Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Οι κάτοχοι θα πρέπει να επισκεφθούν την αντιπροσωπεία για την εγκατάσταση της αναβάθμισης.

Δεν χρειάστηκε πολύς χρόνος για την φημολογούμενη ανάκληση της Porsche των ηλεκτρικών Taycan μοντέλων να γίνει επίσημη. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία έχει ανακαλέσει περίπου 43.000 Taycan και Taycan Cross Turismo EV παγκοσμίως για ένα ζήτημα ξαφνικής απώλειας ισχύος. Οι κάτοχοι για να λάβουν την ενημέρωση θα πρέπει να επισκεφθούν την αντιπροσωπεία της περιοχής τους αν και η Porsche αναφέρει πως οι οδηγοί θα μπορούν να χρησιμοποιούν το αυτοκίνητο έως ότου η αναβάθμιση είναι διαθέσιμη. Το bug έχει ήδη αντιμετωπιστεί για τα μοντέλα που βρίσκονται κατά τη διάρκεια της παραγωγής.

Η ανάκληση έγινε λόγω μίας έρευνας του κυβερνητικού οργανισμού NHTSA (National Highway Traffic Safety Administration) των ΗΠΑ που αφορούσε εννέα περιστατικά στα οποία υπήρξε απότομη απώλεια ισχύος ενώ τα αυτοκίνητα ήταν σε κίνηση, με έξι από αυτά να παραμένουν ακινητοποιημένα. Η ιστοσελίδα Autoblog αναφέρει ότι η Porsche βρήκε το πρόβλημα σε 130 αυτοκίνητα αφού διεξήγαγε τη δική της έρευνα. Μέχρι στιγμής δεν έχουν αναφερθεί συγκρούσεις ή τραυματισμοί.

Η ανάκληση αποτελεί ένα μικρό χτύπημα στη φήμη της Porsche καθώς η εταιρεία είχε καλές πωλήσεις για την Taycan. Το ηλεκτρικό μοντέλο Taycan είναι πλέον αρκετά δημοφιλές στις ΗΠΑ και ξεπερνά τις 911.718 Panamera. Αν και αυτό δεν είναι αρκετό για να φέρει επιπλέον πωλήσεις, δείχνει πως η Porsche συνεχίζει να προσπαθεί να πείσει τους αγοραστές ότι αξίζει να εγκαταλείψουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης για χάρη των ηλεκτρικών. Πάντως, έπειτα και την ανάκληση, η γερμανική εταιρεία μπορεί να έρθει αντιμέτωπη και με μία επιπλέον διστακτικότητα των αγοραστών, ακόμη και αν τα EV είναι πιθανότατα πιο αξιόπιστα.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Δημοσ.

Εμ οταν σε πιάνει ο πανικός και τελευταία στιγμή πας να γίνεις tesla αυτα παθαίνεις ....

  • Like 1
  • Confused 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εχω τις φοβιες μου με τα ransomware  και να πρεπει να πληρωσω λυτρα ακομα και για να ξεκλειδωσω

το αμαξι μου , να εχω ισχυ κτλπ .Προς το παρον θα μεινω στο βενζινοκινητο low tech , offline και μεχρι

να αυξηθει η ασφαλεια  και οι ασφαλιστικες εταιρειες να καλυπτουν τετοιους κινδυνους.

Επεξ/σία από nepomuk
  • Thanks 1
Δημοσ.

Το όνομα το διάλεξαν γιατί ταιριάζει με το Καυμάν ή γιατί ήλπιζαν σε πωλήσεις στην Τουρκία;
 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, panagi0tisgr είπε

Τελικά όσα και να έχεις να ξοδέψεις όλα ένα πρόβλημα το έχουν 

Μα, όσα πιο πολλά ξοδεύεις τόσα πιο πολλά προβλήματα έχουν. Complexity is the enemy of reliability που λένε και στο χωριό μου.

Αν θες ένα αξιόπιστο αυτοκίνητο παίρνεις ένα τετρακύλινδρο Νοτιοκορεάτικο ή Ιαπωνικό (με εξαίρεση τη Nissan που είναι κατα το ήμισυ Γαλλική) και καθάρισες. Αν όμως ψάχνεις το εξεζητημένο πρέπει να είσαι προετοιμασμένος για "παραξενιές" και "παιδικές ασθένειες".

Επεξ/σία από kurkosdr
  • Like 6

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...