Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους..ψάχνω να αγοράσω καινούργιο αυτοκίνητο μέχρι 22500€...επειδή έχω οικογένεια με 3 μικρά παιδιά μέχρι 5 ετών το μεγαλύτερο, θέλω να έχει "όσο γίνεται" χώρους...και φυσικά ασφάλεια γιατί θα είναι οικογένειακο αμάξι....γενικά έχω κάνει μια έρευνα αγοράς και έχω δει 2 αυτοκίνητα που μου αρέσουν το Peugeot 2008 και το seat leon fr...αλλά επειδή είμαι άσχετος με το θέμα αυτοκίνητο γενικά,θα ήθελα να έχω απόψεις/προτάσεις από εσάς...δεν έχω καταλήξει στα παραπάνω,απλά μου αρέσουν..όπως δεν ξέρω αν μου χρειάζεται suv ή πρέπει να πάρω hatchback...θα ήθελα την βοήθεια σάς... ευχαριστώ..

• Απαντ. 36
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Το πολύ 5000χλμ...το αμάξι ουσιαστικά θα είναι για μεταφορά παιδιών σχολείο, δραστηριότητες κτλ και ελάχιστα θα χρησιμοποιηθεί για ταξίδια.... ουσιαστικά για μες την πόλη θα είναι η χρήση του...

2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Από εμένα suv. Χλμ ανά χρόνο;

Το πολύ 5000χλμ...το αμάξι ουσιαστικά θα είναι για μεταφορά παιδιών σχολείο, δραστηριότητες κτλ και ελάχιστα θα χρησιμοποιηθεί για ταξίδια.... ουσιαστικά για μες την πόλη θα είναι η χρήση του...

Δημοσ.

ΜΕ βαση το πρωτο μηνυμα, σκεφτηκα οτι 3 μικρα παιδια και 2008 ή Leon, δε φτανουν με τιποτα οι χωροι. Θα προσανατολιζομουν τουλαχιστον σε Octavia ή ακομα καλυτερα σε Karoq ή ακομα και Kodiaq. Αντιστοιχα σε Σεατ, Ateca και Tarraco.

Βεβαια τα μεγαλα SUV μεσα στην πολη ειναι λιγο βασανο. Παρολα αυτα δε θα επεφτα κατω απο μεσαιο SUV (Karoq-Ateca).

Αλλη επιλογη εντος μπατζετ ειναι το Vitara αν και λιγο μικροτερο σε θεμα χωρων. Renault Kadjar λιγο πιο παλιο σχεδιαστικα, αναμενεται facelift, ειναι ουσιαστικα ενα λιγο πιο μεγαλο Qashqai. 

Και εγω SUV προτεινω οπως καταλαβες.

Δημοσ.

Επειδή θα κάνω λίγα χιλιόμετρα τον χρόνο...δεν δίνω πολύ σημασία στην χαμηλή κατανάλωση...το είχα δει το Corolla αλλά δεν με εντυπωσίασε και νομίζω ότι είχε υψηλή τιμή..

Δημοσ.