Προς το περιεχόμενο

10500 ΜΟΝΙΜΟΙ ΔΙΟΡΙΣΜΟΙ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ-ΟΡΙΣΤΙΚΟΙ ΠΙΝΑΚΕΣ ΚΑΙ ΕΡΩΤΗΣΗ


Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 λεπτά πριν, Backpacker είπε

 

Καλά ναι εννοείται οτι κάποιες ειδικότητες (φιλολογοι-μαθηματικοι κτλπ) δεν θα δουλέψουν ποτέ οι περισσότεροι. Ο υπερκορεσμός ειναι τεραστιος. 
Αλλα σε ποσες άλλες ειδικότητες το μέλλον είναι λαμπρο στην εκπαίδευση (Ψυχολογοι-Κοινωνικοι Λειτουργοι-Νοσηλευτές-Λογοθεραπευτές)

αυτες ναι. Ειδικά για τους νοσηλευτές. Εδώ έχω συμμαθητη μου απο το σχολειο που μου λεει οτι παιρνουν 1500 αναπληρωτες φυσικους καθε χρονο, και αυτος ειναι στο πινακα 4400 κατι. Άντε τώρα αυτός να γίνει αναπληρωτής. Θα γίνει αναπληρωτης πρωτη φορα στα 40 και μονιμος στα 60. Ε δεν ειναι κατασταση αυτη. Για μενα η μονη λυση ειναι η μερικη ιδιωτικοποιηση της εκπαιδευσης οπως και στην υγεια. Δυστυχως ειμαστε φτωχο κρατος και τα κουκια δεν βγαινουν. Η πίτα είναι μικρή

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 173
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

11 λεπτά πριν, airtrelomike13 είπε

αυτες ναι. Ειδικά για τους νοσηλευτές. Εδώ έχω συμμαθητη μου απο το σχολειο που μου λεει οτι παιρνουν 1500 αναπληρωτες φυσικους καθε χρονο, και αυτος ειναι στο πινακα 4400 κατι. Άντε τώρα αυτός να γίνει αναπληρωτής. Θα γίνει αναπληρωτης πρωτη φορα στα 40 και μονιμος στα 60. Ε δεν ειναι κατασταση αυτη. Για μενα η μονη λυση ειναι η μερικη ιδιωτικοποιηση της εκπαιδευσης οπως και στην υγεια. Δυστυχως ειμαστε φτωχο κρατος και τα κουκια δεν βγαινουν. Η πίτα είναι μικρή

Τα κουκιά αφού δεν βγαίνουν να κόψουν από αλλου. Η υγεία και η παιδεία πρέπει να είναι οι απόλυτες προτεραιότητες του κράτους και πρέπει να είναι απολύτως ελεύθερες και δωρεάν για όλους. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Κάποια ζητήματα που ίσως δεν γνωρίζετε.

Από το ΕΣΠΑ πληρώνεται ένα ποσοστό αναπληρωτών κατά βάσει της ειδικής αγωγής. Όχι στη γενική. Εκεί τους πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός.

Οντως έχουν να γίνουν διορισμοί 12 χρόνια και η αναλογία είναι 1 διορισμός για 20 εκπαιδευτικούς. Τα κενά είναι πάνω από 50000 σε όλη την Ελλάδα και αυξάνονται όσες συγχωνεύσεις και αν γίνουν

Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που αύξησε τον αριθμό μαθητών στις τάξεις της μέσω πανδημίας. Αυτό έγινε για να γίνουν λιγότερες προσλήψεις.

Προφανώς δεν βγαίνει οικονομικά η κατάσταση.

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, gas7777 είπε

Κάποια ζητήματα που ίσως δεν γνωρίζετε.

Από το ΕΣΠΑ πληρώνεται ένα ποσοστό αναπληρωτών κατά βάσει της ειδικής αγωγής. Όχι στη γενική. Εκεί τους πληρώνει ο κρατικός προϋπολογισμός.

Οντως έχουν να γίνουν διορισμοί 12 χρόνια και η αναλογία είναι 1 διορισμός για 20 εκπαιδευτικούς. Τα κενά είναι πάνω από 50000 σε όλη την Ελλάδα και αυξάνονται όσες συγχωνεύσεις και αν γίνουν

Είμαστε η μοναδική χώρα στον κόσμο που αύξησε τον αριθμό μαθητών στις τάξεις της μέσω πανδημίας. Αυτό έγινε για να γίνουν λιγότερες προσλήψεις.

Προφανώς δεν βγαίνει οικονομικά η κατάσταση.

 

Ευτυχως υπαρχουν και δασκαλοι σαν και σενα που συζητουν χωρις γελοιοτητες και κομπλεξ κατωτεροτητας. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 ώρες πριν, Backpacker είπε


Καλά για τις συγχωνευσεις σχολείων αρκετά απ'τα νουμερα που γραφουν δεν βγαινουν λογω αποστάσεων. Δλδ θα γινουν κυριως στις πολεις μεσα σε συστεγαζομενα κτιρια.

Σε επαρχια και χωρια και φυσικά νησιά δεν μπορουν να κλεισουν τα περισσοτερα σχολεια που λενε γιατι κολλαει το πραγμα στο Συνταγμα. Δεν μπορεις να στελνεις ενα παιδι πχ ποσα χλμ μακρια απ'το χωριο του γιατι ουσιαστικα το αποκλείεις από την ισοτιμη προσβαση στο αναφαίρετο δικαίωμα της δωρεαν παιδείας.Άρα έτσι ακομα και σχολεια με 10-20 παιδια δεν μπορουν να κλείσουν. 
Καλα η αυξηση των ταξεων στις πολεις εχει γινει απο περυσι δεν αλλαζει κατι αυτό στο θέμα των προσλήψεων. 25 παιδια καθε ταξη είναι με ανωτερο όριο 27. 

 

στην περιοχη μου (επαρχία) ΤΟ 2014 έκλεισαν 15 δημοτικά και τα παιδιά μεταφέρθηκαν όλα σε ένα καινούριο που χτιστηκε σε κεντρικό χωριό της περιοχής. και δε μιλάμε μόνο για σχολείο με 5-10 μαθητές αλλά και κάποια με 25-30. πλέον ακόμα και σε αυτό το σχολείο οι μαθητες μειωνονται συνεχως καθως δεκαδες οικογένειες εχουν φυγει για εξωτερικό ενώ αλλοι φυγαμε για άλλες περιοχές εντός Ελλάδας, τμηματα συγχωνευτηκαν πχ εκεί που καθε ταξη είχε 2-3 τμηματα τωρα εχουν μόνο 1, αρα λιγότεροι αναπληρωτές. 

18 ώρες πριν, Backpacker είπε

Τα κουκιά αφού δεν βγαίνουν να κόψουν από αλλου. Η υγεία και η παιδεία πρέπει να είναι οι απόλυτες προτεραιότητες του κράτους και πρέπει να είναι απολύτως ελεύθερες και δωρεάν για όλους. 

πρεπει αλλά η πραγματικότητα είναι οτι δεν είναι. υγεία και παιδεία υποβαθίζονται συνεχως, πετανε ενα τυράκι να τσιμπήσουμε, πχ τωρα την ενταξη των δραστηριοτητων, κια καταστρεφουν τα παντα

  • Sad 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ο,τι αφορά το αρχικό ερώτημα.

Οι διορισμοί "σπάνε" βάσει των αναγκών. Συνήθως η πρωτοβάθμια έχει τη μερίδα του λέοντος διότι μιλάμε για μικρότερα παιδιά. Βέβαια οι ανάγκες είναι ίδιες παντού αφού τα παιδιά μεγαλώνουν.

Υπάρχουν αρκετά σημεία που χρειαζονται  διερεύνηση, όπως η επιμονή για αξιολόγηση που θα είναι ίδια για όλους, ενώ είναι γνωστό πως δεν μπορείς να αξιολογησεις με τον ίδιο τρόπο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει στην Εκάλη με αυτόν που διδάσκει στο Ζεφύρι.

Επίσης η μείωση ενός βασικού μαθήματος όπως αυτό της Βιολογίας σε 1 ώρα την εβδομάδα στο γυμνάσιο (στη τρίτη λυκείου είναι επιλογής) ενώ τα θρησκευτικά έχουν αυξηθεί σε διωρο μάθημα υποχρεωτικό σε όλο το γυμνάσιο και λύκειο!!!!!! Και βέβαια τίθεται και θέμα διδασκαλίας διότι δεν αναφέρεται σε ιστορία θρησκειών, πολιτισμό κτλ κτλ αλλά καθαρά στην ιστορία του Χριστιανισμού και τη διδασκαλία του...θα μπορουσε να το θεωρησει κανείς και κατήχηση.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, gas7777 είπε

Σε ο,τι αφορά το αρχικό ερώτημα.

Οι διορισμοί "σπάνε" βάσει των αναγκών. Συνήθως η πρωτοβάθμια έχει τη μερίδα του λέοντος διότι μιλάμε για μικρότερα παιδιά. Βέβαια οι ανάγκες είναι ίδιες παντού αφού τα παιδιά μεγαλώνουν.

Υπάρχουν αρκετά σημεία που χρειαζονται  διερεύνηση, όπως η επιμονή για αξιολόγηση που θα είναι ίδια για όλους, ενώ είναι γνωστό πως δεν μπορείς να αξιολογησεις με τον ίδιο τρόπο τον εκπαιδευτικό που διδάσκει στην Εκάλη με αυτόν που διδάσκει στο Ζεφύρι.

Επίσης η μείωση ενός βασικού μαθήματος όπως αυτό της Βιολογίας σε 1 ώρα την εβδομάδα στο γυμνάσιο (στη τρίτη λυκείου είναι επιλογής) ενώ τα θρησκευτικά έχουν αυξηθεί σε διωρο μάθημα υποχρεωτικό σε όλο το γυμνάσιο και λύκειο!!!!!! Και βέβαια τίθεται και θέμα διδασκαλίας διότι δεν αναφέρεται σε ιστορία θρησκειών, πολιτισμό κτλ κτλ αλλά καθαρά στην ιστορία του Χριστιανισμού και τη διδασκαλία του...θα μπορουσε να το θεωρησει κανείς και κατήχηση.

Απο την αλλη θα μπορουσε να θεωρησει και κανεις πως βασει της Ιστοριας μας και του ρολου που εχει παιξει η εκκλησια και γενικα η θρησκεια , δε μπορουμε να κρινουμε λες και ειμαστε το ..Λιχτενσταιν. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/7/2021 στις 4:07 ΜΜ, airtrelomike13 είπε

αυτες ναι. Ειδικά για τους νοσηλευτές. Εδώ έχω συμμαθητη μου απο το σχολειο που μου λεει οτι παιρνουν 1500 αναπληρωτες φυσικους καθε χρονο, και αυτος ειναι στο πινακα 4400 κατι. Άντε τώρα αυτός να γίνει αναπληρωτής. Θα γίνει αναπληρωτης πρωτη φορα στα 40 και μονιμος στα 60. Ε δεν ειναι κατασταση αυτη. Για μενα η μονη λυση ειναι η μερικη ιδιωτικοποιηση της εκπαιδευσης οπως και στην υγεια. Δυστυχως ειμαστε φτωχο κρατος και τα κουκια δεν βγαινουν. Η πίτα είναι μικρή

Οταν δινουν πτυχιο στους παντες χωρις κανενα σχεδιασμο...και εχουμε μια σχολη σε καθε χωριο...αυτο θα γινεται...

Το σύστημα Γαβρογλου ειναι οτι χειρότερο απο πλευράς αξιοκρατίας...Οποίος έχει φράγκα αγοράζει μεταπτυχιακά ακόμη και διδακτορικά μπας και παει αναπληρωτής...μιλάμε για αεναη οικονομική εξαθλίωση...της μέσης οικογένειας...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 ώρες πριν, xgol είπε

Απο την αλλη θα μπορουσε να θεωρησει και κανεις πως βασει της Ιστοριας μας και του ρολου που εχει παιξει η εκκλησια και γενικα η θρησκεια , δε μπορουμε να κρινουμε λες και ειμαστε το ..Λιχτενσταιν. 

Σωστά.

Για αυτό το λόγο θα μπορούσε να διδάσκεται παράλληλα με την ιστορία η να ενσωματωθεί στο μάθημα του πολιτισμού που υποτίθεται έπρεπε ήδη να διδάσκεται.

Πχ από που προέρχεται η θρησκεία μας, ποια η σχέση της με την παλιά θρησκεία, αρχιτεκτονική, ήθη έθιμα κτλ κτλ.

Βέβαια δε περιμένω από ένα κράτος με τόσο στενούς δεσμούς με την εκκλησία να διδάξει στα παιδιά τις απαρχές και ρίζες της θρησκείας. Είπαμε, Ευρωπαίοι είμαστε όπου μας βολεύει. Σε άλλα θέματα γυρνάμε 200 χρόνια πίσω :-)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 ώρες πριν, ppaio είπε

Οταν δινουν πτυχιο στους παντες χωρις κανενα σχεδιασμο...και εχουμε μια σχολη σε καθε χωριο...αυτο θα γινεται...

Το σύστημα Γαβρογλου ειναι οτι χειρότερο απο πλευράς αξιοκρατίας...Οποίος έχει φράγκα αγοράζει μεταπτυχιακά ακόμη και διδακτορικά μπας και παει αναπληρωτής...μιλάμε για αεναη οικονομική εξαθλίωση...της μέσης οικογένειας...

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο όγκος των πτυχίων. Το πρόβλημα είναι και το ότι κατά κόρον ο απόφοιτος σχολής μαθηματικών θέλει να γίνει καθηγητής μαθηματικών, ο απόφοιτος φυσικής καθηγητής φυσικής κοκ.

Ακόμα και ο απόφοιτος εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης δεν είναι απαραίτητα δάσκαλος!!! 

Αφήστε τα πίσω αυτά και μη τα διδάσκεται στα παιδιά σας. Μπορούν να δημιουργήσουν αλλιώς ! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Μακιαβέλλι είπε

Το πρόβλημα δεν είναι μόνο ο όγκος των πτυχίων. Το πρόβλημα είναι και το ότι κατά κόρον ο απόφοιτος σχολής μαθηματικών θέλει να γίνει καθηγητής μαθηματικών, ο απόφοιτος φυσικής καθηγητής φυσικής κοκ.

Ακόμα και ο απόφοιτος εκπαιδευτικών δημοτικής εκπαίδευσης δεν είναι απαραίτητα δάσκαλος!!! 

Αφήστε τα πίσω αυτά και μη τα διδάσκεται στα παιδιά σας. Μπορούν να δημιουργήσουν αλλιώς ! 

Θα συμφωνήσω για τους απόφοιτους θετικών επιστημών. Είναι κρίμα τόσα χρόνια δύσκολων σπουδών για να καταλήξεις στη διδασκαλία. Οι απόφοιτοι ΠΤΔΕ ΔΕΝ έχουν όμως άλλες εναλλακτικές! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

25 λεπτά πριν, Ajx08 είπε

Θα συμφωνήσω για τους απόφοιτους θετικών επιστημών. Είναι κρίμα τόσα χρόνια δύσκολων σπουδών για να καταλήξεις στη διδασκαλία. Οι απόφοιτοι ΠΤΔΕ ΔΕΝ έχουν όμως άλλες εναλλακτικές! 

Έχουν! Υπάρχουν εξειδικεύσεις, υπάρχει δημιουργική απασχόληση, υπάρχει ψυχοκινητική, υπάρχουν εξωσχολικές δραστηριότητες (όχι δεν είναι μόνο το μπαλέτο και το ποδόσφαιρο)! 

Πάσχουμε από έλλειψη εξωσχολικών δραστηριοτήτων! Βγαίνουν τα παιδιά από το σχολείο άριστα μαθητικά και με 0 φαντασία, 0 κίνητρο, 0 γνώση του εαυτού τους! Το να πάει ποδόσφαιρο δεν το παιδαγωγει, απλά το ασκεί! 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/7/2021 στις 4:07 ΜΜ, airtrelomike13 είπε

αυτες ναι. Ειδικά για τους νοσηλευτές. Εδώ έχω συμμαθητη μου απο το σχολειο που μου λεει οτι παιρνουν 1500 αναπληρωτες φυσικους καθε χρονο, και αυτος ειναι στο πινακα 4400 κατι. Άντε τώρα αυτός να γίνει αναπληρωτής. Θα γίνει αναπληρωτης πρωτη φορα στα 40 και μονιμος στα 60. Ε δεν ειναι κατασταση αυτη. Για μενα η μονη λυση ειναι η μερικη ιδιωτικοποιηση της εκπαιδευσης οπως και στην υγεια. Δυστυχως ειμαστε φτωχο κρατος και τα κουκια δεν βγαινουν. Η πίτα είναι μικρή

Στο τελευταίο διαφωνώ κάθετα. Τι σημαίνει ιδιωτικοποίηση της παιδείας; Θα δίνει το κράτος ένα ποσό ανά παιδί στον ιδιώτη για να τρέχει το σχολείο; Στην Ελλάδα ξέρουμε πολύ καλά πως το κράτος θα δίνει ψίχουλα οπότε ο ιδιώτης, που λογικά θα είναι τέρμα διαπλεκόμενος για να πάρει τέτοιο έργο, θα κόψει απο αλλού ενώ ο έλεγχος μετά θα είναι για τα μάτια του κόσμου. Αν γίνει τέτοιο πράγμα, το σημερινό δημόσιο σχολείο θα μοιάζει με κολλέγιο μπροστά στο έκτρωμα που θα δημιουργηθεί.

Η δημόσια παιδεία οικονομικά θα είναι πάντα μαύρη τρύπα για το κράτος. Πάντα θα ρίχνει περισσότερα λεφτά απο αυτά που υπολογίζει. Η προσφορά της όμως στην κοινωνία είναι διαφορετική, δεν περιμένει να βγάλει λεφτά από την παιδεία.

Ο φίλος σου έχει σπουδάσει φυσικό, μια απο τις πιο απαιτητικές σχολές στην Ελλάδα, με τρομερό εύρος γνώσης κι άπειρα αντικείμενα να ασχοληθεί είτε στην Ελλάδα είτε έξω. Και θέλει να γίνει καθηγητής σε σχολείο για το μισθό του δημοσίου. Βρες το λάθος ;)

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 5/7/2021 στις 11:00 ΠΜ, gas7777 είπε

 

Επίσης η μείωση ενός βασικού μαθήματος όπως αυτό της Βιολογίας σε 1 ώρα την εβδομάδα στο γυμνάσιο (στη τρίτη λυκείου είναι επιλογής) ενώ τα θρησκευτικά έχουν αυξηθεί σε διωρο μάθημα υποχρεωτικό σε όλο το γυμνάσιο και λύκειο!!!!!! Και βέβαια τίθεται και θέμα διδασκαλίας διότι δεν αναφέρεται σε ιστορία θρησκειών, πολιτισμό κτλ κτλ αλλά καθαρά στην ιστορία του Χριστιανισμού και τη διδασκαλία του...θα μπορουσε να το θεωρησει κανείς και κατήχηση.

γι αυτο φτανουμε νέοι ανθρωποι να μην ξερουν πως λιτουργεί το σωμα τους, τι είναι περιοδος, πως μενει εγκυος μια γυναίκα, τι κανουν τα εμβόλια κλπ. οσο για τα θρησκευτικά, εξαρταται κυρίως από τον εκπαιδευτικό, αλλοι αφηνουν στην άκρη το βιβλίο και συζητανε με τους μαθητές γενικά για διάφορα θέματα κι αλλοι κανουν κανονική κατήχηση.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, xgol είπε

Απο την αλλη θα μπορουσε να θεωρησει και κανεις πως βασει της Ιστοριας μας και του ρολου που εχει παιξει η εκκλησια και γενικα η θρησκεια , δε μπορουμε να κρινουμε λες και ειμαστε το ..Λιχτενσταιν. 

Ο ρόλος της Εκκλησίας στην ελληνική ιστορία μια χαρά καλύπτεται από το μάθημα της Ιστορίας που ήδη διδάσκεται λίγες ώρες στο ελληνικό σχολείο. Τα θρησκευτικά είναι κρατική κατήχηση και στο λύκειο αναλώνονται σε συγκρίσεις της Ελληνορθόδοξης εκκλησίας με άλλα δόγματα και θρησκείες που μάντεψε ποιος κερδίζει πάντοτε.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...