Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 hour ago, Ukforthemoment said:

Ο πλυμένος κινητήρας δεν είναι πάντα καλό σημάδι,μπορεί να θέλει να κρύψει διαρροές.

Βέβαια αν δεν το έχει πλύνει οι περισσότεροι θα πουν κοίτα πως το έχει παρατημένο και θέλει να πουλήσει κιόλας! 

  • Like 2
  • Απαντ. 37
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Κοίταξε να δεις, όντως οι περισσότεροι σκεφτόμαστε με ποιο σκεπτικό δείχνει ο πωλητής το αυτοκίνητό του σε υποψήφιο αγοραστή έχοντάς το μες στη βρώμα και πώς περιμένει να το πουλήσει.

Εγώ να πω την αλήθεια το προτιμώ έτσι απ' το να έχει κάνει ψευτοβιολογικό στην καλύτερη (αυτούς της προσφοράς με τα 40€) και ένα απλά καλό καθάρισμα στη χειρότερη. Γιατί ξέρω ότι θα του κάνω πάλι εγώ όπως το θέλω όταν το πάρω. Εν τω μεταξύ αυτός θα το έχει βάλει στην τιμή πώλησης.

Το ίδιο γίνεται και με τα λάστιχα. Πολλοί για να μην το παρουσιάσουν με άχρηστα λάστιχα πάνε και βάζουν μεταχειρισμένα με μπόλικο τακούνι σε τιμή χώμα και στην καλύτερη άντε να βάλουν θυγατρικά τρίτης κατηγορίας, που πάλι στα βάζουν στην τιμή.

Γι' αυτό προτιμώ που πήρα το δικό μου σε μούφα κατάσταση, και το έφερα στα μέτρα που εγώ ήθελα.

  • Like 3
Δημοσ.
7 ώρες πριν, phanispal είπε

Κοίταξε να δεις, όντως οι περισσότεροι σκεφτόμαστε με ποιο σκεπτικό δείχνει ο πωλητής το αυτοκίνητό του σε υποψήφιο αγοραστή έχοντάς το μες στη βρώμα και πώς περιμένει να το πουλήσει.

Εγώ να πω την αλήθεια το προτιμώ έτσι απ' το να έχει κάνει ψευτοβιολογικό στην καλύτερη (αυτούς της προσφοράς με τα 40€) και ένα απλά καλό καθάρισμα στη χειρότερη. Γιατί ξέρω ότι θα του κάνω πάλι εγώ όπως το θέλω όταν το πάρω. Εν τω μεταξύ αυτός θα το έχει βάλει στην τιμή πώλησης.

Το ίδιο γίνεται και με τα λάστιχα. Πολλοί για να μην το παρουσιάσουν με άχρηστα λάστιχα πάνε και βάζουν μεταχειρισμένα με μπόλικο τακούνι σε τιμή χώμα και στην καλύτερη άντε να βάλουν θυγατρικά τρίτης κατηγορίας, που πάλι στα βάζουν στην τιμή.

Γι' αυτό προτιμώ που πήρα το δικό μου σε μούφα κατάσταση, και το έφερα στα μέτρα που εγώ ήθελα.

Δεκτό και λογικό. Όμως πόσα χρειάστηκε να δώσεις παραπάνω για να το φέρεις στα μέτρα που ήθελες; Αν ήταν πολλά παραπάνω, άξιζε τελικά; 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Έλεγχος από "δικό" σου άνθρωπο (αντιπροσωπεία, γνωστό σου μηχανικό, εταιρίες τύπου spot mechanic) και τίποτα άλλο.

Μάλιστα ο τρόπος που θα αντιδράσει ο μαντράς σε αυτή σου την επιθυμία ("δεν δέχομαι γιατί...δεν έχει ασφάλεια", "μπα, αυτοί είναι απατεώνες", κλπ) ενδεχομένως θα σου πει για το ποιον του ίδιου αλλά και του αυτοκινήτου.

Επεξ/σία από haris_216
  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, damoclesword είπε

Δεκτό και λογικό. Όμως πόσα χρειάστηκε να δώσεις παραπάνω για να το φέρεις στα μέτρα που ήθελες; Αν ήταν πολλά παραπάνω, άξιζε τελικά; 

Κοίτα, για γενικό service (αλλαγή δίσκο-πλατό, λάδια, βαλβολίνες, όλα τα φίλτρα, μπουζί, συντήρηση κλιματισμού), επώνυμα ελαστικά (Goodyear Efficient Performance 2), δύο μπροστινά φανάρια (το ένα ήθελε αλλαγή αλλά δεν ήθελα το άλλο να είναι λίγο πιο θαμπό), λάμπες led, σοβαρό βιολογικό και γυάλισμα σε δικό μου άνθρωπο (150€ φιλική τιμή) συν κάτι άλλα ψιλά πήγε γύρω στα 5.500€. Του έβαλα και OEM πηγή Android 2 Din με κάμερα οπισθοπορείας κ.λπ. και έφτασε τα 6.000€.

Το ρεζουμέ είναι ότι πολλά από αυτά θα τα έκανα ακόμα και να το έβρισκα γύρω στις 6.000€ όπως εσύ, οπότε δε θα με συνέφερε (εμένα προσωπικά, όχι απαραίτητα εσένα).

Επισκέπτης
Δημοσ.

Το πλύσιμο κινητήρα δεν λέει κάτι,προσωπικά δεν θα το ήθελα, διότι αν δεν γίνει με προσοχή από άτομο που γνωρίζει, πολύ πιθανόν να γίνουν σοβαρές ζημιές. 

Δεν έχω πλυνει ποτέ κινητήρα. 

Αλλά το υπόλοιπο αμάξι, όταν είναι για πώληση, για μένα οφείλει ο πωλητης να το έχει στην πένα από θέμα καθαριότητας.Αν τώρα κάποια πράγματα δεν λειτουργούν,αυτά ρίχνουν τη τιμή. 

Προσωπικά αν ήταν να πάρω μτχ, και δεν το είχε ο πωλητής πεντακάθαρο, δεν θα έμπαινα καν στη διαδικασία να το κοιτάξω. 

Όσο για τα ελαστικά που αναφέρθηκαν, βλέπεις την ημερομηνία παραγωγής, την μάρκα και το προφίλ, και αναλόγως πράττεις. 

Δημοσ.
10 ώρες πριν, damoclesword είπε

μια που αναφέρεις τον μηχανικό, το πρόβλημα είναι ότι η μάντρα είναι στην άλλη άκρη της Αθήνας από εκεί που μένω-το ίδιο και ο μηχανικός μου. Κ δεν του είναι έυκολο να έρθει να το δει. Τι λες να κάνω γι' αυτό το θέμα; να βρω κάποιον μηχανικό εκεί κοντά στο μαγαζί;

Είτε το πάς σε αντιπροσωπεία εάν υπάρχει κόντα , ή τώρα εάν πάς σε μηχανικό εκει γύρω έχω τις επιφυλάξεις μήπως γνωρίζονται με το έμπορο. Το μαγαζί - έκθεση μήπως διαθέτει και ράμπα , ώστε εαν βρείς κάποιο μηχανικό να σηκωθει επι τοπου το αμάξι και να δείτε απο κάτω για σκουρία  και το συστημα διεύθυνσης .

Ο πλυμένος κινητήρας δεν σημαίνει τίποτα όπως σωστά αναφέρθηκε .

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, damoclesword είπε

Δεκτό και λογικό. Όμως πόσα χρειάστηκε να δώσεις παραπάνω για να το φέρεις στα μέτρα που ήθελες; Αν ήταν πολλά παραπάνω, άξιζε τελικά; 

Από το να πληρώσεις ένα 200ρι-300ρι μέσα στην τιμή για τις μουφιές που θα βάλει ο μαντράς, και να πληρώσεις και ένα 600ρι μετά για να τα κάνεις σωστά εσύ, καλύτερα να πληρώσεις μόνο το 600ρι!

Λοιπόν είχε πάει ο πατέρας του κουμπάρου μου σε μια μάντρα, και βρίσκει ένα Ford KA εισαγωγής (ιταλικό-γερμανικό, δεν θυμάμαι)... 100.000χλμ λέει...
Το πάει στην αντιπροσωπεία, ανοίγει καπό - book service κλπ...Το book service κομπλέ... Στο καπό όμως μέσα, είχε αυτοκόλλητο που έγραφε "αλλαγή ιμάντα στα 120.000 χλμ, 2 χρόνια πριν, επόμενη αλλαγή στα τόσα...
Μόνο και μόνο από αυτό του λέει, το αμάξι έχει τουλάχιστον 50,000 χλμ παραπάνω από όσο σου λένε...
Του βρήκε και κάτι άλλα εκεί, έπεσε τσεκούρι στην τιμή και το πήρε γιατί κατά τα άλλα το αμάξι ήτανε καλό...

Βασικά σε αυτά τα θέματα, δεν είναι να μην πάρεις το αμάξι, αλλά να το πάρεις στην τιμή που πρέπει για αυτό που είναι, και όχι για κάτι που σου πασάρουν ότι είναι...

Όσο για τον κινητήρα: Ό,τι λάμπει, δεν είναι χρυσός!

ΤΕΛΟΣ για το θέμα πληρωμής, που είναι βασικός παράγοντας ενδοιασμού: ΜΗΝ δώσεις προκαταβολή για κανέναν λόγο, από εκεί και πέρα αν γίνει νόμιμα η μεταβίβαση με χαρτιά κλπ δεν βλέπω πού σε πειράζει ο τρόπος πληρωμής...έτσι κι αλλιώς, αν είναι να σου κάνει βλακεία όπως και να τον έχεις πληρώσει μετά θα βρει χίλιους δυο τρόπους να σε αποφεύγει, δεν θα τον επηρεάσει κάπου ο τρόπος πληρωμής...

Επεξ/σία από mechpanos
  • Like 3
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Προσωπικά αν ήταν να πάρω μτχ, και δεν το είχε ο πωλητής πεντακάθαρο, δεν θα έμπαινα καν στη διαδικασία να το κοιτάξω. 

Αν έπαιρνες μεταχειρισμένο καθαρό, θα το άφηνες έτσι;

Το λέω γιατί ο φίλος που έκανε βιολογικό στο δικό μου πέρασε τα καθίσματα τέσσερις φορές για να βγάζει καθαρό νερό η σκούπα.

Με τους απλούς βιολογικούς του 50ρικου που κάνουν έξω τα καθίσματα πεντακάθαρα θα φαίνονται, το θέμα είναι τι γίνεται από κάτω. 

Αν ήσουν ευχαριστημένος στη δεύτερη περίπτωση, πάω πάσο. Εγώ ειδικά απ' τη στιγμή που βάζω παιδί μέσα θα του έκανα ακόμα κι αν μου έλεγε ότι του έκανε βιολογικό χθες.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Βρε παλικάρι είναι σαν να πας να κοροϊδεψεις την αλεπου.. Μακρυά από μαντραδες έχει γραφτεί εκατομμύρια φορές...με το να ρωτάς εδώ είναι σαν να θέλεις να κοροϊδεψεις τον εαυτό σου!! Αποκλειεται να έχει τόσα χιλιόμετρα..όλα αυτα που πουλάνε οι μαντραδες είναι φορτωμένα με άπειρα χίλιομετρα..στα τρακάρισματα τα ψιλοπροσεχουν Πλεον..εσείς που πάτε να αγοράσετε από μαντρα αναρωτιεστε  που τα βρήκε τα αμάξια ο έμπορος?? από ιδιώτες??όχι βέβαια είναι όλα εταιρικά που σε 5 χρόνια που τελειώνει το leasing τα πουλάνε οι εταιρείες..167.000 χαχαχα ωραίος

Επεξ/σία από sarakats85
  • Confused 1
Δημοσ.
16 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Βρε παλικάρι είναι σαν να πας να κοροϊδεψεις την αλεπου.. Μακρυά από μαντραδες έχει γραφτεί εκατομμύρια φορές...με το να ρωτάς εδώ είναι σαν να θέλεις να κοροϊδεψεις τον εαυτό σου!! Αποκλειεται να έχει τόσα χιλιόμετρα..όλα αυτα που πουλάνε οι μαντραδες είναι φορτωμένα με άπειρα χίλιομετρα..στα τρακάρισματα τα ψιλοπροσεχουν Πλεον..εσείς που πάτε να αγοράσετε από μαντρα αναρωτιεστε  που τα βρήκε τα αμάξια ο έμπορος?? από ιδιώτες??όχι βέβαια είναι όλα εταιρικά που σε 5 χρόνια που τελειώνει το leasing τα πουλάνε οι εταιρείες..167.000 χαχαχα ωραίος

It's all about the money, που λέει και το τραγούδι. Συμφωνώ και εγώ αν έβρισκα κάτι καλό από ιδιώτη θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά ο ιδιώτης δεν σου κάνει δόσεις, δεν δέχεται πιστωτικές κάρτες, ούτε ευκολίες πληρωμής. Και δυστυχώς, αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που εγώ και άλλοι ψάχνουμε αμάξι από μάντρα. Προφανώς και θα ήθελα να μην πονοκεφαλιάζομαι με όλες αυτές τις ερωτήσεις, τις παγίδες του κάθε επίδοξου λαμόγιου και να πάρω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μου να τελειώνω. Αλλά...

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
10 λεπτά πριν, damoclesword είπε

It's all about the money, που λέει και το τραγούδι. Συμφωνώ και εγώ αν έβρισκα κάτι καλό από ιδιώτη θα το έπαιρνα χωρίς δεύτερη σκέψη. Αλλά ο ιδιώτης δεν σου κάνει δόσεις, δεν δέχεται πιστωτικές κάρτες, ούτε ευκολίες πληρωμής. Και δυστυχώς, αυτός είναι ένας πολύ σημαντικός παράγοντας που εγώ και άλλοι ψάχνουμε αμάξι από μάντρα. Προφανώς και θα ήθελα να μην πονοκεφαλιάζομαι με όλες αυτές τις ερωτήσεις, τις παγίδες του κάθε επίδοξου λαμόγιου και να πάρω ένα αμάξι να κάνω τη δουλειά μου να τελειώνω. Αλλά...

Για εμένα μόνο καλός έλεγχος σε δικό σου συνεργείο επιστοσύνης (σημαντικότατο το τελευταίο).

Δεν θα πας ούτε σε τυχαίο συνεργείο της γειτονιάς του εμπόρου (για τους γνωστούς λόγους), ούτε σε τυχαία τοπική αντιπροσωπεία (που στην καλύτερη θα σε ξεπετάξουν για ένα 20-50αρικο).

Αν δεν συμφωνεί ο πωλητής στο πρώτο (πχ λόγω μεγάλης απόστασης) και το αμάξι σου φαίνεται καλό η ενελλακτική είναι να φέρεις κινητό συνεργείο ελέγχου (τύπου spotmechanic).

Αν γενικά ο πωλητής ζωρίζεται στον έλεγχο και βρίσκει διάφορες δικαιολογίες απλά προσπερνάς...

ΥΓ. Και επειδή έχω πετύχει και τύπους που είχαν την λογική οτι με 6000 δεν παίρνεις κανά σοβαρό αμάξι για να θες να κάνεις και εξονυχιστικό έλεγχο, αν σέβεσαι τα λεφτά σου μην παίζεις το παιχνίδι τους και καταλήξεις με γουρούνι στο σακί.

Επεξ/σία από agnostos13
  • Like 1
Δημοσ.

Μερικά πράγματα που μπορείς να κάνει μόνος σου:

Πρώτα κοιτάς αν είναι ελληνικό ή εισαγωγής. Το εισαγωγής είναι αμφίβολης προέλευσης, τρακαρισμένο, με άλλα χιλιόμετρα κλπ. Το ελληνικό θεωρητικά μπορείς να μιλήσεις με τον προηγούμενο ιδιοκτήτη

Δεύτερον, βγάζεις όλα τα πλαστικά και τις ταπετσαρίες από το πορτμπαγκάζ και ελέγχεις το σασί αν έχει την παραμικρή ένδειξη ότι έχει ανακατασκευαστεί.

Τρίτον, στρίβεις το τιμόνι τέρμα δεξιά και τέρμα αριστερά, ακούγοντας προσεκτικά αν κάνει θόρυβο

Τέταρτον, κοιτάς την ημερομηνία παραγωγής στα λάστιχα. Σε μεταχειρισμένο από μαντρά πέρσι, είχα δει λάστιχα του 2008 κατασκευή!!

Πέμπτο, να δεις στο Google τί ζημιές βγάζει το μοντέλο και να ελέγξεις αν τις παρουσιάζει ή αν έχουν φτιαχτεί. Εννοείται ότι θα το δεις από κάτω, αν έχει χτυπήματα κλπ

  • Like 2
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

ούτε σε τυχαία τοπική αντιπροσωπεία (που στην καλύτερη θα σε ξεπετάξουν για ένα 20-50αρικο).

 

Έχεις προσωπική εμπειρία σε αυτό ή τα λέμε επειδή τα γράφουν άλλοι κάπου αλλού?

Έχω πάει 4 φορές αυτοκίνητο σε αντιπροσωπεία για έλεγχο πριν την αγορά και έμεινα απόλυτα ευχαριστημενος. 3 φορές σε Audi και μια VW. Η λεπτομέρεια στις πληροφορίες του ελέγχου ήταν εντυπωσιακή. Πράγματα. δηλαδή, που δε τα βλέπεις με μια ματιά ούτε με ξεπέτα.

Οπότε ας μη γενικεύουμε.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...