ekrepali Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 21 λεπτά πριν, korakios είπε https://www.e-nomothesia.gr/energeia/ya-29-03-2013.html 11 λεπτά πριν, ekrepali είπε Άρθρο 28 παράγραφος 3β: "την ελάχιστη διάρκεια ισχύος των προσφερομένων Τιμολογίων Προμήθειας. Η ελάχιστη αυτή διάρκεια δεν μπορεί να είναι μικρότερη των έξι (6) μηνών." Μετά τους 6 μήνες ισχύει το Άρθρο 30 και μπορούν να κάνουν τροποποίηση όρων ή τροποποίηση τιμών. Για τροποποιήση τιμών μάλιστα ισχύει ότι "Κατ’εξαίρεση, η ενημέρωση σχετικά με τροποποίηση των Χρεώσεων Προμήθειας δύναται να λαμβάνει χώρα με τον πρώτο Λογαριασμό Κατανάλωσης που ακολουθεί την τροποποίηση. Αν πεις ότι δεν γνώριζες τίποτα από αυτά (λογικό), οι Γενικοί Όροι που υπέγραψες με την ΝRG γράφουν σίγουρα στη 1η σελίδα ότι η σύμβαση βασίζεται στον Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΚΠΗΕ). Κι εγώ δε γνώριζα τίποτα για τον Κώδικα Προμήθειας μέχρι που τον ανέφερε ο κοράκιος. Το δικαίωμα αποχώρησης αζημίως είναι κανονικά 30 μέρες απ'την ημερομηνία έκδοσης του λογαριασμού. Δηλαδή πρέπει εντός 30 ημερών να έχεις ολοκληρώσει τη μεταφορά στο νέο πάροχο (ΔΕΗ με 0.17 το φτηνότερο σταθερό). Εναλλακτικά κάθεσαι στην NRG για όλο το 6μηνο και προσπαθείς να διεκδικίσεις το δικαίωμα να φύγεις αζημίως μετά το 6μηνο ακολουθώντας την παρακάτω διαδικασία: https://my.rae.gr Όσοι αποφασίσετε να παρεμείνετε στην ΝRG για όλο το 6μηνο, ρίξτε ένα αίτημα στο MyRAE μήπως και γλυτώσετε τη ρήτρα μετά το 6μηνο. Mέσα σε 1 PDF κάτω των 3MB ενώστε το αντίγραφο της σύμβασης, τον τελευταίο λογαριασμό με την ενημέρωση, ταυτότητα). Κλείστε adblock για να το ανεβάσετε. Συμπληρώστε στο παραπάνω κείμενο τις ημερομηνίες στα 3 σημεία που έχω χχ/χχ. Για να δείτε πότε ξεκίνησε η εκρποσώπηση δείτε τον 1ο λογαριασμό που παραλάβατε, ποια είναι η αρχική ημερομηνία κατανάλωσης. Αν η αρχική ημερομηνία εππροσώπησης είναι πχ 05/10/2021, τότε το 6μηνο συμπληρώνεται στις 04/04/22. Κλείστε το adblocker για να ανεβάσετε PDF. Ο 11ψήφιος αριθμός παροχής στη φόρμα αίτησης, συμπληρώνεται χωρίς τις παύλες. Όταν απαντήσει ο πάροχος εμφανίζοντια 2 κουμπιά. Πράσινο (αποδοχή απάντησης), κόκκινο (άρνηση απάντησης). Δε πατάτε το πράσινο σε καμία περίπτωση (εκτός κι αν ο πάροχος κάνει δεκτό το αίτημα σας να μεταθέσει το δικαίωμα καταγγελίας μετά το 6μηνο, που θεωρώ απίθανο). Πατώντας το κόκκινο μπορείτε να απαντήσετε στον πάροχο, ή να ζητήσετε από τη ΡΑΕ να παρέμβει για την επίλυση του ζητήματος. Επιπλέον ρίξτε μια καταγγελία στη Προστασία Καταναλωτή. https://www.mindev.gov.gr/προστασία-του-καταναλωτη/ Αυτοί δεν έχουν αρμοδιότητα να σας δικαιώσουν, αλλά μπορούν να ρίξουν πρόστιμο στον πάροχο και η απόφαση τους ίσως βοηθήσει στο αίτημα στη ΡΑΕ. Αναφορά σε κείμενο "Έχω υπογράψει στο πρόγραμμα ΧΧΧΧΧ της ΝRGόπου η εκπροσώπηση ξεκίνησε στις χχ/χχ/2021 και το αρχικό 6μηνο της σύμβασης συμπληρώνεται στις χχ/χχ/2022 Στις χχ/χχ/2021 παρέλαβα ειδοποίηση που αναφέρει ότι μετά το πέρας του αρχικού 6μήνου της σύμβασης μου, θα ισχύουν νέες τροποποιημένες τιμές και ότι μου δίνεται τώρα η δυνατότητα καταγγελίας της σύμβασης αζημίως εντός των προθεσμιών που ορίζει ο ΚΠΗΕ στο άρθρο21. Αναγνωρίζω το δικαίωμα σας να αναπροσαρμόσετε τις τιμές μετά το πέρας του 6μήνου σύμφωνα με το Άρθρο 28 παράγραφος 3β, όμως διαφωνώ ως προς το γεγονός ότι η ενημέρωση λαμβάνει χώρα εντός του 6μήνου ενώ κατά τη γνώμη μου θα έπρεπε να λαμβάνει χώρα μετά το πέρας του 6μήνου. Συγκεκριμένα με υποχρεώνετε εντος του 6μήνου να επιλέξω μεταξύ των παρακάτω επιλογών: 1) Να καταγγείλω τώρα τη σύμβαση και να απολέσω το 6μηνο ευνοϊκών τιμών που έχω υπογράψει ή 2) Να δεχτώ την παραμονή μου στο νέο τιμολόγιο μετά το πέρας του 6μήνου, όπου όμως θα παρεμείνω δεσμευμένος για τους υπόλοιπους 18 μήνες με το ισχύον πέναλτυ αποδέσμευσης. Το γεγονός ότι εμμέσως με υποχρεώνετε εντός του 6μήνου να επιλέξω μεταξύ 2 επιλογών απ'όπου θα βγω ζημιωμένος, είναι αντιδεοντολογικό και καταχρηστικό. Ο ΚΠΗΕ δημιουργήθηκε με γνώμονα την ισονομία μεταξύ προμηθευτών και καταναλωτών, ενώ εσείς προσπαθείτε να τον εργαλιοποιήσετε και να τον ερμηνεύσετε προς όφελος σας προκειμένου να τροποποιήσετε εμμέσως τη σύμβαση μας εντός του 6μήνου. Η συγκεκριμένη ενημέρωση περί αλλαγών χρεώσεων θα έπρεπε να γίνει μετά τη συμπλήρωση του 6μήνου, ώστε ο να έχω πραγματικά τη δυνατότητα να εξαντλήσω το αρχικό 6μηνο της σύμβασης κι εν συνεχεία να αποκτήσω το δικαίωμα καταγγελίας αζημίως εφόσον τότε θα μπει σε ισχύ το νέο τιμολόγιο. Ζητώ λοιπόν το δικαίωμα μου για καταγγελία της σύμβασης αζημίως να μετατεθεί μετά τη λήξη του αρχικού 6μήνου της σύμβασης. Περιμένω την απάντηση σας μόνο γραπτώς στη συγκεκριμένη πλατφόρμα. Επεξ/σία 14 Δεκεμβρίου 2021 από ekrepali
korakios Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 17 λεπτά πριν, stiv67 είπε Στο λογαριασμό που εκδόθηκε 27/11 είχε το γνωστό μήνυμα και έχασες τις παλιές τιμές online/enter 25 λεπτά πριν, stiv67 είπε 2) Όταν ενεργοποιείς το Fixed δεν λέει η αίτηση ότι είναι για ένα 6μηνο . Άρα πως αυτοί το ορίζουν στους 6 μήνες ? αν δεν κάνω λάθος έλεγε για όσο χρονικό διάστημα θέλει ο χρήστης https://www.e-nomothesia.gr/energeia/ya-29-03-2013.html 28 3 β 17 λεπτά πριν, stiv67 είπε Σύμφωνα με το παραπάνω μήνυμα , μέχρι πότε θα πρέπει να έχω υπογράψει με κάποια άλλη εταιρεία ώστε να μην έχω χρέωση αναπροσαρμογής ? 30 μέρες 18 λεπτά πριν, stiv67 είπε 3) Αν μπορούν αυτοί να αλλάξουν το συμβόλαιο τόσο εύκολα γιατί φτιάχνουμε συμβόλαιο ? ποιος ο λόγος ύπαρξης! Αν έφευγα εγώ νωρίτερα από την λήξη του συμβολαίου μου θα πλήρωνα ρήτρα , ενώ τώρα που αλλάζουν αυτοί τούς όρους του συμβολαίου δεν πληρώνουν κάτι ? Δεν θα έπρεπε να υπάρχει η αντίστοιχη ρήτρα και για αυτούς ? για τους 6 πρώτους μηνες , δίκαιο έχεις πεστα στη ΡΑΕ, και Προστασία Καταναλωτή 19 λεπτά πριν, stiv67 είπε 4) Αν κάνω καταγγελία της σύμβασης τι έχω να κερδίσω εγώ από αυτό ? το ποιο πιθανό να μείνεις χωρίς ρεύμα αν καθυστερήσει ο νέος πάροχος να σε εκπροσωπήσει 20 λεπτά πριν, stiv67 είπε και τι θα χάσουν αυτοί ? αυτοί χάνουν οτι φεύγεις αζημίως νωρίτερα 20 λεπτά πριν, stiv67 είπε 5) Και το σημαντικότερο έχει κάποιος να προτείνει κάποια εταιρεία σοβαρή ,να έχει μείνει έστω ευχαριστημένος από την συνεργασία τους.Ώστε να γλυτώσουμε από όλα αυτά ? δεν μπορούμε να ασχολούμαστε ώρες ώστε να διαβάζουμε τα ψιλά γράμματα από τα συμβόλαια και μετά να μην ισχύουν , να κοιτάμε τον λογαριασμό με μεγεθυντικό φακό μήπως και γράψανε κάτι κ.τ.λ ούτε μία εταιρία δεν υπάρχει που να μην έχει αντιμετωπίσει κάποιος θέμα προσωπικά αν οι τιμές αργότερα βγαίνουν το ίδιο ακριβές θα ξαναγυρίσω στην NRG λόγω ποιότητας υπηρεσιών (άσχετα με το όλο φιάσκο του fixed) επίσης όλες οι εταιρίες προχώρησαν σε ανατιμήσεις , επομένως μη το βλέπεις μεμονωμένα θα μπορούσαν πχ να σου κρατήσουν το fixed αλλά να ανέβαζαν το πάγιο στα 20€/μήνα και την κιλοβατώρα στα 0,20 και πρώτα να σου ερχόταν ο λογαριασμός με τις νέες τιμές και η ειδοποίηση στον ίδιο λογαριασμό (βάσει δυστυχώς νόμου) 2
ekrepali Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Σε πρόλαβα πάλι... 😛 Ρε συ γιατί ενημερώνουν το κόσμο σε δόσεις... φοβήθηκαν τη μαζική αποχώρηση στη ΔΕΗ;
korakios Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μόλις τώρα, ekrepali είπε Σε πρόλαβα πάλι... 😛 είμαι σε sleep mode ! 1 λεπτό πριν, ekrepali είπε Ρε συ γιατί ενημερώνουν το κόσμο σε δόσεις... φοβήθηκαν τη μαζική αποχώρηση στη ΔΕΗ; σίγουρα , αλλά και κάποιοι υπογράψανε προς Σεπτέμβρη λίγο πριν καταργηθεί το fixed το πάνε 6μηνο μείον 60 μέρες αλλαγής όρων = ημερομηνία ειδοποίησης που πρέπει να πέφτει και κοντά με την έκδοση λογαριασμού 1
HERTHAN Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 1 ώρα πριν, korakios είπε προσωπικά αν οι τιμές αργότερα βγαίνουν το ίδιο ακριβές θα ξαναγυρίσω στην NRG λόγω ποιότητας υπηρεσιών (άσχετα με το όλο φιάσκο του fixed) Θυμαμαι που το ελεγες και το συζητουσαμε κιολς οτι απο αποψη υποστηριξης/ποιοτητας υπηρεσιων ειναι τουλαχιστουν 1-2 σκαλια πιο πανω απ'ολους.Και 1000 σκαλια πανω απο ΗΡΩΝ.
korakios Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Μέλος Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, HERTHAN είπε Θυμαμαι που το ελεγες και το συζητουσαμε κιολς οτι απο αποψη υποστηριξης/ποιοτητας υπηρεσιων ειναι τουλαχιστουν 1-2 σκαλια πιο πανω απ'ολους.Και 1000 σκαλια πανω απο ΗΡΩΝ. τον Ηρών τι τον ανέφερες ?μόνο τα ΕΛΤΑ είναι χειρότερα 😂
HERTHAN Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 14 Δεκεμβρίου 2021 18 λεπτά πριν, korakios είπε τον Ηρών τι τον ανέφερες ?μόνο τα ΕΛΤΑ είναι χειρότερα 😂 Νομιζα το εκλεισαν το μαγαζι.
ekrepali Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 2 ώρες πριν, korakios είπε σίγουρα , αλλά και κάποιοι υπογράψανε προς Σεπτέμβρη λίγο πριν καταργηθεί το fixed το πάνε 6μηνο μείον 60 μέρες αλλαγής όρων = ημερομηνία ειδοποίησης που πρέπει να πέφτει και κοντά με την έκδοση λογαριασμού Άρθρο 11 παρ3: "Οι Προμηθευτές υποχρεούνται να κοινοποιούν στη ΡΑΕ αμελλητί, και σε κάθε περίπτωση το αργότερο εντός πέντε (5) ημερών από τη θέση τους σε ισχύ, τα Τιμολόγια Προμήθειας που εφαρμόζουν για κάθε Κατηγορία Πελατών καθώς και κάθε τροποποίηση αυτών. Το Άρθρο 30 παρ2 λέει ότι η ενημέρωση των πελατών λαμβάνει χώρα τουλάχιστον 60 μέρες πριν τη τροποποίηση, δηλαδή μπορούν να ενημερώσουν και άμεσα. Μπορεί κάποιος να υποστηρίξει πως το γεγονός ότι ο πάροχος δεν ενημέρωσε άμεσα είναι αντιδεοντολογικό (ειδικά με τις συνθήκες που επικρατούν αυτή τη στιγμή στην αγορά) καθώς απέκρυψε σημαντικές πληροφορίες που θα έχουν τεράστια επίδραση μετά το 6μηνο. Απο κεί και πέρα ο καθένας το πάει όπου θέλει... πχ να ζητήσει η αζημίως προθεσμία να ξεκινήσει μετά το 6μηνο και όχι μετά την ενημέρωση... ή ακόμα και να ζητήσει ποινική ρήτρα (αυτό λίγο δύσκολο να το δέσει). Δηλαδή αν μας ενημερώνουν νωρίς δε μας αρέσει κι αν μας ενημερώνουν αργά πάλι δε μας αρέσει... σε κάθε περίπτωση θα τους βγάζουμε εμείς τη πίστη, όχι αυτοί. 😄
stiv67 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 13 ώρες πριν, korakios είπε και έχασες τις παλιές τιμές online/enter https://www.e-nomothesia.gr/energeia/ya-29-03-2013.html 28 3 β 30 μέρες για τους 6 πρώτους μηνες , δίκαιο έχεις πεστα στη ΡΑΕ, και Προστασία Καταναλωτή το ποιο πιθανό να μείνεις χωρίς ρεύμα αν καθυστερήσει ο νέος πάροχος να σε εκπροσωπήσει αυτοί χάνουν οτι φεύγεις αζημίως νωρίτερα ούτε μία εταιρία δεν υπάρχει που να μην έχει αντιμετωπίσει κάποιος θέμα προσωπικά αν οι τιμές αργότερα βγαίνουν το ίδιο ακριβές θα ξαναγυρίσω στην NRG λόγω ποιότητας υπηρεσιών (άσχετα με το όλο φιάσκο του fixed) επίσης όλες οι εταιρίες προχώρησαν σε ανατιμήσεις , επομένως μη το βλέπεις μεμονωμένα θα μπορούσαν πχ να σου κρατήσουν το fixed αλλά να ανέβαζαν το πάγιο στα 20€/μήνα και την κιλοβατώρα στα 0,20 και πρώτα να σου ερχόταν ο λογαριασμός με τις νέες τιμές και η ειδοποίηση στον ίδιο λογαριασμό (βάσει δυστυχώς νόμου) Καλημέρα ! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! Επειδή άρχισα να ψάχνω για νέο πάροχο , θα ήθελα την γνώμη σας για το ZERO της watt !
HERTHAN Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 10 λεπτά πριν, stiv67 είπε Καλημέρα ! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!!! Επειδή άρχισα να ψάχνω για νέο πάροχο , θα ήθελα την γνώμη σας για το ZERO της watt ! Οτι γραφει zero δεν πληρωνεις τιποτα και ειναι πολυ καλο.
ekrepali Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 19 λεπτά πριν, stiv67 είπε Επειδή άρχισα να ψάχνω για νέο πάροχο , θα ήθελα την γνώμη σας για το ZERO της watt ! Τι έχετε πάθει όλοι με το zero; Υπάρχει κάνα ξόρκι που σας κατευθύνει εκεί; Διάβασε τους όρους, πληρώνεις ΟΛΗ τη τιμή χονδρικής. Δεν έχει ρήτρα αναπροσαρμογής, έχει ολική βεντούζα.
HERTHAN Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 1 λεπτό πριν, ekrepali είπε Τι έχετε πάθει όλοι με το zero; Υπάρχει κάνα ξόρκι που σας κατευθύνει εκεί; Διάβασε τους όρους, πληρώνεις ΟΛΗ τη τιμή χονδρικής. Δεν έχει ρήτρα αναπροσαρμογής, έχει ολική βεντούζα. Ειναι καλο προγραμμα δεν μπορεις να πεις!!! Λογικα ενα μεγαλο κομματι του πληθυσμου θα το εχει βαλει σιγουρα.
stiv67 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 5 λεπτά πριν, ekrepali είπε Τι έχετε πάθει όλοι με το zero; Υπάρχει κάνα ξόρκι που σας κατευθύνει εκεί; Διάβασε τους όρους, πληρώνεις ΟΛΗ τη τιμή χονδρικής. Δεν έχει ρήτρα αναπροσαρμογής, έχει ολική βεντούζα. Βλέπεις το τυρί πρώτα και όχι την φάκα που είναι απο πίσω
Gl0bAlZer0 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 το θέμα είναι η ΔΕΗ πως έδινε μέχρι πριν από λίγο 0.10 τιμή Kw ? δεν είναι αθέμιτος ανταγωνισμός?
lazarnik Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 Δημοσ. 15 Δεκεμβρίου 2021 13 ώρες πριν, korakios είπε προσωπικά αν οι τιμές αργότερα βγαίνουν το ίδιο ακριβές θα ξαναγυρίσω στην NRG λόγω ποιότητας υπηρεσιών (άσχετα με το όλο φιάσκο του fixed) Σε αυτό θα συμφωνήσω. Το ίδιο θα κάνω και εγώ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις