Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

H Pana είναι ξύπνια. Ρευστοποίησε την υπεραξία της στην Tesla, την στιγμή που όλοι οι υπόλοιποι κατασκευαστές ζητούν συνεργασίες για κατασκευή των μπαταριών στα δικά τους EVs... γιατί να δεθεί με σύγκρουση συμφερόντων;

  • Like 4
  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, asmilon είπε

To οτι απλα εβγαλαν 3,6 δις απο 30 εκατομμυρια δεν αρκει; Ειδικα αν σκοπευουν να κανουν αλλη επενδυση εχουν βγαλει 120 φορες τα λεφτα τους σε 10 χρονια.

Εσύ αν είχες μετοχές αξίας 3,6 δις της microsoft του facebook ή κάποιου άλλου παρόμοιου κολοσσού άσχέτως πόσο τις αγόρασες θα τις πούλαγες να επενδύσεις σε μπαταρίες;;;

Επεξ/σία από papoys1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 ώρες πριν, papoys1 είπε

Για να πουλάνε οι Γιαπωνέζοι κάτι ξέρουν ή κάτι βλέπουν να έρχεται. 

καλύτερα να τα πάρουνε τώρα που είναι καλά και μπορούνε , γιατί ο άνθρωπος είναι ανισόρροπος μπορεί με μια του δήλωση να τα διπλασιάσει η να τα μηδενίσει , μάλλον οι Ιάπωνες δεν έχουνε διάθεση να τζογάρουνε

Επεξ/σία από MTX
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Όταν απο 30 εκ βγάζεις 3.6 δις, η λογική είναι τα παίρνεις. Πόσο μάλλον οταν η αξια 6πλασιαστηκε τους τελευταίους μηνες, αρα ακολουθεί βουτιά. Μη παραξενεύτητε οταν πέσει 30% η μετοχή να ξανα αγοράσουν. 

Επεξ/σία από oldnew
  • Like 1
Δημοσ.
3 ώρες πριν, MTX είπε

χαβαλέ κάνω γιατί το παίρνεις τις μετρητοίς και χαλάς το κλίμα

Κλασσικός (μη-ειρωνικός) χαβαλές, λες κάτι χρησιμοποιώντας ανακρίβειες, ναι.

Υ.Γ. Χαβαλέ κάνω μη το πάρεις τις μετρητοίς.

  • Like 1
Δημοσ.
1 ώρα πριν, papoys1 είπε

Εσύ αν είχες μετοχές αξίας 3,6 δις της microsoft του facebook ή κάποιου άλλου παρόμοιου κολοσσού άσχέτως πόσο τις αγόρασες θα τις πούλαγες να επενδύσεις σε μπαταρίες;;;

το άρθρο γράφει ακριβώς που θα τα επενδύσουν, την επένδυση αυτού του ποσού σε συσσωρευτές που την είδες;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
40 λεπτά πριν, EuphangeL είπε

Κλασσικός (μη-ειρωνικός) χαβαλές, λες κάτι χρησιμοποιώντας ανακρίβειες, ναι.

Υ.Γ. Χαβαλέ κάνω μη το πάρεις τις μετρητοίς.

ωραία να το πάρουμε αλλιώς αφού έχεις όρεξη για συζήτηση και πιάνεσαι από λέξης , και που ξέρεις εσύ ότι ο Musk δεν αγόρασε τις μετοχές τις Panasonic , ίσως για αυτό το λόγο ρευστοποίησε και όλη την ακίνητη περιουσια του , εγώ ήθελα να εστιάσω απλά στο γεγονός ότι τα χρήματα αλλάζουνε χερια συνεχώς

Επεξ/σία από MTX
Δημοσ.
4 ώρες πριν, Black Demis είπε

Όταν θα πληρώνεις βενζίνη κάνα 5 ευρω λίτρο και τέλη κυκλοφορίας κάνα 3 χλιαρό και θα έχει επιβάρυνση βάρβατη στην εφορία θα τρέξεις να το πας για πρεσσα

α) μαλλον δεν καταλαβαινεις ότι κάνω χιουμορ

β) εγώ θα το πληρώσω, οπότε εσυ γιατι σκας ;

  • Like 2
Δημοσ.
2 ώρες πριν, kyrsoronas είπε

α) μαλλον δεν καταλαβαινεις ότι κάνω χιουμορ

β) εγώ θα το πληρώσω, οπότε εσυ γιατι σκας ;

δεν κατάλαβα το χιούμορ γιατι γύρο μου πολλοί έχουν αυτή την γνώμη (περισσότεροι με οχήματα κατι 2+ λίτρα του 1999 2000

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, MTX είπε

όλα τα αυτοκίνητα πλέον είναι ποιοτικά από τι καλύτερη μέχρι τι χειρότερη εταιρία , με σωστή συντήρηση και οδήγηση κανένα αυτοκίνητο δεν πάει συνεργείο για ζημιες , όπως πήγαιναν πριν 10 χρονια

Θα συμφωνήσω, γελάω πραγματικά με όλους αυτούς που έχουν στα χέρια τους 1 και μόνο αυτοκίνητο κάποιας εταιρείας που κατά 90% είναι και μεταχειρισμένο και σχεδόν σίγουρο δεκαετίας και επειδή τους βγαίνουν αναλώσιμα, δεν θα πω καν μηχανές δικάζουν ολόκληρο το brand λες και ζουν όλοι αυτοί 300 χρόνια, οδηγούν τα 200 και από τα χέρια τους έχουν περάσει 50 αυτοκίνητα.

 

Καλημέρα σας, το δεν μου έβγαλε τίποτα το αμάξι, είναι επειδή ποτέ δεν άλλαξες πριν την ώρα του αυτό που έπρεπε και θα βγουν στον επόμενο ή στον ίδιο μελλοντικα και σύντομα, άρα όσοι τρέχετε στα συνεργεία καλά να πάθετε, είτε επειδή δεν ψάξατε αυτό που αγοράσατε, είτε από αμέλεια συντήρησης και αν έχετε παλιό αυτοκίνητο να συνιθίσετε και τα λαδάκια και τα απρόσμενα επειδή είναι παλιά αυτοκίνητα με αρκετά χιλιόμετρα.

Όποιος αγόρασε τουλάχιστον 1 καινούργιο αυτοκίνητο και το κράτησε το λιγότερο μια πενταετία τότε και μόνο τότε μπορεί να αξιολογήσει και πάλι όχι απόλυτα, όλοι οι υπόλοιποι απλά να χαμε να λέγαμε κουβέντες στον καφέ (άκουσα, είπαν, διάβασα)  και στα φόρουμς.

Επεξ/σία από d4mage
Δημοσ.
20 ώρες πριν, MTX είπε

καλύτερα να τα πάρουνε τώρα που είναι καλά και μπορούνε , γιατί ο άνθρωπος είναι ανισόρροπος μπορεί με μια του δήλωση να τα διπλασιάσει η να τα μηδενίσει , μάλλον οι Ιάπωνες δεν έχουνε διάθεση να τζογάρουνε

Μηπως ρευστοποίησε γιατι ηθελε να δραστηριοποιηθεί σε άλλα και ήθελε κασέρι;

https://finance.yahoo.com/news/panasonic-sells-entire-stake-tesla-012627115.html

To invest in new areas of growth by making the company more efficient.

Δημοσ.
23 ώρες πριν, Retromaniac είπε

SUV Θελω λόγω οικογένειας σε λογικές τιμές (δηλαδή μέχρι 25 χιλ). Ετοιμάζεται τίποτα;

Kαι εμένα SUV θα είναι το επόμενο, αλλά η οικογένεια δεν κολλάει πουθενά. Και σε ένα Passat πιο πολλούς χώρους έχεις από το Τiguan, τυχαία ονόματα μην πέσετε να με φάτε. :) Aπλά πλέον γουστάρουμε SUV, πχ εγώ είμαι single player και από διθέσιο πάω σε SUV, ουσιαστικά ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ! ;) 

Δημοσ.
52 λεπτά πριν, polaki είπε

Kαι εμένα SUV θα είναι το επόμενο, αλλά η οικογένεια δεν κολλάει πουθενά. Και σε ένα Passat πιο πολλούς χώρους έχεις από το Τiguan, τυχαία ονόματα μην πέσετε να με φάτε. :) Aπλά πλέον γουστάρουμε SUV, πχ εγώ είμαι single player και από διθέσιο πάω σε SUV, ουσιαστικά ΧΩΡΙΣ ΛΟΓΟ! ;) 

Ναι μόνο που το passat είναι 6000 πιο ακριβό στην βασική έκδοση από το tiguan, είναι σχεδόν 30 εκατοστά πιο μακρύ! και το σήμα το πορτ παγκάζ δεν βολεύει πολύ παρότι έχει πολύ χώρο λόγω μήκους. Το ψηλό πορτ παγκάζ βολεύει περισσότερο. Επίσης έχει πολύ περισσότερο ύψος (περίπου 20 εκατοστά) που βολεύει περισσότερο γιατί κάποιος χώρος πάει στην καμπίνα και κάποιος στην απόσταση από το έδαφος. Για αυτό ΥΠΑΡΧΕΙ λόγος που πας σε tiguan για οικογένεια. Απλά επειδή είσαι μόνος, όπως λες, δεν έχεις συνειδητοποιήσει ποιες είναι οι ανάγκες.

Δημοσ.
39 λεπτά πριν, Retromaniac είπε

Ναι μόνο που το passat είναι 6000 πιο ακριβό στην βασική έκδοση από το tiguan, είναι σχεδόν 30 εκατοστά πιο μακρύ! και το σήμα το πορτ παγκάζ δεν βολεύει πολύ παρότι έχει πολύ χώρο λόγω μήκους. Το ψηλό πορτ παγκάζ βολεύει περισσότερο. Επίσης έχει πολύ περισσότερο ύψος (περίπου 20 εκατοστά) που βολεύει περισσότερο γιατί κάποιος χώρος πάει στην καμπίνα και κάποιος στην απόσταση από το έδαφος. Για αυτό ΥΠΑΡΧΕΙ λόγος που πας σε tiguan για οικογένεια. Απλά επειδή είσαι μόνος, όπως λες, δεν έχεις συνειδητοποιήσει ποιες είναι οι ανάγκες.

Ναι ρε παιδί μου ανέφερα τυχαία αμάξια τώρα, που να μην το έγραφα κιόλας! 

Θέλω να πω όλοι μας μεγαλώσαμε με τα κλασικά σεντάν, μια χαρά χωρούσαμε. Το SUV έχει φυσικά λόγους ύπαρξης αλλά αντικειμενικά υπάρχουν και τα κλασικά σεντάν που καλύπτουν τις ανάγκες. 

Όπως και να έχει, επειδή μιλάμε για ηλεκτροκίνηση θεωρώ ότι ακόμα δεν έχει ώφελος, ίσως ούτε καν με την επιδότηση απ'το κράτος. Είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο ακριβό το ίδιο αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι αν κρατήσεις το αμάξι 10 χρόνια ο μέσος οδηγός *ΔΕΝ* θα προλάβει να κάνει απόσβεση σε οικονομικό επίπεδο. Ταυτοχρόνως, ακόμα και αν έχει σπίτι του υποδομή για φόρτιση (πχ γκαράζ, πυλωτή με ρεύμα κλπ), αντικειμενικά δεν είναι το ίδιο πρακτικό να ψάχνεις στην Ελλάδα που να φορτίσεις όταν πας ένα 3ήμερο. 

Για Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση θέλει ακόμα τουλάχιστον 2 χρόνια για να γίνει mainstream επιλογή. Το αν κάποιος τη γουστάρει σα φάση για τον οποιονδήποτε λόγο (είμαι ένας από αυτούς, ΧΩΡΙΣ καν να έχω ιδιαίτερο λόγο) είναι άλλο θέμα.  Αλλά αντικειμενικά, με πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που δίνεις για ηλεκτροκίνηση παίρνεις πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο. 

ΥΓ: Αναφέρομαι σε full ηλεκτροκίνηση και όχι τα hybrid, τύπου Ford Puma.

Δημοσ.
10 λεπτά πριν, polaki είπε

Ναι ρε παιδί μου ανέφερα τυχαία αμάξια τώρα, που να μην το έγραφα κιόλας! 

Θέλω να πω όλοι μας μεγαλώσαμε με τα κλασικά σεντάν, μια χαρά χωρούσαμε. Το SUV έχει φυσικά λόγους ύπαρξης αλλά αντικειμενικά υπάρχουν και τα κλασικά σεντάν που καλύπτουν τις ανάγκες. 

Όπως και να έχει, επειδή μιλάμε για ηλεκτροκίνηση θεωρώ ότι ακόμα δεν έχει ώφελος, ίσως ούτε καν με την επιδότηση απ'το κράτος. Είναι ΑΡΚΕΤΑ πιο ακριβό το ίδιο αυτοκίνητο με ηλεκτροκινητήρα, πράγμα που σημαίνει ότι αν κρατήσεις το αμάξι 10 χρόνια ο μέσος οδηγός *ΔΕΝ* θα προλάβει να κάνει απόσβεση σε οικονομικό επίπεδο. Ταυτοχρόνως, ακόμα και αν έχει σπίτι του υποδομή για φόρτιση (πχ γκαράζ, πυλωτή με ρεύμα κλπ), αντικειμενικά δεν είναι το ίδιο πρακτικό να ψάχνεις στην Ελλάδα που να φορτίσεις όταν πας ένα 3ήμερο. 

Για Ελλάδα η ηλεκτροκίνηση θέλει ακόμα τουλάχιστον 2 χρόνια για να γίνει mainstream επιλογή. Το αν κάποιος τη γουστάρει σα φάση για τον οποιονδήποτε λόγο (είμαι ένας από αυτούς, ΧΩΡΙΣ καν να έχω ιδιαίτερο λόγο) είναι άλλο θέμα.  Αλλά αντικειμενικά, με πολύ λιγότερα χρήματα από αυτά που δίνεις για ηλεκτροκίνηση παίρνεις πολύ ποιοτικό αυτοκίνητο. 

ΥΓ: Αναφέρομαι σε full ηλεκτροκίνηση και όχι τα hybrid, τύπου Ford Puma.

Δεν θα διαφωνησω για την ηλεκτροκίνηση. Η ένστανσή μου ήταν όσο αφορά την χρησιμότητα των SUV. Ναι παλιά δεν είχαμε SUV και την βγάζαμε με sedan, όπως υπήρχαν (και υπάρχουν) οικογένειες που έκαναν τρετρακάβαλο σε μηχανάκι. Αυτό δεν σημαίνει ότι το SUV δεν θα σου προσφέρει μεγαλύτερη ευκολία. Υπάρχει λόγος που τα hatchback κέρδισαν τα sedan και το SUV είναι ένα μεγάλο hatchback. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...