Baator Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 1 ώρα πριν, DownUNDERground είπε Σε ΕΝΑ προϊόν που ξέρεις ότι μόλις το ανεβάσεις θα κάνουν κρα, πόσο δύσκολο είναι να ξέρεις πόσα κομμάτια έχεις να διαθέσεις; Πάρα πολύ. Γιατί δεν το καταλαβαίνεις αυτό; Κανένας έμπορος δεν έχει αυτοσκοπό να κάνει την ζωή του πελάτη και κατ' επέκταση την δική του, δύσκολη. Να πουλήσει θέλει. Υπεραπλουστεύεις πολύπλοκα πράγματα. Μιλάς λες και υπάρχει ένα μαγαζί όπου έχει ΕΝΑ μόνο προιόν που θέλει να βγάλει σε προσφορά, έχει 5-6 κομμάτια και τέλος. Μπαίνουν οι παραγγελίες, όλα πάνε τέλεια, καμιά υπαναχώρηση από καμία μεριά, κανένα λάθος από υπάλληλο, το σάιτ ενημερώνεται live, το ίδιο δευτερόλεπτο που κάτι φεύγει από την αποθήκη πηγαίνει -1 το στοκ. Ε δεν δουλεύουν έτσι τα πράγματα, πως να το κάνουμε; Ούτε 1 προιόν είναι μόνο που θέλει να πουλήσει, ούτε 5 κομμάτια έχει μόνο που θέλει να πουλήσει και άρα και με το μάτι ξέρει άνα πάσα στιγμή το πραγματικό στοκ, και λάθη γίνονται και το σάιτ δεν ενημερώνεται το ίδιο δευτερόλεπτο. Συνήθως είναι χιλιάδες οι κωδικοί με 100άδες ή και χιλιάδες σε στοκ, γίνονται ανθρώπινα λάθη, χάνονται πράγματα, αν υπάρχει και φυσικό κατάστημα και από εκεί φεύγουν προιόντα και πρέπει live να ενημερώνεται η αποθήκη, ακυρώνονται παραγγελίες, μπαίνουν τηλεφωνικές παραγγελίες και κάποιος πρέπει με το χέρι να αφαιρέσει στοκ, 1002 πράγματα που αν δεν τα ζεις, δεν μπορείς να τα ξέρεις. Είναι πολύ δύσκολο δηλαδή να φανταστείς πως σε ένα προιόν με 10 χρώματα, αντί να πιάσει το Blue ο αποθηκάριος, έπιασε το τελευταίο Black και κάποιος μετά πήγε έβαλε παραγγελία το Black και δεν υπάρχει πια, άρα πρέπει να ενημερωθεί ο πελάτης; Ή ότι όταν παραλάβανε μια παραγγελία που υποτίθεται είχε 1000 κομμάτια στοκ, ήταν 999 και κανείς δεν το πήρε χαμπάρι, άρα ακόμα και όλα τέλεια να πάνε μετά, 1 θα λείπει στο τέλος; Δεν είναι τα πράγματα τόσο απλά του στυλ "5 έχω, 1 πούλησα, 4 μου μείνανε".
DownUNDERground Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 23 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Φίλε εδώ μιλάμε για εκατοντάδες ακυρώσεις κάθε εβδομάδα στο σύνολο της αγοράς. Όχι για μεμονωμένα περιστατικά. Είναι απλό. Παλιά, προ κρίσης, που υπήρχε στοκ στην αγορά δε συνέβαιναν καθόλου συχνά τέτοιες καταστάσεις. Απλά μιλάμε για νέο τρόπο που λειτουργούν τα πράγματα λόγω της "φτώχιας" και στρέβλωση της κατάστασης με αδύναμο κρίκο την εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Επίσης προ κρίσης δεν είχε και η κουτσή Μαρία e-shop. Απλό δεν είναι σήμερα -όπως λες- επειδή λειτουργεί στραβά η αγορά. Επεξ/σία 23 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground 1
Baator Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 24 Ιουλίου 2021 Συμφωνούμε στο ότι έχει αλλάξει η κατάσταση με την οποία δουλεύουν τα περισσότερα μαγαζιά πλέον. Διαφωνούμε στο ότι έγινε χειρότερη η εξυπηρέτηση του πελάτη. Εσύ θες και ποικιλία και σε τιμές ξεφτίλα και άμεση παράδοση χωρίς ποτέ να γίνονται ακυρώσεις. Οι τιμές είναι ξεφτίλα επειδή πλέον τα μαγαζιά λειτουργούν όπως λειτουργούν. Αν θες να είσαι σίγουρος πως δεν θα γίνει ακύρωση, είναι εύκολο, δεν παραγγέλνεις από τον πιο φτηνό ή από έναν που έβγαλε κάτι σε προσφορά και ξέρεις ότι θα γίνει χαμός, αλλά από ένα μεγάλο κατάστημα που θα έχει τεράστιο στοκ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην τιμή. Ή μπες σε ένα φυσικό κατάστημα, ρώτα τι έχουν και πάρτο άμεσα. Έτσι λειτουργεί πλέον η αγορά, τι να κάνουμε; Οι τιμές είναι χαμηλές για κάποιον λόγο σε κάποια καταστήματα. Και προσωπικά, το έχω ξαναπεί, προτιμώ να έχω τεράστια ποικιλία και να περιμένω ή να πέφτω και σε ακυρώσεις, από το να πάμε 20 και 30 χρόνια πίσω και να μην βρίσκω αυτό που θέλω και να πρέπει να επιλέξω στα 2-3 μοντέλα που μπόρεσε να στοκάρει το μαγαζί. Επίσης, πολλοί έχουν την εντύπωση πως όλα τα μαγαζιά είναι πολυεθνικές με απεριόριστο κεφάλαιο. Τα προιόντα είναι άπειρα πλέον σε κάθε είδος, ε δεν γίνεται ρε παιδιά να φορτώνει με τεράστιες ποσότητες τα πάντα ο καθένας, ούτε είναι λογική το "άμα δεν μπορούν, να μην άνοιγαν μαγαζί, ας το κλείσουν". Δηλαδή καλύτερα είναι να μείνει το Πλαίσιο και ο Κωτσόβολος μόνο; Κακό μας κάνει σαν καταναλωτές το ότι υπάρχει τρελός ανταγωνισμός και αυτό που θέλουμε μπορούμε να το βρούμε σε 20 μέρη αντί για 2; Ή τυχαίο είναι που οι τεράστιοι όμιλοι κοπανάνε στο κεφάλι τις τιμές και είναι 15 και 20% πάνω από τους άλλους; Αυτό πληρώνεις, το ότι μπορούν να στοκάρουν τρελές ποσότητες και ξέρεις ότι αυτό που παρήγγειλες, κατά 99% θα σου έρθει όποτε λένε ότι θα έρθει. Όλα δικά μας δεν γίνεται, εσύ δεν θες να μπεις καν στον κόπο να πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν υπάρχει όντως σε στοκ αυτό που θες να παραγγείλεις. Και ναι, και οι τιμές θα αλλάξουν, σχεδόν καθημερινά, βλέπετε τι γίνεται στο Σκρουτζ και στο BestPrice, όλοι απατεώνες είναι; Έτσι είναι τα πράγματα πλέον, το έχω άμεσα, πάρε 20% πάνω. Παραλαβή σε 30+ μέρες, πάρτο φτηνά. Αυτά τα 10 κομμάτια ήθελα να τα δώσω φτηνά, αύριο άλλη τιμή γιατί πλέον μόνο εγώ το έχω άμεσα διαθέσιμο. Μπορούμε να το πάμε και με την λογική "εγώ πρόλαβα πάτησα το κουμπί και το παρήγγειλα, κόψτε τον λαιμό σας να το βρείτε", αλλά δεν βλέπω τι κερδίζει κάποιος έτσι πέρα από το να συγχίζεται. Να το γεννήσει ο φουκαράς ο υπάλληλος που κάθεται και σε ακούει στο τηλέφωνο; Άμα δεν υπάρχει, δεν υπάρχει. Κάνε καταγγελία και πίστευε ότι πήγανε να σε κοροιδέψουν, προσωπικά δεν βλέπω τι νόημα έχει. Θα αλλάξει κάτι; Θα αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους όλοι; Μπορούν να το κάνουν και δεν το κάνουν; 1
electrodemon Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Εσύ θες και ποικιλία και σε τιμές ξεφτίλα και άμεση παράδοση χωρίς ποτέ να γίνονται ακυρώσεις. Το είπαμε, ναι τα θελουμε όλα. Είπαμε επίσης πως αγοράζουμε μόνο ότι προτίθεται να πουλήσει κάποιος. Πιστόλι δε μπήκε στο κεφάλι κανενός πωλητή. Αν δε μπορεί ας μην παρέχει. Το οτι υπόσχεται ψευδώς οτι θα παρέχει για να με κάνει να ασχοληθώ μαζί του, αυτό είναι το θέμα της συζήτησης. Αυτό είναι που λέμε κακή εμπορική τακτική. Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Αν θες να είσαι σίγουρος πως δεν θα γίνει ακύρωση, είναι εύκολο, δεν παραγγέλνεις από τον πιο φτηνό ή από έναν που έβγαλε κάτι σε προσφορά και ξέρεις ότι θα γίνει χαμός, αλλά από ένα μεγάλο κατάστημα που θα έχει τεράστιο στοκ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην τιμή. Ή μπες σε ένα φυσικό κατάστημα, ρώτα τι έχουν και πάρτο άμεσα. Θεωρείς δεδομένο πως οι ακυρώσεις είναι δικαίωμα των πωλητών. Γιατί τότε να μην είναι δικαίωμα και των αγοραστών; Αφου δεν παρέλαβα το προϊόν πρέπει να μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία. Γιατί να με ενδιαφέρει αν το μαγαζί το παρήγγειλε και το χρεώθηκε στον εισαγωγέα/μεγαλέμπορο; Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Έτσι λειτουργεί πλέον η αγορά, τι να κάνουμε; Το είπαμε κι αυτό. Φερτο ως τετελεσμένο για να κόψεις τη φόρα αυτού που θέλει το δίκιο του. Αντί να τονίσουμε οτι αυτή η λειτουργία της αγοράς είναι απαράδεκτη και πρέπει να διορθωθει. Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Και προσωπικά, το έχω ξαναπεί, προτιμώ να έχω τεράστια ποικιλία και να περιμένω ή να πέφτω και σε ακυρώσεις, από το να πάμε 20 και 30 χρόνια πίσω και να μην βρίσκω αυτό που θέλω και να πρέπει να επιλέξω στα 2-3 μοντέλα που μπόρεσε να στοκάρει το μαγαζί. Επίσης, πολλοί έχουν την εντύπωση πως όλα τα μαγαζιά είναι πολυεθνικές με απεριόριστο κεφάλαιο. Τα προιόντα είναι άπειρα πλέον σε κάθε είδος, ε δεν γίνεται ρε παιδιά να φορτώνει με τεράστιες ποσότητες τα πάντα ο καθένας, ούτε είναι λογική το "άμα δεν μπορούν, να μην άνοιγαν μαγαζί, ας το κλείσουν". Γιαυτό το λόγο μπορεί το κάθε μαγαζί να στοκάρει ή να λειτουργεί σε συνεργασία με άλλη αποθήκη με βάση το πόσα προϊόντα μπορεί να παρέχει, αλλά να το κάνει όπως πρέπει. Όχι να πετάει μια ταμπέλα " 'Εχουμε τα πάντα, παραγγείλτε άμεσα" και μετά να αρχίζει τις δικαιολογίες. Σαν κάτι εστιατόρια με μενού 20 σελίδες που ο σερβιτόρος σου λέει (αφού καθίσεις) πως το 90% δεν είναι διαθέσιμο. Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Και ναι, και οι τιμές θα αλλάξουν, σχεδόν καθημερινά, βλέπετε τι γίνεται στο Σκρουτζ και στο BestPrice, όλοι απατεώνες είναι; Έτσι είναι τα πράγματα πλέον, το έχω άμεσα, πάρε 20% πάνω. Παραλαβή σε 30+ μέρες, πάρτο φτηνά. Αυτά τα 10 κομμάτια ήθελα να τα δώσω φτηνά, αύριο άλλη τιμή γιατί πλέον μόνο εγώ το έχω άμεσα διαθέσιμο. Το να αλλάξει προς τα κάτω η τιμή σε κάποιο προϊόν ειναι αποτέλεσμα της λογικής που λεεί οτι όποιος δεν ξεστοκάρει εγκαίρως σε κάτι που όσο παλιώνει αχρηστεύεται, στο τέλος το χρεώνεται. Χωρίς αυτό να σημαίνει πως τελικά όποιος έριξε την τιμή έχασε. Και υπάρχουν απεριόριστα παραδείγματα ανεγκέφαλων επιχειρηματιών που "αφού το πλήρωσα ακριβά, πρέπει να βγάλω τα τριπλα", ακόμα κι αν αυτό είναι άχρηστο. Έχω παράδειγμα εμπόρου που πουλούσε πριν 2-3 χρόνια Geforce 4 Ti του κουτιού στα 200Ε. Γέλασα αλλά "..δεν ξέρω εγώ γιατί δεν είμαι του επαγγέλματος.." Και τελικά, αυτό που μόλις περιέγραψες είναι ο νόμος της παροχής και ζήτησης. Αυτό που υπάρχει χρεώνεται όσο θέλει ο πωλητής, και κάνένας νόμος δεν τον περιορίζει. Εξαίρεση αποτελούν κάποια είδη πρώτης ανάγκης στα οποία όμως κι εκεί η ιδιωτική επιχειρηματικότητα έχει να δείξει θαυμαστή φαντασία στο να παρακάμπτει τις υποχρεώσεις της στον καταναλωτή προς όφελός της.. Μερικά παραδείγματα: ο άρτος περιορίζεται σε χ τιμή ανα κιλό. Ω! του θαύματος όμως, το κιλό του ψωμιού έχει μόνο 700 γραμμάρια, τα οποία πωλούνται όμως σε χ τιμή. Η τιμή του εμφιαλωμένου νερού περιορίζεται στα 0,5Ε το 500ml. Γιαυτό ας πουλάμε 750ml που δεν έχει περιορισμό. Η μερίδα καφέ (μερίδα ορίζεται ως η ποσότητα που απαιτείται για την παραγωγή του ΚΑΝΟΝΙΚΟΥ ροφήματος) κοστίζει χ ευρω, εσεις κύριε πώς τον θέλετε τον καφέ, διπλο ή τετραπλό; Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Μπορούμε να το πάμε και με την λογική "εγώ πρόλαβα πάτησα το κουμπί και το παρήγγειλα, κόψτε τον λαιμό σας να το βρείτε", αλλά δεν βλέπω τι κερδίζει κάποιος έτσι πέρα από το να συγχίζεται. Να το γεννήσει ο φουκαράς ο υπάλληλος που κάθεται και σε ακούει στο τηλέφωνο; Άμα δεν υπάρχει, δεν υπάρχει. Κάνε καταγγελία και πίστευε ότι πήγανε να σε κοροιδέψουν, προσωπικά δεν βλέπω τι νόημα έχει. Θα αλλάξει κάτι; Θα αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους όλοι; Μπορούν να το κάνουν και δεν το κάνουν; Το οτι πάτησα το κουμπί στην πλατφόρμα του πωλητή σημαίνει ότι εγώ από μέρους μου πληρώ όλες τις προϋποθέσεις για να ικανοποιήσω τη συμφωνία, όπως ο πωλητής τη διαμόρφωσε, για όσο αυτός την έχει ανοιχτή για όποιον αγοραστή θέλει να αγοράσει. Αν αυτός δεν έχει σκοπό να την τιμήσει, θα πρέπει τουλάχιστον να αποζημιώσει το χρόνο που εγώ διέθεσα για να ασχοληθώ μαζί του, καθώς και την απώλεια που ένας άλλος πωλητής είχε επειδή με έχασε από πελάτη. Γιατί τελικά οι κακοί πωλητές κάνουν μεγαλύτερη ζημιά στους άλλους μικροπωλητές. Το νόημα θα είναι να εξαφανιστούν όσοι με μηδενικα έξοδα εκκίνησης της επιχείρησης, μια ιστοσελίδα αντίγραφο από άλλο ε-μαγαζι, καμία γνώση του αντικειμένου καθώς και λιγότερη ακόμα όρεξη για δουλειά έρχονται να βρουν κοροϊδα. Κι αν η λεξη "απατεωνας" είναι πολύ σκληρή για κάποιους που σκοπός τους είναι όντως να λειτουργήσουν κατάστημα αλλά δεν τα καταφέρνουν, τότε η λέξη "ανεπαρκής" ίσως ταιριάζει καλύτερα. Αυτήν την ανεπαρκεια όμως, όπως και κάθε άλλο κουσούρι οποιουδήποτε επαγγελματία δε γίνεται να την επωμίζεται ο καταναλωτής πάντα. 2
invisiblesurfer Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Στις 24/7/2021 στις 12:04 ΠΜ, Baator είπε Συμφωνούμε στο ότι έχει αλλάξει η κατάσταση με την οποία δουλεύουν τα περισσότερα μαγαζιά πλέον. Διαφωνούμε στο ότι έγινε χειρότερη η εξυπηρέτηση του πελάτη. Εσύ θες και ποικιλία και σε τιμές ξεφτίλα και άμεση παράδοση χωρίς ποτέ να γίνονται ακυρώσεις. Οι τιμές είναι ξεφτίλα επειδή πλέον τα μαγαζιά λειτουργούν όπως λειτουργούν. Αν θες να είσαι σίγουρος πως δεν θα γίνει ακύρωση, είναι εύκολο, δεν παραγγέλνεις από τον πιο φτηνό ή από έναν που έβγαλε κάτι σε προσφορά και ξέρεις ότι θα γίνει χαμός, αλλά από ένα μεγάλο κατάστημα που θα έχει τεράστιο στοκ, με ό,τι αυτό συνεπάγεται στην τιμή. Ή μπες σε ένα φυσικό κατάστημα, ρώτα τι έχουν και πάρτο άμεσα. Έτσι λειτουργεί πλέον η αγορά, τι να κάνουμε; Οι τιμές είναι χαμηλές για κάποιον λόγο σε κάποια καταστήματα. Και προσωπικά, το έχω ξαναπεί, προτιμώ να έχω τεράστια ποικιλία και να περιμένω ή να πέφτω και σε ακυρώσεις, από το να πάμε 20 και 30 χρόνια πίσω και να μην βρίσκω αυτό που θέλω και να πρέπει να επιλέξω στα 2-3 μοντέλα που μπόρεσε να στοκάρει το μαγαζί. Επίσης, πολλοί έχουν την εντύπωση πως όλα τα μαγαζιά είναι πολυεθνικές με απεριόριστο κεφάλαιο. Τα προιόντα είναι άπειρα πλέον σε κάθε είδος, ε δεν γίνεται ρε παιδιά να φορτώνει με τεράστιες ποσότητες τα πάντα ο καθένας, ούτε είναι λογική το "άμα δεν μπορούν, να μην άνοιγαν μαγαζί, ας το κλείσουν". Δηλαδή καλύτερα είναι να μείνει το Πλαίσιο και ο Κωτσόβολος μόνο; Κακό μας κάνει σαν καταναλωτές το ότι υπάρχει τρελός ανταγωνισμός και αυτό που θέλουμε μπορούμε να το βρούμε σε 20 μέρη αντί για 2; Ή τυχαίο είναι που οι τεράστιοι όμιλοι κοπανάνε στο κεφάλι τις τιμές και είναι 15 και 20% πάνω από τους άλλους; Αυτό πληρώνεις, το ότι μπορούν να στοκάρουν τρελές ποσότητες και ξέρεις ότι αυτό που παρήγγειλες, κατά 99% θα σου έρθει όποτε λένε ότι θα έρθει. Όλα δικά μας δεν γίνεται, εσύ δεν θες να μπεις καν στον κόπο να πάρεις ένα τηλέφωνο να δεις αν υπάρχει όντως σε στοκ αυτό που θες να παραγγείλεις. Και ναι, και οι τιμές θα αλλάξουν, σχεδόν καθημερινά, βλέπετε τι γίνεται στο Σκρουτζ και στο BestPrice, όλοι απατεώνες είναι; Έτσι είναι τα πράγματα πλέον, το έχω άμεσα, πάρε 20% πάνω. Παραλαβή σε 30+ μέρες, πάρτο φτηνά. Αυτά τα 10 κομμάτια ήθελα να τα δώσω φτηνά, αύριο άλλη τιμή γιατί πλέον μόνο εγώ το έχω άμεσα διαθέσιμο. Μπορούμε να το πάμε και με την λογική "εγώ πρόλαβα πάτησα το κουμπί και το παρήγγειλα, κόψτε τον λαιμό σας να το βρείτε", αλλά δεν βλέπω τι κερδίζει κάποιος έτσι πέρα από το να συγχίζεται. Να το γεννήσει ο φουκαράς ο υπάλληλος που κάθεται και σε ακούει στο τηλέφωνο; Άμα δεν υπάρχει, δεν υπάρχει. Κάνε καταγγελία και πίστευε ότι πήγανε να σε κοροιδέψουν, προσωπικά δεν βλέπω τι νόημα έχει. Θα αλλάξει κάτι; Θα αλλάξουν τον τρόπο λειτουργίας τους όλοι; Μπορούν να το κάνουν και δεν το κάνουν; Καλη τύχη στο δικαστήριο με αυτές τις αρλούμπες
Moderators Malthador Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 5 hours ago, electrodemon said: Αν αυτός δεν έχει σκοπό να την τιμήσει, θα πρέπει τουλάχιστον να αποζημιώσει το χρόνο που εγώ διέθεσα για να ασχοληθώ μαζί του, καθώς και την απώλεια που ένας άλλος πωλητής είχε επειδή με έχασε από πελάτη. Όχι φίλε μου, δεν είναι μόνο αυτή η χασούρα που έχεις, μακάρι να ήταν μόνο τα δέκα λεπτά που διέθεσες για να παραγγείλεις. Η χασούρα σου ενδέχεται να είναι πολύ μεγαλύτερη, μιας και εσύ μπορεί να νομίζεις σαν το βλάκα ότι θα παραλάβεις ένα προϊόν το οποίο έχεις ανάγκη και όταν σε ενημερώσει ο «έμπορας» για το άκυρο να έχει ανέβει στο θεό η τιμή του προϊόντος με αποτέλεσμα η ζημιά που θα πάθεις να είναι πολλαπλάσια. Γι' αυτό ακριβώς το λόγο, σοβαρές και ακριβές συσκευές ψωνίζουμε μόνο από μεγάλα καταστήματα, τα skoutzομάγαζα είναι για καμιά θήκη κινητού, για κανά καλωδιάκι, μέχρι εκεί. 1
DownUNDERground Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 26 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 7 λεπτά πριν, Malthador είπε Γι' αυτό ακριβώς το λόγο, σοβαρές και ακριβές συσκευές ψωνίζουμε μόνο από μεγάλα καταστήματα, τα skoutzομάγαζα είναι για καμιά θήκη κινητού, για κανά καλωδιάκι, μέχρι εκεί. Εεε... Και τα μεγάλα κατά συρροή ακυρώνουν παραγγελίες. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα... Ότι έχουν φτάσει κι αυτοί να λειτουργούν σα σκρουτζομάγαζα. Στο πρώτο κομμάτι σωστότατος. Επεξ/σία 26 Ιουλίου 2021 από DownUNDERground
electrodemon Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Στις 26/7/2021 στις 9:02 ΠΜ, DownUNDERground είπε Εεε... Και τα μεγάλα κατά συρροή ακυρώνουν παραγγελίες. Αυτό είναι το βασικό πρόβλημα... Ότι έχουν φτάσει κι αυτοί να λειτουργούν σα σκρουτζομάγαζα. Σκρουτζομάγαζα ή αλυσίδες, η κοροϊδία είναι η ίδια. Δεν θέλουν χάδια μήπως και τελικά αρχίσουν να βλέπουν τα κολπάκια αυτά ως ασύμφορα. Και δεν αναφέρομαι αποκλειστικά σε ακυρώσεις παραγγελίών, αλλά και σε κάθε μπακαλίστικη τακτική που ακολουθείται. Πχ, το e-shop έχει σαν υποχρεωτικό την επιλογή του checkbox για αποδοχή των όρων, για την ολοκλήρωση κάθε παραγγελίας. Μέσα στο 90% των περιγραφών των προϊόντων λέει "εγγύηση 1 έτος". Αυτό είναι πέρα ως πέρα παράνομο και συνεπώς άκυρο. Ποιός ξέρει πόσοι έπεσαν θύματα του επιχειρήματος "αφού το πάτησες, το αποδέχτηκες.." ; Στις 26/7/2021 στις 8:55 ΠΜ, Malthador είπε Όχι φίλε μου, δεν είναι μόνο αυτή η χασούρα που έχεις, μακάρι να ήταν μόνο τα δέκα λεπτά που διέθεσες για να παραγγείλεις. Η χασούρα σου ενδέχεται να είναι πολύ μεγαλύτερη, μιας και εσύ μπορεί να νομίζεις σαν το βλάκα ότι θα παραλάβεις ένα προϊόν το οποίο έχεις ανάγκη και όταν σε ενημερώσει ο «έμπορας» για το άκυρο να έχει ανέβει στο θεό η τιμή του προϊόντος με αποτέλεσμα η ζημιά που θα πάθεις να είναι πολλαπλάσια. Συμφωνώ μαζί σου, όμως αποζημίωση δε μπορείς να αξιώσεις από κανένα δικαστήριο αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι αυτός ο πωλητής με αυτήν ακριβώς την πράξη δημιούργησε συγκεκριμένη ζημία. Θεωρητικές τιμολογήσεις σε αναμενόμενα κέρδη δεν είναι αποδείξεις, κι έτσι συνήθως είναι τσάμπα κόπος. Εκτός βέβαια αν μιλάμε για παραγγελίες εκατομμυρίων, με ρήτρες παράδοσης κλπ, αλλά αυτά είναι άλλου επιπέδου κόλπα.
Moderators Malthador Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 Moderators Δημοσ. 28 Ιουλίου 2021 4 hours ago, electrodemon said: Συμφωνώ μαζί σου, όμως αποζημίωση δε μπορείς να αξιώσεις από κανένα δικαστήριο αν δεν μπορείς να αποδείξεις ότι αυτός ο πωλητής με αυτήν ακριβώς την πράξη δημιούργησε συγκεκριμένη ζημία. Θεωρητικές τιμολογήσεις σε αναμενόμενα κέρδη δεν είναι αποδείξεις, κι έτσι συνήθως είναι τσάμπα κόπος. Εκτός βέβαια αν μιλάμε για παραγγελίες εκατομμυρίων, με ρήτρες παράδοσης κλπ, αλλά αυτά είναι άλλου επιπέδου κόλπα. Αποζημίωση ενδεχομένως να μην μπορείς να αξιώσεις, όμως μια χαρά καταγγελία μπορείς να κάνεις στην ΓΓΚ και μετά τα πράγματα παίρνουν τον δρόμο τους, τρώει πρόστιμο το κατάστημα και πιθανότατα μετά να κόψει τις πονηράδες. Έχουν πέσει σίγουρα τέτοιου είδους πρόστιμα σε Γερμανό και Κωτσόβολο απ' όσο θυμάμαι, μιας και είναι ο ορισμός της παραπλανητικής διαφήμισης το να βγάζουν προϊόντα σε προσφορά χωρίς να μπορούν να καλύψουν την διαθεσιμότητα της ζήτησης που θα προκύψει από την προσφορά.
electrodemon Δημοσ. 29 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 29 Ιουλίου 2021 20 ώρες πριν, Malthador είπε Αποζημίωση ενδεχομένως να μην μπορείς να αξιώσεις, όμως μια χαρά καταγγελία μπορείς να κάνεις στην ΓΓΚ και μετά τα πράγματα παίρνουν τον δρόμο τους, τρώει πρόστιμο το κατάστημα και πιθανότατα μετά να κόψει τις πονηράδες. Έχουν πέσει σίγουρα τέτοιου είδους πρόστιμα σε Γερμανό και Κωτσόβολο απ' όσο θυμάμαι, μιας και είναι ο ορισμός της παραπλανητικής διαφήμισης το να βγάζουν προϊόντα σε προσφορά χωρίς να μπορούν να καλύψουν την διαθεσιμότητα της ζήτησης που θα προκύψει από την προσφορά. Εννοείται πως δεν τους τη χαρίζεις. Με την ελπίδα κάποτε να το κόψουν.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα