Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, djuan1988 είπε

Το προϊόν το είδες; Παραγγελία εδώ και 2 μέρες και η κατάσταση είναι στο "καταχώρηση" ακόμη. 

Το εχω παραλαβει απο την Παρασκευη....

  • Απαντ. 97
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ThanosR92 είπε

Το εχω παραλαβει απο την Παρασκευη....

Πότε στο έστειλαν δηλαδή; Πέμπτη;

Τους πόντους θα τους πάρεις. 7-8 εργάσιμες γράφουν στους όρους τους.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, djuan1988 είπε

Πότε στο έστειλαν δηλαδή; Πέμπτη;

Τους πόντους θα τους πάρεις. 7-8 εργάσιμες γράφουν στους όρους τους.

Το εκανα αγορα την προηγουμενη Τριτη και το παρελαβα την Παρασκευη μετα απο αρκετη πιεση!

Δημοσ.

 

3 λεπτά πριν, ThanosR92 είπε

Το εκανα αγορα την προηγουμενη Τριτη και το παρελαβα την Παρασκευη μετα απο αρκετη πιεση!

Δε βλέπω να βγάζω άκρη. Πραγματικά κακή εξυπηρέτηση.

Δημοσ.

Παραγγείλαμε μια τηλεόραση που την είχε σε τιμή skroutz αν αφαιρεθούν και οι πόντοι είναι -60€. Για να δούμε πότε θα μπουν οι πόντοι. Πάντως το σύστημα της Εθνικής χρησιμοποιεί, τώρα πως θα περαστούν οι πόντοι... Θα δείξει την άλλη εβδομάδα...

Δημοσ.

Καλημέρα guys 

 

Εννοείται οτι η επιστροφή δεν μπήκε είμαστε στην 10η εργάσιμη.

Πάλι θα χρειαστεί να είμαστε στα τηλέφωνα και να στέλνουμε αποδείξεις με mail μου φαινεται.....

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ούτε επιστροφή, ούτε προϊόν έχω δει ακόμη. Ίσως η χειρότερη εμπειρία που είχα με κατάστημα μέχρι τώρα. 

Και το χειρότερο support με διαφορά. Πραγματικά οι υπάλληλοι που απαντούν δεν έχουν ιδέα, δεν μπορούν να βοηθήσουν σε τίποτα και απαντούν με τυποποιημένες εκφράσεις, χωρίς πρακτικά να πουν τίποτα.

Επεξ/σία από djuan1988
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, ignome4 είπε

Ήμουν στο τσακ να παραγγείλω σήμερα αλλά  ευτυχώς με σώσατε!  Τεράστιο thanks 🙏 😆

δεν έχει επιστροφή σήμερα, τελείωσε χθες οπότε θα είχες σωθεί έτσι κι αλλιώς.

 

Η λύση είναι όταν βρίσκεις κάτι παίρνεις τηλ σου λένε που ειναι διαθέσιμο, το κάνεις κράτηση και πας στο κατάστημα και το παίρνεις. αλλιώς έμπλεξες. Φυσικό για επαρχία αυτό είναι δύσκολο. 

  • Like 2
Επισκέπτης
Δημοσ.
5 ώρες πριν, djuan1988 είπε

Ούτε επιστροφή, ούτε προϊόν έχω δει ακόμη. Ίσως η χειρότερη εμπειρία που είχα με κατάστημα μέχρι τώρα. 

Οι πόντοι δεν μπαίνουν αν δεν εκτελεστεί η παραγγελία.

Μιλαώ για online αγορά.

Σε μένα μπήκαν οι πόντοι την επόμενη μέρα της παραλαβής του κινητού.

Δημοσ.

Καλημέρα. Γενικά να ξέρω. Αν γίνει η αγορά online με κάρτα της eurobank, το σύστημα με τους ποντουσ τρέχει αυτόματα; Επίσης η εθνική τράπεζα έχει το go4more. Γνωρίζει κανεις αν αυτό είναι αυτόματα ενεργοποιημένο; Ή πρέπει να το ενεργοποιήσω; Πιστεύετε ότι θα ξαναμπεί αυτό το σύστημα στο Black Friday ή Χριστούγεννα;  Σορρυ αν βγαίνω εκτός θέματος.

Επισκέπτης
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, sp3cial είπε

Καλημέρα. Γενικά να ξέρω. Αν γίνει η αγορά online με κάρτα της eurobank, το σύστημα με τους ποντουσ τρέχει αυτόματα;

Όχι.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, natural_sgf είπε

Όχι.

Καλημέρα ευχαριστώ. Αλλά πως κάνατε την αγορά; Η φίλη μου έχει euro bank με επιστροφή πόντων. Αν πληρώναμε με αυτή τη κάρτα λογικά θα έπρεπε να μπουν αυτόματα τα λεφτά σε πόντους… κατάλαβα λάθος; 

Δημοσ.

Αντίστοιχη προώθηση έτρεχε και το Cosmote eshop, ακόμα δεν μου έχει περάσει η χρέωση στην κάρτα και λογικά δεν φαίνεται η επιστροφή .  Έχω παραλάβει το κινητό Τρίτη 20 Ιουλίου.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...