geo1787 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2021 Καλησπέρα, Είμαι φοιτητής κάτω των 25, άρα θεωρούμαι εξαρτώμενο μέλος, αλλά θα βρώ δουλειά σε λίγο καιρό και αναρωτιόμουν αν θα σταματήσω να θεωρούμαι εξαρτώμενο μέλος μόλις βρώ δουλειά. Από ότι είδα στο ίντερνετ, αν το εισόδημά μου είναι παραπάνω από 3.000€ ετησίως, τότε δεν θα θεωρούμαι εξαρτώμενο μέλος, αλλά όταν ρώτησα τον λογιστή, μου είπε ότι εφόσον είμαι φοιτητής θα είμαι εξαρτώμενο μέλος, παρόλο που θα έχω δουλειά. Τι ακριβώς ισχύει σε αυτη την περίπτωση; Επίσης, μπορώ να βάλω το δικό μου όνομα αντί των γονιών μου σε μισθωτήριο εάν δεν έχω εισόδημα όταν νοικιάσω; Και, εάν μπορώ, υπάρχει περίπτωση να μην με συμφέρει;(πχ να μην μπορώ να πάρω στεγαστικό επίδομα ή κάτι τέτοιο) Από άρθρο για εξαρτώμενα μέλη που βρήκα στο ίντερνετ: Αναφορά σε κείμενο ....... 2. Περιπτώσεις μελών που δεν θεωρούνται εξαρτώμενα μέλη, είτε λόγω εισοδήματος, είτε για άλλους λόγους. α. Τα ανήλικα άγαμα τέκνα έως 18 ετών, τα ενήλικα άγαμα τέκνα τα οποία δεν έχουν υπερβεί το 25ο έτος της ηλικίας τους και φοιτούν σε σχολές ή σχολεία ή ινστιτούτα επαγγελματικής εκπαίδευσης ή κατάρτισης του εσωτερικού ή εξωτερικού, τα ενήλικα έως 25 ετών άγαμα τέκνα που έχουν εγγραφεί στο μητρώο ανέργων του ΟΑΕΔ, τα άγαμα ενήλικα έως 25 ετών τέκνα εφόσον υπηρετούν τη στρατιωτική τους θητεία, οι γονείς και απώτεροι ανιόντες και τα ανήλικα ορφανά που έχουν έως τρίτου βαθμού συγγένεια με το φορολογούμενο (τον σύζυγο ή την σύζυγο) εάν το ετήσιο εισόδημά τους υπερβαίνει το ποσό των 3.000 ευρώ. ....... (https://www.forin.gr/articles/article/24679/ta-eksartwmena-melh-kata-ton-kwdika-forologias-eisodhmatos) Το άρθρο είναι από το 2018, ίσως να έχει αλλάξει κάτι από τότε, αλλά δεν βρήκα πιο καινούργια άρθρα. Επίσης, προστατευόμενο και εξαρτώμενο μέλος είναι το ίδιο πράγμα, σωστά; Ευχαριστώ.