spirospatra1 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Γειά σας. Έχω ένα Fiat bravo 2009 1.4 tjet κ πριν μια βδομάδα μου παρουσίασε ένα γνωστό από ότι κατάλαβα πρόβλημα. Οι δύο γρίλιες του οδηγού βγάζουν ζεστό αέρα είτε το έχεις στον αέρα απέξω είτε στο κρύο. Ο ένας μάστορας μου πρότεινε να αλλάξουμε τα μοτερακια-βαπορετα? γιατί χαλάσανε κ ο άλλος να τα καταργήσουμε γιατί θα χαλάσουν ξανά αν τα αλλάξουμε κ να πηγαίνω δύο φορές το χρόνο να το γυρίζουμε στο ζεστό το χειμώνα κ στο κρύο το καλοκαίρι. Τι μου προτείνετε; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Invader Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Αν το κοστος δεν ειναι ασυμφορο γιατι να καταργηθει μια λειτουργια;Μηπως να γινει ερωτηση σε συνεργειο της προκοπης;
lary7 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Προφανώς και θα αλλάξεις το μοτεράκι για να δουλεύει σωστά, αυτό που προτείνει ο άλλος είναι για τα πανηγύρια, σύγχρονο αμάξει και θα το δουλεύεις σαν να είναι κανένα του 70 όπου έβαζαν χαρτόνια στο ψυγείο για να βγάλει ζεστό αέρα;
stefan123 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Εγώ στο δικό μου που συνέβη κάτι αναλογο(renault megane sedan 2) αλλάξαμε το μοτερακι...Απλά μου πήρε μια 150αρα γιατί ήθελε να λύσει όλο το ταμπλό για να έχει πρόσβαση...Αλλαγη και από μενα λοιπον Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2021 από stefan123
Klausx Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2021 (επεξεργασμένο) Βλακείες των κατασκευαστών, πάνε και βάζουν κινέζικα μοτεράκια με πλαστικά γρανάζια, στο δικό κάθε φορά που γυρνάς την μίζα κάνουν auto reset όπως κάνει η περσίδα του κλιματιστικού όταν το βγάζεις και το βάζεις στην πρίζα με αποτέλεσμα πρόωρης φθοράς. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2021 από Klausx
G.bar Δημοσ. 29 Ιουνίου 2021 Δημοσ. 29 Ιουνίου 2021 Στις 27/6/2021 στις 9:20 ΜΜ, spirospatra1 είπε Γειά σας. Έχω ένα Fiat bravo 2009 1.4 tjet κ πριν μια βδομάδα μου παρουσίασε ένα γνωστό από ότι κατάλαβα πρόβλημα. Οι δύο γρίλιες του οδηγού βγάζουν ζεστό αέρα είτε το έχεις στον αέρα απέξω είτε στο κρύο. Ο ένας μάστορας μου πρότεινε να αλλάξουμε τα μοτερακια-βαπορετα? γιατί χαλάσανε κ ο άλλος να τα καταργήσουμε γιατί θα χαλάσουν ξανά αν τα αλλάξουμε κ να πηγαίνω δύο φορές το χρόνο να το γυρίζουμε στο ζεστό το χειμώνα κ στο κρύο το καλοκαίρι. Τι μου προτείνετε; Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων! Tα ίδια και εμείς σε fiat 500 του 2010, χάλασε το βαπορέτο στον κλιματισμό που αλλάζει από κρύο σε ζεστό, το φτιάξαμε μια φορά που είχε βρει ένα μεταχειρισμένο ένας φίλος, ξαναχάλασε, και πλέον το έχουμε μόνιμα στο κρύο και αν χρειαστεί αρχες χειμώνα το γυρνάμε στο ζεστό. Βέβαια, επειδή αρχίζει να κάνει νερά και το κομμάτι της πλεξουδας στο πορτ μπαγκαζ, ίσως το ξαναφτιάξουμε όταν πάει μέσα για αυτό.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα