polemikos Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 H Ευρωπαϊκή Επιτροπή ενέκρινε μια δέσμη προτάσεων μέσω των οποίων οι ενωσιακές πολιτικές για το κλίμα, την ενέργεια, τη χρήση γης, τις μεταφορές και τη φορολογία θα προσαρμοστούν κατάλληλα ώστε να επιτευχθεί μείωση των καθαρών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου κατά τουλάχιστον 55 % έως το 2030, σε σύγκριση με τα επίπεδα του 1990. Η επίτευξη μιας τέτοιας μείωσης των εκπομπών κατά την επόμενη δεκαετία είναι ζωτικής σημασίας προκειμένου, αφενός, η Ευρώπη να καταστεί η πρώτη κλιματικά ουδέτερη ήπειρος στον κόσμο έως το 2050 και, αφετέρου, να γίνει πραγματικότητα η Ευρωπαϊκή Πράσινη Συμφωνία. Ανάμεσα στις εξαιρετικά σπουδαίες προτάσεις της Ευρωπαϊκής Επιτροπής -και στις οποίες συμπεριλαμβάνονται η παραγωγή του 40% της ενέργειας από ανανεώσιμες πηγές έως το 2030, την παροχή καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας σε μεγάλους λιμένες και αερολιμένες, την ευθυγράμμιση της φορολογίας των ενεργειακών προϊόντων με τις ενωσιακές πολιτικές για την ενέργεια και το κλίμα κ.ά.- είναι η μείωση των μέσων εκπομπών των καινούργιων αυτοκινήτων κατά 55% από το 2030 και κατά 100% από το 2035 σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2021. Αυτό σημαίνει ότι όλα τα καινούργια αυτοκίνητα που θα ταξινομηθούν από το 2035 θα έχουν μηδενικές εκπομπές. Προκειμένου επίσης να εξασφαλιστεί ότι οι οδηγοί είναι σε θέση να φορτίζουν ή να τροφοδοτούν τα οχήματά τους σε ένα αξιόπιστο δίκτυο σε ολόκληρη την Ευρώπη, ο αναθεωρημένος κανονισμός για τις υποδομές εναλλακτικών καυσίμων θα απαιτεί από τα κράτη μέλη να επεκτείνουν την ικανότητα φόρτισης ανάλογα με τις πωλήσεις αυτοκινήτων μηδενικών εκπομπών και να εγκαθιστούν σημεία φόρτισης και ανεφοδιασμού καυσίμων ανά τακτά διαστήματα σε μεγάλους αυτοκινητόδρομους: κάθε 60 χιλιόμετρα για ηλεκτρική φόρτιση και κάθε 150 χιλιόμετρα για ανεφοδιασμό με υδρογόνο. Η πρόταση θα πρέπει βεβαίως να εγκριθεί και από τις 27 χώρες, και αξίζει να σημειωθεί ότι υπάρχουν ορισμένα κράτη που έχουν θέσει από μόνες τους το ίδιο επιθετικούς στόχους ενώ και κατασκευαστές -ανάμεσα στους οποίους και η Volkswagen (VW)- έχουν κάνει γνωστά σχέδια για κατάργηση των κινητήρων εσωτερικής καύσης από το 2030 έως στο 2035. Όσον αφορά τις χώρες εκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, το Ηνωμένο Βασίλειο σκοπεύει να απαγορεύσει τις πωλήσεις αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης έως στο 2030 ενώ το ίδιο σκοπεύει να κάνει και η πολιτεία της Καλιφόρνια στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, αν και 5 χρόνια αργότερα. Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο
Δημοφιλής ανάρτηση KnightRider Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοφιλής ανάρτηση Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν).... Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2021 από KnightRider 28 9 3
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 να βγει και κανενα προγραμμα απο την εε που να μην περναει απο τα χερια της κυβερνησης ομως. γιατι η επιδοτηση για ηλεκτρικο ποδηλατο ηρθε σαν καπέλο στην τιμη. ρωτησα για ποδηλατο που εχει 900 και με επιδοτηση εχει 1100. 5
george1807 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Μόλις τώρα, KnightRider είπε Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο' να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο; 19 5
JcD Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 4 λεπτά πριν, george1807 είπε Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο' να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο; Επίσης η καταστροφή, εναπόθεση είτε το κατά το δυνατόν ανακύκλωση των μπαταριών τι αντίκτυπο έχει στο περιβάλλον. 5 2
KnightRider Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 9 λεπτά πριν, george1807 είπε Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο' να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο; Προς το παρον η αλλαγη της μπαταριας απο οσο ξερω κοστιζει ~7.000€ -- επίσης ειναι μεγαλο προβλημα το να κανεις ~300χλμ και μετα να περιμενεις κανα 10ωρο να φορτισει. Για μενα θα επρεπε οι εταιριες να σταματησουν να παραγουν 1000 αυτοκινητα καθε χρονο γιατι εδω και τοσα χρονια εχουμε γεμισει εκατομυρια αυτοκινητα 2 2
AtiX Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 2 λεπτά πριν, KnightRider είπε Για μενα θα επρεπε οι εταιριες να σταματησουν να παραγουν 1000 αυτοκινητα καθε χρονο γιατι εδω και τοσα χρονια εχουμε γεμισει εκατομυρια αυτοκινητα Αυτό αυτομάτως σημαίνει ή κλείσιμο αρκετών αυτοβιομηχανιών ή κατακόρυφη αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων… 3
Iliaz Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 μου φαινεται πως η Ε.Ε. ξεχναει πως υπαρχουν χωρες στην Ε.Ε. που οι πολιτες της εχουν κατα κεφαλην εισοδημα κατω απο 13.000 ευρω 26 3
forgotten Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 τι αραγε ειναι πιο τραγικο ? το we care με εναλλακτικες στο ιδιο επιπεδο με τις προηγουμενες σε ρυπανση ? 'η οτι ακομα η ε.ε δεν εχει κατορθωσει να βαλει προτεραιοτητες σε σημαντικα θεματα αλλα ασχολειται με πραγματα που στην πορεια οδηγουν στα ιδια.... 1
KnightRider Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 17 λεπτά πριν, AtiX είπε Αυτό αυτομάτως σημαίνει ή κλείσιμο αρκετών αυτοβιομηχανιών ή κατακόρυφη αύξηση στις τιμές των αυτοκινήτων… Ετσι κι αλλιως ο πιο πολυς κοσμος κραταει το αυτοκινητο του για αρκετα χρονια - εγω θεωρω χαζομαρα που η καθε αυτοκινητοβιομηχανια βγαζει συνεχως καινουργια μοντελα και μαλιστα που τα περισσοτερα εχουν κατι ηλιθιες ζημιες/βλαβες και οι λαμαρινες γινανε πιο ευαισθητες... Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2021 από KnightRider 6
filipprin Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες... Επεξ/σία 16 Ιουλίου 2021 από filipprin 13 1 2
Dinos_12345 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 21 λεπτά πριν, george1807 είπε Δεν είναι ακριβώς όπως τα δείχνει η εικόνα. Ακόμα και ορυκτά καύσιμα να χρησιμοποιούνται για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, είναι πολύ πιο αποδοτικό και 'οικολογικο' να γίνεται σε μεγάλη κλίμακα, πάρα πολλοί μικροί κινητήρες εσωτερικής καύσης. Το βασικό θέμα είναι πόσο κρατάνε και σε τι ποσοστό οι μπαταρίες; Όταν φθαρουν πόσο θα κοστίσει η αλλαγή τους; Θα συμφέρει για ένα μικρό ιχ ή θα είναι καλύτερο να αγοραστεί καινούργιο; Ναι αλλά για να βγει μια μπαταρία σαν αυτή των Tesla ρυπαίνεται το περιβάλλον πιο πολύ από όσο ρυπαίνεται από ολόκληρη την ζωή ενός diesel αυτοκινήτου 13
AtiX Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, Dinos_12345 είπε Ναι αλλά για να βγει μια μπαταρία σαν αυτή των Tesla ρυπαίνεται το περιβάλλον πιο πολύ από όσο ρυπαίνεται από ολόκληρη την ζωή ενός diesel αυτοκινήτου Κάποιο link? 10
basilis_k6 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 4 λεπτά πριν, filipprin είπε Το φυσικο αεριο και το LPG ομως που ειναι το φτηνοτερο και καθαροτερο καυσιμο το θαψανε οι κουφαλες... καλα το υγραέριο θα το κρατήσω μεχρι να πεθανω η εγω η αυτο. from my cold dead hands... 3
rednez Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 16 Ιουλίου 2021 34 λεπτά πριν, KnightRider είπε Nαι τάχαμ για το περιβάλλον.... Εδώ η αυτονομία των ηλεκτρικών είναι πολύ μικρή και θέλουν 10ωρες φόρτιση κάθε φορά + δεν παλεύεται ο σχεδιασμός από μέσα που είναι σαν διαστημόπλοιο (ειδικά το καντράν).... Δηλαδη την ιδια μολυνση προκαλεις ειτε ηλεκτροδοτεισαι απο την ΔΕΗ ειτε απο μια γεννητρια στην αυλη σου?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα