Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
19 ώρες πριν, ThanosR92 είπε

Οι τύποι είναι μεγάλα ανέκδοτα. Η πληρωμή δεν έχει φανεί καν ακόμα μετά από τόσο καιρό... 

 

17 ώρες πριν, noble είπε

Δεν υπάρχει και εγώ αυτό το θέμα έχω, μου είπαν χθες από την τράπεζα ότι έγινε κανονικά η πληρωμή και ότι για κάποιο λόγο δεν τους έχουν στείλει το παραστατικό, ίσως λόγω κάποιου τεχνικού προβλήματος, ότι και αν σημαίνει αυτό. Μου είπαν να πάρω να ρωτήσω στο Γερμανό, αλλά αμφιβάλλω αν έχει νόημα να χάνω το χρόνο μου…

 

1 ώρα πριν, Kzaxas είπε

Και εμένα ακριβώς το ίδιο μου είπαν μόλις από την τράπεζα για συναλλαγή από 22/7 και παραλαβή 26/7.

Γενικά η όλη κατάσταση είναι τραγική.

Πήρα και εγώ σήμερα τηλέφωνο στη eurobank (χωρίς να έχω δει τα μηνύματά σας), καθώς από 19/7 δεν έχει εμφανιστεί καν η χρέωση, για την επιστροφή δεν το συζητώ καν.

Έφαγα μια ώρα και προφανώς άκρη δεν έβγαλα. Η κυρία που με εξυπηρέτησε "κατέληξε" στο συμπέρασμα (μετά από αναμονή δεκάδων λεπτών) ότι φταίει το γεγονός ότι η κάρτα έχει να χρησιμοποιηθεί από το 2019. Θα εμφανιστεί λέει η χρέωση στο επόμενο statement. Στην ερώτηση τι σχέση έχει ο λογαριασμός με την χρέωση, δεν ήξερε να απαντήσει.

Γενικά ακολούθησε μια συζήτηση του παραλόγου, όπου δε βγήκε καμία άκρη και μου ανέφερε ότι αυτό της είπαν να μου πει.

 

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 ώρα πριν, djuan1988 είπε

 

 

Γενικά η όλη κατάσταση είναι τραγική.

Πήρα και εγώ σήμερα τηλέφωνο στη eurobank (χωρίς να έχω δει τα μηνύματά σας), καθώς από 19/7 δεν έχει εμφανιστεί καν η χρέωση, για την επιστροφή δεν το συζητώ καν.

Έφαγα μια ώρα και προφανώς άκρη δεν έβγαλα. Η κυρία που με εξυπηρέτησε "κατέληξε" στο συμπέρασμα (μετά από αναμονή δεκάδων λεπτών) ότι φταίει το γεγονός ότι η κάρτα έχει να χρησιμοποιηθεί από το 2019. Θα εμφανιστεί λέει η χρέωση στο επόμενο statement. Στην ερώτηση τι σχέση έχει ο λογαριασμός με την χρέωση, δεν ήξερε να απαντήσει.

Γενικά ακολούθησε μια συζήτηση του παραλόγου, όπου δε βγήκε καμία άκρη και μου ανέφερε ότι αυτό της είπαν να μου πει.

 

Δεν έχει καμία σχέση αυτό! Εμένα η κάρτα ήταν ολοκαίνουργια και ήταν η πρώτη αγορά που έκανα...

Μόλις μίλησα και μου είπαν το εξής:

Το 15% θα μπαίνει κάθε μήνα σε κάθε δόση που θα περνάει, εφόσον η αγορά έχει γίνει με δόσεις όπως απο εμένα! Δλδ αν έχεις βάλει εξόφληση σε 2 χρόνια τότε θα πάρεις το συνολικό ποσό! 😅

Δημοσ.

Δεν νομίζω παιδιά εντάξει, να χαθούν οι πόντοι, αν μιλήσω με Γερμανό θα ενημερώσω. Πάντως είναι τελείως βλακεία να πρέπει να μιλάει ο πελάτης σε εταιρείες κολοσσούς αντί να συνεννοηθούν μεταξύ τους. Κατάντια αν το σκεφτεί κανένας σοβαρά. Όπως τόσα άλλα πράγματα στη ζωή θέλει να τα παίρνουμε χαλαρά άλλιως θα τρελαθουμε.

Δημοσ.

Έστειλα χθες μύνημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop τους και με πήραν (δε λέω εντυπωσιακό) 3 διαφορετικοί άνθρωποι σημέρα για το θέμα. Το κακό της υπόθεσης είναι πως ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι η απόδοση των ευρώ επιστροφής θα γίνει τμηματικά εφόσον πρόκειται για άτοκες δόσεις. Εγώ συνεχίζω να μην βλέπω την χρέωση της 1ης δόσης στο ebanking μου και φυσικά δεν έχω πάρει ούτε μισό ευρώ επιστροφή. Ο Θεός να βάλει το χέρι του 😅

  • Like 2
Δημοσ.
4 ώρες πριν, noble είπε

Έστειλα χθες μύνημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop τους και με πήραν (δε λέω εντυπωσιακό) 3 διαφορετικοί άνθρωποι σημέρα για το θέμα. Το κακό της υπόθεσης είναι πως ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι η απόδοση των ευρώ επιστροφής θα γίνει τμηματικά εφόσον πρόκειται για άτοκες δόσεις. Εγώ συνεχίζω να μην βλέπω την χρέωση της 1ης δόσης στο ebanking μου και φυσικά δεν έχω πάρει ούτε μισό ευρώ επιστροφή. Ο Θεός να βάλει το χέρι του 😅

Κάλεσμα σήμερα ξανά μετά το μήνυμα σου στη Eurobank.

Ευτυχώς μου έτυχε περισσότερο ενημερωμένη υπάλληλος. Μου ανέφερε ότι η χρέωση υπάρχει κανονικά, αλλά είναι υπό επεξεργασία. Δε ζητά τα χρήματα ο Γερμανός. Δεν μπορεί η τράπεζα να κάνει κάτι.

Λογική μου φαίνεται η απάντηση.

Για την επιστροφή καταχώρησε αίτημα για να πιστωθούν τα χρήματα. Μου έδωσε και αριθμό αιτήματος. Θα με ενημερώσουν τηλεφωνικά. 

Και πολύ ασχολήθηκα νομίζω, δε θα τους παρακαλάω για να τους πληρώσω.

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αγορα στις 22/07 και ακόμα να φανει η χρέωση στην κάρτα.

Κλασικός Γερμανος. Οι χρεώσεις φαίνονται αιώνες μετά.

Σε καμια βδομάδα θα τους πάρω τηλ.

Δεν χρειάζεται αγχος πραγματικά γιατί δεν ειναι η πρωτη φορα.

Δημοσ.

Σημερα πηρανε τον αδερφο μου αν θελει να προτεινουν ακυρωση της παραγγελιας λογο ελλειψης αποθεματος.

Ξετερε τι γινεται με ποντους επιστροφης σε αυτη την περιπτωση;

Τους παιρνουν πισω;

Αν εχουν χρησιμοποιηθει τι γινεται

Δημοσ.
Στις 2/8/2021 στις 3:35 ΜΜ, noble είπε

Έστειλα χθες μύνημα μέσω της φόρμας επικοινωνίας στο e-shop τους και με πήραν (δε λέω εντυπωσιακό) 3 διαφορετικοί άνθρωποι σημέρα για το θέμα. Το κακό της υπόθεσης είναι πως ισχυρίζονται ότι δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα και ότι η απόδοση των ευρώ επιστροφής θα γίνει τμηματικά εφόσον πρόκειται για άτοκες δόσεις. Εγώ συνεχίζω να μην βλέπω την χρέωση της 1ης δόσης στο ebanking μου και φυσικά δεν έχω πάρει ούτε μισό ευρώ επιστροφή. Ο Θεός να βάλει το χέρι του 😅

Το έχω αναφέρει ποιο πάνω ότι μου είπαν ακριβώς το ίδιο πραμα! Δηλαδή είναι ότι να ναι οι τύποι, τα ΕΥΡΩ επιστροφής θα μπαίνουν κάθε μήνα και σε 2 χρόνια που θα εχει πληρωθει όλο το ποσό θα έχω πάρει το συνολικό ποσό επιστροφής!

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα. Από πλευράς μου ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα. Η απόλυτη αγνόηση. Τι προτείνεται να κάνω; 

 

Ξέρετε που μπορώ να κάνω καταγγελία; 

Επεξ/σία από ThanosR92
Δημοσ.
3 ώρες πριν, ThanosR92 είπε

Ξέρετε που μπορώ να κάνω καταγγελία; 

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 ώρες πριν, ThanosR92 είπε

Καλημέρα. Από πλευράς μου ακόμα δεν έχει γίνει τίποτα. Η απόλυτη αγνόηση. Τι προτείνεται να κάνω; 

 

Ξέρετε που μπορώ να κάνω καταγγελία; 

Είναι 100% θέμα Γερμανού. Έκανα επίσημο παράπονο στην τράπεζα με αριθμό αιτήματος, μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι δεν έχει γίνει οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον έμπορο. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι αν δε ζητήσει τα χρήματα ο Γερμανός.

Επίσης μου ανέφεραν ότι θα περαστεί η επιστροφή μετά τη χρέωση, αλλά ακόμη και αν δε γίνει αυτόματα, θα τους στείλω με mail την απόδειξη και θα πιστωθούν.

 

EDIT Όλα αυτά μέχρι το τελευταίο μήνυμα που είχα γράψει εδώ, δεν ασχολήθηκα ξανά. Όπως έγραψα δε θα παρακαλάω τον Γερμανό να τον πληρώσω.

Εάν περάσουν κάποιες μέρες χωρίς να ζητήσει ο έμπορος τα χρήματα, δεν παύει και η δέσμευση των χρημάτων; 

Επεξ/σία από djuan1988
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Είναι 100% θέμα Γερμανού. Έκανα επίσημο παράπονο στην τράπεζα με αριθμό αιτήματος, μου απάντησαν τηλεφωνικά ότι δεν έχει γίνει οριστικοποίηση της συναλλαγής από τον έμπορο. Δεν μπορούν να κάνουν κάτι αν δε ζητήσει τα χρήματα ο Γερμανός.

Επίσης μου ανέφεραν ότι θα περαστεί η επιστροφή μετά τη χρέωση, αλλά ακόμη και αν δε γίνει αυτόματα, θα τους στείλω με mail την απόδειξη και θα πιστωθούν.

 

EDIT Όλα αυτά μέχρι το τελευταίο μήνυμα που είχα γράψει εδώ, δεν ασχολήθηκα ξανά. Όπως έγραψα δε θα παρακαλάω τον Γερμανό να τον πληρώσω.

Εάν περάσουν κάποιες μέρες χωρίς να ζητήσει ο έμπορος τα χρήματα, δεν παύει και η δέσμευση των χρημάτων; 

Εμένα έχει πάψει να υπάρχει η δέσμευση! Δεν μου λέει τίποτα βεβαια αυτό εμένα, μιας και ο Γερμανός τα λεφτά του θα τα πάρει οποτε θέλει!

Πραγματικά γιατί δεν προχωράς σε καταγγελία κ εσύ ; Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο! Θα την κάνω τώρα αμεσως!

Μόλις ολοκληρωσα την καταγγελια μου!

Επεξ/σία από ThanosR92
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ThanosR92 είπε

Εμένα έχει πάψει να υπάρχει η δέσμευση! Δεν μου λέει τίποτα βεβαια αυτό εμένα, μιας και ο Γερμανός τα λεφτά του θα τα πάρει οποτε θέλει!

Πραγματικά γιατί δεν προχωράς σε καταγγελία κ εσύ ; Όσο περισσότεροι τόσο το καλύτερο! Θα την κάνω τώρα αμεσως!

Μόλις ολοκληρωσα την καταγγελια μου!

Μόλις εμφανίστηκε 

image.png.2407db095589b8dfc9066b242c0f6b15.png

Σαν ψέμα μου φαίνεται! 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωχ και εμένα ρε παιδιά και έχω στείλει καταγγελία πριν λίγη ώρα! (Πειράζει?)

Αν είναι δυνατον....

Επεξ/σία από ThanosR92
Δημοσ.
1 ώρα πριν, ThanosR92 είπε

Ωχ και εμένα ρε παιδιά και έχω στείλει καταγγελία πριν λίγη ώρα! (Πειράζει?)

Αν είναι δυνατον....

Στείλε νέο μήνυμα που να ακυρώνει το προηγούμενο.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...