gregdel Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Καλημέρα, έλεγα να μην το κάνω αυτό το νήμα γιατί είχα την εντύπωση ότι υπάρχει αντίστοιχο, αλλά όσο και αν έψαξα (είτε οπτικά είτε με λέξεις κλειδιά) δεν βρήκα κάτι. Επομένως ρωτάω εδώ: Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Αναφέρω σύντομα το ιστορικό. σημ: Η αγορά ζητήθηκε με τιμολόγιο, επομένως μπορεί να μη με καλύπτει ο συνήγορος του καταναλωτή, ή όπως αλλιως λέγεται. Αξίζει να ειπωθεί ότι η τιμή φαινόταν ως προσφορά και όχι ως λάθος, καθώς το ίδιο laptop το πήρα πέρσι και λίγο φτηνότερα (σε προσφορά)! Ιστορικό: - Αγορά (web) laptop και χρέωση της πιστωτικής - Ακύρωση από τον πωλητή με την αιτιολογία ότι δεν το βρήκε από τον προμηθευτή - Την ίδια στιγμή το προϊόν το πουλούσε σε άλλη (μεγαλύτερη) τιμή - Mail διαμαρτυρίας μου - Απάντησή τους ότι το ακύρωσαν λόγω λάθους στην τιμή (ενώ το ακύρωσαν λόγω έλλειψης) - 2ο mail μου που ζητώ να μου το στείλουν -Απάντηση αρνητική Επεξ/σία 17 Ιουλίου 2021 από gregdel 1
epp Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 αν σου επεστρεψαν/επιστρεψουν το ποσο της χρεωσης , δεν βλεπω με ποια κατηγορια μπορεις να κανεις καταγγελια..
Xejolontas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Την επόμενη φορά θα παίρνεις τηλέφωνο να επιβεβαιώσεις. Δεν πληρώνουμε από πριν το κάθε μικρομάγαζο του κυρ Μπάμπη 3
ELTASSOS1 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 31 λεπτά πριν, Xejolontas είπε Την επόμενη φορά θα παίρνεις τηλέφωνο να επιβεβαιώσεις. Δεν πληρώνουμε από πριν το κάθε μικρομάγαζο του κυρ Μπάμπη Και πως θα ζησει ο κυρ μπαμπης?....δεν μπιρουν ολοι να εχουν αλυσιδες. 1
Xejolontas Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 31 λεπτά πριν, ELTASSOS1 είπε Και πως θα ζησει ο κυρ μπαμπης?....δεν μπιρουν ολοι να εχουν αλυσιδες. Αντικαταβολή 4
gregdel Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη: "ΠΟΥ";. Που μπορώ να κάνω καταγγελία; (όταν η παραγγελία έχει γίνει σαν επαγγελματίας). Ούτε "αν" ούτε "πως να παραγγείλω" ούτε "τι". 3
AristidisZ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, gregdel είπε Ευχαριστώ για τις απαντήσεις αλλά η ερώτηση ήταν συγκεκριμένη: "ΠΟΥ";. Που μπορώ να κάνω καταγγελία; (όταν η παραγγελία έχει γίνει σαν επαγγελματίας). Ούτε "αν" ούτε "πως να παραγγείλω" ούτε "τι". Πιθανόν να μη μπορείς να κάνεις παραγγελία και να χρειάζεται να κινηθείς νομικά
korakios Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 2 ώρες πριν, gregdel είπε Καλημέρα, έλεγα να μην το κάνω αυτό το νήμα γιατί είχα την εντύπωση ότι υπάρχει αντίστοιχο, αλλά όσο και αν έψαξα (είτε οπτικά είτε με λέξεις κλειδιά) δεν βρήκα κάτι. Επομένως ρωτάω εδώ: Που μπορώ να κάνω καταγγελία; Αναφέρω σύντομα το ιστορικό. σημ: Η αγορά ζητήθηκε με τιμολόγιο, επομένως μπορεί να μη με καλύπτει ο συνήγορος του καταναλωτή, ή όπως αλλιως λέγεται. Αξίζει να ειπωθεί ότι η τιμή φαινόταν ως προσφορά και όχι ως λάθος, καθώς το ίδιο laptop το πήρα πέρσι και λίγο φτηνότερα (σε προσφορά)! Ιστορικό: - Αγορά (web) laptop και χρέωση της πιστωτικής - Ακύρωση από τον πωλητή με την αιτιολογία ότι δεν το βρήκε από τον προμηθευτή - Την ίδια στιγμή το προϊόν το πουλούσε σε άλλη (μεγαλύτερη) τιμή - Mail διαμαρτυρίας μου - Απάντησή τους ότι το ακύρωσαν λόγω λάθους στην τιμή (ενώ το ακύρωσαν λόγω έλλειψης) - 2ο mail μου που ζητώ να μου το στείλουν -Απάντηση αρνητική Το πρόβλημα που είναι ? Εννοείς οτι δεν έχεις πάρει τα λεφτά πίσω?
gregdel Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Μέλος Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, AristidisZ είπε Πιθανόν να μη μπορείς να κάνεις παραγγελία και να χρειάζεται να κινηθείς νομικά Αν θες δες λίγο το ιστορικό. Νομικά εννοείται δε θα κινηθώ... απλά με ενδιαφέρει να τους ταρακουνήσω έστω και λίγο ώστε να σέβονται παραπάνω τον πελάτη. Για αυτό ρώτησα το που... επειδή οι εξηγήσεις τους και η θέση τους προς εμένα ήταν αστεία, ας διακαιολογηθούν στις αρμόδιες αρχές. Που λοιπόν κάνουμε καταγγελία τελικά... ξέρει κανείς; 3
AristidisZ Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, gregdel είπε Αν θες δες λίγο το ιστορικό. Νομικά εννοείται δε θα κινηθώ... απλά με ενδιαφέρει να τους ταρακουνήσω έστω και λίγο ώστε να σέβονται παραπάνω τον πελάτη. Για αυτό ρώτησα το που... επειδή οι εξηγήσεις τους και η θέση τους προς εμένα ήταν αστεία, ας διακαιολογηθούν στις αρμόδιες αρχές. Που λοιπόν κάνουμε καταγγελία τελικά... ξέρει κανείς; Γιατί δεν ξεκινάς με ΣΤΚ ; Επαγγελματιας είσαι, δεν είσαι έμπορος, γιατί να μην δεχτεί την καταγγελία σου ; 1 1
mcstefan7 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 'Αλλαξε τιμή ο προμηθευτής ή το βρίσκρι απο άλλον προμηθευτή πιο ακριβά και σου ακύρωσαν την παραγγελία. Δεν υπάρχει τίποτα λάθος. Όλες οι προσφορές είναι μέχρι εξαντλήσεως των αποθεμάτων.
korakios Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Αν δεν έχεις χρεωθεί κάποιο ποσό , δε μπορείς να κάνεις τίποτα εννοείται ,αν είναι δυνατόν ....
Baator Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Πρέπει να καταλάβεις πως λειτουργούν τα περισσότερα μαγαζιά πλέον. Η εποχή όπου είχα μια αποθήκη, είχα στοκ με 50/100 πράγματα και τα πουλούσα, πέρασε. Πλέον ανεβάζουν χιλιάδες κωδικούς, δεν έχουν τίποτα σχεδόν ετοιμοπαράδοτο, και όταν παραγγείλει κάποιος, το παίρνουν από τον προμηθευτή και στο στέλνουν. Ο προμηθευτής ή οι προμηθευτές, από την μία αλλάζουν τιμές συνέχεια, από την άλλη μπορεί κάποιος να μην έχει στοκ και να αναγκαστείς να πάρεις από κάποιον άλλον ακριβότερο. Αυτό έχει αποτέλεσμα η τιμή ουσιαστικά να αλλάζει live πολλές φορές, αφού μπει δηλαδή η παραγγελία. Παρήγγειλε ο τάδε μια κάρτα γραφικών, στοκ δεν έχω, ο προμηθευτής που μου την έδινε σε μια Α τιμή δεν την έχει πλέον, θα την πάρω από τον άλλο που είναι όμως πιο ακριβός. Έτσι δουλεύουν σχεδόν όλοι πλέον, ειδικά σε προιόντα τεχνολογίας. Να κάθεσαι να αλλάζεις τιμές στο σάιτ κάθε μέρα σε χιλιάδες ή και δεκάδες χιλιάδες κωδικούς, δεν γίνεται. Και 100 υπαλλήλους να είχες, απλά δεν γίνεται. Πρώτα μπαίνει η παραγγελία, μετά τσεκάρεις τι μπορείς να κάνεις/τι έχεις διαθέσιμο και αν είναι το στέλνεις. Ο πελάτης κερδίζει στο ότι πλέον αντί να έχει να επιλέξει από 50 προιόντα, μπορεί πλέον να δει χιλιάδες. Αν δεν θες να πέφτεις και σε τέτοιες περιπτώσεις, επιλέγεις κατάστημα που λέει ότι το έχει άμεσα διαθέσιμο (που συνήθως σημαίνει και μεγαλύτερη τιμή), που και εκεί όμως μπορεί να γίνει καμιά στραβή που και που γιατί άντε βγάλε άκρη με μια αποθήκη με δεκάδες χιλιάδες κωδικούς και τι στοκ έχει ανά πάσα στιγμή. Το να κάθεσαι και να μαλώνεις δεν έχει νόημα, όλοι έτσι δουλεύουν. Αν ο έμπορος βάλει απλά 50 πράγματα να πουλάει και έχει στοκ σε όλα, απλά δεν θα επιβιώσει όταν η κατάσταση είναι πλέον έτσι. Από την στιγμή που σου επιστρέφει τα λεφτά σου, δεν έχει νόημα να το κυνηγάς άλλο. Ξενέρωμα, αλλά έτσι είναι. Σκέψου απλά πόσοι χιλιάδες κωδικοί υπάρχουν σε ένα κατάστημα με είδη τεχνολογίας, καλώδια, καλωδιάκια, ανταλλακτικά, 500 κάρτες γραφικών, 500 κουτιά, ανεμιστήρες, άπειρες μνήμες, άπειρα λάπτοπς, τάμπλετς, 1002 τζιτζιριμίτζιρι. Δεν γίνεται να έχει στοκ από τα πάντα και η τιμή να μένει πάντα σταθερή. Εκεί θα πηγαίναμε σε εποχές 30 χρόνια πριν, "έναν υπολογιστή θέλω", αυτά τα 2 μοντέλα έχω αδερφέ, διάλεξε. Τώρα τουλάχιστον, αργά ή γρήγορα θα πάρεις αυτό που θες εσύ. 18 2
agiannesg59 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Πλήρωσε ενα προϊών σε μια τιμη το οποιο ο προμηθευτής δεν του το δινει με γελοίες δικαιολογιες ενω το ιδιο προιον υπαρχει προς πώληση απο το ιδιο μαγαζι αλλα με μεγαλύτερη τιμη.Αρα λοιπον υπαρχει το προιον αλλα το μαγαζι αρνείστε να του το δωσει στην τιμη που το έκλεισε.. 4
8051dt Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 17 Ιουλίου 2021 Άμα σου έδωσαν τα χρήματα σου πίσω δεν τίθεται θέμα καταγγελίας, το ιν. Κα θα γελάσει μαζί σου και θα λήξει εκει. το ότι πλήρωσες δεν σημαίνει τιποτα, λαθοι σε αποθέματα καταστημάτων γίνονται διαρκώς και θα συνεχίσουν να υπάρχουν. Κάνε μια αρνητική αξιολόγηση σε ότι πλατφόρμα χρησημοποιεις και τέλος.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα