Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, xodover1977 είπε

*Η Έκδοση των Λογαριασμών στην N.R.G. γίνεται κάθε μήνα , στις 5-7 του Μηνός (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων).. Στο Σύστημα "αναρτώνται" μετά από 4-6 εργάσιμες .. *Εάν θέλετε να δείτε πιο γρήγορα τον Λογαριασμό σας , καλέστε (μετά τις 8 του Μηνός)  στο Τηλ. NRG: 210-9606091 (επιλογή -2-) & ζητήστε να το στείλουν Άμεσα στο mail.. 

σε μένα τέλη του μηνός έβγαινε πάντα

  • Απαντ. 737
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
11 λεπτά πριν, xodover1977 είπε

*Η Έκδοση των Λογαριασμών στην N.R.G. γίνεται κάθε μήνα , στις 5-7 του Μηνός (εκτός ελαχίστων περιπτώσεων).. Στο Σύστημα "αναρτώνται" μετά από 4-6 εργάσιμες .. *Εάν θέλετε να δείτε πιο γρήγορα τον Λογαριασμό σας , καλέστε (μετά τις 8 του Μηνός)  στο Τηλ. NRG: 210-9606091 (επιλογή -2-) & ζητήστε να το στείλουν Άμεσα στο mail.. 

Αυτό δεν ισχύει. Όταν εμένα η μέτρηση είναι να την δώσω μέχρι 18 κάθε τρέχοντος μήνα θα περιμενω την nrg που θα εκδόσει στις 5-7 του επόμενου; Εγώ παίρνω λογαριασμούς με έκδοση 20-25 κάθε μήνα. 
 

Σχεδον κάθε μέρα εκδίδονται κανονικά λογαριασμοί γιατί ο κάθε καταναλωτής δεν έχει στάνταρ ημερομηνία καταμέτρησης. Εγώ πχ έχω μέχρι της 18. Ο @korakiosμέχρι 25, εσυ κάθε 1(παράδειγμα)..

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ppmarkos είπε

Αυτό δεν ισχύει. Όταν εμένα η μέτρηση είναι να την δώσω μέχρι 18 κάθε τρέχοντος μήνα θα περιμενω την nrg που θα εκδόσει στις 5-7 του επόμενου; Εγώ παίρνω λογαριασμούς με έκδοση 20-25 κάθε μήνα. 
 

Σχεδον κάθε μέρα εκδίδονται κανονικά λογαριασμοί γιατί ο κάθε καταναλωτής δεν έχει στάνταρ ημερομηνία καταμέτρησης. Εγώ πχ έχω μέχρι της 18. Ο @korakiosμέχρι 25, εσυ κάθε 1(παράδειγμα)..

O.K.! απλά έχουμε τσεκάρει 8 διαφορετικές παροχές στην NRG , & έχουν Ημερ.Έκδοσης : 6-7 κάθε μήνα.. Αλλά o.k. never mind.. *Κάτι άσχετο με το fixed : Υπάρχει κάπου να ¨ψαχτούμε¨ για Επαγγελματικό πρόγραμμα Γ-21 (Χωρίς Ρήτρες) ?? **εκτός απ΄το excel  του @korakios

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, xodover1977 είπε

O.K.! απλά έχουμε τσεκάρει 8 διαφορετικές παροχές στην NRG , & έχουν Ημερ.Έκδοσης : 6-7 κάθε μήνα.. Αλλά o.k. never mind.. *Κάτι άσχετο με το fixed : Υπάρχει κάπου να ¨ψαχτούμε¨ για Επαγγελματικό πρόγραμμα Γ-21 (Χωρίς Ρήτρες) ?? **εκτός απ΄το excel  του @korakios

Έτυχε φίλε μου. Αν είναι οι παροχές αυτές στην ίδια γειτονιά κι εκεί τριγύρω είναι λογικό να εκδίδονται περίπου την ίδια ημερομηνία. Ο λόγος είναι ότι όταν ο ΔΕΔΗΕ κάνει καταμέτρηση 1 φορά το 4μηνο, γυρνάει εκεί γύρω στην περιοχή σου. Μετά αυτό πηγαίνει αλυσίδα για την έκδοση λογαριασμών κάθε μήνα. 
Αυτο σημαίνει την καθημερινή έκδοση λογαριασμών. 
 

Για το Γ21 ας απαντήσουν τα παιδιά, δεν γνωρίζω καθόλου!

Επεξ/σία από ppmarkos
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/11/2021 στις 9:34 ΜΜ, ppmarkos είπε

Είμαι κι εγώ στο ίδιο δίλλημα με εσένα. Κι εγώ από 30/8/2021 είμαι στην Nrg με 9,90 το fixed και δεν έχω ειδοποιηθεί ούτε εγώ. Ο τελευταίος λογαριασμός μου εκδόθηκε στις 25/10. 
Προσωπικά βλέπω ότι έχω 2 επιλογές. 
1. Να περιμένω να εκδοθεί ο επόμενος λογαριασμός σε 20 μέρες δηλαδή, μπας κι έχω ειδοποίηση κι αποφύγω για λίγες μέρες την ρήτρα αποχώρησης από το να έφευγα αμέσως. 
Βεβαια εδώ παίρνω ρίσκο μήπως και δεν προλάβω το πρόγραμμα της ΔΕΗ. 
2. Να φύγω άμεσα με αίτηση στη ΔΕΗ και να «αποδεκτω» τη ρήτρα αποχώρησης. Για τι ποσό μιλάμε ότι ειναι η ρήτρα σε συμβόλαιο 2 χρόνων που είμαι στον 3ο μήνα;

Αγαπητέ φιλε ΦΥΓΕ τωρα!!!Ειμαι και εγω ανάμεσα στουw παθόντες από  τους απατεώνες αυτούς και 2 παροχές που είχα από το Μάρτιο του 2021  τις πάρα και  τις πήγα στο ΔΕΗ my home online οπου όλα είναι ξεκάθαρα!!Η  "σύμβαση"  μου εγινε τηλεφωνικα(ο θεος να την κανει σύμβαση) οταν ενας απατεώνας πωλητής τους με είχε πάρει μεσημεριάτικα  και με παραμύθιαζε για φθηνο ρευμα,45% φθηνότερο απο τη ΔΕΗ , χωρίς να μου στείλουν τίποτα να υπογράψω ,ούτε τα προβλεπόμενα απο τη νομοθεσία ούτε τιποτα!!!Οταν τα πηρα στο κρανιο μαζι τους,οταν αρχισανε και βαζανε ρήτρες αναπροσαρμογής ληστρικές,πηγα στην ΔΕΗ ,στέλνοντας τους καταγγελία σύμβασης ως ΑΚΥΡΗ  και ζητώντας το ηχητικο της τηλεφωνικής συμβασης  καθώς και τα εντυπα(με την υπογραφη μου) που προβλέπει η νομοθεσία(οροι συμβασης,συμβαση,εντυπο υπαναχωρησης κ.λ.π) και αυτοι μου εστειλαν  μονο το ηχητικο,μιας και δεν ειχαν τηρησει τιποτα απο οτι προβλεπει η νομοθεσια.Στους τελικούς εκκαθαριστικούς ,μου επιβαλλανε ρητρα προωρης αποχωρησης ,τους οποιους φυσικα και εξοφλησα!!!Στις τηλεφωνικες μας συνομιλιες με το κεντρο τους,τους το ειχα πει,"βαλτε οσες ρητρες θελετε,εγω θα σας τις πληρωσω,αλλα ο Συνηγορος του Καταναλωτη θα με δικαιωσει" ,οπως με εκανε και με τις ρητρες που μου ειχε επιβαλει η Βολτον οταν εφυγα και πηγα στην NRG!!!Μου τα επεστρεψε ολα η Βολτον!!!Το ιδιο θα κανουν και αυτοι,μιας και απο την πρωτη στιγμη απευθύνθηκα κάνοντας καταγγελία στον ΣτΚ  ,ο οποίος με πρόσφατο εγγραφο του με δικαιωνει και αναγκάζει τους απατεώνες ,οχι μονο να μου επιστέψουν τις ρήτρες πρόωρης αποχώρησης που μου επεβαλλαν,αλλα και να μου επιστέψουν τις μισες ρήτρες Αναπροσαρμογής που παρανόμως μου επέβαλλαν σε καθε λογαριασμο απ οτην ημερομηνία που  πηγα σε αυτους!!!Για αυτο σου λεω φιλε μου.Φυγε απο τους απατεώνες αυτούς οσο μπορείς πιο γρηγορα,μη μασας με τις ρήτρες που θα σου επιβάλλουν φεύγοντας, θα  τα παρεις πισω τα λεφτα!!
 

Επεξ/σία από jimmy1966
  • Like 1
Δημοσ.

ευχαριστημένος πελάτης 😁

1 ώρα πριν, jimmy1966 είπε

Ειμαι και εγω αναμεσα στοςυ παθοντες

  αν μπορείς κάνε ένα edit

Στις 16/7/2021 στις 4:04 ΜΜ, korakios είπε

Λόγω του οτι αρκετοί έκαναν προσφυγή στο ΣτΚ , καλό είναι (μάλλον απαραίτητο για να μην κλειδωθεί) να αποφεύγουμε χαρακτηρισμούς και να μένουμε στα γεγονότα όπου και ο καθένας μπορεί να κρίνει την κατάσταση

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ.

@korakios σήμερα μου είπαν από ΔΕΔΔΗΕ ότι έγινε η μέτρηση, και λογικά πλέον η παροχή μου είναι στη ΔΕΗ 

Πήρα τηλέφωνο στην NRG, και μου είπαν ότι ο τελικός λογαριασμός θα έρθει με ποινή πρόωρης αποχώρησης, δε μπορούν συστημικά να κάνουν κάτι, και απλά θα στείλω εγώ email (μαζί με την επιστολή τους που έχω προς τον ΣΤΚ) για να μου την αφαιρέσουν 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, AristidisZ είπε

δε μπορούν συστημικά να κάνουν κάτι, και απλά θα στείλω εγώ email (μαζί με την επιστολή τους που έχω προς τον ΣΤΚ) για να μου την αφαιρέσουν 

ναι , αυτό έκανα , αλλά καλύτερα να συμπληρώσεις και εσύ το έντυπο αμφισβήτησης όταν βγει και αν βγαίνει πιστωτικός με την αφαίρεση της ρήτρας δώσε και κατευθείαν ΙΒΑΝ και όνομα ,να στα βάλουν κατευθείαν 

5 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

@korakios σήμερα μου είπαν από ΔΕΔΔΗΕ ότι έγινε η μέτρηση, και λογικά πλέον η παροχή μου είναι στη ΔΕΗ

μπες εδώ και βάλε το τελευταίο ψηφίο μηδέν και μετά τσέκαρε το αποτέλεσμα αν σου βγάζει (το τελευταίο ψηφίο) μεγαλύτερο κατα ένα απο αυτό που είχες στην NRG

  • Like 1
Δημοσ.
7 λεπτά πριν, korakios είπε

μπες εδώ και βάλε το τελευταίο ψηφίο μηδέν και μετά τσέκαρε το αποτέλεσμα αν σου βγάζει (το τελευταίο ψηφίο) μεγαλύτερο κατα ένα απο αυτό που είχες στην NRG

03 μου βγάζει, που ήταν της NRG

Βέβαια μου είπαν από ΔΕΔΔΗΕ ότι η καταμέτρηση έγινε πριν 1 ώρα από την ώρα που μίλησα (περίπου κατά τις 13:00)

Θα το δω αύριο

 

Δημοσ.
3 ώρες πριν, korakios είπε

ναι , αυτό έκανα , αλλά καλύτερα να συμπληρώσεις και εσύ το έντυπο αμφισβήτησης όταν βγει και αν βγαίνει πιστωτικός με την αφαίρεση της ρήτρας δώσε και κατευθείαν ΙΒΑΝ και όνομα ,να στα βάλουν κατευθείαν 

Να το συμπληρωσω λες απο τωρα?:-D

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 5/11/2021 στις 4:34 ΜΜ, lazarnik είπε

Με είπαν ότι θα έχω ρήτρα αποχωρήσεις κανονικά. Τους ανέφερα ότι σύμφωνα με τον κώδικα μπλα μπλα μπλα δεν υποκειτε ρήτρα και μου είπαν εφόσον δεν αλλάζει κάποια τιμολογιακή πολιτική στην τιμή θα πρέπει να πληρώσω κανονικά την αποχώρηση... Βέβαια τους ξανά ανέφερα ότι αλλαζει μπαίνοντας ρήτρα αναπροσαρμογης. Αλλά συνέχιζε να επιμένει ότι δεν αλλάζουν τιμή κιλοβατορα ούτε πάγιο οπότε δεν αλλάζει η τιμολογιακή... 

Οπότε η nrg  έκανε ήδη γνωστή την πρόθεση της να χρεώσει ρήτρα αποχώρησης ακόμη και σ' αυτούς που έχουν λάβει ειδοποίηση για κατάργηση της συνδρομής σταθερής fixed.

Ανέκαθεν η nrg θεωρούσε ότι η σύμβαση του προγράμματος και η συνδρομή σταθερής fixed είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Λανθασμένος ισχυρισμός απο πλευράς nrg , κατά την γνώμη μου, αλλά μάλλον δεν θα αποφύγουμε τη προσφυγή στο Στκ. Το καλό σενάριο είναι να κάνουν αποχρέωση τής ρήτρας αποχώρησης στέλνοντας ένα απλό email υπενθυμίζοντας τα περί άρθρου 21 του κώδικα προμήθειας.

Αν έχει κάποιος νεώτερα επ' αυτού κατόπιν επικοινωνίας (email ,chat , τηλέφωνο) με την nrg ας το ποσταρει.

Επεξ/σία από geopro
  • Thanks 1
Δημοσ.
5 ώρες πριν, geopro είπε

Οπότε η nrg  έκανε ήδη γνωστή την πρόθεση της να χρεώσει ρήτρα αποχώρησης ακόμη και σ' αυτούς που έχουν λάβει ειδοποίηση για κατάργηση της συνδρομής σταθερής fixed.

Ανέκαθεν η nrg θεωρούσε ότι η σύμβαση του προγράμματος και η συνδρομή σταθερής fixed είναι δύο ξεχωριστά πράγματα. Λανθασμένος ισχυρισμός απο πλευράς nrg , κατά την γνώμη μου, αλλά μάλλον δεν θα αποφύγουμε τη προσφυγή στο Στκ. Το καλό σενάριο είναι να κάνουν αποχρέωση τής ρήτρας αποχώρησης στέλνοντας ένα απλό email υπενθυμίζοντας τα περί άρθρου 21 του κώδικα προμήθειας.

Αν έχει κάποιος νεώτερα επ' αυτού κατόπιν επικοινωνίας (email ,chat , τηλέφωνο) με την nrg ας το ποσταρει.

Το να θεωρεί η NRG τη σύμβαση του προγράμματος και την συνδρομή fixed δύο ξεχωριστά πράγματα είναι εντελώς λάθος, καθώς η συνδρομή fixed προβλεπόταν κανονικά στα έντυπα που μας έβαλαν και υπογράψαμε όταν κάναμε τη σύμβαση:

 nrg_fixed.png.4d3cb8f12ab074c9d2a4d40427bd1f55.png

Μας είπαν μήπως τότε ότι αυτή είναι η σύμβαση και αυτά είναι έξτρα; Το γεγονός ότι αναφέρονται στον Κατάλογο Προωθητικών Ενεργειών δεν σημαίνει ότι είναι εκτός σύμβασης! Άλλωστε στον ίδιο κατάλογο βρίσκεται και το ίδιο το πρόγραμμα Save, το οποίο εξακολουθεί να ισχύει και με το οποίο συμφωνήσαμε. Συνεπώς έχουν μονομερώς καταργήσει μέρος της αρχικής μας συμφωνίας.

Τέλος, δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι η NRG θεωρεί την κατάργηση του fixed μη αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής! Δηλαδή τί υποστηρίζει, ότι με την συγκεκριμένη κατάργηση δεν θα επιβαρυνθούμε οικονομικά; 🤣😂

  • Like 3
Δημοσ.
30 λεπτά πριν, vsk είπε

Τέλος, δεν σχολιάζω καν το γεγονός ότι η NRG θεωρεί την κατάργηση του fixed μη αλλαγή τιμολογιακής πολιτικής!

μα δεν το θεωρεί , αφού ξεκάθαρα αναγράφει το άρθρο 21

Αναφορά σε κείμενο

Σε κάθε περίπτωση, ο Προμηθευτής δεν δικαιούται αποζημίωση αν η Σύμβαση καταγγελθεί από τον Πελάτη εντός τριάντα (30) ημερών από την ειδοποίηση του Προμηθευτή για τροποποίηση όρου της Σύμβασης ή τη γνώση της τροποποίησης Χρεώσεων Προμήθειας, ακόμη και αν η εν λόγω καταγγελία λάβει χώρα κατά τη διάρκεια του ελάχιστου χρόνου ισχύος της Σύμβασης.

απλά ένας συμφουρήτης μπερδεύεται κάπως

32 λεπτά πριν, vsk είπε

Το να θεωρεί η NRG τη σύμβαση του προγράμματος και την συνδρομή fixed δύο ξεχωριστά πράγματα είναι εντελώς λάθος, καθώς η συνδρομή fixed προβλεπόταν κανονικά στα έντυπα που μας έβαλαν και υπογράψαμε όταν κάναμε τη σύμβαση:

αυτά στο ΣτΚ ,  δε χρειάζεται μεταξύ μας να λέμε τα αυτονόητα :)

 

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...