Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, Black Demis είπε

ενας και μοναδικος λογος..... γιατι δεν ξερουν ποιος το εβαλε και πως το εβαλε (φτινη κακη εγκατασταση κλπ οχι εργοστασιο δλδ)

σε περίπτωση διαρροής σαν αέριο είναι βαρύ και κάθεται , δεν έχει σχέση με καλή/κακή μετατροπή ή εργοστασιακό . είναι η φύση του καυσίμου .

  • Like 3
  • Απαντ. 30
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Δηλαδή για να καταλάβω γιατί ίσως έχω χάσει επεισόδια.. Όταν μπαίνετε σε πλοίο η σε υπόγειο παρκινγκ ελέγχει κάποιος το αυτοκίνητο εάν έχει LPG η όχι;

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Adrian είπε

Δηλαδή για να καταλάβω γιατί ίσως έχω χάσει επεισόδια.. Όταν μπαίνετε σε πλοίο η σε υπόγειο παρκινγκ ελέγχει κάποιος το αυτοκίνητο εάν έχει LPG η όχι;

Είναι η συνείδηση του καθένα , σαφώς δέν θα κάτσει να ελένξουν , γιατί μερικοί τη τάπα πλήρωσης τη έχουν και στο πορτάκι της βενζίνης .

Όμως εάν προκληθεί ατύχημα και δεί πραγματογνώμονας ότι έχεις υγραέριο και μπήκες σε χώρους που δέν επιτρέπεται , θα πάει βάσει νομοθεσίας και θα έχεις τρεχάματα και με ασφαλιστικές .

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό ισχύει και για αυτοκίνητα με εργοστασιακό kit LPG? Για παράδειγμα την άλλη εβδομάδα παραλαμβάνω το Renault Clio LPG καινούργιο το οποίο φέρει δύο δεξαμενές, βενζίνη και εργοστασιακό kit lpg, θα έχω πρόβλημα στις μετακινησεις μου σε πλοία κλπ; Δε το γνώριζα αυτό.

Επεξ/σία από JimxxZe
Δημοσ.
6 ώρες πριν, meletis_m είπε

Είναι η συνείδηση του καθένα , σαφώς δέν θα κάτσει να ελένξουν , γιατί μερικοί τη τάπα πλήρωσης τη έχουν και στο πορτάκι της βενζίνης .

Όμως εάν προκληθεί ατύχημα και δεί πραγματογνώμονας ότι έχεις υγραέριο και μπήκες σε χώρους που δέν επιτρέπεται , θα πάει βάσει νομοθεσίας και θα έχεις τρεχάματα και με ασφαλιστικές .

Δεκτό αλλά έρχεται σε αντίθεση με την κοινή λογική (κατ'εμε). Όταν θεωρείς ένα αυτοκίνητο "κινητή βόμβα" και δεν του επιτρέπεις την είσοδο κάπου γιατί μπορεί να γίνει έκρηξη, όπως σε ένα καράβι, δεν μπορείς να βασιστείς στην συνείδηση του καθενός  και να ρισκάρεις ολόκληρο το καράβι και το κόσμο μέσα ανάλογος πως έχει ξυπνήσει ο καθένας. Εάν γίνει κάτι το ποιον θα κατηγορήσουν/φταίει είναι το τελευταίο που θα απασχολήσει αυτούς που θα πεθάνουν/τραυματιστούν. Το θέμα στην απαγόρευση για λόγους επικινδυνότητας είναι η πρόληψη όχι το ότι ξέρουμε ποιον θα κατηγορήσουμε μετά..

Έτσι το βλέπω εγώ τουλάχιστον, αλλά έχω ακούσει ότι είμαι και περίεργος.. (Εδώ πάντως και σε καράβι μπαίνω κανονικά και σε υπόγεια παρκινγκ όπως Mall, οπού βέβαια ελέγχουν το αυτοκίνητο για βόμβα με καθρέφτη από κάτω)

Δημοσ.
24 λεπτά πριν, Adrian είπε

Όταν θεωρείς ένα αυτοκίνητο "κινητή βόμβα" και δεν του επιτρέπεις την είσοδο κάπου γιατί μπορεί να γίνει έκρηξη,

κανένας νόμος δεν το θεωρεί αυτό

5 ώρες πριν, JimxxZe είπε

Αυτό ισχύει και για αυτοκίνητα με εργοστασιακό kit LPG?

για όλα τα LPG αλλά δεν έχω ακούσει ούτε ένα περιστατικό ελέγχου

Δημοσ.

Εάν κάπου απαγορεύεται η είσοδος όπως στo mall υπάρχει ειδική σήμανση με πινακίδα.

Σε πλοία δεν απαγορεύεται εκτός και κάποιος πλοιοκτήτης αποφασίσει για κάτι τέτοιο που δεν έχω ακούσει κάτι παρόμοιο για πλοίο. Από τη στιγμή που είναι ελεγμένο έχει περάσει ΚΤΕΟ μπαίνει οπουδήποτε μπαίνουν και τα υπόλοιπα εκτός και υπάρχει ειδική πινακίδα απαγόρευσης.

Δημοσ.

Στο υπογειο παρκινγκ στην Κηφισια (Alsos parking?) απαγορευεται, εχει πινακιδα, την ειδα οταν πηγα να πληρωσω το εισητηριο. Βεβαια δεν υπαρχει κανεις να σε ελεγχξει..

Δημοσ.

Μα δεν είναι το θέμα εάν θα γίνει μια τεράστια έκρηξη και καταρρεύσει το mall. Lol ούτε στις ταινίες δεν γίνονται αυτά

Το θέμα είναι ότι δεν είσαι καλυμενος ασφαλιστικά. Δλδ μια μικροσυγκρουση να γίνει σε ένα τέτοιο χώρο δεν παίρνεις τίποτα. Είναι λοιπόν ένα ρίσκο που εν γνώση σου το παίρνεις

Από εκεί και πέρα η απαγόρευση υπάρχει για λόγους ασφαλείας. Δεν υπάρχει "χαζη" ασφάλεια, κάποιο σκοπό εξυπηρετούν αυτοί οι κανόνες

Και για ξαναγυρίζουν στο αρχικό ερώτημα ο λόγος για να βάλει κάποιος αέριο είναι να το λιώσει στα χλμ ώστε να επωφεληθεί την οικονομία

Άρα ένα μεταχειρισμένο μετατροπή αέριο είναι μεγάλο ρίσκο γιατί όχι μόνο δεν έχεις άποψη τι δουλειά έχει κάνει ο μάστορας αλλά και γιατί είναι λιωμένο στα χλμ

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λίγοι εδώ μέσα έχουν τοποθετήσει σωστά το πρόβλημα.

Όλοι οι άλλοι πετούν τη μπάλα στην εξέδρα και μιλούν γενικά, χωρίς να κοιτούν την ουσία, και αποπροσανατολίζουν αυτόν που έθεσε το ερώτημα.

Αν μελετήσουμε το θέμα φωτιάς οχήματος: όλα τα αυτοκίνητα έχει τύχει να έχουν πάρει φωτιά. Και βενζίνης, και πετρελαίου, και υγραερίου, και φυσικού αερίου, και ηλεκτρικά, και υβριδικά. Αυτό το κριτήριο, λοιπόν, δεν έχει καμία ικανότητα να οδηγήσει κάποιον σε αξιολόγηση πιθανής αγοράς.

Η ουσία είναι αλλού:
(α) στα φυσικά χαρακτηριστικά του καυσίμου,
(β) στην αστική ευθύνη.

Σχετικά με το (α), κατά τα γνωστά, το υγράεριο κάθεται κάτω, άρα στην - έστω και ελάχιστη - πιθανότητα διαρροής, είναι αβέβαιο τί θα συμβεί. Κάτι που δεν ισχύει με τα άλλα καύσιμα στον ίδιο βαθμό.

Αυτό έχει οδηγήσει, στο θέμα του (β) να απαγορεύεται η είσοδος σε κλειστούς χώρους στάθμευσης, και οσονούπω έρχεται και σε ελληνικά πλοία, όπως συμβαίνει ήδη στο εξωτερικό σε κάποιες χώρες και σταδιακά ενσωματώνεται παντού, σε όρους κανονιστικής συμμόρφωσης, που ως γνωστόν είμαστε αρκετά ξέφραγο αμπέλι ακόμα.

Επί του πρακτέου, ακόμα κι αν δεν γίνει έλεγχος εισόδου σε όχημα LPG, σε περίπτωση ατυχήματος ακόμα και με υπαιτιότητα τρίτου, θα γίνει έρευνα, και αν διαπιστωθεί ότι είχε εισέρθει παράνομα το σχετικό όχημα, δεν υπάρχει κάλυψη από την ασφαλιστική ... το οποίο σημαίνει ότι θα πληρώσει ο κάτοχος οχήματος LPG όλες τις ζημιές από την τσέπη. Αν, δε, έχουν συμβεί και σωματικές βλάβες, τα εκατομμύρια είναι τόσα πολλά, που πας φυλακή.

Άσχετα, από τα άλλα θέματα περί κινδύνου φωτιάς, που θα ακούσει κανείς πολλές αναλύσεις ... σημασία έχει να αξιολογούμε ορθά τί συμβαίνει στο Αστικό Δίκαιο, γιατί είναι πολλά τα βάσανα αν κανείς εμπλακεί σε τέτοια θέματα. Αυτό συμβαίνει, να σημειώσουμε, με όλα τα θέματα του αυτοκινήτου, π.χ. αν έχεις σωστά φρένα, αναρτήσεις, λάστιχα, κλπ. Δυστυχώς, στη χώρα ο κάθε δυνητικά φονιάς οδηγός, επιτρέπεται να κυκλοφορεί με οχήματα που δεν είναι συμβατά με τα ισχύοντα σε θέματα ασφαλείας. Μερικοί ίσως διαβάζουν τα παραπάνω και να γελάνε. Εγώ ξέρω μόνο ότι κάποιοι έχουν νεκρούς στην οικογένειά τους, από ανευθυνότητα τρίτων. Αυτά.

Επεξ/σία από kostasgr78
  • Like 6
Δημοσ.

Εν τω μεταξύ, μιλάμε για την επικινδυνότητα του υγραερίου, λες και το όχημα φέρει μόνο υγραέριο. Έλα όμως που ένα όχημα με LPG kit (είτε after-market, ή εργοστάσιο) φέρει υγραέριο και βενζίνη. :)

Οπότε "ασφαλέστερο από βενζίνη" σίγουρα δεν είναι, αφού... έχει και βενζίνη. Έχεις τα αδύναμα σημεία και των 2 καυσίμων, ενώ επιπλέον, το όχημα έχει και παραπάνω καύσιμο γενικότερα (σα μάζα). 

Οπότε όχι, ένα όχημα με LPG ... ΔΕΝ είναι ασφαλέστερο από ένα όχημα με βενζίνη.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, JimxxZe είπε

Δεν αναφέρει κανείς ομως τι υσχύει για τα αυτοκινητα με εργοστασιακό kit LPG...

στην ίδια σελίδα θα βρεις απαντήσεις

Δημοσ.

Οποιοσδηποτε χώρος Parking απαιτει κάποιες προδιαγραφες ασφάλείας με ενεργητική και παθητική πυροπροστασια.Ανιχνευτες διαρροης αερίων, βαθμους πυραντιστασης κλπ.παραδειγμα:

11.3.4. Σε χώρους στάθμευσης οχημάτων άνω των 100 θέσεων θα πρέπει να οριοθετούνται πλησίον των εξωτερικών τοίχων του κτιρίου με ειδική σήμανση τμήματα, που σταθμεύουν αυτοκίνητα που χρησιμοποιούν αέριο καύσιμο σε ποσοστό τουλάχιστον 10% επι του συνολικού αιρθμού των θέσεων. Τα τμήματα αυτά θα πρέπει να αποτελούν ξεχωριστό πυροδιαμέρισμα, να τοποθετούνται κατα προτίμηση σε υπέργειους ορόφους και να διαθέτουν κατάλληλο σύστημα εξαερισμού.

Αυτα απαιτουν νεες εγκαταστάσεις-μελετες κλπ.Πιο ευκολο ειναι η ταμπελα "Απαγορευεται η εισοδος στα οχήματα με αεριο καύσιμο"

http://www.opengov.gr/minenv/?p=8609

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...