Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Όπως είναι γνωστό, με το ID.4, η γνωστή Γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία Volkswagen έκανε γνωστές τις προθέσεις της, τουλάχιστον σε πρώτο στάδιο, όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση.

Πρόσφατα ωστόσο έκανε γνωστό και το πότε σκοπεύει να αφήσει για πάντα πίσω της τα ορυκτά καύσιμα και μαζί τα… σκάνδαλά, σαν αυτό με την εξαπάτηση των μετρητών εκπομπών καυσαερίων πριν από λίγα χρόνια (από το οποίο ακόμη να… συνέλθει).

Όπως αναφέρει το ειδησεογραφικό πρακτορείο Reuters, σε συνέντευξη που παραχώρησε στην καθημερινή εφημερίδα Münchner Merkur, ο Διευθύνοντας Σύμβουλος της εταιρείας, Klaus Zellmer έκανε γνωστό ότι η αυτοκινητοβιομηχανία θα σταματήσει να πουλάει αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης στην Ευρωπαϊκή αγορά το διάστημα μεταξύ 2033 και 2035.

id.4_1.JPG

Οι πελάτες στις Ηνωμένες Πολιτείες και στην Κίνα αναμένεται να δουν μία ανάλογη κίνηση της εταιρείας στις χώρες τους «λίγο αργότερα» δήλωσε ο Klaus Zellmer, ενώ σε άλλες περιοχές του πλανήτη, όπως στη Νότιο Αμερική και στην Αφρική η μετάβαση θα αργήσει ακόμα περισσότερο εξαιτίας ζητημάτων σε πολιτικό επίπεδο ή σε επίπεδο υποδομών.

Σύμφωνα με στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα, περίπου το 70% των πωλήσεων της VW εντός της Ευρωπαϊκής Ένωσης θα είναι ηλεκτρικά οχήματα, κάτι που θα τοποθετήσει την Γερμανική μάρκα σε θέση ισχύος αν η Ευρωπαϊκή Ένωση ανακοινώσει πιο σκληρά μέτρα για την κλιματική αλλαγή.

Τα σχέδια της VW την τοποθετούν λίγο πίσω από τις Ford και GM, οι οποίες σκοπεύουν να αφήσουν τους κινητήρες εσωτερικής καύσης εκτός των οχημάτων τους σε βασικές αγορές μέχρι το 2030. Αυτό δείχνει ότι σε πολλές περιοχές του πλανήτη, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης δεν έχουν χρόνο ζωής παρά μόλις μία δεκαετία. Το ζήτημα τώρα είναι να δούμε να αναπτύσσονται σε όλη την Ευρωπαϊκή ήπειρο δίκτυα φορτιστών ώστε η υποδομή κάθε χώρας να είναι έτοιμη για την μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση.


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

  • Απαντ. 66
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ.

Καιρός να κάνει εξαπάτηση και με κάτι άλλο πέρα από κινητήρες εσωτερικής καύσης. Μια καλή αρχή είναι η λανθασμένη χωρητικότητα των μπαταριών. 

  • Like 9
  • Thanks 4
Δημοσ.

Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος.

Μια τεχνολογία που έχει τελειώσει πριν καν ξεκινήσει....

Υπάρχουν τόσες άλλες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν, αλλά πρέπει πρώτα να βγουν τα σπασμένα της ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων...

 

  • Like 6
  • Confused 4
Δημοσ.

Και η Ιταλία "θα" το 2040

και η Ευρώπη έχει στόχο το 2050 για μηδενικούς ρύπους

Στην Ελλάδα τι "θα" , "θα" δείξει . Μέχρι τότε ελπίζω να μην έχουμε και τα σημερινά χάλια που ούτε οι εισαγωγές ρεύματος δεν καλύψανε και καίμε λιγνίτη ... (ένα ακόμα αγκάθι για την ηλεκτροκίνηση που δεν το είχα υπολογίσει)

  • Confused 1
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος.

Μια τεχνολογία που έχει τελειώσει πριν καν ξεκινήσει....

Υπάρχουν τόσες άλλες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν, αλλά πρέπει πρώτα να βγουν τα σπασμένα της ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων...

 

Πολύ ενδιαφέρουσες ιδέες, για δώσε παραδείγματα για τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν.

 

  • Like 2
Δημοσ.
4 λεπτά πριν, adtakhs είπε

Οι Γερμανοί που είναι οι πρώτοι σε χρήση λιγνίτη στην Ευρώπη, σπρώχνουν σε πλήρη ηλεκτροκίνηση ... για την προστασία και καλά του περιβάλλοντος.

Μια τεχνολογία που έχει τελειώσει πριν καν ξεκινήσει....

Υπάρχουν τόσες άλλες τεχνολογίες που θα μπορούσαν να αξιοποιήσουν, αλλά πρέπει πρώτα να βγουν τα σπασμένα της ανάπτυξης των ηλεκτροκίνητων...

Ποιες αλλες τεχνολογιες εχεις υπ οψιν σου ; Πχ το υδρογόνο εν τω γεννάσθαι ΠΖ  να τροφοδοτει ΜΕΚ - οπως ειδαμε στη Σαλαμινα το σκουτερακι -η κυψελες καυσιμου ; Στη δευτερη περιπτωση παλι ηλεκτροκινητο θα ειναι το οχημα. Τεσπα πλην ΜΕΚ και ηλεκτροκινητηρων υπαρχει κατι αλλο στον οριζοντα ;

Δημοσ.

Κινητήρας 1.3  diesel common rail (πατεντα fiat) που φοράνε όλα τα corsa (euro 5) δεν πληρώνουν τελη.. ολόιδιος κωδικος κινητηρας με ολόιδιο κωδικό dpf πληρώνει τέλη 120€ σε swift punto...Οι Γερμανοί είναι μοναδικοί στις βαφτίσεις..

 

  • Like 1
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, sarakats85 είπε

Κινητήρας 1.3  diesel common rail (πατεντα fiat) που φοράνε όλα τα corsa (euro 5) δεν πληρώνουν τελη.. ολόιδιος κωδικος κινητηρας με ολόιδιο κωδικό dpf πληρώνει τέλη 120€ σε swift punto...Οι Γερμανοί είναι μοναδικοί στις βαφτίσεις..

Μονο απο τον κινητηρα εξαρτωνται οι εκπομπες CO2 ; Οχημα , αεροδυναμικη , βαρος , μεταδοση κινησης , χαρτογραφηση κινητηρα , υλοποιηση ολων αυτων

δεν παιζει ρολο στις μετρουμενες εκπομπες ; Θα το πηγαινα και παρα περα , αν τη λέξη Τέλη κυκλοφοριας την ενοουμε , τοτε συμφωνα και με την συνταγματικη επιταγη της ισονομιας και ισοπολιτειας , δεν θα επρεπε να απαλασσεται κανενα οχημα που ευρισκεται σε κυκλοφορια και κανει χρηση των δρομων . Εδω πληρωνουν τελη κυκλοφοριας τα μοτοποδηλατα , τα παπακια - σκουτερακια  κτλπ  και ορθως αφου κανουν χρηση του οδικου δικτυου , ενα ηλεκτρικο των 50 χιλιαδων ευρω , που κατα τεκμηριο ο ιδιοκτης του τον φυσαει τον παρα, γιατι να απαλασσεται ; Ειναι δικαιο ;

Τελος και μη πληρωνοντας τελη  οσον αφορα τη χωρα μας , εχεις την εντυπωση πως η απωλεια εσοδων δεν αντανακλαται κατευθειαν σε λιγοτερη συνητηρηση του ανεπαρκους οδικου δικτυου, καθυστερηση νεων εργων , τα διοδια να ειναι πανακριβα  κτλπ ;

 

Επεξ/σία από nepomuk
  • Like 8
  • Thanks 3
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, MikeG είπε

Να δω τι θα κάνουν όλες αυτές τις μπαταρίες στο μέλλον....

Στα δικα μας τα μερη ; θα κανουν μουνταρια στη χωματερη οι γυφτοι , ποιος θα τις ανακυκλωσει ....

  • Like 3
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, MikeG είπε

Να δω τι θα κάνουν όλες αυτές τις μπαταρίες στο μέλλον....

Τεράστιο θέμα μιας και δεν ανακυκλώνονται

1 λεπτό πριν, nepomuk είπε

Στα δικα μας τα μερη ; θα κανουν μουνταρια στη χωματερη οι γυφτοι , ποιος θα τις ανακυκλωσει ....

Δυστυχώς ισχύει

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Μονο απο τον κινητηρα εξαρτωνται οι εκπομπες CO2 ; Οχημα , αεροδυναμικη , βαρος , μεταδοση κινησης , χαρτογραφηση κινητηρα , υλοποιηση ολων αυτων

δεν παιζει ρολο στις μετρουμενες εκπομπες ; Θα το πηγαινα και παρα περα , αν τη λέξη Τέλη κυκλοφοριας την ενοουμε , τοτε συμφωνα και με την συνταγματικη επιταγη της ισονομιας και ισοπολιτειας , δεν θα επρεπε να απαλασσεται κανενα οχημα που ευρισκεται σε κυκλοφορια και κανει χρηση των δρομων . Εδω πληρωνουν τελη κυκλοφοριας τα μοτοποδηλατα , τα παπακια - σκουτερακια  κτλπ  και ορθως αφου κανουν χρηση του οδικου δικτυου , ενα ηλεκτρικο των 50 χιλιαδων ευρω , που κατα τεκμηριο ο ιδιοκτης του τον φυσαει τον παρα, γιατι να απαλασσεται ; Ειναι δικαιο ;

Τελος και μη πληρωνοντας τελη  οσον αφορα τη χωρα μας , εχεις την εντυπωση πως η απωλεια εσοδων δεν αντανακλαται κατευθειαν σε λιγοτερη συνητηρηση του ανεπαρκους οδικου δικτυου, καθυστερηση νεων εργων , τα διοδια να ειναι πανακριβα  κτλπ ;

 

Φίλε μου φιλικά και λογικά θα σου πω ότι κανείς λάθος για έναν απλό λογο...και τα δύο οχήματα έχουν ακριβώς την ίδια κατανάλωση.. ίδια χιλιόμετρα ίδιο καύσιμο ακριβώς..εκτός από κωδικούς σε ανταλλακτικά και κωδικό κινητήρα... Συμφωνώ μαζί σου στα τέλη όλοι πρέπει να πληρώνουν αλλά εδώ στην μπανανία μια πόρσε πληρώνει ελάχιστα παραπάνω από ένα 2λιτρο rav4 10 ετιας...Νομίζω δεν είναι δικαιο..

  • Like 1
Δημοσ.
38 λεπτά πριν, nepomuk είπε

Τελος και μη πληρωνοντας τελη  οσον αφορα τη χωρα μας , εχεις την εντυπωση πως η απωλεια εσοδων δεν αντανακλαται κατευθειαν σε λιγοτερη συνητηρηση του ανεπαρκους οδικου δικτυου, καθυστερηση νεων εργων , τα διοδια να ειναι πανακριβα  κτλπ ;

Ναι γιατί με τα υπερυψηλά για τον μέσο μισθό τέλη που πληρώνουμε έχουμε τους καλοσυντηρημένους και δωρεάν δρόμους, λέμε τώρα.

  • Like 1
  • Super Moderators
Δημοσ.
5 minutes ago, sarakats85 said:

Συμφωνώ μαζί σου στα τέλη όλοι πρέπει να πληρώνουν αλλά εδώ στην μπανανία μια πόρσε πληρώνει ελάχιστα παραπάνω από ένα 2λιτρο rav4 10 ετιας...Νομίζω δεν είναι δικαιο..

Ούτε το ότι το τεκμήριο για ένα καινούριο αυτοκίνητο να είναι υψηλότερο από ότι όταν έχει κλείσει πχ 10ετία. 

Μιας κι υποτίθεται ότι το τεκμήριο στα οχήματα υπάρχει και καλά για το πως το συντηρείς. Το κόστος συντήρησης κατά κανόνα είναι χαμηλότερο όταν είναι καινούριο το όχημα. 😛

2 minutes ago, Cell_7 said:

Ναι γιατί με τα υπερυψηλά για τον μέσο μισθό τέλη που πληρώνουμε έχουμε τους καλοσυντηρημένους και δωρεάν δρόμους, λέμε τώρα.

100% το μεγαλύτερο μέρος τους πάει για να καλύπτονται άλλες τρύπες του προϋπολογισμού. 😛

  • Like 2

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...