electrodemon Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, cliobaccarra είπε Φίλε μου όταν η τακτική του ανοίγω eshop σε πακιστανικό αφμ το φεσωνω και στην διετία πάμε για άλλο ακμάζει, πώς ακριβώς να στο λύσει ο έμπορος; Προσπάθησε να πουλήσεις εσύ και να ζήσεις όταν εγώ θα έχω αέρα 24% σε σχέση με σένα. Ε προσπάθησε να το έχεις και άμεσα στην αποθήκη να κάθεται με το ρίσκο η τιμή να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και αυτό το 5% κερδοφορίας (στην καλύτερη) να μηδενιστεί η να γίνει και ζημιά. Μερικά πράγματα απλά δεν γίνονται. Ούτε ο κύριος Μπάμπης θα έχει logistics Amazon γιατί τότε θα είχε γίνει Amazon. Το 24% που προπληρώνει ο έμπορος είναι ένα μέτρο (σκληρό, η αλήθεια είναι) που όμως προέκυψε από τα φαινόμενα φοροδιαφυγής τα οποία μάστιζαν (και συνεχίζουν) τη χώρα όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα. Κι έτσι όμως, αυτό δε σημαίνει οτι το πληρώνει ο έμπορος κάθε χρόνο. Κακώς το αναφέρουν οι έμποροι σαν να είναι λεφτά που πληρώνουν ξανά και ξανά. Εφόσον δηλωθεί (ΑΝ δηλωθεί) το ανάλογο κέρδος, τότε συμψηφίζεται με το φόρο που θα πρέπει να καταβάλλει, κι έτσι αφαιρείται από το τελικό ποσό. Τελικά το ποσό που πληρώνει ο καθένας (επιχείρηση ή πρόσωπο) ειναι το ιδιο 24%, εκτός αν ανήκει σε κλιμακα χαμηλού φόρου κλπ. Δε βλέπω όμως να αναφέρεται κανενας έμπορος σε επιδοτήσεις επιχειρήσεων κι άλλα δωράκια που τα φυσικά πρόσωπα δεν έχουν. Αντίθετα, βλέπω σε πολλούς τομείς και σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις να υιοθετούνται τακτικές που επειδή το κράτος δεν έχει προνοήσει/νομοθετήσει/ελέγξει για την πάταξή τους, έχουν γίνει καθεστώς. Κι όποιος τολμήσει να ζητήσει το δίκιο του να λάβει την θρασύτατη απάντηση ''..έτσι είναι το σύστημα.." 1
papapontikas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) copy-paste απο απαντηση που εδωσα σε αλλο παρομοιο θεμα. Η γραμματεια καταναλωτη αναφερει πως Η παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Οι ανακριβείς πληροφορίες μπορεί να αφορούν τη διαθεσιμότητα και το χρόνο παράδοσης του προϊόντος ή άλλα θέματα, όπως είναι π.χ. η προέλευση του προϊόντος, οι προδιαγραφές του, τα χαρακτηριστικά του προμηθευτή και οι δεσμεύσεις του έναντι των καταναλωτών. Παραπλανητική θεωρείται και η εμπορική πρακτική που παραλείπει ουσιώδεις για τη λήψη απόφασης συναλλαγής πληροφορίες. Επίσης η αγορά έγινε μέσω skroutz? Αν ναι στείλε μνμ στο Σκρουτζ για το συγκεκριμένο μαγαζί. ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΕΣ ΕΔΩ: http://www.mindev.gov.gr/είδος-καταγγελίας-ή-πληροφορίες-αιτή/ http://www.mindev.gov.gr/καταγγελίες-πολιτών/καταγγελίες-προϊόντων/επώνυμη-καταγγελία-προϊόντος/ Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από papapontikas 1 1
cliobaccarra Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 28 λεπτά πριν, electrodemon είπε Το 24% που προπληρώνει ο έμπορος είναι ένα μέτρο (σκληρό, η αλήθεια είναι) που όμως προέκυψε από τα φαινόμενα φοροδιαφυγής τα οποία μάστιζαν (και συνεχίζουν) τη χώρα όσον αφορά τον ιδιωτικό τομέα. Κι έτσι όμως, αυτό δε σημαίνει οτι το πληρώνει ο έμπορος κάθε χρόνο. Κακώς το αναφέρουν οι έμποροι σαν να είναι λεφτά που πληρώνουν ξανά και ξανά. Εφόσον δηλωθεί (ΑΝ δηλωθεί) το ανάλογο κέρδος, τότε συμψηφίζεται με το φόρο που θα πρέπει να καταβάλλει, κι έτσι αφαιρείται από το τελικό ποσό. Τελικά το ποσό που πληρώνει ο καθένας (επιχείρηση ή πρόσωπο) ειναι το ιδιο 24%, εκτός αν ανήκει σε κλιμακα χαμηλού φόρου κλπ. Δε βλέπω όμως να αναφέρεται κανενας έμπορος σε επιδοτήσεις επιχειρήσεων κι άλλα δωράκια που τα φυσικά πρόσωπα δεν έχουν. Αντίθετα, βλέπω σε πολλούς τομείς και σε πολλές ιδιωτικές επιχειρήσεις να υιοθετούνται τακτικές που επειδή το κράτος δεν έχει προνοήσει/νομοθετήσει/ελέγξει για την πάταξή τους, έχουν γίνει καθεστώς. Κι όποιος τολμήσει να ζητήσει το δίκιο του να λάβει την θρασύτατη απάντηση ''..έτσι είναι το σύστημα.." Δεν εκανα αναλυση ευθυνων. Το θεμα ειναι οτι δεν υπαρχει καμια κερδοφορια στην συγκεκριμενη αγορα, με αποτελεσμα κανεις να μην στοκαρει τπτ περαν τον 2-3 μεγαλων. Τωρα το αν μπορει να ζησει καποιος με επιδοτησεις τι να σου πω δεν το γνωριζω. Ναι οπως ειπα και πριν το λαθος του ειναι το logistic. Αν ειναι λαθος εκ του πονηρου ας το δει ο ts και ας πραξει οτι νομιζει. Προσωπικα το θεωρω οτι δεν ειναι εκ του πονηρου αλλα λογω κακης διαχειρισης του erp-αποθηκης. Οσο για την αλλαγη τιμης σε υψηλοτερη δεν μου λεει απαραιτητα κατι, μπορει να εχει παρει 10 τεμαχια στην Α τιμη και 5 στην Β, σε διαφορετικες ημερομηνιες. Οι τιμες αλλαζουν απο ωρα σε ωρα απο μερα σε μερα γινεται παρτυ, φυσικα δεν λεω οτι αυτο ισχυει στο 100% στην περιπτωση εδω. Γενικα ας κανει οτι θελει φυσικα, αλλα απο την στιγμη που δεν υπαρχουν οικονομικες εκκρεμοτητες δεν νομιζω οτι θα ασχοληθει κανεις.
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Το προιον εξακολουθει να υπαρχει στην ΕΡΠ αποθηκη αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Γιατι δεν το δινει λοιπον εφοσον ο πελάτης το πλήρωσε.ΔΕΝ ειναι ουτε λάθος τιμής ουτε λάθος αποθήκης αλλα λάθος νοοτροπιας Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από agiannesg59 1
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 8 ώρες πριν, SeNNinhA είπε Κανετε ένα λαθος: Το "άμεσα διαθέσιμο" σημαίνει ότι υπάρχει στο κατάστημα και όχι σε κάποια αποθήκη τρίτου προμηθευτη. Αναφέρεται αλλωστε και στο Skroutz. Εάν δεν είναι "άμεσα διαθέσιμο" τότε επιβαλεται να χαρακτηρίζεται ως "κατόπιν παραγγελίας". Το εαν ο εκάστοτε προμηθευτής είναι στο διπλανό τετράγωνο ή σε άλλη πόλη ή στην Κίνα δεν με αφορά σαν πελάτη ούτε και το εάν έχει ή όχι διαθεσιμότητα. Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται ξεκαθαρα για θέμα απάτης προς τον καταναλωτη Το άμεσα διαθέσιμο του Σκρουτζ είναι πρόβλημα της πλατφόρμας και μόνο, δεν είναι παγκόσμια σταθερά. Αν το Skroutz πιάνει μαγαζια να το δηλώνουν ως άμεσα διαθέσιμο, ενώ δε τα έχει στην αποθήκη, ας τα διώχνει, αυτό δεν έχει καμία σχέση με το θέμα μας. Λέτε για σύνδεση eShop με αποθήκες και σας απαντάω για σύνδεση eShop με αποθήκες. 11 ώρες πριν, DownUNDERground είπε Αντί να καλούμε εμείς το κατάστημα πριν παραγγείλουμε όπως εσύ μας πρότεινες, δεν είναι πιο απλό να καλεί το ίδιο το e-shop τον προμηθευτή του, να συνεννοούνται πόσα κομμάτια μπορεί να του διαθέσει και να βάλει κόφτη δικό του εσωτερικά ο ίδιος ο μαγαζάτορας;;; Δε ζήτησε κανείς να συνδέει το e-shop του μετην αποθήκη του προμηθευτή! Αν είναι δυνατόν! Απλά θέλουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Και ταλαιπωρείται ο καταναλωτής, χωρίς να μπαίνει κανείς να ρυθμίσει το πως λειτουργεί η αγορά. Αφού ρε συ δε θες να καταλάβεις,γιατί δεν το παραδέχεσαι; Δηλαδή θες ένα eShop με 9 προμηθευτές και 10.000 προϊόντα, να ρίχνει ένα τηλεφωνακι σε κάθε προμηθευτή καθημερινά και να επιβεβαιώνει ότι τα υπόλοιπα 200 Μαγαζιά τους έχουν ρίξει Α παραγγελίες ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ; Χωρίς τη σύνδεση με την αποθήκη του προμηθευτή τα πράγματα θα ήταν ακόμα χειρότερα, γιατί ξαναλέω ότι αυτό που παραβλέπετε όλοι, ότι δηλαδή οι ίδιοι προμηθευτές είναι για το σύνολο σχεδόν των Σκρουτζομπεστπραισομαγαζων. Αν δε θέλετε να μπλέκετε με τέτοια διαδικασία, και την πιθανότητα να βρεθείτε με ακυρώμενη παραγγελία, ΜΗΝ παραγγελνεται από τον κυρ Μπάμπη, ο οποίος έχεις την δυνατότητα να πουλάει φτηνά, ακριβώς επειδή δεν έχει στοκ και αποθήκες. Πάτε από ενα πιο γνωστό μαγαζί, αν γίνεται και με φυσικό κατάστημα που συνήθως υποδηλώνει την ύπαρξη αποθήκης και ψωνίζετε από εκεί. Αν θέλετε να εκμεταλλευτείτε τις τιμές πάτωμα του κυρ Μπάμπη, παίρνετε ένα τηλεφωνακι πριν την παραγγελία.Εγώ αυτή τη συμβουλή έχω, αυτή μπορώ να δώσω 10 ώρες πριν, electrodemon είπε Θυμαται κάποιος να έκανε ανάληψη χρημάτων/χρέωση κάρτας και να έβγαλε περισσότερα μετρητά/χρέωσε μεγαλύτερο ποσό από όσο είχε διαθέσιμο; Αν όχι, τότε σημαίνει πως υπάρχει σύστημα που είναι δυνατόν να υποστηρίξει την άμεση ενημέρωση. Αυτό ως προς το τεχνικό μέρος. Μόλις συγκρίνες το σύστημα ανάληψης μετρητών από τις τράπεζες με το σύστημα διαχείρισης αποθήκης ενός σκρουτζομαγαζου που κατά 90% έχει βάση το υπόγειο ενός σπιτιού; Αυτό είδαν τα μπιρμπιλοτα ματάκια μου; Γενικά οποιαδηποτε κίνηση ειναι σε νορμάλ πλαίσια , όπως π.χ πήρα κάτι ΚΑΙ ΤΟ ΕΠΌΜΕΝΟ ΠΡΩΙ, με πήραν τηλέφωνο, και μου ακυρωσαν παραγγελία λόγο λάθος τιμής/λάθος διαθεσιμότητας , κατεμε δεν είναι πρόβλημα. Αν ο ts ήταν στο περιμενε καμία 20αρια.μερες με το λάπτοπ πληρωμένο και τελικά του έκαναν λαμόγια , γνώμη μου είναι ότι πολύ σωστά γκρινιάζει , γιατί ακόμα και αν ήταν λαθος απλό και όχι λαμόγια, είναι χοντρό. Αν δεν έχουν σκοπό να σου δώσουν μια εξήγηση , μια εναλλακτική, μια έκπτωση σε κάτι άλλο η δεν ξέρω εγώ τι, και έχεις τρόπο να τους κάνεις καταγγελία κάνε τη. Σε αρμόδιο όργανο δε νομιζω να τα καταφέρεις αλλά έστω στο Σκρουτζ κάνε, θα τους τσούξει αρκετά.
DownUNDERground Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 2 ώρες πριν, papp0us είπε Το άμεσα διαθέσιμο του Σκρουτζ είναι πρόβλημα της πλατφόρμας και μόνο, δεν είναι παγκόσμια σταθερά. Μάλλον εσύ δε θες να καταλάβεις (αφού θες να την πάμε έτσι την κουβέντα).😉 Δε μιλάμε για άμεσα διαθέσιμα στο skroutz. Πριν κάνεις παραγγελία κοιτάς και τη διαθεσιμότητα από το ίδιο το σάιτ. 2 ώρες πριν, papp0us είπε Δηλαδή θες ένα eShop με 9 προμηθευτές και 10.000 προϊόντα, να ρίχνει ένα τηλεφωνακι σε κάθε προμηθευτή καθημερινά και να επιβεβαιώνει ότι τα υπόλοιπα 200 Μαγαζιά τους έχουν ρίξει Α παραγγελίες ΓΙΑ ΕΝΑ ΕΝΑ ΤΑ ΠΡΟΪΌΝΤΑ; Όχι, μιλάμε για τις προσφορές, γιατί κυρίως εκεί συμβαίνει το πρόβλημα. Άρα δε μιλάμε για χιλιάδες προϊόντα, αλλά 10-20 περιπτώσεις που ανεβαίνουν την εβδομάδα σε όλα τα ελληνικά e-shop και πάρα πολλές δεν παραδίδονται ποτέ. Όταν ανεβάζεις μια προσφορά μία στο τόσο το κάνεις εν γνώσει σου και όχι αυτοματοποιημένα. Εκτός αν αφήνεις το σύστημα να ανανεώσει μόνο του τιμές 200€ κάτω πχ... Άρα πριν αποφασίσεις να την ανεβάσεις, μπορείς να ελέγξεις και να ορίσεις ανάλογα τη διαθεσιμότητα φαντάζομαι. Δεν είναι διαφορική εξίσωση. Και μετά σου λένε κάτι τέτοιοι "υπάρχει έλλειψη από την προμηθευτή", αλλά το προϊόν συνεχίζουν να το εμφανίζουν κανονικά διαθέσιμο σε τιμή κανονική και όχι προσφοράς. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground
magicnumbers Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Αλλο ενα θεμα που ο πελατης επειδη πληρωνει θεωρει οτι αγορασε τον κοσμο ολο κ του χρωστουν ευγνωμοσυνη οι τρεχουσες κ οι επομενες γενιες που θαρθουν.Τι δεν εγινε ετσι?Καταγγελια. Δεν ειναι ο πρωτος,9 στους 10 ειναι αποταν βγηκε το "ο πελατης εχει παντα δικιο" κ το καναν ολοι καραμελα χωρις να ξερουν τι κ αν εχει βαση κ βλεπεις φαινομενα σαν αυτο,μεχρι να μπουκαρουν σε μαγαζια κ να ωρυονται για οτι φανταστουν σε εναν υπαλληλο που τρωει σκατο για 650ε κ πιθανον ειναι γιος τους/κορη τους/αδερφος κλπ. Λες κ ο πελατης στιγμιαια ειναι εξωγηινος κ δεν ανηκει στην ιδια κοινωνια. ΠΑραγγειλες ενα λαπτοπ,δε στο φερνουν τελικα.Τα λεφτα στα γυρισαν?Αν ναι η ιστορια τελειωνει εδω.Ξερω το βρηκες 150 ευρω λιγοτερο στο χ χρουτζομαγαζο ανω ραχουλας αλλα τελικα ηταν φουσκα.Μπορει να τοχαν μπορει οχι,μπορει να αλλαξε η τιμη οπως εγραψαν παραπανω.Συμβαινει.δεν ειναι το τελος του κοσμου.Καταγγελια για απογοητευση πελατη δεν υφισταται. 2
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, agiannesg59 είπε Πλήρωσε ενα προϊών σε μια τιμη το οποιο ο προμηθευτής δεν του το δινει με γελοίες δικαιολογιες ενω το ιδιο προιον υπαρχει προς πώληση απο το ιδιο μαγαζι αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Αρα λοιπον υπαρχει το προιον αλλα το μαγαζι αρνείστε να του το δωσει στην τιμη που το έκλεισε.. Δεν υπαρχουν εξωγήινοι μονο λαμογια και ναι οταν πληρωνω απαιτω να παραλαβω αυτο που πληρωσα.Η λογικη παρε τα χρηματα σου πισω δεν σημαινει οτι ο μαγαζατορας διαγραφει τις οποιες παρανομίες εχει διαπραξει απεναντι στον νομο και τον πελατη. Επίσης ειτε ειναι διαθεσιμο ειτε κατοπιν παραγγέλλειας αυτο ουδεμιά σχεση εχει με την αναγραφομενη τιμη στην οποια κλεινη η παραγγέλλεια .ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ ΟΤΑΝ ΤΟ ΠΡΟΙΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΣ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗΤΕΡΗ ΤΙΜΗ ΕΝΩ Η ΑΙΤΙΑ ΑΚΥΡΩΣΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΤΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΛΑΘΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ ΑΛΛΑ ΑΠΑΤΗ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από agiannesg59 3
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 23 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Μάλλον εσύ δε θες να καταλάβεις (αφού θες να την πάμε έτσι την κουβέντα).😉 Δε μιλάμε για άμεσα διαθέσιμα στο skroutz. Πριν κάνεις παραγγελία κοιτάς και τη διαθεσιμότητα από το ίδιο το σάιτ. Όχι, μιλάμε για τις προσφορές, γιατί κυρίως εκεί συμβαίνει το πρόβλημα. Άρα δε μιλάμε για χιλιάδες προϊόντα, αλλά 10-20 περιπτώσεις που ανεβαίνουν την εβδομάδα σε όλα τα ελληνικά e-shop και πάρα πολλές δεν παραδίδονται ποτέ. Όταν ανεβάζεις μια προσφορά μία στο τόσο το κάνεις εν γνώσει σου και όχι αυτοματοποιημένα. Εκτός αν αφήνεις το σύστημα να ανανεώσει μόνο του τιμές 200€ κάτω πχ... Άρα πριν αποφασίσεις να την ανεβάσεις, μπορείς να ελέγξεις και να ορίσεις ανάλογα τη διαθεσιμότητα φαντάζομαι. Δεν είναι διαφορική εξίσωση. Και μετά σου λένε κάτι τέτοιοι "υπάρχει έλλειψη από την προμηθευτή", αλλά το προϊόν συνεχίζουν να το εμφανίζουν κανονικά διαθέσιμο σε τιμή κανονική και όχι προσφοράς. Δεν ανέφερα πουθενά εγώ το το Skroutz, στον φίλο απάντησα που είπε οτι : Εάν δεν είναι "άμεσα διαθέσιμο" τότε επιβαλεται να χαρακτηρίζεται ως "κατόπιν παραγγελίας". Το εαν ο εκάστοτε προμηθευτής είναι στο διπλανό τετράγωνο ή σε άλλη πόλη ή στην Κίνα δεν με αφορά σαν πελάτη ούτε και το εάν έχει ή όχι διαθεσιμότητα. Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται ξεκαθαρα για θέμα απάτης προς τον καταναλωτη Το οτι άμεσα διαθέσιμο σημαίνει το έχω στην αποθήκη, ισχύει ΜΟΝΟ για το Skroutz. Δεν υπάρχει νομοθεσία οτι άμεσα διαθέσιμο για ένα κατάστημα σημαίνει ότι το έχει αποθήκη. Αν ένα μαγαζί έχει τον προμηθευτή 15 λεπτά μακριά, και μπορεί να πάει με τα πόδια να το πάρει, για μένα είναι άμεσα διαθέσιμο, για εσένα μπορεί να μην είναι. ΚΑΙ οι προσφορές προέρχονται απο τους προμηθευτές. Δε σου φαίνεται περίεργο που δεκάδες καταστήματα παίζουν με διαφορές μερικών λεπτών του ευρώ σε χιλιάδες προιόντα; Οτι άλλα έχουν ένα προϊόν 19.99€ ΟΛΑ;. Ολα αυτά τα καταστήματα, τιμολογούν με βάση την τιμή που δίνει ο προμηθευτής. Άλλος βάζει 10% καπέλο, άλλος 9% και πάει λέγοντας. Ενα απλό παράδειγμα με μια πετσέτα https://www.skroutz.gr/s/27701510/Summertiempo-Πετσέτα-Θαλάσσης-Jacquard-150x75cm-Μωβ.html Βλέπεις κάποιο Pattern εδώ; Όσο αυτοματοποιημένη είναι η ρύθμιση του στοκ βάση της αποθήκης του προμηθευτή, άλλο τόσο ειναι και η ρύθμιση της τιμής, ανάλογα με την τιμή που το δίνει ο προμηθευτής. Όσα λέω δεν αναφέρονται στην περίπτωση του TS. Αν θεωρεί οτι τον κοροίδεψαν ας δράσει ανάλογα, εγώ απλά σας εξηγώ τι συμβαίνει. Τα ίδια συμβαίνουν σε όλα τα προϊόντα δεν στοκάρονται για τον α-β λόγο. Το ίδιο συμβαίνει στα φυτά, το ίδιο συμβαίνει στα φρέσκα τρόφιμα. Ολη η αγορά βασίζεται στην αποθήκη του προμηθευτή
Lanike71 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Εγώ ένα καταλαβαίνω : Η αγορά δεν αυτορυθμίζεται, με την έννοια ότι οι κακοί θα κλείσουν. Υπάρχει μεγάλη δεξαμενή καταναλωτών και κάνουν κύκλο από το ένα στο άλλο κατάστημα.
DownUNDERground Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 37 λεπτά πριν, papp0us είπε Το οτι άμεσα διαθέσιμο σημαίνει το έχω στην αποθήκη, ισχύει ΜΟΝΟ για το Skroutz. Δεν υπάρχει νομοθεσία οτι άμεσα διαθέσιμο για ένα κατάστημα σημαίνει ότι το έχει αποθήκη. Μόλις μου έκαψες τον εγκέφαλο.😁 Ναι, αυτό ακριβώς σημαίνει τυπικά για το νόμο: Το πως το εξυπηρετεί αυτό κάθε κατάστημα είναι δικό του πρόβλημα. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground 1
gregdel Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Για να ξεκαθαρίσω κάτι επειδή το κουράσαμε. Ο λόγος της καταγγελίας δεν είναι άλλος από την κοροϊδία. Ψωνίζω on-line καμιά 10-15 χρόνια και πρέπει να είναι η 2η φορά που κάνω καταγγελία... η 1η είναι τόσο παλιά που ούτε τη θυμάμαι. Αφού δεν ήξερα που να απευθυνθώ Αν ο πωλητής μου έλεγε ότι έκανε λάθος στην τιμή απλά και όμορφα τελείωνε εκεί η κουβέντα. Όλοι κάνουν λάθη. Όμως: - Μέσα στη βδομάδα λαμβάνω ειδοποίηση (από skroutz) ότι το προϊόν έπεσε κατά 14% από 718-618€ (γιατί ορισμένοι κάνετε λες και βρήκα λαπτοπ σε τιμή 50€ και το παρήγγειλα και απαιτώ να το παρω)... σημ. το ίδιο ακριβώς λαπτοπάκι το πήρα πέρσι 600€ σε προσφορά. - Βάζω την παραγγελία άμεσα (αγορά μέσω skroutz) - Μου ακυρώνεται η παραγγελία από skroutz όχι για λάθος στην τιμή αλλά για έλλειψη από προμηθευτή - Μπαίνω στο αντίστοιχο site και το βλέπω διαθέσιμο σε άλλη τιμή. Την ίδια στιγμή το site δεν το δείχνει διαθέσιμο στο skroutz (εδώ αρχίζει να μου την δίνει) - Mail στο skroutz γιατί ακυρώθηκε αφού υπάρχει διαθέσιμο; - Απάντηση: Ακυρώθηκε γιατί υπάρχει έλλειψη από προμηθευτή - Εγω: Μα το βλέπω διαθέσιμο. Στείλτε το. - Απάντηση: Δυστυχώς το προϊόν δεν βρέθηκε στην τιμή που είχατε αρχικά επιλέξει λόγω κάποιου μηχανογραφικού λάθους Εδώ μου την έδωσε για τα καλά... πες μου "έκανα λάθος και σου είπα έλλειψη..." και μη μου αρχίζεις τα νομικίστικα του στυλ "η σύμβαση λέει αυτό ή το άλλο" καθώς ένα σωρό "συμβάσεις" έχουν "εκπέσει" ως καταχρηστικές. Τέλος, ευχαριστώ όσους ανέφεραν το "Συνήγορο του Καταναλωτή". Αυτή την ανεξάρτητα αρχή θα χρησιμοποιήσω και ας δικαιολογηθούν εκεί. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από gregdel 3 1
DownUNDERground Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, magicnumbers είπε Αλλο ενα θεμα που ο πελατης επειδη πληρωνει θεωρει οτι αγορασε τον κοσμο ολο κ του χρωστουν ευγνωμοσυνη οι τρεχουσες κ οι επομενες γενιες που θαρθουν.Τι δεν εγινε ετσι?Καταγγελια. Δεν ειναι ο πρωτος,9 στους 10 ειναι αποταν βγηκε το "ο πελατης εχει παντα δικιο" κ το καναν ολοι καραμελα χωρις να ξερουν τι κ αν εχει βαση κ βλεπεις φαινομενα σαν αυτο,μεχρι να μπουκαρουν σε μαγαζια κ να ωρυονται για οτι φανταστουν σε εναν υπαλληλο που τρωει σκατο για 650ε κ πιθανον ειναι γιος τους/κορη τους/αδερφος κλπ. Λες κ ο πελατης στιγμιαια ειναι εξωγηινος κ δεν ανηκει στην ιδια κοινωνια. ΠΑραγγειλες ενα λαπτοπ,δε στο φερνουν τελικα.Τα λεφτα στα γυρισαν?Αν ναι η ιστορια τελειωνει εδω.Ξερω το βρηκες 150 ευρω λιγοτερο στο χ χρουτζομαγαζο ανω ραχουλας αλλα τελικα ηταν φουσκα.Μπορει να τοχαν μπορει οχι,μπορει να αλλαξε η τιμη οπως εγραψαν παραπανω.Συμβαινει.δεν ειναι το τελος του κοσμου.Καταγγελια για απογοητευση πελατη δεν υφισταται. Οκ... Μετά από πόσα άκυρα μας επιτρέπεις να κάνουμε καταγγελία; 10; 20; 30; Γιατί πολλοί εδώ μέσα σίγουρα έχουν πιάσει τέτοιους αριθμούς. Επεξ/σία 18 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground
agiannesg59 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Αμεσα διθεσιμο σημαινει παω στο μαγαζι και το παραλαμβανω κατευθειαν και το πληρώνω την ιδια στιγμή.Τετοια μαγαζιά ψαχνω στον σκρουτζ και ετσι αγοραζω για να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και ας κοστιζει κατι παραπανω.Φυσικα εχω το πλεονεκτημα να μενω στην Αθηνα και να εχω επιλογες......... 1
papp0us Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 6 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Μόλις μου έκαψες τον εγκέφαλο.😁 Ναι, αυτό ακριβώς σημαίνει τυπικά για το νόμο: Το πως το εξυπηρετεί αυτό κάθε κατάστημα είναι δικό του πρόβλημα. Υπάρχει νόμος που λέει οτι πρέπει το άμεσα διαθέσιμο να είναι στην αποθήκη; Ειλικρινά ρωτάω δεν το ξέρω. Τι σχέση έχει αυτό που έβαλες με το "διαθέσιμο σημαίνει το έχω στην αποθήκη;" Σου ξαναλέω, ένα μαγαζί είναι μεσοτοιχία με τον προμηθευτή, και τα δηλώνει άμεσα διαθέσιμα. ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΑΠΟΘΗΚΗ. Είναι παράνομο; 3 λεπτά πριν, agiannesg59 είπε Αμεσα διθεσιμο σημαινει παω στο μαγαζι και το παραλαμβανω κατευθειαν και το πληρώνω την ιδια στιγμή.Τετοια μαγαζιά ψαχνω στον σκρουτζ και ετσι αγοραζω για να εχω το κεφαλι μου ήσυχο και ας κοστιζει κατι παραπανω.Φυσικα εχω το πλεονεκτημα να μενω στην Αθηνα και να εχω επιλογες......... Ορίστε η λύση, εμπιστεύεται το άμεσα διαθέσιμο του σκρουτζ, το οποίο κρατάει γκέμια στα μαγαζιά, και πάει και ψωνίζει σαν άνθρωπος. Τι δουλειά έχει το άμεσα διαθέσιμο σε ένα οποιοδήποτε κατάστημα όμως με το άμεσα διαθέσιμο του σκρουτζ που έχει συγκεκριμένες συνθήκες για να χρησιμοποιηθεί; Εκτός αν το Skroutz είναι ο νόμος, οπότε πάσο
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα