filarhos Δημοσ. 13 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 13 Ιουλίου 2021 Κι εγώ δεν πιστεύω ότι δημιουργήθηκε βλάβη επειδή πατούσε τέρμα γκάζι κάποιος! Πιο πολύ πιστεύω ότι του το είπαν στο συνεργείο για να δικαιολογήσουν τα αδικαιολόγητα. Βέβαια όσο ζεις μαθαίνεις... Απλώς το υβριδικό της ΤΟΥΟΤΑ είναι για χαλαρή οδήγηση και οικονομία, δεν είναι για επιδόσεις. Προς Θεού μια χαρά προσπερνάς, ίσως και καλυτερα από προηγούμενης γενιάς ατμοσφαιρικό, εκτός πόλης δεν το έχω οδηγήσει. Αν έκανα πολλά χλμ μέσα στην πόλη ίσως να το επέλεγα, έναντι ενός φυσικού αερίου ή πετρελαίου. Υ.Γ. Τώρα για αξιοπιστία μεγάλη συζήτηση ίσως μέχρι τις αρχές του 2000, πλέον δεν νομίζω ότι έχουν διαφορές. 1
giopop80 Δημοσ. Παρασκευή στις 05:46 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 05:46 μμ καλησπέρα.αγόρασα προ 10 ημερών Yaris hybrid 2020 μεταχειρισμένο από την Toyota.1oν ο πωλητής μου έκανε τριπλά πριν το αγοράσω και δεν ανέφερε πως ήταν εισαγωγής.παρατήρησα πώς η μπαταρία δύσκολα ανεβαίνει 1 η 2 γραμμές πάνω από την μέση και πέφτει παρά πολύ γρήγορα. σε ταξίδι το φορτισα πλήρως σε κατηφόρα από βουνό και μόλις κατέβηκα σε ευθεία έφθασε στη μέση ξανά μέσα σε 2 λεπτά και ελάχιστα χιλιόμετρα. είναι λογικό να κρατάει τόσο λίγο η μπαταρία και να δουλεύει πιο πολύ με βενζίνη; νομίζω πως η μπαταρία είναι ψοφια ή ειναι ιδέα μου;επίσης κινούμενος μόνο με μπαταρία σε εθνική για 3 χιλιόμετρα παρατήσα πως η ένδειξη των υπολοίπων χιλιομέτρων στη βενζίνη συνέχιζε να κατεβαίνει παρόλο που ήμουν σε μπαταρία. ο αντιπρόσωπος μου είπε πως ο βενζινοκινητήρας "κοιμάται" και δεν είναι σβηστός... γι'αυτό. κάτι δεν μου αρέσει.παρακαλω τη γνώμη σάς
doctorkostis Δημοσ. Παρασκευή στις 09:56 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 09:56 μμ 4 hours ago, giopop80 said: καλησπέρα.αγόρασα προ 10 ημερών Yaris hybrid 2020 μεταχειρισμένο από την Toyota.1oν ο πωλητής μου έκανε τριπλά πριν το αγοράσω και δεν ανέφερε πως ήταν εισαγωγής.παρατήρησα πώς η μπαταρία δύσκολα ανεβαίνει 1 η 2 γραμμές πάνω από την μέση και πέφτει παρά πολύ γρήγορα. σε ταξίδι το φορτισα πλήρως σε κατηφόρα από βουνό και μόλις κατέβηκα σε ευθεία έφθασε στη μέση ξανά μέσα σε 2 λεπτά και ελάχιστα χιλιόμετρα. είναι λογικό να κρατάει τόσο λίγο η μπαταρία και να δουλεύει πιο πολύ με βενζίνη; νομίζω πως η μπαταρία είναι ψοφια ή ειναι ιδέα μου;επίσης κινούμενος μόνο με μπαταρία σε εθνική για 3 χιλιόμετρα παρατήσα πως η ένδειξη των υπολοίπων χιλιομέτρων στη βενζίνη συνέχιζε να κατεβαίνει παρόλο που ήμουν σε μπαταρία. ο αντιπρόσωπος μου είπε πως ο βενζινοκινητήρας "κοιμάται" και δεν είναι σβηστός... γι'αυτό. κάτι δεν μου αρέσει.παρακαλω τη γνώμη σάς Χωρις να το εχω οδηγησει, μου φαινεται λογικο να συμπεριφερεται ετσι. 0,7kWh μπαταρια εχει το Yaris hybrid, λογικο να αδειαζει αμεσως σε ανοιχτο δρομο. Δεν ειναι αυτος ο ρολος του υβριδικου συστηματος εξαλλου, η μπαταρια υπαρχει για να κανει ανακτηση ενεργειας και να την αποδιδει οταν χρειαζεται. Η κυρια διαφορα με ενα αμιγως θερμικο ειναι εντος πολης που η μεση ταχυτητα ειναι χαμηλοτερη και η ανακτηση μεγαλυτερη λογω του σταματα-ξεκινα. Στο ταξιδι στην εθνικη οδο το οφελος ειναι μικροτερο
korakios Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 μμ Δημοσ. Παρασκευή στις 10:01 μμ 4 ώρες πριν, giopop80 είπε . ο αντιπρόσωπος μου είπε πως ο βενζινοκινητήρας "κοιμάται" και δεν είναι σβηστός... γι'αυτό. έγινε έλεγχος της υγείας της μπαταρίας (μεταξύ άλλων) στην αντιπροσωπεία ή μείνατε στην κουβέντα ?
G.bar Δημοσ. Σάββατο στις 08:07 πμ Δημοσ. Σάββατο στις 08:07 πμ 14 ώρες πριν, giopop80 είπε καλησπέρα.αγόρασα προ 10 ημερών Yaris hybrid 2020 μεταχειρισμένο από την Toyota.1oν ο πωλητής μου έκανε τριπλά πριν το αγοράσω και δεν ανέφερε πως ήταν εισαγωγής.παρατήρησα πώς η μπαταρία δύσκολα ανεβαίνει 1 η 2 γραμμές πάνω από την μέση και πέφτει παρά πολύ γρήγορα. σε ταξίδι το φορτισα πλήρως σε κατηφόρα από βουνό και μόλις κατέβηκα σε ευθεία έφθασε στη μέση ξανά μέσα σε 2 λεπτά και ελάχιστα χιλιόμετρα. είναι λογικό να κρατάει τόσο λίγο η μπαταρία και να δουλεύει πιο πολύ με βενζίνη; νομίζω πως η μπαταρία είναι ψοφια ή ειναι ιδέα μου;επίσης κινούμενος μόνο με μπαταρία σε εθνική για 3 χιλιόμετρα παρατήσα πως η ένδειξη των υπολοίπων χιλιομέτρων στη βενζίνη συνέχιζε να κατεβαίνει παρόλο που ήμουν σε μπαταρία. ο αντιπρόσωπος μου είπε πως ο βενζινοκινητήρας "κοιμάται" και δεν είναι σβηστός... γι'αυτό. κάτι δεν μου αρέσει.παρακαλω τη γνώμη σάς Σωστά είναι όλα. Την μπαταρία θα την δεις πλήρως φορτισμένη μόνο αν κατεβαίνεις κανένα βουνό. Τη χρήση της μπαταρίας δεν θα την καταλάβεις σε ταξίδι αλλά σε κίνηση μέσα στην πόλη με χαμηλές ταχύτητες, και επίσης τα χιλιόμετρα όντως συνεχίζουν να πέφτουν ακόμα και αν είσαι σε ev mode γιατί υπολογίζεται η ενέργεια που θα καταναλωθεί για να ξανά φορτίσει η μπαταρία. Δεν θα έδιναν 11 χρόνια εγγύηση αν δεν ήταν αξιόπιστο το υβριδικό σύστημα.
NikosKallithea Δημοσ. Σάββατο στις 12:36 μμ Δημοσ. Σάββατο στις 12:36 μμ 14 ώρες πριν, korakios είπε έγινε έλεγχος της υγείας της μπαταρίας (μεταξύ άλλων) στην αντιπροσωπεία ή μείνατε στην κουβέντα ? Αυτο! Σημερα υπάρχουν διαγνωστικά στα αυτοκίνητα που σε 5 λεπτα ξέρεις ακριβώς τι παιζει, ολα τα υπόλοιπα που του λέτε για κατηφοριές και ανηφοριές είναι αέρας
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα