταν "τί να κάνω όταν θεωρώ πως κάποιος πωλητής με τη συμπεριφορά του δεν τίμησε την συμφωνία".

Παρατέθηκαν τα στοιχεία της περίπτωσης.

Κάποιοι συμφώνησαν με τον αγοραστή, κάποιοι με τον πωλητή. Ήταν απορίας άξιο όμως πως, ενώ η περιγραφή που δίνεται στη σελίδα της ΓΓΚ είναι σαφεστατη, ορισμένοι επιμένουν να εφευρίσκουν τρόπους να δικαιολογήσουν τακτικές πωλήσεων που απέχουν ελάχιστα απο τακτικές γυρολόγου λιανοπώλη.

Για να μην ζαχαρώνουμε το χαπι, οι συνθήκες είναι απλες:

Ναι, εμείς οι καταναλωτές τα θέλουμε όλα δωρεαν. Επειδή όμως όλα έχουν κάποιο κόστος, πληρώνουμε για αυτά, κι αυτό μας δίνει το δικαίωμα να απαιτούμε να λαμβάνουμε προϊόν αντίστοιχο του τιμήματος που πληρώνουμε. Δεν μπορούμε να εξαναγκάσουμε κάποιον πωλητή σε συμφωνία, εαν δεν το θέλει. Ούτε φυσικά τον ενδιαφέρει τον πωλητή πόσο κόπο κατέβαλλε ο καταναλωτής για να κερδίσει το ποσό που προσφέρει.  

Ναι, οι πωλητές θέλουν να κερδίζουν πολλά χωρίς να παρέχουν σχεδόν τίποτα, όμως η αγορά τους επιβάλλει να μειώσουν τα περιθώρια κέρδους εως ότου γινουν ανταγωνιστικοί. Αυτό περιλαμβάνει εξέλιξη σε τακτικές πώλησης, διαφήμισης, αποθήκευσης. Αυτό έιναι το αντικείμενο που τους αποφέρει χρήματα. Εννοείται πως δεν τους αναγκάζει κανείς να υποσχεθουν πώληση, αλλα αν το κάνουν αυτό αποτελεί δέσμευση. Μην ξεχνάμε πως ο πωλητής προσέλκυσε τον αγοραστή, όχι το αντίθετο.

Τελικά, οι νόμοι είναι ξεκάθαροι και κινούνται πάνω σε αυτό το μοτίβο: Αν δεσμεύτηκες, πρέπει να το τηρήσεις. Αν έλαβες, πρέπει να το ανταποδώσεις. Όποιος περιμένει να δει να υπάρχουν νόμοι που να φωτογραφίζουν την κάθε περίπτωση λεπτομερώς, ειτε έχουν πολυ περιορισμένη φαντασία ή το ζητούν επίτηδες για να κρυφτούν πίσω από αυτό. Μια καλή απάντηση σε όλους αυτους, καθώς και σε όσους δεν τιμούν αυτό που θεωρείται καλώς εννοούμενη εμπορική πρακτική θα ήταν ένα διοικητικό πρωτόκολλο άμεσης αποκατάστασης. Πχ πρόστιμο στον υπαίτιο ή εξαναγκασμός στην ολοκλήρωση της συμφωνίας, σε ορίζοντα ημερών (και ωρών ακόμα). Ακόμα και με το παρόν καθεστώς όμως, η σιωπή μόνο κακό κάνει. Κι αν κάποια επιχείρηση θεωρεί οτι τα δικαιώματα του καταναλωτή τελειώνουν με το που αναφέρει την επιθυμία του να αγοράσει, τότε μπορεί να τον ενημερώνει πριν την πώληση ωστε να απομακρύνεται. 

  • Like 2
  • Super Moderators
Δημοσ.
13 hours ago, Xejolontas said:

Παιδιά τώρα που είμαστε όλοι μαζί 

Πλέον να τσεκαρετε τις τιμές στο bestprice 

Σε όλα τα ταμπλέτ και κινητά είναι ακόμα και 50 ευρώ κάτω. Δε ξέρω πως διάολο το κάνουν αλλά για μένα έχει πεθάνει το Σκρουτζ.

https://www.skroutz.gr/s/24338568/Samsung-Galaxy-Tab-S7-11-με-WiFi-και-Μνήμη-128GB-Mystic-Bronze.html

https://www.bestprice.gr/item/2156222123/samsung-galaxy-tab-s7-11-128gb.html??qid=9TehqpRaLUc_ee996&seq=1&qo=tab+s7&from=cat

 

 

Ψάξε λίγο τις λεπτομέρειες και θα δεις πως το skroutz δεν κάνει τιποτα περισσότερο απο το να εμφανίζει τις τιμές που ορίζουν τα καταστήματα. 
 

Το ακομη πιο «περίεργο» ειναι πως το κατάστημα που εμφανίζεται στο best price να το εχει πιο φθηνά ειναι το arena777 ενώ στο skroutz βλέπουμε το arena77 με αλλο url, αλλο site και άλλη τιμή! Κατι βρωμάει εδώ και δεν φαίνεται να αφορά το skroutz! 

  • Like 1
Δημοσ.

Ακομα να λυθει το κυπριακο κ γιατι στις 23.00 ειναι νυχτα;

Το μονο πραγματικα διαθεσιμο ειναι σε φυσικα εμπορικα μαγαζια.κ μερος αυτου ειναι κ η φυσικη παρουσια αλλα κ η εξυπηρετηση στην στραβη καθως δε θα κολωσουν να τηρήσουν τυχον doa γιατι απλα δεν ειναι σκιτζηδες.Αλλα ειπαμε ειναι κλεφτες κ ακριβοι.

Ο έξυπνος αγοραστης ομως βρισκει το ιδιο στο σκρουτζ 40% κατω απλα ισως ειναι παραεισαγωγης refurbish αγνωστου προελευσης πωλητη κλπ κ μετα κλαιει στα φορουμ η γινεται νομικος απτο πολυ διαβασμα δικαιωμάτων κ νομων.

Μια αγορά την εχουμε κανει επιστημη..για να μη πω τι εχουμε κανει επαγγελμα..

  • Sad 1
Δημοσ.
Στις 21/7/2021 στις 1:05 ΠΜ, magicnumbers είπε

Ο έξυπνος αγοραστης ομως βρισκει το ιδιο στο σκρουτζ 40% κατω απλα ισως ειναι παραεισαγωγης refurbish αγνωστου προελευσης πωλητη κλπ κ μετα κλαιει στα φορουμ η γινεται νομικος απτο πολυ διαβασμα δικαιωμάτων κ νομων.

Μια αγορά την εχουμε κανει επιστημη..για να μη πω τι εχουμε κανει επαγγελμα..

Και μεταχειρισμένο θα πάρω, και refurbished, και καινούριο, όσο σηκώνει το γούστο και η τσέπη μου. Άλλο όμως να το πληρώσω επειδή γουστάρω εγώ κι άλλο το να με κοροϊδέψει ο κάθε τυχοδιώκτης που την είδε offshore πολυεθνική και προσπαθεί να αποφύγει τις υποχρεώσεις του με τακτική σουπιάς. Και ναι, αν θέλω να βρω το δίκιο μου η απάντηση είναι η γνώση. Διαβάζοντας ή ρωτώντας. Γιαυτό δεν υπάρχουν τα forum;

Δημοσ.

Θα πρέπει, μερικές φορές, να είμαστε και κάπου άνθρωποι.

Μου χει τύχει το εξής:

Μου ρχεται παραγγελία ένα Samsung, τελευταίο κομμάτι, και την στιγμή που πήγαινα να το αποσύρω από τη σελίδα, χτυπάει τηλέφωνο. Το σηκώνω και ήταν ένας τύπος που ήθελε το ίδιο Samsung. Του λέω χίλια συγγνώμη, μόλις εξαντλήθηκε το τελευταίο μας κομμάτι. Ακολούθησε ένας κουραστικός διάλογος του τύπου "δε γίνεται να μου το στείλεις εμένα, γίνεται να ακυρώσεις την άλλη παραγγελία; κλπ κλπ" κι άλλα τέτοια σχόλια με θράσος. Αλλά το θράσος δεν σταματάει εδώ. Την στιγμή που μου ζάλιζε τον έρωτα ο τύπος, ταυτόχρονα έκανε μόνος του παραγγελία το κινητό ονλαιν. Δυστυχώς για μένα επειδή ο μάγκας με είχε δεσμεύσει στο κωλοτηλέφωνο, δεν είδα ότι έκανε παραγγελία.

Όταν το κλείσαμε και γύρισα στο πισί να αποσύρω το προϊόν, βλέπω νέα παραγγελία. Δεν ήξερα ότι είναι αυτός. Καλώ αμέσως για να ενημερώσω ότι δυστυχώς το προϊόν εξαντλήθηκε και δεν πρόλαβε να αποσυρθεί από το eshop εγκαίρως. Διαπιστώνω από την χροιά της φωνούλας του ότι ήταν ο προηγούμενος.

Δεν χρειάζεται να μπω σε επιπρόσθετες λεπτομέρειες. Ο τύπος, εκμεταλλευόμενος την παραγγελία που "πρόλαβε" να "κλείσει" μετά απειλούσε με μηνύσεις για παραπλάνηση και ψευδή διαφήμιση και μας σκότιζε τα @@ για πολύ καιρό μετά.

Το ποιντ είναι ότι για μια άτυχη στιγμή για καιρό μετά μας χαλούσε τη μέρα αυτός ο μαλάκας.

Γενικώς είδα πολλά μαργαριτάρια εδώ μέσα, ο άλλος έγραψε ότι το άμαζον βάζει φρένο στις διαθεσιμότητες, γιατί να μην βάζουν και οι άλλοι. Το άμαζον. Με 1.5 εκατομμύριο σχεδόν προσωπικό, προγραμματιστές με μεγάλες μπάλες και (πρώην πλέον) αφεντικό που κάνει ταξιδάκια στο διάστημα για την πλάκα του. Ήμαρτον.

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, ChimairaX είπε

Γενικώς είδα πολλά μαργαριτάρια εδώ μέσα, ο άλλος έγραψε ότι το άμαζον βάζει φρένο στις διαθεσιμότητες, γιατί να μην βάζουν και οι άλλοι. Το άμαζον. Με 1.5 εκατομμύριο σχεδόν προσωπικό, προγραμματιστές με μεγάλες μπάλες και (πρώην πλέον) αφεντικό που κάνει ταξιδάκια στο διάστημα για την πλάκα του. Ήμαρτον.

Καταλαβαίνεις ότι το κυρίως πρόβλημα γίνεται σε ΜΕΜΟΝΩΜΕΝΑ προϊόντα που βγαίνουν σε προσφορά ε; Σε ΕΝΑ προϊόν που ξέρεις ότι μόλις το ανεβάσεις θα κάνουν κρα, πόσο δύσκολο είναι να ξέρεις πόσα κομμάτια έχεις να διαθέσεις;

Όσοι έχουν e-shop και δεν μπορούν να θέσουν ένα απλό x=5 κομμάτια και όταν το 5 γίνει 0 να σταματούν οι παραγγελίες, ας κλείσουν το ηλεκτρονικό κατάστημα και ας παραμείνουν στο φυσικό. Επιχειρείν με e-shop των 1.000€ από τα Lidl δε γίνεται.

Ήμαρτον λοιπόν να λένε όσοι πελάτες έχουν δεκάδες ακυρωμένες παραγγελίες.

Επεξ/σία από DownUNDERground
  • Like 3
Δημοσ.
Στις 19/7/2021 στις 10:24 ΠΜ, papp0us είπε

Εσύ το είπες αυτό. Για αυτό σου εστειλα τα λινκ.

Αυτό ακριβώς λέω σε όλη τη συζήτηση. Το ίδιο είπα και για κάποιον που μπορεί να μην έχει αποθήκη, αλλα είναι 5 λεπτά απο τον προμηθευτή του. Για μένα άμεσα διαθέσιμο το έχει, δε με νοιάζει αν το χαιδέυει στα μπουτια του, αλλα οτι μπορεί να το βρεί άμεσα.

Επίσης άμεσα διαθέσιμο δε σημαίνει φεύγει την ιδια μέρα, ούτε καν την επόμενη.

Επίσης επίσης, έχουμε φύγει τελείως απο το θέμα.

Αν έχει δεσμεύσει ένα κομμάτι στην αποθήκη του προμηθευτή του που θα τον περιμένει εκεί ότι και να γίνει, ο προμηθευτής του θα το βλέπει κάθε πρωί εκεί στο ράφι ότι και να γίνει μέχρι να το ζητήσει το μαγαζί, ΝΑΙ έχει άμεση διαθεσιμότητα.

Αν απλά έχει συμφωνία με τον προμηθευτή του για τις τιμές των κομματιών που θα αγοράζει και ένα αναμενόμενο όγκο πωλήσεων, όχι δεν είναι άμεσα διαθέσιμο.  

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...