Witcher1st Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Δημοσ. 8 Ιουλίου 2021 Για να μην ανοίγω καινούριο θέμα, πως ενεργοποιω το IRIS στην Εθνική; Μέσω site δεν βρίσκω καμία επιλογή και με το πρόγραμμα στο κινητό δεν βγάζω άκρη.
ObeyWario! Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2023 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2023 Στις 6/7/2021 στις 10:25 ΜΜ, GREGORYMO είπε Συνέβη, το εξής: Δεν πρόλαβα να πάω σε κατάστημα, αλλά μου έβαλαν 200€ σε αυτόν τον άλλο λογαριασμό (τα οποία και περιμένα, για αυτό ήθελα να συνδέσω), και μου ήρθε ειδοποίηση (ανοίγοντας το e-banking) ότι στον τάδε λογαριασμό μπήκαν 200€ !!! Προσπάθησα, να εμφανίσω τον λογαριασμό αλλά τίποτα !!! Τελικά τι πρόβλημα υπήρχε και πως λύθηκε; Συμβαίνει το ίδιο και σε εμένα
Papie Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Καλησπέρα σας, Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα θα γράψω εδώ. Εδώ κ ένα μήνα σε χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας της Εθνικής για online αγορές, ενώ δίνω έγκριση μετα το push notification και μου γράφει στο app της εθνικής οτι η συναλλαγή εγκρίθηκε, όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. Η Εθνική δεν μου χρεώνει τον λογαριασμό και σε τρία τηλέφωνα στην εξυπηρετηση , μου λένε οτι βλέπουν την έγκριση αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει. Αυτό συμβαίνει και στις δύο κάρτες και σε όλα τα site. (aade, vodafone, kotsovolos, skroutz , public, dei κλπ) Να διευκρινήσω οτι αν χρησιμοποιήσω κάρτα της Πειραιώς όλα δουλεύουν κανονικά. Αν κανείς εχει κάποια πρόταση τι να κοιτάξω, θα είναι ευπρόσδεκτη, Ευχαριστώ
georgiouu Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου Δημοσ. 7 Φεβρουαρίου 3 λεπτά πριν, Papie είπε Καλησπέρα σας, Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα θα γράψω εδώ. Εδώ κ ένα μήνα σε χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας της Εθνικής για online αγορές, ενώ δίνω έγκριση μετα το push notification και μου γράφει στο app της εθνικής οτι η συναλλαγή εγκρίθηκε, όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. Η Εθνική δεν μου χρεώνει τον λογαριασμό και σε τρία τηλέφωνα στην εξυπηρετηση , μου λένε οτι βλέπουν την έγκριση αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει. Αυτό συμβαίνει και στις δύο κάρτες και σε όλα τα site. (aade, vodafone, kotsovolos, skroutz , public, dei κλπ) Να διευκρινήσω οτι αν χρησιμοποιήσω κάρτα της Πειραιώς όλα δουλεύουν κανονικά. Αν κανείς εχει κάποια πρόταση τι να κοιτάξω, θα είναι ευπρόσδεκτη, Ευχαριστώ μηπως αργεις και ληγει ο χρονος;
Papie Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 3 ώρες πριν, georgiouu είπε μηπως αργεις και ληγει ο χρονος; Όχι ουτε καν, μιλάμε για απευθείας κινήσεις
GREGORYMO Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Μέλος Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 8 ώρες πριν, Papie είπε Καλησπέρα σας, Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα θα γράψω εδώ. Εδώ κ ένα μήνα σε χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας της Εθνικής για online αγορές, ενώ δίνω έγκριση μετα το push notification και μου γράφει στο app της εθνικής οτι η συναλλαγή εγκρίθηκε, όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. Η Εθνική δεν μου χρεώνει τον λογαριασμό και σε τρία τηλέφωνα στην εξυπηρετηση , μου λένε οτι βλέπουν την έγκριση αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει. Αυτό συμβαίνει και στις δύο κάρτες και σε όλα τα site. (aade, vodafone, kotsovolos, skroutz , public, dei κλπ) Να διευκρινήσω οτι αν χρησιμοποιήσω κάρτα της Πειραιώς όλα δουλεύουν κανονικά. Αν κανείς εχει κάποια πρόταση τι να κοιτάξω, θα είναι ευπρόσδεκτη, Ευχαριστώ Κάτι πατάς και ακυρώνει την συναλλαγή
maverick290402 Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, GREGORYMO είπε 10 ώρες πριν, Papie είπε Καλησπέρα σας, Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα θα γράψω εδώ. Εδώ κ ένα μήνα σε χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας της Εθνικής για online αγορές, ενώ δίνω έγκριση μετα το push notification και μου γράφει στο app της εθνικής οτι η συναλλαγή εγκρίθηκε, όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. Η Εθνική δεν μου χρεώνει τον λογαριασμό και σε τρία τηλέφωνα στην εξυπηρετηση , μου λένε οτι βλέπουν την έγκριση αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει. Αυτό συμβαίνει και στις δύο κάρτες και σε όλα τα site. (aade, vodafone, kotsovolos, skroutz , public, dei κλπ) Να διευκρινήσω οτι αν χρησιμοποιήσω κάρτα της Πειραιώς όλα δουλεύουν κανονικά. Αν κανείς εχει κάποια πρόταση τι να κοιτάξω, θα είναι ευπρόσδεκτη, Ευχαριστώ Σε παρόμοια περίπτωση είχα ξεχάσει στις ρυθμίσεις για on-line πληρωμές της κάρτας ότι το είχα απενεργοποιημένο και μου έκανε ακριβώς τα ίδια.για τσεκαρε το Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου από maverick290402
Papie Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 4 ώρες πριν, GREGORYMO είπε Κάτι πατάς και ακυρώνει την συναλλαγή 2 ώρες πριν, maverick290402 είπε Σε παρόμοια περίπτωση είχα ξεχάσει στις ρυθμίσεις για on-line πληρωμές της κάρτας ότι το είχα απενεργοποιημένο και μου έκανε ακριβώς τα ίδια.για τσεκαρε το Καλημέρα, Όχι τίποτα απ’τα δύο, τα έχω τσεκάρει. Αν σας πω οτι αν μπω απο desktop την ολοκληρώνει τι συναλλαγή; Μόλις τώρα το είδα. Μπαίνω απο desktop , εγκρινω απο το κινητό και όλα οκ. Απο το κινητό δεν συνεχίζει ποτέ. Κατι πρέπει να συμβαίνει με το κινητό, αλλα όλες οι ρυθμίσεις είναι οκ, όλες οι άδειες στην εφαρμογή είναι οκ και με καρτες άλλης τράπεζας λειτουργεί κανονικά!
Silverage Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Papie είπε Καλημέρα, Όχι τίποτα απ’τα δύο, τα έχω τσεκάρει. Αν σας πω οτι αν μπω απο desktop την ολοκληρώνει τι συναλλαγή; Μόλις τώρα το είδα. Μπαίνω απο desktop , εγκρινω απο το κινητό και όλα οκ. Απο το κινητό δεν συνεχίζει ποτέ. Κατι πρέπει να συμβαίνει με το κινητό, αλλα όλες οι ρυθμίσεις είναι οκ, όλες οι άδειες στην εφαρμογή είναι οκ και με καρτες άλλης τράπεζας λειτουργεί κανονικά! Δοκίμασε επανεγκατάσταση της εφαρμογής στο κινητό. Ένα πρόβλημα που είχα εγώ που έβγαζε σφάλμα μετά το pin και δεν έκανε έγκριση, έτσι λύθηκε. Επεξ/σία 8 Φεβρουαρίου από Silverage
Papie Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 6 ώρες πριν, Silverage είπε Δοκίμασε επανεγκατάσταση της εφαρμογής στο κινητό. Ένα πρόβλημα που είχα εγώ που έβγαζε σφάλμα μετά το pin και δεν έκανε έγκριση, έτσι λύθηκε. Ωραία ιδέα , μόλις το έκανα αλλα δεν δούλεψε ούτε αυτό!
Super Moderators billdanos Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Super Moderators Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 22 ώρες πριν, Papie είπε Καλησπέρα σας, Για να μην ανοίγω και εγώ νέο θέμα θα γράψω εδώ. Εδώ κ ένα μήνα σε χρήση χρεωστικής και πιστωτικής κάρτας της Εθνικής για online αγορές, ενώ δίνω έγκριση μετα το push notification και μου γράφει στο app της εθνικής οτι η συναλλαγή εγκρίθηκε, όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. Η Εθνική δεν μου χρεώνει τον λογαριασμό και σε τρία τηλέφωνα στην εξυπηρετηση , μου λένε οτι βλέπουν την έγκριση αλλά δεν μπορούν να καταλάβουν γιατί συμβαίνει. Αυτό συμβαίνει και στις δύο κάρτες και σε όλα τα site. (aade, vodafone, kotsovolos, skroutz , public, dei κλπ) Να διευκρινήσω οτι αν χρησιμοποιήσω κάρτα της Πειραιώς όλα δουλεύουν κανονικά. Αν κανείς εχει κάποια πρόταση τι να κοιτάξω, θα είναι ευπρόσδεκτη, Ευχαριστώ Θα σου φανεί περίεργο αλλά δοκίμασε να το κάνεις και από άλλο δίκτυο (wifi κλπ) ή ακόμη και από άλλο browser. Μου έκανε αντίστοιχα θέματα πολλες φορές όταν συνδεόμουν από το δίκτυο της δουλειάς. Το πρόβλημα δε νομίζω πως είναι από την πλευρά της Εθνικής...
georgiouu Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου Δημοσ. 8 Φεβρουαρίου 22 ώρες πριν, Papie είπε όταν επιστρέφω στη σελίδα του εμπόρου δεν προχωράει η συναλλαγή. νομιζω εδω κατι κανεις λαθος και δεν προχωραει.ισως ο τροπος που επιστρεφεις.Μηπως εχεις ηδη κλεισει την σελιδα και την ξαναανοιγεις;
Papie Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 πμ Δημοσ. Κυριακή στις 11:02 πμ (επεξεργασμένο) 15 ώρες πριν, billdanos είπε Θα σου φανεί περίεργο αλλά δοκίμασε να το κάνεις και από άλλο δίκτυο (wifi κλπ) ή ακόμη και από άλλο browser. Μου έκανε αντίστοιχα θέματα πολλες φορές όταν συνδεόμουν από το δίκτυο της δουλειάς. Το πρόβλημα δε νομίζω πως είναι από την πλευρά της Εθνικής... Καλημέρα, θα το δοκιμάσω κ αυτό. 15 ώρες πριν, georgiouu είπε νομιζω εδω κατι κανεις λαθος και δεν προχωραει.ισως ο τροπος που επιστρεφεις.Μηπως εχεις ηδη κλεισει την σελιδα και την ξαναανοιγεις; Καλημέρα, Πολλά χρόνια αγορών η διαδικασία ήταν ίδια δεν εχω αλλάξει κάτι. Π.χ είναι και απο browser (safari, chrome) και απο εφαρμογές (vodafone, skroutz ) Από το browser επιστρέφει μόνο του, από τα app επιστρέφεις μόνος σου , αλλά και στις δύο περιπτώσεις δεν προχωράει παρακάτω. Να σημειώσω οτι ενώ παλαιότερα μόλις έδινα την έγκριση απ’το app της εθνικής αφαιρούσε αμέσως τα ποσά, τώρα μου γράφει επιβεβαιώθηκε η αγορά και δεν αφαιρεί τίποτα και δεν προχωράει στο site του εμπόρου. Στην Εθνική μου είπαν οκ ας τα περνάτε στην Πειραιώς να κάνετε τις συναλλαγές! Κατι το οποίο το βρήκα αρκετά εκνευριστικό απ’την πλευρά τους ! Επεξ/σία Κυριακή στις 11:10 πμ από Papie
lyda94 Δημοσ. Δευτέρα στις 12:27 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:27 πμ Μου έκανε το ίδιο θέμα για πολύ καιρό με την πληρωμή της Vodafone και του Σκρουτζ. Είχα μιλήσει και με τις 3 εταιρίες, είχα δοκιμάσει τα πάντα, να μπω από υπολογιστή για όλη τη διαδικασία, να βάλω ανώνυμη, τίποτα! Φυσικά, ο ένας έριχνε το μπαλάκι στον άλλον! Επίσης, αν δοκίμαζα από κάρτα της Πειραιώς λειτουργούσε και ολοκληρωνόταν η πληρωμή. Κάποια στιγμή, τυχαία, πήγα να κάνω πληρωμή Vodafone ενώ ήμουν στο δρόμο, άρα με δεδομένα, και προχώρησε και από τότε δεν μου έχει βγάλει ξανά θέμα. Δεν ξέρω αν σχετίζεται το συμβάν και έπαιξαν ρόλο τα δεδομένα ή αν υπήρχε κάποιο bug κάπου και το διόρθωσαν, αλλά πλέον είμαι οκ και με WiFi κανονικά. Δοκίμασε μια πληρωμή με δεδομένα και βλέπεις. 1
gilardino Δημοσ. Δευτέρα στις 12:39 πμ Δημοσ. Δευτέρα στις 12:39 πμ Καλησπέρα. Αυτό με τα δεδομένα ισχύει και σε μένα εδώ και πολύ καιρό. Δοκιμάζω σε WiFi οικίας, τρώω άκυρο, μπαίνω με δεδομένα και προχωράει κανονικά!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα