Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή κατέληξε στην απόφαση να επιβάλει πρόστιμο ύψους 875 εκατομμυρίων ευρώ σε μεγάλες Γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες για παραβίαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής ένωσης καθώς περιόριζαν τον ανταγωνισμό όσον αφορά τις εκπομπές καθαρών αερίων για τα νέα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή επέβαλε πρόστιμο €875 εκατομμυρίων στις εταιρείες BMW και Volkswagen (VW) Group. Η

Η Επίτροπος Ανταγωνισμού της Ε.Ε., Margrethe Vestager, με αφορμή το αποτέλεσμα της έρευνας που διεξήγαγε η Γενική Διεύθυνση Ανταγωνισμού της Ε.Ε. δήλωσε ότι η Daimler, η BMW, η Volkswagen, η Audi και η Porsche «διέθεταν την τεχνολογία για τη μείωση των εκπομπών επιβλαβών αερίων, και μάλιστα πέρα από τα νόμιμα όρια που απαιτούσαν τα πρότυπα εκπομπών της Ευρωπαϊκής Ένωσης» αλλά συμμάχησαν για να περιορίσουν τη χρήση της συγκεκριμένης τεχνολογίας. Η εταιρεία VW Group, στο οποίο ανήκουν οι μάρκες Audi και Porsche θα πρέπει να πληρώσει πρόστιμο περίπου 500 εκατομμυρίων ευρώ και η BMW περίπου 375 εκατομμύρια ευρώ.

Η Margrethe Vestager πρόσθεσε επίσης ότι αποφεύγοντας τον ανταγωνισμό στην τεχνολογία, οι καταναλωτές έχασαν την ευκαιρία να αγοράσουν λιγότερο ρυπογόνα αυτοκίνητα. «Η απόφαση δείχνει πως μία νόμιμη συνεργασία σε τεχνικό επίπεδο πήγε στραβά» δήλωσε η Επίτροπος Ανταγωνισμού της Ε.Ε.

Με ετήσιο κύκλο εργασιών περίπου 223 δισεκατομμύρια ευρώ, το πρόστιμο «δεν πρόκειται να προκαλέσει κάποια σοβαρή οικονομική ζημιά στην VW» δήλωσε ο ανταποκριτής της DW στις Βρυξέλες Jack Parrock, ωστόσο η κίνηση είναι «σημαντική ... για την ΕΕ που φαίνεται να θέλει να βάλει τις εταιρείες σε τάξη». Στην Daimler δεν επιβλήθηκε κάποιο πρόστιμο, καθώς αποκάλυψε τη συμπαιγνία στην Ευρωπαϊκή Επιτροπή και συνεργάστηκε κατά τη διάρκεια των ερευνών.  

Οι εταιρείες στις οποίες επιβλήθηκαν πρόστιμα παρεμπόδισαν την ανάπτυξη μίας τεχνολογίας γνωστής και ως SCR ή αλλιώς Selective Catalytic Reduction, κατά την οποία προστίθεται «AdBlue» ή ουρία στο ρεύμα καυσαερίων στην εξάτμιση για τη μείωση των εκπομπών οξειδίου του αζώτου. Τον Απρίλιο του 2019, όλες οι εμπλεκόμενες αυτοκινητοβιομηχανίες ενημερώθηκαν ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή διερευνά την περίπτωση σχηματισμού «καρτέλ» σχετικά με τον περιορισμό της τεχνολογίας από το 2006 έως το 2014 κατά παράβαση της αντιμονοπωλιακής νομοθεσίας της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Οι εταιρείες έχουν την ευχέρεια να συνεργαστούν με πολλούς τρόπους για να βελτιώσουν την ποιότητα των προϊόντων τους. Ωστόσο, οι κανόνες ανταγωνισμού της Ε.Ε. δεν τους επιτρέπουν να συνεργάζονται για το ακριβώς αντίθετο: για τη μη βελτίωση των προϊόντων τους, για να μην ανταγωνίζονται σε θέματα ποιότητας» είχε δηλώσει η  βελτιώνουν τα προϊόντα τους, να μην ανταγωνίζονται στην ποιότητα" είχε δηλώσει πριν από δύο χρόνια περίπου η Επίτροπος Ανταγωνισμού της Ε.Ε., Margrethe Vestager.

 


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 93
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το πορτ παγκαζ των Γερμανων μετα την νεα τεχνολογια:
 

vw.jpg

Επεξ/σία από ExTaCy1337
  • Like 4
  • Thanks 1
  • Confused 1
Δημοσ.

μια απλη σύγκριση  
προστιματα στην google απο την ΕΕ 
1,49 δις 2017
2,42 δισ 2017
4,3 δις  2018
ε τώρα μην ταράξουμε τους Γερμανούς βαλε εκει 500 εκατομμύρια στην vw και 375 στην bmw ετσι για το θεαθήναι 
 

  • Like 4
  • Thanks 2
  • Confused 1
Επισκέπτης
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, xenos.p είπε

Την ίδια ώρα στην Ελλάδα: ας ξηλώσουμε dpf, egr και καταλύτη να πάρουμε 20 άλογα.. 

Ξέχασες το κόκκινο πετρέλαιο θέρμανσης αντί κίνησης των ταξιτζήδων 😂

Δημοσ.
25 λεπτά πριν, BaCkOs είπε

μια απλη σύγκριση  
προστιματα στην google απο την ΕΕ 
1,49 δις 2017
2,42 δισ 2017
4,3 δις  2018
ε τώρα μην ταράξουμε τους Γερμανούς βαλε εκει 500 εκατομμύρια στην vw και 375 στην bmw ετσι για το θεαθήναι 
 

Τα πρόστιμα έχουν πάντα σχέση με την “ζημιά” που κανείς στην αγορά φίλε μου…

  • Like 2
  • Sad 1
Δημοσ.

Όσο και να κάνουμε πλάκα παρατηρώ ότι οι γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες χάνουν την απόλυτη κυριαρχία από την Ευρώπη της προηγούμενης δεκαετίας. Δεν μιλάω για την Ελλάδα που είναι Toyota και ξέρω ψωμί Yaris να γράφει και ας είναι και 20 χρόνων ή μόνο golf δεν μου έχει βγάλει ποτέ πρόβλημα και στην 10ετια έχει φύγει κάνα 5χιλιαρο για επισκευές. Βλέπω μεγάλη άνοδο στους Γάλλους με βελτιωμένα ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά όχι ποια φθηνά Citroen και Peugeot γέμισε ο τόπος με 2008 και 3008 των 25.000+ χιλιάδων. 

  • Like 4
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

δεν καταλαβαινω αυτα τα προστιμα.. βασικα τα θεωρω γελοια.. ειλικρινα.. Αγοραζω εγω ενα αυτοκινητο.. πχ VW και παει μετα η ευρωπαικη ενωση και βαζει προστιμα στην VW γιατι μου πουλησε ενα αυτοκινητο που ηταν ή δεν ηταν αυτο που ελεγε.. εγω τι κερδος εχω απο τα προστιμα? τι κερδος ειχαν οσοι πηραν VW και μετα αποδειχτηκε οτι υπηρχε το θεμα με το dieselgate? @@? χωρια οτι πολλες απο αυτες τις εταιριες εχουν ποσοστα στις χωρες ή σε επιμερους κρατίδια οπως γινεται στην γερμανια. Πχ η Fraport που πηρε τα αεροδρομια μας ανηκει σε μεγαλο ποσοστο στο κρατίδιο της Εσσυς.. γιαννης πινει γιαννης κερναει δηλαδη .. 

Επεξ/σία από toylis
  • Like 4
  • Thanks 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...