Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Αν ήθελε κάποιος να κάνει καταγγελία, θα την έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή, εφόσον επιδιώκει κάποιας μορφής ΕΦΔ (Εξωδικαστικό Φιλικό Διακανονισμό). Εναλλακτικά, κινείται νομικά (η περίπτωση αυτή τερματίζει τις όποιες διαδικασίες έχει κινήσει ο Συνήγορος ή δεν επιτρέπει καν την έναρξη των διαδικασιών αν έχει προηγηθεί της προσφυγής στο Συνήγορο). Θεωρώ και τις δύο περιπτώσεις απολύτως αδιέξοδες.
_Biohazard_ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 3 ώρες πριν, ELTASSOS1 είπε Και πως θα ζησει ο κυρ μπαμπης?....δεν μπιρουν ολοι να εχουν αλυσιδες. Διατηρώντας ένα αξιόπιστο μαγαζί, τί όχι;
agiannesg59 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 23 λεπτά πριν, 8051dt είπε Άμα σου έδωσαν τα χρήματα σου πίσω δεν τίθεται θέμα καταγγελίας, το ιν. Κα θα γελάσει μαζί σου και θα λήξει εκει. το ότι πλήρωσες δεν σημαίνει τιποτα, λαθοι σε αποθέματα καταστημάτων γίνονται διαρκώς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Κάνε μια αρνητική αξιολόγηση σε ότι πλατφόρμα χρησημοποιεις και τέλος. 1 ώρα πριν, agiannesg59 είπε Πλήρωσε ενα προϊών σε μια τιμη το οποιο ο προμηθευτής δεν του το δινει με γελοίες δικαιολογιες ενω το ιδιο προιον υπαρχει προς πώληση απο το ιδιο μαγαζι αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Αρα λοιπον υπαρχει το προιον αλλα το μαγαζι αρνείστε να του το δωσει στην τιμη που το έκλεισε.. 4 ώρες πριν, gregdel είπε Αγορά (web) laptop και χρέωση της πιστωτικής - Ακύρωση από τον πωλητή με την αιτιολογία ότι δεν το βρήκε από τον προμηθευτή - Την ίδια στιγμή το προϊόν το πουλούσε σε άλλη (μεγαλύτερη) τιμή - Mail διαμαρτυρίας μου - Απάντησή τους ότι το ακύρωσαν λόγω λάθους στην τιμή (ενώ το ακύρωσαν λόγω έλλειψης) - 2ο mail μου που ζητώ να μου το στείλουν -Απάντηση αρνητική
korakios Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 12 λεπτά πριν, Snoob είπε Αν ήθελε κάποιος να κάνει καταγγελία, θα την έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή, εφόσον επιδιώκει κάποιας μορφής ΕΦΔ (Εξωδικαστικό Φιλικό Διακανονισμό). Εναλλακτικά, κινείται νομικά (η περίπτωση αυτή τερματίζει τις όποιες διαδικασίες έχει κινήσει ο Συνήγορος ή δεν επιτρέπει καν την έναρξη των διαδικασιών αν έχει προηγηθεί της προσφυγής στο Συνήγορο). Θεωρώ και τις δύο περιπτώσεις απολύτως αδιέξοδες. Τι να διεκδικήσει απο τη στιγμή που δε ζημιώθηκε οικονομικά ?
_Biohazard_ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, Baator είπε .... Ο πελάτης κερδίζει στο ότι πλέον αντί να έχει να επιλέξει από 50 προιόντα, μπορεί πλέον να δει χιλιάδες. Αν δεν θες να πέφτεις και σε τέτοιες περιπτώσεις, επιλέγεις κατάστημα που λέει ότι το έχει άμεσα διαθέσιμο (που συνήθως σημαίνει και μεγαλύτερη τιμή), που και εκεί όμως μπορεί να γίνει καμιά στραβή που και που γιατί άντε βγάλε άκρη με μια αποθήκη με δεκάδες χιλιάδες κωδικούς και τι στοκ έχει ανά πάσα στιγμή. ...... Από την στιγμή που σου επιστρέφει τα λεφτά σου, δεν έχει νόημα να το κυνηγάς άλλο. Ξενέρωμα, αλλά έτσι είναι. ..... Τώρα τουλάχιστον, αργά ή γρήγορα θα πάρεις αυτό που θες εσύ. Θα απαντήσω σε αυτά που έχω αφήσει: 1). Τι ακριβώς κερδίζει ο πελάτης; Οτι αν τελικά λάβει αυτό που έχει παραγγείλει, στην τιμή που το έχει παραγγείλει, θα έχει μια αίσθηση σαν να κερδίζει το Τζόκερ; 2). Φαντάζομαι το ξέρεις οτι πολλοί γραφουν άμεσα διαθέσιμο, αλλά στην πραγματικότητα υποκρύπτεται ότι πάλι υπάρχει αναμονή για παραγγελία από τον προμηθευτή τους κτλ. Άλλο τζόκερ αυτό, να παραγγείλεις από "άμεσα διαθέσιμο" και όντως να είναι. 3). Ε ναι, έχασες χρόνο, έχασες πιθανώς μια άλλη ευκαιρία....γιατί να τον κυνηγήσεις τον απατεώνα, άσε τον χαλαρό να συνεχίσει την μπισνα του, μην τους κάνεις έστω μια ανεξοδη καταγγελία και να αποδείξει εκείνος ότι ήταν εντάξει. Και πρόστιμο τελικα αν δεν φάει, εστω να χάσει τον χρόνο που θα ασχοληθεί να απαντήσει στην Αρχή, όπως έχασες κι εσύ μαζί του. 4). Το αργά είναι το μόνο που ισχύει στην απάντηση σου, το γρήγορα το έχεις ξεχάσει από τη στιγμή που μπλέκεις με ένα τέτοιο κατάστημα. 6 2
basilis_k6 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 σωστο μαγαζι θα στο εδινε χωρις κερδος η με λιγη χασουρα εφοσον το πληρωσες. ο τυπος ειναι κλασσικος μπινες προφανως που θα αλλαξει επωνυμια σε 4 μηνες. κλασσικα ελληνικα πραγματα. δυστυχως δεν υπαρχει κρατος να ελενχει οποτε κανουν οτι θελουν και εσυ πρεπει να τους κυνηγήσεις μπας και βαλουν μυαλο. 1
Super Moderators Snoob Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Super Moderators Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, korakios είπε Τι να διεκδικήσει απο τη στιγμή που δε ζημιώθηκε οικονομικά ? Εγώ απλά εξηγώ ποια θα ήταν η διαδικασία. Την άποψή μου για το τι θα προέκυπτε είτε από απόπειρα ΕΦΔ είτε δικαστικώς, την παραθέτω στην τελευταία γραμμή του μηνύματός μου. 1
DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Baator είπε Πρέπει να καταλάβεις πως λειτουργούν τα περισσότερα μαγαζιά πλέον. Η εποχή όπου είχα μια αποθήκη, είχα στοκ με 50/100 πράγματα και τα πουλούσα, πέρασε. Πλέον ανεβάζουν χιλιάδες κωδικούς, δεν έχουν τίποτα σχεδόν ετοιμοπαράδοτο, και όταν παραγγείλει κάποιος, το παίρνουν από τον προμηθευτή και στο στέλνουν. Ο προμηθευτής ή οι προμηθευτές, από την μία αλλάζουν τιμές συνέχεια, από την άλλη μπορεί κάποιος να μην έχει στοκ και να αναγκαστείς να πάρεις από κάποιον άλλον ακριβότερο. Αυτό έχει αποτέλεσμα η τιμή ουσιαστικά να αλλάζει live πολλές φορές, αφού μπει δηλαδή η παραγγελία. Παρήγγειλε ο τάδε μια κάρτα γραφικών, στοκ δεν έχω, ο προμηθευτής που μου την έδινε σε μια Α τιμή δεν την έχει πλέον, θα την πάρω από τον άλλο που είναι όμως πιο ακριβός. Έτσι δουλεύουν σχεδόν όλοι πλέον, ειδικά σε προιόντα τεχνολογίας. Να κάθεσαι να αλλάζεις τιμές στο σάιτ κάθε μέρα σε χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες κωδικούς, δεν γίνεται. Και 100 υπαλλήλους να είχες, απλά δεν γίνεται. Πρώτα μπαίνει η παραγγελία, μετά τσεκάρεις τι μπορείς να κάνεις/τι έχεις διαθέσιμο και αν είναι το στέλνεις. Ο πελάτης κερδίζει στο ότι πλέον αντί να έχει να επιλέξει από 50 προιόντα, μπορεί πλέον να δει χιλιάδες. Αν δεν θες να πέφτεις και σε τέτοιες περιπτώσεις, επιλέγεις κατάστημα που λέει ότι το έχει άμεσα διαθέσιμο (που συνήθως σημαίνει και μεγαλύτερη τιμή), που και εκεί όμως μπορεί να γίνει καμιά στραβή που και που γιατί άντε βγάλε άκρη με μια αποθήκη με δεκάδες χιλιάδες κωδικούς και τι στοκ έχει ανά πάσα στιγμή. Το να κάθεσαι και να μαλώνεις δεν έχει νόημα, όλοι έτσι δουλεύουν. Αν ο έμπορος βάλει απλά 50 πράγματα να πουλάει και έχει στοκ σε όλα, απλά δεν θα επιβιώσει όταν η κατάσταση είναι πλέον έτσι. Από την στιγμή που σου επιστρέφει τα λεφτά σου, δεν έχει νόημα να το κυνηγάς άλλο. Ξενέρωμα, αλλά έτσι είναι. Σκέψου απλά πόσοι χιλιάδες κωδικοί υπάρχουν σε ένα κατάστημα με είδη τεχνολογίας, καλώδια, καλωδιάκια, ανταλλακτικά, 500 κάρτες γραφικών, 500 κουτιά, ανεμιστήρες, άπειρες μνήμες, άπειρα λάπτοπς, τάμπλετς, 1002 τζιτζιριμίτζιρι. Δεν γίνεται να έχει στοκ από τα πάντα και η τιμή να μένει πάντα σταθερή. Εκεί θα πηγαίναμε σε εποχές 30 χρόνια πριν, "έναν υπολογιστή θέλω", αυτά τα 2 μοντέλα έχω αδερφέ, διάλεξε. Τώρα τουλάχιστον, αργά ή γρήγορα θα πάρεις αυτό που θες εσύ. Πράγματι έτσι φαίνεται να γίνεται, ΟΜΩΣ όλο αυτό το σκεπτικό δε στέκει όταν μιλάμε για τα προϊόντα που δείχνουν "άμεσα διαθέσιμα" και ΠΑΛΙ δεν παραδίδουν σε όσους έκαναν παραγγελία. ΕΠίσης, σε αυτά που ξεστοκάρουν, συμπεραίνεται από αυτό που λέει η λέξη ότι υπάρχει ΣΤΟΚ που θέλουν να δώσουν. Εκεί όμως βάζουν άραγε να συνδέονται άμεσα οι παραγγελίες με την αποθήκη για να μπει κόφτης όταν τελειώσουν τα τεμάχια; Η πράξη δείχνει πως όχι. Επίσης όσοι λένε ότι επειδή κάποιος δε ζημιώνεται οικονομικά, δεν έχει "δικαίωμα" να διαμαρτύρεται για τη μη παραδοθείσα παραγγελία, είναι ΤΕΛΕΙΩΣ λάθος. Υπάρχει κάπου κείμενο στη σελίδα του ΣΥνήγορου του Καταναλωτή περί ψευδούς αναγραφής διαθεσιμότητας, η οποία διώκεται. Ψάχνω να το βρω να το παραθέσω. Δείτε και αυτό. Η παραπάνω αναφορά κάπου έχει γραφτεί. Ίσως και εδώ: Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground 4 1
Baator Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, agiannesg59 είπε Πλήρωσε ενα προϊών σε μια τιμη το οποιο ο προμηθευτής δεν του το δινει με γελοίες δικαιολογιες ενω το ιδιο προιον υπαρχει προς πώληση απο το ιδιο μαγαζι αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Αρα λοιπον υπαρχει το προιον αλλα το μαγαζι αρνείστε να του το δωσει στην τιμη που το έκλεισε.. Δεν είναι γελοίες δικαιολογίες. Αγοράζω 40 τεμάχια ενός προιόντος από έναν προμηθευτή μου με κόστος 50 π.χ. ευρώ και το πουλάω 70. Αν τελειώσουν αυτά τα 40 τεμάχια και μετά τα ξαναβρώ από άλλον προμηθευτή με κόστος 70 πλέον ευρώ, δεν γίνεται να συνεχίζω να το πουλάω 70. Θα μπω μέσα. Προφανώς θα αλλάξω τιμή. Και ναι, το σάιτ μου θα δείχνει ότι είναι ακόμα διαθέσιμο, αλλά με νέα τιμή πλέον. Και δυστυχώς σε αυτά τα είδη, αναλόγως του από ποιον θα το πάρεις, πόσοι ενδιάμεσοι υπάρχουν, πότε θα το πάρεις, σε τι ποσότητα, οι διαφορές στο κόστος είναι τεράστιες. Για αυτό και βλέπεις στο Σκρουτζ τρομακτικές διαφορές, το ίδιο προιόν ο ένας το έχει 999 ευρώ, ο άλλος 1500, ο τρίτος 2500. Δεν το παίρνουν όλοι στην ίδια τιμή και απλά κάποιοι τρελοί αποφασίζουν να ρίξουν 1500 ευρώ επάνω. Έφερε π.χ. το Πλαίσιο ή ο Κωτσόβολος κάρτες γραφικών. Τις πήραν πότε τις πήραν, πήγανε βάλανε την RTX 3080 900 ευρώ. Χαμός, παραγγελίες, προ-παραγγελίες, εξαντλήθηκαν αυτά τα κομμάτια, έγινε της τρελής μετά με την ζήτηση και το στοκ, η τιμή ξαφνικά πήγε στα 3 χιλιάρικα. Καταλαβαίνω ότι είναι ξενέρωμα και υπάρχει και η λογική "εμένα τι με νοιάζει, τόσο την είχανε", αλλά δεν γίνεται να αρχίζει να χαρίζει τέτοια είδη το κάθε κατάστημα, πόσο μάλλον όταν δεν μιλάμε για τεράστιες αλυσίδες αλλά για το μαγαζί του κυρ-Μπάμπη που θα φέρει 5 κομμάτια όλο κι' όλο. Κάρτες γραφικών, Playstation 5, συγκεκριμένα λάπτοπς, κινητά, έτσι δουλεύει αυτό το είδος. Σήμερα έχει 500 ευρώ, αύριο 1000. Και ξαναλέω, όσο ταλαιπωρία και αν είναι, ΔΕΝ θέλουμε σαν καταναλωτές να πάμε πίσω στις παλιές εποχές του "αυτά τα 3 προιόντα έφερα, δεν μπορώ να στοκάρω άλλα, διάλεξε ένα από αυτά". Και ακόμα και σήμερα, αν θες κάτι πολύ και το θες και ΑΥΡΙΟ, γίνεται, αλλά θα το χρυσοπληρώσεις. Δεν γίνεται και στην φτηνότερη τιμή της αγοράς και αύριο όμως. Έχει πάρα πολύ κόσμο που δεν χαλιέται να δώσει 3000 για μια κάρτα που κοστίζει 800 κανονικά ή να πληρώσει το Playstation 5 διπλάσια τιμή από την κανονική. Καταλαβαίνω πάρα πολύ καλά και την πλευρά του καταναλωτή, αλλά και ο πωλητής συγκεκριμένες επιλογές έχει. Το βάζω μια χαμηλή τιμή και μένει εκεί πάντα γιατί κάποτε έτυχε και βρήκα μερικά κομμάτια φτηνά, με μαθηματική ακρίβεια θα τον οδηγήσει στο κλείσιμο. Καλώς ή κακώς, χρηματιστήριο έχει φτάσει να είναι η αγορά των ηλεκτρονικών ειδών, θέλει ψάξιμο, υπομονή και κατά την γνώμη μου, δεν αξίζει να χαλιέσαι και να λες "θα το κυνηγήσω δικαστικά" ή "θα κάνω καταγγελία", εκτός φυσικά όταν μιλάμε για απατεώνες που ποτέ δεν είχαν σκοπό να σου στείλουν το προιόν και απλά μαζεύουν λεφτά, κλείνουν την "εταιρεία" και ανοίγουν άλλη. Άλλη περίπτωση αυτή. 3
DownUNDERground Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 4 λεπτά πριν, Baator είπε Δεν είναι γελοίες δικαιολογίες. Αγοράζω 40 τεμάχια ενός προιόντος από έναν προμηθευτή μου με κόστος 50 π.χ. ευρώ και το πουλάω 70. Αν τελειώσουν αυτά τα 40 τεμάχια και μετά τα ξαναβρώ από άλλον προμηθευτή με κόστος 70 πλέον ευρώ, δεν γίνεται να συνεχίζω να το πουλάω 70. Θα μπω μέσα. Προφανώς θα αλλάξω τιμή. Και ναι, το σάιτ μου θα δείχνει ότι είναι ακόμα διαθέσιμο, αλλά με νέα τιμή πλέον. Και δυστυχώς σε αυτά τα είδη, αναλόγως του από ποιον θα το πάρεις, πόσοι ενδιάμεσοι υπάρχουν, πότε θα το πάρεις, σε τι ποσότητα, οι διαφορές στο κόστος είναι τεράστιες. Τίποτα από αυτά δε χρειάζεται να γίνει, αν το κατάστημα συνδέει τις παραγγελίες με την αποθήκη του και στα 40 κομμάτια μπαίνει κόφτης. ΕΦΑΡΖΜΟΖΕΤΑΙ;;; Εκτός αν εκεί είναι καλά να είμαστε ακόμα στις "παλιές εποχές". 2021 έχουμε. Το Amazon το κάνει. 6
chdeal Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Έχουν πολύ ενδιαφέρον κάποιες απόψεις παραπάνω οι οποίες λίγο πολύ δικαιολογούν κάποιος να δείχνει ετοιμοπαράδοτα προϊόντα, να πουλάει αέρα και να ξεκινάει τη διαδικασία να αποκτήσει το προϊόν που εμπορεύεται μετά την παραγγελία (και την πληρωμή) από τον τελικό πελάτη του. Μηδέν εμπορικό ρίσκο, μηδέν δεσμευμένο κεφάλαιο. Αυτή η διαδικασία σε φυσικό κατάστημα είναι - και πολύ σωστά - αδιανόητη. Το ίδιο οφείλει να είναι και σε e-shop. Με βάση αυτή τη λογική είναι ΟΚ - επειδή κάτι έχω ακούσει να κινείται στην αγορά με φρεγάτες και αεροπλάνα - να ανοίξω ένα e-shop που να πουλάει φρεγάτες και αεροπλάνα, να βάλω ένα price-tag και αν μου κάτσει η παραγγελία να ψάξω να δω αν και από που θα τις προμηθευτώ. Αν τελικά αποδειχθεί το price-tag off, δεν πειράζει, θα ακυρώσω την παραγγελία και θα δώσω στον πελάτη πίσω τα λεφτά του. Η χαρά του τραχανοπλαγιά - πρώην γιδοβοσκού e-εμπόρου τεχνολογίας. 18
Xejolontas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, Snoob είπε Αν ήθελε κάποιος να κάνει καταγγελία, θα την έκανε στο Συνήγορο του Καταναλωτή, εφόσον επιδιώκει κάποιας μορφής ΕΦΔ (Εξωδικαστικό Φιλικό Διακανονισμό). Εναλλακτικά, κινείται νομικά (η περίπτωση αυτή τερματίζει τις όποιες διαδικασίες έχει κινήσει ο Συνήγορος ή δεν επιτρέπει καν την έναρξη των διαδικασιών αν έχει προηγηθεί της προσφυγής στο Συνήγορο). Θεωρώ και τις δύο περιπτώσεις απολύτως αδιέξοδες. Σε ένα Μπουρδέλο κράτος με δικαιοσύνη με μέσο όρο απόφασης 11 χρόνια , τι να περιμένεις??? Τίποτα 3
Basilhs23___ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Σωστό και σεβαστο και να μην έχουν όλοι την δυνατότητα να ενημερώνουν την σελίδα τους με τιμές και διαθεσιμότητα. Δεν φταίει όμως σε κάτι ο υποψήφιος πελάτης που πλήρωσε. Αν είναι έτσι να υπάρχουν μόνο αντικαταβολες ώστε να πληρώνεις μόλις έρθουν. Η αλλαγή τιμής λόγω μη διαθεσιμότητας και εύρεσης αλλου προμηθευτή δεν είναι πρόβλημα του πελάτη, κανονικά πρέπει να του σταλεί το προϊόν στην ίδια τιμή και το μαγαζί να μπει μέσα. Πιθανή λύση σε όλα αυτά είναι πριν την οποιαδήποτε πληρωμή να έρχεται ένα αίτημα στην εταιρεία να ψάξει για διαθεσιμότητα και τιμές και μετά να έρχεται ένα email στον πελάτη ότι όλα είναι εντάξει και μπορεί να πληρώσει. Μπορεί να γίνει αυτοματοποιημενα.
Tigio13 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Πριν μερικά χρόνια ήθελα να πάρω κάτι ακουστικά turtle beach. Μπήκα σκρουτζ βρήκα ένα μαγαζί που το είχε σε καλή τιμή και πήγα από εκεί να το πάρω μιας και ήταν ετοιμοπαράδοτο και ήταν στο δρόμο μου. Αφού ψάξαμε λίγο στο μαγαζί βρήκαμε το τελευταίο διαθέσιμο κομμάτι που υπήρχε. Την ώρα που έκοβε την απόδειξη του λέω αφού πήρα το τελευταίο κομμάτι δεν το βγάζεις εκτός αποθέματος γιατί είσαι και ο φτηνότερος στον σκρουτζ να μην έχεις θεμα? Και μου απαντάει το παιδί μπες στον σκρουτζ να δεις. Μπαίνουμε μαζί και τα ακουστικά είχαν βγει από την πλατφόρμα. Αφού το έκανε αυτός νομίζω πως όλοι θα μπορούσαν να το κάνουν. Η αγορά είχε γίνει αρχές του 18. 3
papp0us Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, Tigio13 είπε Πριν μερικά χρόνια ήθελα να πάρω κάτι ακουστικά turtle beach. Μπήκα σκρουτζ βρήκα ένα μαγαζί που το είχε σε καλή τιμή και πήγα από εκεί να το πάρω μιας και ήταν ετοιμοπαράδοτο και ήταν στο δρόμο μου. Αφού ψάξαμε λίγο στο μαγαζί βρήκαμε το τελευταίο διαθέσιμο κομμάτι που υπήρχε. Την ώρα που έκοβε την απόδειξη του λέω αφού πήρα το τελευταίο κομμάτι δεν το βγάζεις εκτός αποθέματος γιατί είσαι και ο φτηνότερος στον σκρουτζ να μην έχεις θεμα? Και μου απαντάει το παιδί μπες στον σκρουτζ να δεις. Μπαίνουμε μαζί και τα ακουστικά είχαν βγει από την πλατφόρμα. Αφού το έκανε αυτός νομίζω πως όλοι θα μπορούσαν να το κάνουν. Η αγορά είχε γίνει αρχές του 18. To xml των καταστημάτων στο Σκρουτζ ανανεώνεται κάθε μία ώρα. Δεν ξέρω αν υπάρχει επί πληρωμή δυνατότητα για αυτόματη ανανέωση σε κάθε αλλαγή του xml αλλά ακόμα και να υπάρχει φαντάζομαι ότι το κόστος θα είναι σημαντικό , οπότε όχι, δε θα μπορούσαν να το κάνουν όλοι Για το θέμα , το έχω ξαναπεί. ΤΕΡΑΣΤΙΟ ποσοστό της αγοράς, ειδικά σε προϊόντα τεχνολογίας που πολλές φορές η αξία του κάνει βουτιές, δουλευει με τις αποθήκες των προμηθευτών. Αν έχετε την ελπίδα όλα αυτά τα σκρουτζομπεστπραισομαγαζα να έχουν αποθήκες με 7-15000 κωδικούς θα σας μείνει η ελπίδα. ένα τηλεφωνακι/email πριν την παραγγελία και η αντικαταβολή με έχει εδώ και σχεδόν 2 χρόνια με δεκάδες παραγγελίες χωρίς την παραμικρή έκπληξη. Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από papp0us
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα