NT1G Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 29 λεπτά πριν, vgeovai είπε Ας κάνει πρώτα καμια επένδυση να φύγει από λιγνίτη το κεντρικό τις δίκτυο και μετά ας ασχοληθεί με το αυτοκίνητα. Αυτή την στιγμή που μιλάμε, ο αδμηε λέει ότι ο λιγνίτης είναι το 6 % της συνολικής παραγωγής. 2
BELL Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 7 ώρες πριν, grayden είπε Το υδρογόνο δεν θα έρθει ποτέ. Αυτό το πιπιλάνε ακόμα παπαγαλάκια που θέλουν να κάνουμε εισαγωγές βενζίνης μέχρι την δευτέρα παρουσία ή που δεν έχουν ιδέα για το τι μιλάνε. Το πολύ πολύ να το δεις σε κανένα τρένο/πλοίο/αεροπλάνο. Μήπως το ίδιο έλεγαν κάποιοι τη δεκαετία του 90 για την toyota που έβγαζε το πρώτο prius. Ήδη η εν λόγω εταιρία κυκλοφορεί το Mirai με υδρογόνο. Γνώμη μου ας μην προτρέχουμε για τις νέες τεχνολογίες. Άλλωστε σε πολύ λιγότερο από 20 χρόνια στα σπίτια μας θα καίμε υδρογόνο και όχι φυσικό αέριο 1 1
korakios Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 3 λεπτά πριν, BELL είπε Άλλωστε σε πολύ λιγότερο από 20 χρόνια στα σπίτια μας θα καίμε υδρογόνο και όχι φυσικό αέριο μέχρι και πριν 1-2 μήνες παιζόταν αν συνδεθεί η υπόλοιπη Ελλάδα με φυσικό αέριο . (θα χανόταν το ΕΣΠΑ με τους άχρηστους που έχουμε που μασαμπουκώνουν ) Κάτσε να συνδεθεί πρώτα όλη η Ελλάδα και μετά να λέμε "σε λιγότερο απο 20 χρόνια" Εννοείται μακάρι να γίνει
BELL Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 19 λεπτά πριν, korakios είπε μέχρι και πριν 1-2 μήνες παιζόταν αν συνδεθεί η υπόλοιπη Ελλάδα με φυσικό αέριο . (θα χανόταν το ΕΣΠΑ με τους άχρηστους που έχουμε που μασαμπουκώνουν ) Κάτσε να συνδεθεί πρώτα όλη η Ελλάδα και μετά να λέμε "σε λιγότερο απο 20 χρόνια" Εννοείται μακάρι να γίνει Όταν θα αγοράζει η Ελλάδα υδρογόνο από τη Γερμανία, να δεις τι γρήγορα θα γίνουν όλα.
assistanttotheregional Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, BELL είπε Μήπως το ίδιο έλεγαν κάποιοι τη δεκαετία του 90 για την toyota που έβγαζε το πρώτο prius. Ήδη η εν λόγω εταιρία κυκλοφορεί το Mirai με υδρογόνο. Γνώμη μου ας μην προτρέχουμε για τις νέες τεχνολογίες. Άλλωστε σε πολύ λιγότερο από 20 χρόνια στα σπίτια μας θα καίμε υδρογόνο και όχι φυσικό αέριο το μονο θεμα που βρηκα με το Mirai της τογιοτα ειναι οτι πραγματικα , ποσο ασφαλης μπορεις να νιωθεις εχοντας μια δεξαμενη υδρογονου ακριβως διπλα σου και αλλες δυο πισω που κρατανε υδρογονο στα 10.000 psi...ποσο ασφαλες μπορεις να το κανεις ακομα και στο αν σε τρακαρουν απο πισω η τρακαρεις εσυ ο ιδιος. Ξαναλεω, υδρογονο στα 10.000 psi Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2021 από assistanttotheregional
papapontikas Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 22 ώρες πριν, nvel είπε η Πτολεμαΐδα δεν διαθέτει λιγνιτικό σταθμό παραγωγής Εδώ η ίδια η ΔΕΗ το φωνάζει με περηφάνια: Τα λιγνιτωρυχεία της ΔΕΗ στην Πτολεμαΐδα και τη Μεγαλόπολη εξασφαλίζουν το σημαντικότερο για την ελληνική οικονομία ενεργειακό καύσιμο, το λιγνίτη, στον οποίο βασίστηκε ο εξηλεκτρισμός της χώρας μας από τη στιγμή της ίδρυσης της Επιχείρησης. Ο λιγνίτης βρίσκεται σε αφθονία στο υπέδαφος της Ελλάδας. Η χώρα μας κατέχει τη δεύτερη θέση σε παραγωγή λιγνίτη στην Ευρωπαϊκή Ένωση και την έκτη θέση παγκοσμίως. Με βάση τα συνολικά αποθέματα και τον προγραμματιζόμενο ρυθμό κατανάλωσης στο μέλλον, υπολογίζεται ότι στην Ελλάδα οι υπάρχουσες ποσότητες λιγνίτη επαρκούν για τα επόμενα 45 χρόνια. Μέχρι σήμερα έχουν εξορυχθεί συνολικά 1,3 δισ. τόνοι λιγνίτη ενώ τα εκμεταλλεύσιμα αποθέματα ανέρχονται σε 3,1 δισ. τόνους περίπου. Tο 2006 εξορύχθησαν συνολικά 62,5 εκ. τόνοι. Σήμερα, οι 8 λιγνιτικοί σταθμοί της ΔΕΗ αποτελούν το 42% της εγκατεστημένης ισχύος της και παράγουν το56% περίπου της καθαρής ηλεκτρικής παραγωγής της ΔΕΗ. Η χρήση του λιγνίτη, για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας, αποφέρει στην Ελλάδα τεράστια εξοικονόμηση συναλλάγματος (περίπου 1 δισ. δολάρια ετησίως). Ο λιγνίτης είναι καύσιμο στρατηγικής σημασίας για τη ΔΕΗ, γιατί έχει χαμηλό κόστος εξόρυξης, σταθερή και άμεσα ελέγξιμη τιμή και παρέχει σταθερότητα και ασφάλεια στον ανεφοδιασμό καυσίμου. Συγχρόνως, προσφέρει χιλιάδες θέσεις εργασίας στην ελληνική περιφέρεια, ιδιαίτερα σε περιοχές που εμφανίζουν μεγάλα ποσοστά ανεργίας. Ο λιγνίτης έχει συντελέσει τα μέγιστα στην αύξηση του εθνικού προϊόντος. Οι ενεργειακές μονάδες που τροφοδοτούνται με λιγνίτη από το Λιγνιτικό Κέντρο Πτολεμαϊδας - Αμυνταίου είναι: ΣΤΑΘΜΟΣ ΕΓΚΑΤΕΣΤΗΜΕΝΗ ΙΣΧΥΣ (MW) ΑΗΣ ΛΙΠΤΟΛ 10+33 = 43 ΑΗΣ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ 70 + 2x125 + 300 = 620 ΑΗΣ ΚΑΡΔΙΑΣ 2x300 + 2x325 = 1.250 ΑΗΣ ΑΓ. ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ 2x300+2x310+375 = 1.595 ΑΗΣ ΑΜΥΝΤΑΙΟΥ 2x300 = 600 ΑΗΣ ΜΕΛΙΤΗΣ-ΑΧΛΑΔΑΣ 1x330 = 330 ΣΥΝΟΛΟ 4.438
korakios Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, assistanttotheregional είπε το μονο θεμα που βρηκα με το Mirai της τογιοτα ειναι οτι πραγματικα , ποσο ασφαλης μπορεις να νιωθεις εχοντας μια δεξαμενη υδρογονου ακριβως διπλα σου και αλλες δυο πισω που κρατανε υδρογονο στα 10.000 psi...ποσο ασφαλες μπορεις να το κανεις ακομα και στο αν σε τρακαρουν απο πισω η τρακαρεις εσυ ο ιδιος. Ξαναλεω, υδρογονο στα 10.000 psi Δε γνωρίζω καθόλου τι παίζει με θέμα ασφαλείας σε οχήματα υδρογόνου . Θέλω να πιστεύω οτι θα είναι ασφαλέστερα απο βενζίνη/πετράλαιο όπως είναι τα cng & lpg , αλλά δεν το έχω ψάξει καθόλου
NT1G Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 14 λεπτά πριν, assistanttotheregional είπε το μονο θεμα που βρηκα με το Mirai της τογιοτα ειναι οτι πραγματικα , ποσο ασφαλης μπορεις να νιωθεις εχοντας μια δεξαμενη υδρογονου ακριβως διπλα σου και αλλες δυο πισω που κρατανε υδρογονο στα 10.000 psi...ποσο ασφαλες μπορεις να το κανεις ακομα και στο αν σε τρακαρουν απο πισω η τρακαρεις εσυ ο ιδιος. Ξαναλεω, υδρογονο στα 10.000 psi
nvel Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 29 λεπτά πριν, papapontikas είπε Εδώ η ίδια η ΔΕΗ το φωνάζει με περηφάνια: .Tο 2006 εξορύχθησαν συνολικά 62,5 εκ. τόνοι. το γνωρίζω ότι δεν έχεις την ικανότητα να το καταλάβεις αλλά αυτό που έβαλες είναι 15 χρονών. Ο λιπτολ που γράφει έχει κλείσει το 2010. Η ελλάδα έχει τρεις λιγνιτικούς σταθμούς την μελίτη στη φλώρινα, τον άγιο δημήτρη στην κοζάνη και στην μεγαλόπολη. Όλοι θα κλείσουν μέχρι το 2023. Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2021 από nvel 1
assistanttotheregional Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 34 λεπτά πριν, NT1G είπε τιμιο παραδειγμα αλλα ασ μη ξεχναμε οτι υπαρχουν και σωλήνες σύνδεσης μεταξυ αυτου και της μονάδας. Ελπίζω να εχω άδικα "φοβο" και να τα δουμε σε παραγωγή. υπόψην οτι το υδρογόνο χρειάζετε το 1/10 της ενέργειας που χρειάζεται η βενζίνη για να υπάρξει ανάφλεξη Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2021 από assistanttotheregional 1
papapontikas Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 1 λεπτό πριν, nvel είπε το γνωρίζω ότι δεν έχεις την ικανότητα να το καταλάβεις αλλά αυτό που έβαλες είναι 15 χρονών. Ο λιπτολ που γράφει έχει κλείσει το 2010. Η ελλάδα έχει τρεις λιγνιτικούς σταθμούς την μελίτη στη φλώρινα, τον άγιο δημήτρη στην κοζάνη και στην μεγαλόπολη. Όλοι θα κλείσουν μέχρι το 2023. Όσα παρέθεσα δεν τα έγραψα εγώ αλλά η ΔΕΗ στο επίσημο σάιτ της. Το ότι δεν έχουν ανανεώσει το σάιτ εδώ και 15 χρόνια είναι μια ακόμα τρανή απόδειξη του ποσό ξυσταρχιδιστες είναι (και η Κοζάνη απέχει κάνα τέταρτο από πτολεμαιδα) 1
Ghost.Dog Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Οπου γαμος και γιορτή, η Βασίλω πρώτη. Άσε μας ρε ΔΕΗ με το PR σου και τις διαφημίσεις σου κάθε τρεις και λίγο.Σοβαρευτειτε καποια ωρα
dream21 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 (επεξεργασμένο) 23 ώρες πριν, pao13 είπε Ναι σε καταλαβαίνω όπως φαντάζομαι και η Ρόδος δεν έχει θάλασσα https://www.kathimerini.gr/economy/561076120/schedio-axiopoiisis-tis-neas-lignitikis-monadas-ptolema-da-5/ https://energypress.gr/news/dei-telos-ioynioy-i-ependytiki-apofasi-gia-ti-metatropi-tis-ptolemaidas-5-se-monada-fysikoy Επεξ/σία 3 Ιουλίου 2021 από dream21 1
enrique19 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 3 Ιουλίου 2021 ανεδαφικες φαντασιωσεις...εναλλακτικων.Θα γκρεμιστουν απο την ωμη πραγματικοτητα.
LongTom Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 4 Ιουλίου 2021 12 ώρες πριν, BELL είπε Μήπως το ίδιο έλεγαν κάποιοι τη δεκαετία του 90 για την toyota που έβγαζε το πρώτο prius. Ήδη η εν λόγω εταιρία κυκλοφορεί το Mirai με υδρογόνο. Γνώμη μου ας μην προτρέχουμε για τις νέες τεχνολογίες. Άλλωστε σε πολύ λιγότερο από 20 χρόνια στα σπίτια μας θα καίμε υδρογόνο και όχι φυσικό αέριο Για χρήση Ι.Χ το υδρογόνο δεν έπιασε και δεν προβλέπεται να πιάσει στην γιαπωνία-ν. κορέα. Που είναι πάνω-κάτω οι χώρες με τις εταιρίες που το έσπρωξαν περισσότερο. Αυτό γιατί έχουν διπλάσιες απώλειες από τα ηλεκτρικά, απαιτούν πολύ μεγαλύτερη επένδυση σε υποδομές και στην τελική το μόνο ουσιαστικό πλεονέκτημα με τα καθαρά ηλεκτρικά είναι το 5λεπτο γέμισμα (για την Ι.Χ. χρήση). Κάτι που τα ηλεκτρικά αναμένεται να προσεγγίσουν στο άμεσο μέλλον. Για χρήση σε επαγγελματικά οχήματα τα πράγματα είναι καλύτερα επειδή προσφέρει πλεονεκτήματα που τα ηλεκτρικά δεν έχουν. Κυρίως γρήγορο γέμισμα και μεγαλύτερη ευκολία μεταφοράς του "καυσίμου" σε κάποιες περιπτώσεις που το δίκτυο δεν φτάνει. Ήδη πιλοτικά και προ-παραγωγής επαγγελματικά οχήματα (εντός & εκτός δρόμου) είναι πραγματικότητα και αναμένεται να γίνουν τα κύρια σε αρκετές niche εφαρμογές. Βέβαια οι κύριοι στόλοι μάλλον θα είναι ηλεκτρικοί
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα