Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, korakios είπε

Χ μέρες οι μέρες που θα κάνει η ΔΕΗ να δώσει εντολή στο ΔΕΔΔΗΕ

Υ μέρες οι μέρες που θα κάνει ο ΔΕΔΔΗΕ να σε συνδέσει

Α οι μέρες που απομένουν απο την ενημέρωση για αποχώρηση αζημίως

Πρέπει Α<Χ+Υ

Απο 9/11 λένε ότι έχω ενημερωθεί. Αρα είμαι οριακά για τις 30 ημέρες. Οποτε τι προτείνεις να γίνει?

Α. Δεν κάνω καταγγελία στην nrg και πάω π.χ. ΔΕΗ και κάνω αίτηση αύριο?

Β. ?

Δεν έχω καταλάβει τελικά τιο πρέπει να γίνει έστω για το ενδεχόμενο της ρήτρας και να μην μείνω χωρίς ρεύμα.

Τέλος πάω ΔΕΗ και ζητάω σε πρώτη φάση Γ1 (έχω ήδη ebill) και μετά βλέπω αν θα ενεργοποίησω κάποιο πρόγραμμα με σταθερές χρεώσεις. Μπορώ?

Επίσης να πάω στο κατάστημα για ποιό άμεσα ή e-contract? Πάλι δεν απαιτούνται τα δικαιολογητικά?

- αντίγραφο δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή διαβατηρίου ή άδειας παραμονής /άδειας διαμονής 
- στοιχεία Αριθμού Παροχής: λογαριασμό ρεύματος του ακινήτου ή οποιοδήποτε έγγραφο Διαχειριστή (ΔΕΔΔΗΕ) που να εμφανίζει τον αριθμό παροχής του ακινήτου ή Αποδεικτικό σχέσης με το ακίνητο  
- ένδειξη του μετρητή (πχ φωτογραφία) υποχρεωτικά εφόσον το νούμερο παροχής είναι έως 25KVA 
- τελευταίο λογαριασμό ρεύματος και αποδεικτικό της πληρωμής ή της ρύθμισης του

 

Επεξ/σία από doll
  • Απαντ. 737
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Πάει τρελάθηκε ο κόσμος. @doll Όπως σου είπε ο κοράκιος θα μείνεις χωρίς ρεύμα αν κάνεις καταγγελία και μείνεις χωρίς εκπροσώπηση. Υπογράφεις σε άλλο πάροχο, παίρνει εκείνος την εκπροσώπηση και η καταγγελία με τον παλιό γίνεται αυτόματα, τόσο απλά.

 

  • Like 1
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Όπως σου είπε ο κοράκιος θα μείνεις χωρίς ρεύμα αν κάνεις καταγγελία και μείνεις χωρίς εκπροσώπηση.

Κείμενο που υπογράφω και στελνω από το site που εδωσε link o @korakios

Αξιότιμοι κύριοι,
με την παρούσα καταγγέλλω την υφιστάμενη μεταξύ μας σύμβαση προμήθειας ηλεκτρικής ενέργειας και αιτούμαι τη λύση της,
σύμφωνα με το άρθρο 11 της εν λόγω σύμβασης, αναγνωρίζοντας την υποχρέωσή μου να εξοφλήσω κάθε οφειλή μου προς την
εταιρία σας, όπως μπορεί να προκύψει από την κατανάλωση ηλεκτρικής ενέργειας μέχρι τη λήξη ισχύος της σύμβασης. Με την
επιφύλαξη του άρθρου 42 παρ. 3 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας σε Πελάτες, τα αποτελέσματα της καταγγελίας
μου επέρχονται μετά την πάροδο τριάντα (30) ημερών από την ημερομηνία αποστολής στην εταιρία σας.

Αρα δεν έχω 30 τουλάχιστον ημέρες ΜΕΤΑ την υποβολή της καταγγελίας?

8 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Υπογράφεις σε άλλο πάροχο, παίρνει εκείνος την εκπροσώπηση και η καταγγελία με τον παλιό γίνεται αυτόματα, τόσο απλά.

Απλά μας έχει μπερδέψει ο κάθε υπάλληλος της nrg. Κάθε ενας λέει άλλα. Θα πάω ΔΕΗ αύριο να δω και αν είναι θα κάνω την αίτηση κατευθείαν σε αυτούς αν και ηθελα να εξαντλήσω το μήνα λόγω χρεώσεων.

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, doll είπε

Κείμενο που υπογράφω και στελνω από το site που εδωσε link o @korakios

Θα πάω ΔΕΗ αύριο να δω και αν είναι θα κάνω την αίτηση κατευθείαν σε αυτούς αν και ηθελα να εξαντλήσω το μήνα λόγω χρεώσεων.

Ο Κορακιος σου είπε να μην το κάνεις έτσι γιατί θα μείνεις χωρίς ρευμα. Εσύ το χαβά σου. 

9 λεπτά πριν, doll είπε

Θα πάω ΔΕΗ αύριο να δω και αν είναι θα κάνω την αίτηση κατευθείαν σε αυτούς αν και ηθελα να εξαντλήσω το μήνα λόγω χρεώσεων.

Τράβα πρωί πρωί να υπογράψεις, να πάρεις εκπροσώπηση απ'τη ΔΕΗ.

Για τα υπόλοιπα που έχεις κάνει δε ξέρω δεν απαντώ.

 

Δημοσ.
14 λεπτά πριν, ekrepali είπε

Ο Κορακιος σου είπε να μην το κάνεις έτσι γιατί θα μείνεις χωρίς ρευμα. Εσύ το χαβά σου.

Προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει λογική ή όχι. Δεν είναι θέμα χαβά. Δυστηχώς αναφέρεται ρητώς στο άρθρο 21 περί τις 30 ημέρες και αν θα σου ζητήσουν ρήτρες.

Δεν προλάβαμε να αλλάξουμε με τα παλιά στην ΔΕΗ, μην πληρώνουμε και την NRG από πάνω....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, doll είπε

Προσπαθώ να καταλάβω αν υπάρχει λογική ή όχι. Δεν είναι θέμα χαβά. Δυστηχώς αναφέρεται ρητώς στο άρθρο 21 περί τις 30 ημέρες και αν θα σου ζητήσουν ρήτρες.

 

Τόσα παιδιά αλλάξανε πάροχο εντός της προθεσμίας της ειδοποίησης, χωρίς να ενημερώσουν την NRG και δε χρεώθηκαν ρήτρα. Έτσι γίνεται η διαδικασία, κι εσύ πας τώρα να ανακαλύψεις το τροχό. Παίζεις με πράγματα που δεν καταλαβαίνεις, κι έχεις και τους εκπροσώπους να σε παραπληροφορούν.

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, ekrepali είπε

..... εντός της προθεσμίας της ειδοποίησης

Ευχαριστώ για το χρόνο σας @ekrepali & @korakios.

Στις 9/11 έχω λογαρισμό-ειδοποίηση για αλλαγή τιμών, που θα γίνει από 1/1/2022.

Ποιά είναι η δική μου προθεσμία να αλλάξω?

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, doll είπε

 

Ποιά είναι η δική μου προθεσμία να αλλάξω?

Αύριο.

Έτσι όπως τα έκανες, τώρα τρέχεις να μη μείνεις χωρίς ρεύμα

Επεξ/σία από ekrepali
Δημοσ.

Πήρα και γω σήμερα την ειδοποίηση...

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) σας ενημερώνουμε ότι από 01.04.2022 καταργείται η συνδρομή σας σταθερού τιμολογίου «nrg Fixed». Ως εκ τούτου, από 01.04.2022 οι καταναλώσεις σας θα υπόκεινται σε χρέωση αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τον όρο 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Μια και έχασα τις καλές τιμές της ΔΕΗ,λέω να κάτσω μέχρι τέλος Μάρτη γιατί έχω μεγάλη κατανάλωση(περίπου 1000 κβ/μηνα το χειμώνα) κι ας χάσω το δικαίωμα να φύγω αζημίως.

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, lakistsiou είπε

Μια και έχασα τις καλές τιμές της ΔΕΗ,λέω να κάτσω μέχρι τέλος Μάρτη γιατί έχω μεγάλη κατανάλωση(περίπου 1000 κβ/μηνα το χειμώνα) κι ας χάσω το δικαίωμα να φύγω αζημίως.

εννοείται και αφήνεις μπουρμουάρ στη ρήτρα αποχώρησης

Επεξ/σία από korakios
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 ώρες πριν, lakistsiou είπε

Πήρα και γω σήμερα την ειδοποίηση...

Σύμφωνα με τις προβλέψεις των άρθρων 18 και 30 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας (ΦΕΚ Β’ 832/2013) σας ενημερώνουμε ότι από 01.04.2022 καταργείται η συνδρομή σας σταθερού τιμολογίου «nrg Fixed». Ως εκ τούτου, από 01.04.2022 οι καταναλώσεις σας θα υπόκεινται σε χρέωση αναπροσαρμογής, σύμφωνα με τον όρο 6.4 των Γενικών Όρων της σύμβασής σας. Υπενθυμίζουμε το δικαίωμά σας εκ του άρθρου 21 του Κώδικα Προμήθειας Ηλεκτρικής Ενέργειας.

Μια και έχασα τις καλές τιμές της ΔΕΗ,λέω να κάτσω μέχρι τέλος Μάρτη γιατί έχω μεγάλη κατανάλωση(περίπου 1000 κβ/μηνα το χειμώνα) κι ας χάσω το δικαίωμα να φύγω αζημίως.

Και εγώ ειμαι σε παρόμοια κατάσταση. Ληγει το fixed 1.3.2022.Και εγώ στην μια παροχή μου εχω 1500 με 1800 kw νυχτερινό μηνιαίως. Θα εξαντλήσω την προθεσμια. Θα δουμε απο 1.3

Δεν ξερω αν πρεπει να ξεκινήσω να ψάχνω σιγά σιγά. 1.3 .2022 και μετα αν φυγω ειναι 4,5 ευρω τον μηνα η ρητρα.  Θα βγει ποσό περιπου 70 ευρώ.

Επεξ/σία από xraxra
Δημοσ.
4 ώρες πριν, xraxra είπε

Δεν ξερω αν πρεπει να ξεκινήσω να ψάχνω σιγά σιγά. 1.3 .2022 και μετα αν φυγω ειναι 4,5 ευρω τον μηνα η ρητρα.  Θα βγει ποσό περιπου 70 ευρώ.

Ξεκίνησε να παρακολουθείς τι γίνεται. Ως τότε κανείς δεν ξέρει τι θα γίνει αν και το πιο πιθανό είναι οι χρεώσεις να παραμείνουν ψηλά.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μετά από 2 ημέρες τρεξίματος, ερωτήσεων κ.λ.π. αυτά είναι πλέον τα αποτελέσματα της δικής μου περίπτωσης.

Τι είχα: Συμβόλαιο FIX NRG 24 μηνών. Στις 9/11/2021 με τον λογαριασμό έλαβα στο τέλος αυτού με γράμματα μινιατούρες ότι από 1/1/2022 σταματάει το FIX και αν θέλω μπορώ να ασκήσω το δικαιώμα μου όπως αυτό αναφέρεται στο άρθρο 21 (δηλ. να προβώ σε καταγγελία της σύμβασης) στο χρονικό διάστημα 30 ημερών από τότε που έλαβα γνώση.

Τι θέλει να μας πει ο ποιητής:

1. Οταν πάρεις αυτή την ειδοποίηση έχεις 30 ημέρες να προβείς σε καταγγελία της σύμβασης.  Πως αυτό γίνεται στην πράξη? Πρέπει να επιλέξεις ένα νέο πάροχο (π.χ. ΔΕΗ) και να υπογράψεις σύμβαση με αυτούς (το καλύτερο/γρήγορο/αποτελεσματικό παίρνεις όλα τα δικαιολογητικά και πας στο τοπικό κατάστημα και υπογράφεις την ίδια ημέρα-εδώ θεωρητικά έχεις εκδηλώσει την επιθυμία σου και εγγράφως πλέον ότι θέλεις να αποχωρήσεις από τον παλιό σου πάροχο δηλ. την NRG). Τι γίνεται τότε? Ο νέος πάροχος επεξεργάζεται το αίτημα-σύμβαση που έχεις υπογράψει (αυθημερόν στην περίπτωση μου και μετά από παράκληση) και την στέλνει στο ΔΕΔΔΗΕ. Θέλει το ελάχιστο μία εργάσιμη. Δηλ. στην περίπτωση μου φάνηκε στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την αμέσως επόμενη στις 10:00 το πρωί. Τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ-παράκληση πήγαν στις 12:00, πήραν μέτρηση, και το μεσημέρι την έστειλαν στην NRG. Αρα αν όλα πάνε καλά σε 2 εργάσιμες ημέρες έχει πάρει την ειδοποίηση η NRG και αυτή, με την λογική πάντα, σε 5 εργάσιμες να τελειώσει την υπόθεση σου, δηλ. να εκδώσει εκκαθαριστικό και θα στον στείλει. Σε αυτήν την περίπτωση δεν επιβαρύνεσε με καμία ρήτρα.

2. Τι είναι αυτή η καταγγελία που η ίδια η NRG αναφέρει, πότε γίνεται και αν υπάρχει περίπτωση να σου κόψουν το ρεύμα. Μίλησα με πολλούς αρμόδιους από NRG και με μεγάλη λύπη σχεδόν όλοι δεν ήξεραν ούτε το έντυπο που υπάρχει στο site τους. Με τον τελευταίο που μίλησα μου είπε τα εξής: Αν μέσα στις 30 ημέρες θέλεις να φύγεις χωρίς ρήτρα σε άλλο πάροχο ακολουθείς την διαδικασία στο (1) άνω. Στην περίπτωση που θέλεις να ΜΗΝ πληρώσεις ρήτρα και να "κερδίσεις" άλλες 30 ημέρες προνομιακής FIX χρέωσης στις τιμές, τότε μπορείς να κάνεις καταγγελία ΑΛΛΑ θα πρέπει να αναφέρεις στο κείμενο της καταγγελίας πότε εσύ επιθυμείς την διακοπή της ηλεκτροδότησης από την NRG. Εδώ όμως είναι το πρόβλημα. Πότε θα ξέρεις εσύ ο νέος πάροχος τι κάνει? πότε αυτός θα είναι έτοιμος? Γιατί αν εσύ δηλώσεις συγκεκριμένη ημερομηνία τότε αυτοί απλά το βάζουν στο σύστημα και την ημέρα εκείνη πάει ενα αίτημα διακοπής στο ΔΕΔΔΗΕ και τέλος. ΑΡΑ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ.

 

Συμπέρασμα: όπως είπαν και να παιδιά @korakios& @ekrepali όταν λάβεις την ειδοποίηση, αλλάζεις πάροχο εντός της προθεσμίας των 30 ημερών για να αποφύγεις την ρήτρα, χωρίς να ενημερώσεις την NRG, για να είσαι σίγουρος. Δεν ασχολείστε, σε αυτήν την περίπτωση, με τίποτα άλλο.

 

Επεξ/σία από doll
  • Like 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, doll είπε

Μετά από 2 ημέρες τρεξίματος, ερωτήσεων κ.λ.π. αυτά είναι πλέον τα αποτελέσματα της δικής μου περίπτωσης.

Τι είχα: Συμβόλαιο FIX NRG 24 μηνών. Στις 9/11/2021 με τον λογαριασμό έλαβα στο τέλος αυτού με γράμματα μινιατούρες ότι από 1/1/2022 σταματάει το FIX και αν θέλω μπορώ να ασκήσω το δικαιώμα μου όπως αυτό αναφέρεται στο άρθρο 21 (δηλ. να προβώ σε καταγγελία της σύμβασης) στο χρονικό διάστημα 30 ημερών από τότε που έλαβα γνώση.

Τι θέλει να μας πει ο ποιητής:

1. Οταν πάρεις αυτή την ειδοποίηση έχεις 30 ημέρες να προβείς σε καταγγελία της σύμβασης.  Πως αυτό γίνεται στην πράξη? Πρέπει να επιλέξεις ένα νέο πάροχο (π.χ. ΔΕΗ) και να υπογράψεις σύμβαση με αυτούς (το καλύτερο/γρήγορο/αποτελεσματικό παίρνεις όλα τα δικαιολογητικά και πας στο τοπικό κατάστημα και υπογράφεις την ίδια ημέρα-εδώ θεωρητικά έχεις εκδηλώσει την επιθυμία σου και εγγράφως πλέον ότι θέλεις να αποχωρήσεις από τον παλιό σου πάροχο δηλ. την NRG). Τι γίνεται τότε? Ο νέος πάροχος επεξεργάζεται το αίτημα-σύμβαση που έχεις υπογράψει (αυθημερόν στην περίπτωση μου και μετά από παράκληση) και την στέλνει στο ΔΕΔΔΗΕ. Θέλει το ελάχιστο μία εργάσιμη. Δηλ. στην περίπτωση μου φάνηκε στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την αμέσως επόμενη στις 10:00 το πρωί. Τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ-παράκληση πήγαν στις 12:00, πήραν μέτρηση, και το μεσημέρι την έστειλαν στην NRG. Αρα αν όλα πάνε καλά σε 2 εργάσιμες ημέρες έχει πάρει την ειδοποίηση η NRG και αυτή, με την λογική πάντα, σε 5 εργάσιμες να τελειώσει την υπόθεση σου, δηλ. να εκδώσει εκκαθαριστικό και θα στον στείλει. Σε αυτήν την περίπτωση δεν επιβαρύνεσε με καμία ρήτρα.

2. Τι είναι αυτή η καταγγελία που η ίδια η NRG αναφέρει, πότε γίνεται και αν υπάρχει περίπτωση να σου κόψουν το ρεύμα. Μίλησα με πολλούς αρμόδιους από NRG και με μεγάλη λύπη σχεδόν όλοι δεν ήξεραν ούτε το έντυπο που υπάρχει στο site τους. Με τον τελευταίο που μίλησα μου είπε τα εξής: Αν μέσα στις 30 ημέρες θέλεις να φύγεις χωρίς ρήτρα σε άλλο πάροχο ακολουθείς την διαδικασία στο (1) άνω. Στην περίπτωση που θέλεις να ΜΗΝ πληρώσεις ρήτρα και να "κερδίσεις" άλλες 30 ημέρες προνομιακής FIX χρέωσης στις τιμές, τότε μπορείς να κάνεις καταγγελία ΑΛΛΑ θα πρέπει να αναφέρεις στο κείμενο της καταγγελίας πότε εσύ επιθυμείς την διακοπή της ηλεκτροδότησης από την NRG. Εδώ όμως είναι το πρόβλημα. Πότε θα ξέρεις εσύ ο νέος πάροχος τι κάνει? πότε αυτός θα είναι έτοιμος? Γιατί αν εσύ δηλώσεις συγκεκριμένη ημερομηνία τότε αυτοί απλά το βάζουν στο σύστημα και την ημέρα εκείνη πάει ενα αίτημα διακοπής στο ΔΕΔΔΗΕ και τέλος. ΑΡΑ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ.

 

Συμπέρασμα: όπως είπαν και να παιδιά @korakios& @ekrepali όταν λάβεις την ειδοποίηση, αλλάζεις πάροχο εντός της προθεσμίας των 30 ημερών για να αποφύγεις την ρήτρα, χωρίς να ενημερώσεις την NRG, για να είσαι σίγουρος. Δεν ασχολείστε, σε αυτήν την περίπτωση, με τίποτα άλλο.

 

Τελικό λογαριασμό από NRG έλαβες;

Δημοσ.
7 ώρες πριν, doll είπε

Μετά από 2 ημέρες τρεξίματος, ερωτήσεων κ.λ.π. αυτά είναι πλέον τα αποτελέσματα της δικής μου περίπτωσης.

Τι είχα: Συμβόλαιο FIX NRG 24 μηνών. Στις 9/11/2021 με τον λογαριασμό έλαβα στο τέλος αυτού με γράμματα μινιατούρες ότι από 1/1/2022 σταματάει το FIX και αν θέλω μπορώ να ασκήσω το δικαιώμα μου όπως αυτό αναφέρεται στο άρθρο 21 (δηλ. να προβώ σε καταγγελία της σύμβασης) στο χρονικό διάστημα 30 ημερών από τότε που έλαβα γνώση.

Τι θέλει να μας πει ο ποιητής:

1. Οταν πάρεις αυτή την ειδοποίηση έχεις 30 ημέρες να προβείς σε καταγγελία της σύμβασης.  Πως αυτό γίνεται στην πράξη? Πρέπει να επιλέξεις ένα νέο πάροχο (π.χ. ΔΕΗ) και να υπογράψεις σύμβαση με αυτούς (το καλύτερο/γρήγορο/αποτελεσματικό παίρνεις όλα τα δικαιολογητικά και πας στο τοπικό κατάστημα και υπογράφεις την ίδια ημέρα-εδώ θεωρητικά έχεις εκδηλώσει την επιθυμία σου και εγγράφως πλέον ότι θέλεις να αποχωρήσεις από τον παλιό σου πάροχο δηλ. την NRG). Τι γίνεται τότε? Ο νέος πάροχος επεξεργάζεται το αίτημα-σύμβαση που έχεις υπογράψει (αυθημερόν στην περίπτωση μου και μετά από παράκληση) και την στέλνει στο ΔΕΔΔΗΕ. Θέλει το ελάχιστο μία εργάσιμη. Δηλ. στην περίπτωση μου φάνηκε στο σύστημα του ΔΕΔΔΗΕ την αμέσως επόμενη στις 10:00 το πρωί. Τηλέφωνο στον ΔΕΔΔΗΕ-παράκληση πήγαν στις 12:00, πήραν μέτρηση, και το μεσημέρι την έστειλαν στην NRG. Αρα αν όλα πάνε καλά σε 2 εργάσιμες ημέρες έχει πάρει την ειδοποίηση η NRG και αυτή, με την λογική πάντα, σε 5 εργάσιμες να τελειώσει την υπόθεση σου, δηλ. να εκδώσει εκκαθαριστικό και θα στον στείλει. Σε αυτήν την περίπτωση δεν επιβαρύνεσε με καμία ρήτρα.

2. Τι είναι αυτή η καταγγελία που η ίδια η NRG αναφέρει, πότε γίνεται και αν υπάρχει περίπτωση να σου κόψουν το ρεύμα. Μίλησα με πολλούς αρμόδιους από NRG και με μεγάλη λύπη σχεδόν όλοι δεν ήξεραν ούτε το έντυπο που υπάρχει στο site τους. Με τον τελευταίο που μίλησα μου είπε τα εξής: Αν μέσα στις 30 ημέρες θέλεις να φύγεις χωρίς ρήτρα σε άλλο πάροχο ακολουθείς την διαδικασία στο (1) άνω. Στην περίπτωση που θέλεις να ΜΗΝ πληρώσεις ρήτρα και να "κερδίσεις" άλλες 30 ημέρες προνομιακής FIX χρέωσης στις τιμές, τότε μπορείς να κάνεις καταγγελία ΑΛΛΑ θα πρέπει να αναφέρεις στο κείμενο της καταγγελίας πότε εσύ επιθυμείς την διακοπή της ηλεκτροδότησης από την NRG. Εδώ όμως είναι το πρόβλημα. Πότε θα ξέρεις εσύ ο νέος πάροχος τι κάνει? πότε αυτός θα είναι έτοιμος? Γιατί αν εσύ δηλώσεις συγκεκριμένη ημερομηνία τότε αυτοί απλά το βάζουν στο σύστημα και την ημέρα εκείνη πάει ενα αίτημα διακοπής στο ΔΕΔΔΗΕ και τέλος. ΑΡΑ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΡΟΒΛΕΠΤΗ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΟΝ ΝΑ ΣΑΣ ΟΔΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΔΙΑΚΟΠΗ ΡΕΥΜΑΤΟΣ. ΔΕΝ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΑΙ.

 

Συμπέρασμα: όπως είπαν και να παιδιά @korakios& @ekrepali όταν λάβεις την ειδοποίηση, αλλάζεις πάροχο εντός της προθεσμίας των 30 ημερών για να αποφύγεις την ρήτρα, χωρίς να ενημερώσεις την NRG, για να είσαι σίγουρος. Δεν ασχολείστε, σε αυτήν την περίπτωση, με τίποτα άλλο.

 

Και που σκέφτεσαι να πάς τώρα? Τα νεα της ΔΕΗ εχουν αυξημένες τιμές. Εχεις καταλήξει κάπου? Εχεις μεγάλες καταναλώσεις?

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...