DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 56 λεπτά πριν, papp0us είπε ένα τηλεφωνακι/email πριν την παραγγελία και η αντικαταβολή με έχει εδώ και σχεδόν 2 χρόνια με δεκάδες παραγγελίες χωρίς την παραμικρή έκπληξη. Σε προσφορές καλές, άμα κάτσεις να πάρεις τηλεφωνάκι πρώτα θα μείνεις με το... ακουστικό στο χέρι στο τέλος.
papp0us Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, DownUNDERground είπε Σε προσφορές καλές, άμα κάτσεις να πάρεις τηλεφωνάκι πρώτα θα μείνεις με το... ακουστικό στο χέρι στο τέλος. Ε άμα κυνηγάτε προσφορες που δε θα αντέξουν ούτε 15 λεπτά γιατι είναι 7 κομμάτια( αν είναι 7 )τι παράπονο έχετε που δεν τα βρίσκετε; Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από papp0us 2
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 5 ώρες πριν, Snoob είπε Αν ήθελε κάποιος να κάνει καταγγελία, θα την έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή, εφόσον επιδιώκει κάποιας μορφής ΕΦΔ (Εξωδικαστικό Φιλικό Διακανονισμό). Εναλλακτικά, κινείται νομικά (η περίπτωση αυτή τερματίζει τις όποιες διαδικασίες έχει κινήσει ο Συνήγορος ή δεν επιτρέπει καν την έναρξη των διαδικασιών αν έχει προηγηθεί της προσφυγής στο Συνήγορο). Θεωρώ και τις δύο περιπτώσεις απολύτως αδιέξοδες. να προσθέσω και την Γενική Γραμματεία Καταναλωτή 1 ώρα πριν, DownUNDERground είπε Σε προσφορές καλές, άμα κάτσεις να πάρεις τηλεφωνάκι πρώτα θα μείνεις με το... ακουστικό στο χέρι στο τέλος. Σε προσφορές καλές αν τις χτυπήσεις γρήγορα μέσω διαδικτύου (web) και πληρώσεις (δεν έχει σημασία ο τρόπος πληρωμής) ένα είναι σίγουρο ότι τα επόμενα (5) πέντε λεπτά θα γράφεις το επόμενο θέμα στο insomnia.gr που θα έχει τίτλο έπεσα θύμα απάτης από το "ΧΥΩ" κατάστημα τι να κάνω.
DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 36 λεπτά πριν, papp0us είπε Ε άμα κυνηγάτε προσφορες που δε θα αντέξουν ούτε 15 λεπτά γιατι είναι 7 κομμάτια( αν είναι 7 )τι παράπονο έχετε που δεν τα βρίσκετε; Η απάντηση είναι μία και έχει δόθηκε και πιο πάνω: Σύνδεση με το απόθεμα της αποθήκης και problems solved.😉
Baator Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, DownUNDERground είπε Η απάντηση είναι μία και έχει δόθηκε και πιο πάνω: Σύνδεση με το απόθεμα της αποθήκης και problems solved.😉 Μακάρι να ήταν τόσο απλό. Τα σκρουτζομάγαζα έχουν σύνδεση με το απόθεμα της αποθήκης, είναι το xml αρχείο που αναφέρθηκε πιο πάνω που στέλνεται ανά τακτά χρονικά διαστήματα. 1. Όσο συχνά και αν στέλνεται, θα πέσεις σε κάποια φάση σίγουρα στην περίπτωση που κάποιος αγόρασε το τελευταίο κομμάτι, αλλά δεν έχει σταλθεί ακόμα το πιο πρόσφατο xml με το απόθεμα. 2. Ποιος σου εγγυάται ότι το απόθεμα που λέει η αποθήκη είναι σωστό; Κάποιος που δεν το έχει ζήσει, δεν μπορεί να φανταστεί τι σημαίνει να έχεις μια αποθήκη με 10 χιλιάδες κωδικούς που ο κάθε κωδικός να έχει απόθεμα από 0-1000+. 100% θα είναι λάθος σχεδόν σε όλα τα προιόντα. Όχι τραγικά λάθος, αλλά είναι απλά αδύνατον να λέει ότι έχεις στο Χ προιόν 732 κομμάτια και είναι όντως τόσα. Μπορεί να 'ναι 720, μπορεί να 750, πάντως είναι αδύνατον να είναι όλα 100% σωστά. Ακόμα και τα πάντα να δουλεύανε ρολόι, δηλαδή κάποιος βάζει μια παραγγελία, φεύγει η παραγγελία, αφαιρείται το προιόν από την αποθήκη, πάλι θα γινόταν λάθος. Που δυστυχώς ΔΕΝ δουλεύουν τα πάντα ρολόι, μπορεί εσύ να παραγγείλεις το κόκκινο σε κάτι, να κάνει λάθος ο αποθηκάριος, να σου στείλει το μπλε, και το κόκκινο να φαίνεται -1 ενώ το μπλε +1, επιστροφές, ακυρώσεις παραγγελιών, ανταλλαγές, τηλεφωνικές παραγγελίες, παραλαβές από το κατάστημα, έχει 1002 περιπτώσεις. Για κάτι τρελές περιπτώσεις τύπου Black Friday/Χριστούγεννα κτλ. δεν το συζητάμε καν, χάνει η μάνα το παιδί και το παιδί την μάνα, όλοι δουλεύουν σαν τρελοί για να προλάβουν να φύγουν οι παραγγελίες σχετικά σύντομα και τα λάθη πάνε και έρχονται. Δεν είναι τόσο απλό απλά να λέμε "συνδέστε την αποθήκη με το σάιτ". Συνδεδεμένα είναι. 2
SeNNinhA Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Sorry αλλά δεν παραγγέλνεις από το Skroutz. Εκεί απλά βλέπεις το προϊόν. Κλικαρεις και πας στην σελίδα του πωλητή. Εκεί ΕΠΙΒΆΛΛΕΤΑΙ να έχει άμεση συνδεση με το απόθεμα του. Να δεχτώ ότι υπάρχει μια κάποια καθυστέρηση στα τελευταία κλικ και μπορεί να ξεφύγουν κάποια κομμάτια (αλλά και αυτό μόνο εάν κάνουν μέσα στα στα τελευταία δευτερόλεπτα ταυτόχρονα το τελευταίο κλικ οι πελάτες κάτι πολύ σπάνιο). Δεν μπορούν να σου ξεφεύγουν 10-20-50 παραγγελίες εκτός της διαθεσιμότητας σου!!! Αυτό συνιστα μέγιστη ανευθυνότητα σου ως πωλητή και επιβάλλεται να την επωμιστεις. Είναι ευθύνη και υποχρέωση σου να κάνεις κάτι που ένας οποιαδήποτε προγραμματιστης μπορεί να σου το λύσει σε λιγότερο από μια ημέρα. Επίσης ακόμη και στην πολύ extreme περίπτωση που θα δεχθώ ότι έτυχε να έχεις 10-20-50 παραγγελίες παραπάνω από την διαθεσιμότητα σου δεν μπορείς να ενημερώνεις οπότε σου καπνίσει τους πελάτες σου για την ανικανότητα εκπλήρωσης της παραγγελίας τους. Ή όποια ενημέρωση αδυναμίας αποστολής του προιοντος λόγω μη διαθεσιμότητας πρεπει να είναι ΑΜΕΣΗ (αντε να δεχθώ την επόμενη ημέρα το πρωί) και όχι μετά από 10,15 ημέρες ή και ένα μήνα. Ούτε καν μετά από 2 ημέρες. Σε κάθε περίπτωση ο πωλητής είναι υπεύθυνος για να έχει επαρκές απόθεμα καθώς και να ενημερωσει άμεσα για αδυναμία αποστολής. Αλλιώς επιβάλλεται να επωμιστει το οποίο επιπλέον κόστος. Εάν όχι, τότε ο αγοραστής έχει σαφέστατα απώλειες λόγω αδυναμίας αγοράς του προϊόντος από άλλη σχετική ανταγωνιστή προσφορά καθώς και λογω οποιασδήποτε καθυστέρησης παραλαβής του. Κάτι που είναι αποκλειστική ευθύνη του πωλητή. Σωστα λοιπόν έχετε δικαίωμα και σας προτρέπω να κάνετε καταγγελίες για αθέμιτες πρακτικές και παραπλάνηση του καταναλωτή. 4
papp0us Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, DownUNDERground είπε Η απάντηση είναι μία και έχει δόθηκε και πιο πάνω: Σύνδεση με το απόθεμα της αποθήκης και problems solved.😉 Ποιας αποθήκης όμως; Σου ξαναλέω οτι σε συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ υπάρχουν αποθήκες καταστημάτων, βασίζονται όλοι στις αποθήκες του προμηθευτή. Οταν απο τον ιδιο προμηθευτή ψωνίζουν 200 Eshop και άλλα τόσα φυσικά καταστήματα, πως περιμένεις για γίνεται σε πραγματικό χρόνο η ενημέρωση της διαθεσιμότητας; 22 λεπτά πριν, SeNNinhA είπε Ή όποια ενημέρωση αδυναμίας αποστολής του προιοντος λόγω μη διαθεσιμότητας πρεπει να είναι ΑΜΕΣΗ (αντε να δεχθώ την επόμενη ημέρα το πρωί) και όχι μετά από 10,15 ημέρες ή και ένα μήνα. Ούτε καν μετά από 2 ημέρες. Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα, το γεγονός οτι είναι αδύνατον να υπάρχει άμεση σύνδεση με αποθήκη που δεν είναι του καταστήματος, και σε αυτή βασίζονται ΠΟΛΛΟΙ, δεν αλλάζει, αυτό θίγω μόνο. Το "συνδεσε το Eshop με την αποθήκη" ειναι μια πολύ απλή κίνηση, που δεν γίνεται πρακτικά όμως, γιατι οι πραγματικές τους αποθήκες είναι 200 προϊόντα άντε συν τις επιστροφές από μη παραλαβές. Αυτή είναι η πραγματικότητα τουλάχιστον για τα περισσότερα μαγαζιά. Αυτός είναι και ένας από τους πολλούς λόγους που πουλάνε τόσο φτηνά, γιατί δεν έχουν ούτε να διατηρούν αποθήκη, ούτε φόβο να τους κάτσει το προϊόν και να χάσει αξία. Το πουλάνε πρώτα και μετά το αγοράζουν. Το να κρατάνε λεφτά, και να κάνουν την πάπια δεν είναι πρακτική ειναι απατεωνιά, και είναι άλλο πράγμα, δεν υπερασπίζομαι τέτοιες κινήσεις.
DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, papp0us είπε Ποιας αποθήκης όμως; Σου ξαναλέω οτι σε συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ υπάρχουν αποθήκες καταστημάτων, βασίζονται όλοι στις αποθήκες του προμηθευτή. Οταν απο τον ιδιο προμηθευτή ψωνίζουν 200 Eshop και άλλα τόσα φυσικά καταστήματα, πως περιμένεις για γίνεται σε πραγματικό χρόνο η ενημέρωση της διαθεσιμότητας; Αντί να καλούμε εμείς το κατάστημα πριν παραγγείλουμε όπως εσύ μας πρότεινες, δεν είναι πιο απλό να καλεί το ίδιο το e-shop τον προμηθευτή του, να συνεννοούνται πόσα κομμάτια μπορεί να του διαθέσει και να βάλει κόφτη δικό του εσωτερικά ο ίδιος ο μαγαζάτορας;;; Δε ζήτησε κανείς να συνδέει το e-shop του μετην αποθήκη του προμηθευτή! Αν είναι δυνατόν! Απλά θέλουν και την πίτα ολόκληρη και τον σκύλο χορτάτο. Και ταλαιπωρείται ο καταναλωτής, χωρίς να μπαίνει κανείς να ρυθμίσει το πως λειτουργεί η αγορά. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground 1
electrodemon Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Θυμαται κάποιος να έκανε ανάληψη χρημάτων/χρέωση κάρτας και να έβγαλε περισσότερα μετρητά/χρέωσε μεγαλύτερο ποσό από όσο είχε διαθέσιμο; Αν όχι, τότε σημαίνει πως υπάρχει σύστημα που είναι δυνατόν να υποστηρίξει την άμεση ενημέρωση. Αυτό ως προς το τεχνικό μέρος. Ως προς το νομικό μέρος, η σελίδα του ΣτΚ ειναι σαφής: "Η αναγραφή λανθασμένης τιμής και γενικότερα κάθε παροχή εσφαλμένων ή ανακριβών πληροφοριών που ενδέχεται να παραπλανήσει το μέσο καταναλωτή και να τον οδηγήσει να λάβει απόφαση συναλλαγής την οποία, διαφορετικά, δε θα ελάμβανε, θεωρείται παραπλανητική εμπορική πρακτική και απαγορεύεται από το Ν.2251/94. Η εταιρεία θα πρέπει να προμηθεύσει το προϊόν ή ισοδύναμό του σε εύλογες ποσότητες, λαμβανομένων υπ’ όψιν του προϊόντος, της κλίμακας διαφήμισης αυτού και της τιμής που προσφέρεται. Διαφορετικά θεωρείται διαφήμιση δόλωμα και απαγορεύεται από το Ν.2251/94 ως παραπλανητική εμπορική πρακτική. 1
cliobaccarra Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Γενικότερα νομίζω δεν έχετε ιδέα για ποια αγορά μιλάτε; Αυτή που στην καλύτερη βγάζεις 5%; Αυτή που οι 3 πρώτοι στο skroutz πουλάνε χαμηλότερα η ίσα με το κόστος αγοράς; Αυτό του έλειπε του ανθρώπου να τον κυνηγάει και ο καθένας επειδή δεν έχει το logistics του amazon. Προφανώς το πρόβλημα του συγκεκριμένου μαγαζιού είναι ότι το site του δεν βλέπει το online απόθεμα της αποθήκης στα άμεσα διαθέσιμα προϊόντα. Ας σοβαρευτούμε λιγάκι πριν πάρουμε κεφάλια 1 1
DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 15 λεπτά πριν, cliobaccarra είπε Γενικότερα νομίζω δεν έχετε ιδέα για ποια αγορά μιλάτε; Αυτή που στην καλύτερη βγάζεις 5%; Αυτή που οι 3 πρώτοι στο skroutz πουλάνε χαμηλότερα η ίσα με το κόστος αγοράς; Μας αναφέρεις θέματα που πρέπει να λύσουν οι έμποροι μεταξύ τους. Δεν αφορά τους καταναλωτές αν αποφασίζουν να αλληλοστραγγαλίζονται με τις τιμές. Ο @electrodemon παρέθεσε το κείμενο που αναζητούσα και είναι σαφέστατο. Γενικά τις στρεβλώσεις της αγοράς δε θα τις επωμίζεται ΠΑΝΤΑ ο καταναλωτής (αν και συνήθως αυτό γίνεται). Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground 1
cliobaccarra Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, DownUNDERground είπε Μας αναφέρεις θέματα που πρέπει να λύσουν οι έμποροι μεταξύ τους. Δεν αφορά τους καταναλωτές αν αποφασίζουν να αλληλοστραγγαλίζονται με τις τιμές. Φίλε μου όταν η τακτική του ανοίγω eshop σε πακιστανικό αφμ το φεσωνω και στην διετία πάμε για άλλο ακμάζει, πώς ακριβώς να στο λύσει ο έμπορος; Προσπάθησε να πουλήσεις εσύ και να ζήσεις όταν εγώ θα έχω αέρα 24% σε σχέση με σένα. Ε προσπάθησε να το έχεις και άμεσα στην αποθήκη να κάθεται με το ρίσκο η τιμή να αλλάξει ανά πάσα στιγμή και αυτό το 5% κερδοφορίας (στην καλύτερη) να μηδενιστεί η να γίνει και ζημιά. Μερικά πράγματα απλά δεν γίνονται. Ούτε ο κύριος Μπάμπης θα έχει logistics Amazon γιατί τότε θα είχε γίνει Amazon.
DownUNDERground Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Ας μην ανοίγουν μαγαζάκια ηλεκτρονικών οι κυρ Μπάμπηδες τότε και ας κάνουν κάτι άλλο για τα προς το ζην. Θα επαναλάβω ότι οι παθογένειες κάθε κλάδου αφορούν τον κλάδο. Και το κράτος. 1
dagkas Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Όταν αγοράζεις κάτι συνυπογράφεις μια συμφωνία, εσύ σαν αγοραστης που δίνεις τα ωραία σου τα χρήματα και ο πωλητής που σου δίνει το ωραίο του το προϊόν εάν ένας από τους δύο υπαναχωρήσει από τη ΓΡΑΠΤΉ αυτή συμφωνία έχει νομικές κυρώσεις (εκτός και αν προβλέπει διαφορετικό ο νομοθέτης, πχ υπαναχωρηση αγοραστή). Δυστυχώς ο μόνος τρόπος είναι να κινηθείς νομικά εφόσον βέβαια έχεις τα απαραίτητα στοιχεία όπως απόδειξη αγοράς και δόλια αλλαγή τιμής. Πιθανόν δε να μπορείς να ζητήσεις και διαφυγόντα κέρδη εφόσον είναι απαραίτητο για την εργασία σου. 1
SeNNinhA Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 18 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, papp0us είπε Ποιας αποθήκης όμως; Σου ξαναλέω οτι σε συντριπτική πλειοψηφία ΔΕΝ υπάρχουν αποθήκες καταστημάτων, βασίζονται όλοι στις αποθήκες του προμηθευτή. Οταν απο τον ιδιο προμηθευτή ψωνίζουν 200 Eshop και άλλα τόσα φυσικά καταστήματα, πως περιμένεις για γίνεται σε πραγματικό χρόνο η ενημέρωση της διαθεσιμότητας; Σε αυτό συμφωνώ απόλυτα, το γεγονός οτι είναι αδύνατον να υπάρχει άμεση σύνδεση με αποθήκη που δεν είναι του καταστήματος, και σε αυτή βασίζονται ΠΟΛΛΟΙ, δεν αλλάζει, αυτό θίγω μόνο. Το "συνδεσε το Eshop με την αποθήκη" ειναι μια πολύ απλή κίνηση, που δεν γίνεται πρακτικά όμως, γιατι οι πραγματικές τους αποθήκες είναι 200 προϊόντα άντε συν τις επιστροφές από μη παραλαβές. Αυτή είναι η πραγματικότητα τουλάχιστον για τα περισσότερα μαγαζιά. Αυτός είναι και ένας από τους πολλούς λόγους που πουλάνε τόσο φτηνά, γιατί δεν έχουν ούτε να διατηρούν αποθήκη, ούτε φόβο να τους κάτσει το προϊόν και να χάσει αξία. Το πουλάνε πρώτα και μετά το αγοράζουν. Το να κρατάνε λεφτά, και να κάνουν την πάπια δεν είναι πρακτική ειναι απατεωνιά, και είναι άλλο πράγμα, δεν υπερασπίζομαι τέτοιες κινήσεις. Κανετε ένα λαθος: Το "άμεσα διαθέσιμο" σημαίνει ότι υπάρχει στο κατάστημα και όχι σε κάποια αποθήκη τρίτου προμηθευτη. Αναφέρεται αλλωστε και στο Skroutz. Εάν δεν είναι "άμεσα διαθέσιμο" τότε επιβαλεται να χαρακτηρίζεται ως "κατόπιν παραγγελίας". Το εαν ο εκάστοτε προμηθευτής είναι στο διπλανό τετράγωνο ή σε άλλη πόλη ή στην Κίνα δεν με αφορά σαν πελάτη ούτε και το εάν έχει ή όχι διαθεσιμότητα. Σε αυτή την περίπτωση πρόκειται ξεκαθαρα για θέμα απάτης προς τον καταναλωτη 7
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα