agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΗΜΕΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ 1
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, agiannesg59 είπε ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΗΜΕΝΕΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΑΥΤΟ ΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ ΕΙΤΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΡΟΥΤΖ Ωραία σε πιστεύω, που ειναι ο νόμος ρωτάω. Γιατι τα παίρνεις;
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 9 λεπτά πριν, gregdel είπε Για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή το κουράσαμε. Ο λόγος της καταγγελίας δεν είναι άλλος από την κοροϊδία. Ψωνίζω on-line καμιά 10-15 χρόνια και πρέπει να είναι η 2η φορά που κάνω καταγγελία... η 1η είναι τόσο παλιά που ούτε τη θυμάμαι. Αφού δεν ήξερα που να απευθυνθώ Αν ο πωλητής μου έλεγε ότι έκανε λάθος στην τιμή απλά και όμορφα τελείωνε εκεί η κουβέντα. Όλοι κάνουν λάθη. Όμως: - Μέσα στη βδομάδα λαμβάνω ειδοποίηση (από skroutz) ότι το προϊόν έπεσε κατά 14% από 718-618€ (γιατί ορισμένοι κάνετε λες και βρήκα λαπτοπ σε τιμή 50€ και το παρήγγειλα και απαιτώ να το παρω)... σημ. το ίδιο ακριβώς λαπτοπάκι το πήρα πέρσι 600€ σε προσφορά. - Βάζω την παραγγελία άμεσα (αγορά μέσω skroutz) - Μου ακυρώνεται η παραγγελία από skroutz όχι για λάθος στην τιμή αλλά για έλλειψη από προμηθευτή - Μπαίνω στο αντίστοιχο site και το βλέπω διαθέσιμο σε άλλη τιμή. Την ίδια στιγμή το site δεν το δείχνει διαθέσιμο στο skroutz (εδώ αρχίζει να μου την δίνει) - Mail στο skroutz γιατί ακυρώθηκε αφού υπάρχει διαθέσιμο; - Απάντηση: Ακυρώθηκε γιατί υπάρχει έλλειψη από προμηθευτή - Εγω: Μα το βλέπω διαθέσιμο. Στείλτε το. - Απάντηση: Δυστυχώς το προϊόν δεν βρέθηκε στην τιμή που είχατε αρχικά επιλέξει λόγω κάποιου μηχανογραφικού λάθους Εδώ μου την έδωσε για τα καλά... πες μου "έκανα λάθος και σου είπα έλλειψη..." και μη μου αρχίζεις τα νομικίστικα του στυλ "η σύμβαση λέει αυτό ή το άλλο" καθώς ένα σωρό "συμβάσεις" έχουν "εκπέσει" ως καταχρηστικές. Τέλος, ευχαριστώ όσους ανέφεραν το "Συνήγορο του Καταναλωτή". Αυτή την ανεξάρτητα αρχή θα χρησιμοποιήσω και ας δικαιολογηθούν εκεί. Και παρε και μια σύνοψη μπας και σταματήσεις να εισαι εκτος θέματος
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, agiannesg59 είπε Και παρε και μια σύνοψη μπας και σταματήσεις να εισαι εκτος θέματος Αυτή η σύνοψη είναι ακόμα μεγαλύτερο μπέρδεμα, γιατι την παραγγελία την έκανε ο TS στο SKROUTZ, και την ακύρωσε το Skroutz. Για ξανα βάλε με στο θέμα λοιπόν. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από papp0us
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Μια χαρα τα λεει εσυ εχεις μπλέξει την βουρτσα με την οδοντόβουρτσα και το συνεχίζεις χωρίς καν να διαβάζεις τι γράφεται εδω μεσα.....
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, agiannesg59 είπε Μια χαρα τα λεει εσυ εχεις μπλέξει την βουρτσα με την οδοντόβουρτσα και το συνεχίζεις χωρίς καν να διαβάζεις τι γράφεται εδω μεσα..... Σου παράπεσε ο νόμος όμως, και ξεχωρίζω πολυ καλά την βούτρσα. Εσύ τόση ώρα αναθεματίζεις τους κλεφτοκοτάδες καταστηματάρχες, την ώρα που η παραγγελία έγινε στο Skroutz, και όχι στο κατάστημα.
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Απο οπου και να εγινε ζηταω αυτός που εκανε την λαμογια να πληρωσει.10 λογους στο καταστημα και 50 στο καλαθι του σκρουτζ που διαφημηζεται για την αμεσότητα και την αξιοποιστια του μαλλον οχι 50 αλλα 50000000 Στην ουσια δηλαδη και το καλαθι του σκρουτζ καμια νομιμότητα και αξιοπιστια .Τσαμπα λογια.ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. Υποψην οτι το καλαθι με το μαγαζι συνεργαζεται απλα υποτίθεται οτι σου παρέχει μεγαλυτερη αξιοπιστία κια ασφάλεια. Παπαραια μεντολες δηλαδη....... 1 ώρα πριν, agiannesg59 είπε Η λογικη παρε τα χρηματα σου πισω δεν σημαινει οτι ο μαγαζατορας διαγραφει τις οποιες παρανομίες εχει διαπραξει απεναντι στον νομο και τον πελατη. Επίσης ειτε ειναι διαθεσιμο ειτε κατοπιν παραγγέλλειας αυτο ουδεμιά σχεση εχει με την αναγραφομενη τιμη στην οποια κλεινη η παραγγέλλεια .ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΕΝΩ Η ΑΙΤΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. 22 ώρες πριν, agiannesg59 είπε Πλήρωσε ενα προϊών σε μια τιμη το οποιο ο προμηθευτής δεν του το δινει με γελοίες δικαιολογιες ενω το ιδιο προιον υπαρχει προς πώληση απο το ιδιο μαγαζι αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Αρα λοιπον υπαρχει το προιον αλλα το μαγαζι αρνείστε να του το δωσει στην τιμη που το έκλεισε.. 9 ώρες πριν, agiannesg59 είπε Το προιον εξακολουθει να υπαρχει στην ΕΡΠ αποθηκη αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Γιατι δεν το δινει λοιπον εφοσον ο πελάτης το πλήρωσε.ΔΕΝ ειναι ουτε λάθος τιμής ουτε λάθος αποθήκης αλλα λάθος νοοτροπιας Μπηκες????? Οσο για τον νομο οταν ξεκαθαρίσεις στο κεφαλι σου σε τι ακριβώς αναφέρεσαι τοτε τα λεμε.........ασε που εισαι και εκτος θεματος Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από agiannesg59
magicnumbers Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Οκ... Μετά από πόσα άκυρα μας επιτρέπεις να κάνουμε καταγγελία; 10; 20; 30; Γιατί πολλοί εδώ μέσα σίγουρα έχουν πιάσει τέτοιους αριθμούς. Ξερω γω?Ισως επαναπροσδιορισε το μαγαζι που ψωνιζεις να ειναι πιο αξιοπιστο.Το να σορταρεις το φτηνοτερο κ το πρωτο καλαθι του σκρουτζ σε ενα σαιτ που γελειωδως οι εμποροι παιζουν με τις τιμες στο λεπτο του ευρω καταλαβαινεις οτι δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ετσι? κ απλα θελουν να πιασουν πελατη. Κ μενα μου ακυρωσαν παραγγελια οκ μου γυρισαν 5 ευρω κουπονι.Ολα οκ.Τι να κανα?Ναρχισω τα μαιλ?Ξερεις κατι?Εχω κ αλλα πραματα να ασχοληθω κ χεσ$%κα για το καλαθι του σκρουτζ κ τι εχει μεσα. 3 ώρες πριν, agiannesg59 είπε Η λογικη παρε τα χρηματα σου πισω δεν σημαινει οτι ο μαγαζατορας διαγραφει τις οποιες παρανομίες εχει διαπραξει απεναντι στον νομο και τον πελατη. Επίσης ειτε ειναι διαθεσιμο ειτε κατοπιν παραγγέλλειας αυτο ουδεμιά σχεση εχει με την αναγραφομενη τιμη στην οποια κλεινη η παραγγέλλεια .ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΕΝΩ Η ΑΙΤΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Το παρε τα χρηματα σου πισω σημαινει αυτοματα κ ληξη της συμβασης μεταξυ πωλητη κ αγοραστη.Τελος.Τελεια. Τα υπολοιπα ειναι κλαψομ%%ιες του πελατη που σκουζει γιατι δεν πηρε αυτο που ηθελε σα μωρο παιδι.Καταναλωτικα ζομπι που τους εχουν πιει το αιμα κ τη ζωη αλλα δε το βλεπουν, κ αντιθετως μπορει να τρεχουν ολη μερα κ να τσακωνονται για ενα κινητο ενα ζευγαρι ακουστικα/ενα ρολοι/ενα ταμπλετ/λαπτοπ ΓΟΑΥΤΕΒΕΡ λες κ ειναι ολη τους η -αδεια- ζωη.Η μηπως ειναι? Οσο θελουν θα το πουλησουν,οπου θελουν.Μη το αγορασεις.Παρτο μτχ σε 5-6 μηνες μισοτιμης.Η ακομα καλυτερα αφου λετε για αμεσα διαθεσιμο πηγαινε σκαστα κ πληρωσε για ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ στον κωτσο μωτσο μιντια που τοχουν κ καθεται στο ραφι κ το βλεπεις αλλα τι κριμα τοχει 50€ ακριβοτερο,ενω εμεις ειμαστε εξυπνοι κ σορταρουμε τα 139,99 139,89 139,85 στο ιντερνετ.Αυτο ειναι η διαθεσιμοτητα.Αλλα νομιζετε οτι η ζωη ειναι πατας το κουμπι κ βγαινει μια χοντρη. 3 1 3 1
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 30 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Ξερω γω?Ισως επαναπροσδιορισε το μαγαζι που ψωνιζεις να ειναι πιο αξιοπιστο.Το να σορταρεις το φτηνοτερο κ το πρωτο καλαθι του σκρουτζ σε ενα σαιτ που γελειωδως οι εμποροι παιζουν με τις τιμες στο λεπτο του ευρω καταλαβαινεις οτι δεν ανταποκρινονται στην πραγματικοτητα ετσι? κ απλα θελουν να πιασουν πελατη. Κ μενα μου ακυρωσαν παραγγελια οκ μου γυρισαν 5 ευρω κουπονι.Ολα οκ.Τι να κανα?Ναρχισω τα μαιλ?Ξερεις κατι?Εχω κ αλλα πραματα να ασχοληθω κ χεσ$%κα για το καλαθι του σκρουτζ κ τι εχει μεσα. Το παρε τα χρηματα σου πισω σημαινει αυτοματα κ ληξη της συμβασης μεταξυ πωλητη κ αγοραστη.Τελος.Τελεια. Τα υπολοιπα ειναι κλαψομ%%ιες του πελατη που σκουζει γιατι δεν πηρε αυτο που ηθελε σα μωρο παιδι.Καταναλωτικα ζομπι που τους εχουν πιει το αιμα κ τη ζωη αλλα δε το βλεπουν, κ αντιθετως μπορει να τρεχουν ολη μερα κ να τσακωνονται για ενα κινητο ενα ζευγαρι ακουστικα/ενα ρολοι/ενα ταμπλετ/λαπτοπ ΓΟΑΥΤΕΒΕΡ λες κ ειναι ολη τους η -αδεια- ζωη.Η μηπως ειναι? Οσο θελουν θα το πουλησουν,οπου θελουν.Μη το αγορασεις.Παρτο μτχ σε 5-6 μηνες μισοτιμης.Η ακομα καλυτερα αφου λετε για αμεσα διαθεσιμο πηγαινε σκαστα κ πληρωσε για ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ στον κωτσο μωτσο μιντια που τοχουν κ καθεται στο ραφι κ το βλεπεις αλλα τι κριμα τοχει 50€ ακριβοτερο,ενω εμεις ειμαστε εξυπνοι κ σορταρουμε τα 139,99 139,89 139,85 στο ιντερνετ.Αυτο ειναι η διαθεσιμοτητα.Αλλα νομιζετε οτι η ζωη ειναι πατας το κουμπι κ βγαινει μια χοντρη. Σε γελασανε παλικαρι μου.Η ληξη της σύμβασης δεν σημαίνει και παραγραφή των οποιων παρανομιών η ευθηνων ποσο μαλλον οταν υπαρχουν εγγραφος ψεματα και ανακρίβειες στην ολη διαδικασια.Ακομα στην μεση μπαινει και το καλαθι του σκρουτζ το οποιο υποτιθεται οτι εισπράττει ναταβαντζιλικη απο τον πελατη ακριβώς για να τον προστατεύει απο τετειες περιπτώσεις.Δεν σου κανει καθολου εντυπωση που ως λογο ακύρωσής εβαλαν μη διαθεσιμοτητα και Οχι την αυξηση τιμης. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΟΥ Και επιδει και εσυ εισαι αδιαβαστος εισαι παρε την συνοψη 3 ώρες πριν, gregdel είπε Για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή το κουράσαμε. Ο λόγος της καταγγελίας δεν είναι άλλος από την κοροϊδία. Ψωνίζω on-line καμιά 10-15 χρόνια και πρέπει να είναι η 2η φορά που κάνω καταγγελία... η 1η είναι τόσο παλιά που ούτε τη θυμάμαι. Αφού δεν ήξερα που να απευθυνθώ Αν ο πωλητής μου έλεγε ότι έκανε λάθος στην τιμή απλά και όμορφα τελείωνε εκεί η κουβέντα. Όλοι κάνουν λάθη. Όμως: - Μέσα στη βδομάδα λαμβάνω ειδοποίηση (από skroutz) ότι το προϊόν έπεσε κατά 14% από 718-618€ (γιατί ορισμένοι κάνετε λες και βρήκα λαπτοπ σε τιμή 50€ και το παρήγγειλα και απαιτώ να το παρω)... σημ. το ίδιο ακριβώς λαπτοπάκι το πήρα πέρσι 600€ σε προσφορά. - Βάζω την παραγγελία άμεσα (αγορά μέσω skroutz) - Μου ακυρώνεται η παραγγελία από skroutz όχι για λάθος στην τιμή αλλά για έλλειψη από προμηθευτή - Μπαίνω στο αντίστοιχο site και το βλέπω διαθέσιμο σε άλλη τιμή. Την ίδια στιγμή το site δεν το δείχνει διαθέσιμο στο skroutz (εδώ αρχίζει να μου την δίνει) - Mail στο skroutz γιατί ακυρώθηκε αφού υπάρχει διαθέσιμο; - Απάντηση: Ακυρώθηκε γιατί υπάρχει έλλειψη από προμηθευτή - Εγω: Μα το βλέπω διαθέσιμο. Στείλτε το. - Απάντηση: Δυστυχώς το προϊόν δεν βρέθηκε στην τιμή που είχατε αρχικά επιλέξει λόγω κάποιου μηχανογραφικού λάθους Εδώ μου την έδωσε για τα καλά... πες μου "έκανα λάθος και σου είπα έλλειψη..." και μη μου αρχίζεις τα νομικίστικα του στυλ "η σύμβαση λέει αυτό ή το άλλο" καθώς ένα σωρό "συμβάσεις" έχουν "εκπέσει" ως καταχρηστικές. Τέλος, ευχαριστώ όσους ανέφεραν το "Συνήγορο του Καταναλωτή". Αυτή την ανεξάρτητα αρχή θα χρησιμοποιήσω και ας δικαιολογηθούν εκεί. 16 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Παραλήρημα. Πάμε παρακάτω... για γελια καλυτερα Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από agiannesg59
magicnumbers Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 3 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Σε γελασανε παλικαρι μου.Η ληξη της σύμβασης δεν σημαίνει και παραγραφή των οποιων παρανομιών η ευθηνων ποσο μαλλον οταν υπαρχουν εγγραφος ψεματα και ανακρίβειες στην ολη διαδικασια.Ακομα στην μεση μπαινει και το καλαθι του σκρουτζ το οποιο υποτιθεται οτι εισπράττει ναταβαντζιλικη απο τον πελατη ακριβώς για να τον προστατεύει απο τετειες περιπτώσεις.Δεν σου κανει καθολου εντυπωση που ως λογο ακύρωσής εβαλαν μη διαθεσιμοτητα και Οχι την αυξηση τιμης. ΟΤΑΝ ΛΕΣ ΑΜΕΣΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟ ΣΗΜΑΊΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟ ΕΧΕΙΣ ΣΤΗΝ ΑΠΟΘΗΚΗ ΣΟΥ BAΣH NOMOY Και επιδει και εσυ εισαι αδιαβαστος εισαι παρε την συνοψη για γελια καλυτερα Τι ευθυνες ναχει ρε φιλε?Πληρωσες κατι-δε στο εδωσε-σου δωσε τα λεφτα σου πισω,τι αλλο να κανει να σε αποκαταστησει γιατι σε εξεθεσε στο χωριο?
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Η παραπλανηση ειναι νομικο αδικημα.Η ληξη της σύμβασης δεν σημαίνει και παραγραφή των οποιων παρανομιών η ευθηνων ποσο μαλλον οταν υπαρχουν εγγραφος ψεματα και ανακρίβειες στην ολη διαδικασια. ΤΟ ΘΕΜΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Ο ΝΗΜΑΤΟΘΕΤΗΣ ΣΤΗΝ "ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΗ ΤΙΜΗ" ΑΛΛΑ ΝΑ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΕΥΘΎΝΟΝΤΑΙ ΓΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΤΙΚΉ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΜΕΝΟ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟ. Αλλωστε το καλαθι του σκρουτζ μεσω του οποίου εγινε η αγορα υποτιθεται νομικα οτι σε διασφαλίζει απο τετοιες πρακτικες. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από agiannesg59
vngls7 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 10 minutes ago, magicnumbers said: Τι ευθυνες ναχει ρε φιλε?Πληρωσες κατι-δε στο εδωσε-σου δωσε τα λεφτα σου πισω,τι αλλο να κανει να σε αποκαταστησει γιατι σε εξεθεσε στο χωριο? http://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/συχνές-ερωτήσεις-προϊόντα/ Διάβασε τι ισχύει στην περίπτωση "Μη Παράδοση Αγαθών – Παραπλανητική Πληροφόρηση – Καταχρηστικοί Όροι Συναλλαγών" στο δεύτερο παράδειγμα που είναι ακριβώς η περίπτωση του TS. Τι να κάνει? Να γίνει σωστός επαγγελματίας και να συμμορφωθεί με τη νομοθεσία. 2 2
magicnumbers Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Κ αμα βγαλετε ακρη σφυριχτε μου.Ο νομος πρεπει να γινει ειδικοτερος στο ηλεκτρονικο εμποριο αυτης της μορφης.Ξαναλεω αν το κριτηριο ληψης αποφασης ειναι τα ευρωλεπτα διαφορας τιμης κατι βρωμαει. Κ φυσικα αυτο που λεω παντα οταν δινεις ενα ποσο ρισκαρωντας θα εξεταζεις πρωτα ποσο σημαντικο ειναι για σενα.Αν ειναι οικονομιες μηνων κ πας κ τα σκασεις για να παρεις 100 ευρω φτηνοτερα μια τηλεοραση απτο κρουτζ κ μετα να τα φας σε τηλεφωνα κ νευρα οχι δεν ειναι οικονομια/εξυπνη αγορα.Πηγαινε σε φυσικο καταστημα ναχεις κ φυσικη εξυπηρετηση.
DownUNDERground Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, magicnumbers είπε Κ αμα βγαλετε ακρη σφυριχτε μου.Ο νομος πρεπει να γινει ειδικοτερος στο ηλεκτρονικο εμποριο αυτης της μορφης. Άρα τελικά έχουμε δίκιο και απλά ο νόμος πρέπει να εξειδικευτεί;;;😂 Άκρη δεν ελπίζουμε να βγάλουμε όταν υπάρχουν καταναλωτές με τη δική σου "λογική" να χαλάνε την πιάτσα. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα